quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waar stond het grootste fouten-van-FOK!-vakje ook alweer?
quote:10 jaar FOK!:
42. Slechtste crewbeslissing ooit
tuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Renesite het volgende:
Kan ik mijn vote nog aanpassen trouwens? Ben een tabje vergeten
Ah, dank je!quote:
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen opquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, dank je!
Overigens vind ik het uiterst vreemd van mezelf dat een kleine wijziging in de layout me zo opvalt.. Ik denk telkens dat ik een PM heb, met dat oranje tabje daarboven.
Stuur me eens een PM, dan heb ik tenminste een reden om te kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen op
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Error 5
db:query:1064
FOK!core at verkiezingen.fok.nl
Dit krijg ik als ik wil stemmen?
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
Jeetje wat een hoop lijsten!
Maar het ziet er allemaal wel heel erg gebruiksvriendelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was exact de reactie van de fobomensenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Ik mis alleen wat meer fobostemdingen. Al vraag ik me tegelijkertijd ook af hoeveel daar nog over gevraagd kan worden.
-> 27. Grootste FOK!Slet vrouw 2009quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik mis de meest bevredigde user van 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |