Oh dat vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef bluejean het volgende:
Wat een raar geneuzel, alsof er überhaupt mensen met een karakteristieke stem worden doorgelaten.
Ik vind het hem ook goed staan! Zijn grapjes (en die van Nance) waren leuk vorige week. 'Ze noemen me nu Scherard' en 'Gerard Bowling'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Joling er toch tien keer beter uit zo zonder dat nephaar!
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Het zijn toch wel vrij middelmatige, gelijksoortige stemmen. Ik denk dat iemand met een écht karakteristieke stem niet eens door de auditie komt bij Popstars.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef StephanL het volgende:
tja, van sommige artiesten hoor je het meteen dat klopt wel.
Ja he? Viel me vorige week ook al op. Veel leuker en verzorgder dan die lange bos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Joling er toch tien keer beter uit zo zonder dat nephaar!
Liza of Lisa bij Idols was dat met halleluja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel eigenlijk.
Dat meiske dat vorige keer won met Halleluja (ben haar naam alweer kwijt) had ook wel een vrij karakteristieke stem. En Jim (oke, Idols...) herken je ook uit duizenden aan zijn geluid. Boris ook nog wel.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook goed staan! Zijn grapjes (en die van Nance) waren leuk vorige week. 'Ze noemen me nu Scherard' en 'Gerard Bowling'.
Ik doelde specifiek op Popstarsquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel eigenlijk.
Dat meiske dat vorige keer won met Halleluja (ben haar naam alweer kwijt) had ook wel een vrij karakteristieke stem. En Jim (oke, Idols...) herken je ook uit duizenden aan zijn geluid. Boris ook nog wel.
jawel, dat is zo...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Robin vind ik wel een sympathiek hoofd hebben.
'Lekker' joch. Niet gheyl of knap, maar gewoon leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |