JAAAAAquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ben ik stemmen aan het verliezen nu he?![]()
Zullen we mergen?
Jouw slipje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Nou, dat oneerbare voorstel uit mijn topic kan je lekker ook ergens stoppen waar de zon niet schijnt Len
Ik schrik er ook vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ineens was m'n envelopje wat naar rechts verschoven omdat 'verkiezingen' er stond, en nu is het zelfs oranje!
Ik greep ook al mis naar mijn envelopquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw slipje?![]()
Zeg die gloeimuis is wel aan het klussen hé!
Ineens was m'n envelopje wat naar rechts verschoven omdat 'verkiezingen' er stond, en nu is het zelfs oranje!
ik ookquote:
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Senesta kan het mergeknopje niet meer vinden, da's ook verschoven door de verkiezingen?
Damn, pepernotenpudding is lekkah!![]()
Kan ze volgens mij niet zelf doen toch? Moet een FA doen ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Senesta kan het mergeknopje niet meer vinden, da's ook verschoven door de verkiezingen?
Damn, pepernotenpudding is lekkah!![]()
even een priester vinden om LL en greys voor eeuwig met elkaar te verbinden ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijd
Ohhh, laat lekker zitten dan johquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijd
Jij moet niet denken maar bekken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ze volgens mij niet zelf doen toch? Moet een FA doen ofzo?
Dacht ik tenminste...
* senesta schrapt MrSubtle uit lijstjequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan het wel, maar ik weiger
Principe kwestie
Super lief liedje, maar wel al wat ouder he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Wat een fijn liedje. Jullie vinden het vast te zoetsappig
Maria is kjoetquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Greys het volgende:Wat een fijn liedje. Jullie vinden het vast te zoetsappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |