1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
IK WILDE MAAR EVEN ZEGGEN JA.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
loveless is toch de rechtmatige topicstichter?
Tjah, 't moet maar danquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Nou vooruit, dan maar hier.
Mits bekdate.
nou bel het modje maar weer terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
Maar het andere topic had allemaal leuke foto's en inhoud en zo
ElisaB voor die eerste regel... maar Senesta kutte user noemen vind ik niet fairquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet wel wie favo mod, beste PR, en zoveel meer word in die verkiezing![]()
![]()
![]()
EN TEVENS WIE MEEST KUTTE USER WORDT![]()
![]()
JAAAAAquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ben ik stemmen aan het verliezen nu he?![]()
Zullen we mergen?
Jouw slipje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Nou, dat oneerbare voorstel uit mijn topic kan je lekker ook ergens stoppen waar de zon niet schijnt Len
Ik schrik er ook vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ineens was m'n envelopje wat naar rechts verschoven omdat 'verkiezingen' er stond, en nu is het zelfs oranje!
Ik greep ook al mis naar mijn envelopquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw slipje?![]()
Zeg die gloeimuis is wel aan het klussen hé!
Ineens was m'n envelopje wat naar rechts verschoven omdat 'verkiezingen' er stond, en nu is het zelfs oranje!
ik ookquote:
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Senesta kan het mergeknopje niet meer vinden, da's ook verschoven door de verkiezingen?
Damn, pepernotenpudding is lekkah!![]()
Kan ze volgens mij niet zelf doen toch? Moet een FA doen ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Senesta kan het mergeknopje niet meer vinden, da's ook verschoven door de verkiezingen?
Damn, pepernotenpudding is lekkah!![]()
even een priester vinden om LL en greys voor eeuwig met elkaar te verbinden ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijd
Ohhh, laat lekker zitten dan johquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet even een FA opsnorren hoor, en dan even aardig vragen en zo, dat kost even tijd
Jij moet niet denken maar bekken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ze volgens mij niet zelf doen toch? Moet een FA doen ofzo?
Dacht ik tenminste...
* senesta schrapt MrSubtle uit lijstjequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan het wel, maar ik weiger
Principe kwestie
Super lief liedje, maar wel al wat ouder he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Wat een fijn liedje. Jullie vinden het vast te zoetsappig
Maria is kjoetquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Greys het volgende:Wat een fijn liedje. Jullie vinden het vast te zoetsappig
Doe nog eens een linkje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Super lief liedje, maar wel al wat ouder he?
Had je nou al eens naar dat fireflies liedje geluisterd... dat vind ik ook echt zo vrolijk / lief
Your wish:quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
en nu maar wachten op het verhaaltje van tombolalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Leuk, maar niet héél erg pakkendquote:
Die heb je pas 5x gepost ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe nog eens een linkje?
En deze dan, die had ik al eens gepost, maar dit vind ik zo'n sekseh liedje![]()
Weet niet hoe het komt, maar ik krijg heel foute gedachtes bij dit liedje
quote:
quote:
Ik ga hem zo nog even goed en helemaal luisteren danquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
Let maar op, binnenkort komt hij uit, die gaat NL veroveren
En Lenka dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
Let maar op, binnenkort komt hij uit, die gaat NL veroveren
Ja en die vind ik ook het einde!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
Die laatste laat me sterk denken aan Jason Mraz
Nee, eerst Jason luisteren!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedje... welterusten allemaal
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten
Toch nog een leuke avond gehad uiteindelijk?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Your wish:yaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ehhhh, bouqetterig
🐙
Dat vind ik dan weer echt zo'n suf wijvennummerquote:
Da's een goeie tweede inderdaadquote:
Subtiel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n suf wijvennummer
Moet ik vaker horen, eerste keer bleef ie nog niet hangen evenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een goeie tweede inderdaad
Lekker ouderwetserig refreintje![]()
Maar hoe vind je die hierboven dan?
Hey, Greys, *poke*, wat vind je van Mikaquote:
De eerste paar nummers vond ik super, het mannetje zelf ook (lekker apart, gedurfd), maar de laatste tijd vind ik het wat minder...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hey, Greys, *poke*, wat vind je van Mika
Vooral doen dan, dat vaker luisteren!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Moet ik vaker horen, eerste keer bleef ie nog niet hangen even
*stil*quote:And it takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
It takes some fears to make you trust
It takes those tears to make it rust
It takes the dust to have it polished
*stil*quote:"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Van wie?quote:
Oh die hebben meestal gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Van een stemmetje in m'n hoofd.![]()
Hoi!
Oh... ALTER-EGO, heb jij hier familie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb hier een paar keer zitten lurken als ik eerlijk ben.
Ah! Uit de kast!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb hier een paar keer zitten lurken als ik eerlijk ben.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... ALTER-EGO, heb jij hier familie?
Eens, het eerste album vond ik geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste paar nummers vond ik super, het mannetje zelf ook (lekker apart, gedurfd), maar de laatste tijd vind ik het wat minder...
Heb wel wat... eigenaardige... TTs voorbij zien komen ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Uit de kast!
Welkom!
Wat trok je zo aan hier? De subtiele bewoordingen?
de Flora en Fauna Slowchat, alle subtiliteit, klasse en verheffende humor die een mens nodig heeftquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Uit de kast!
Welkom!
Wat trok je zo aan hier? De subtiele bewoordingen?
Tha kitteh op de piano in je foboquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb wel wat... eigenaardige... TTs voorbij zien komen ja.
Nee, niets in het bijzonder eigenlijk... gewoon van, deze SC ziet er wel leuk uit!
Not my cuppa tea dear!quote:
Het gaat in de SC niet zo héél vaak over katten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En de helft van alle F&F topics gaan over katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |