Dat verbaast me ook elke keer weer!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een zeur die vrouwen wat bereiden mensen zich toch slecht voor, heerlijk
Even kijken op de Ikvertrek site of ze al lang en breed terug in NL zijn
Emigratie, een eigen bedrijf starten, een huis bouwen en kinderen krijgen , zijn allemaal zeer zware opdrachten, maar je hebt het wel zelf in de macht om ze op te starten. Ik begrijp niet dat sommige mensen het allemaal tegelijk doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik blijf me verbazen dat veel mensen met kleine kinderen willen emigreren, wat haal je je toch veel extra werk op de hals.
Bluezz, weet jij of iemand anders misschien of dit een herhaling was?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee of we deze al gezien hebben, daarom dus even kijken
Idd,quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef jaco het volgende:
[..]
Emigratie, een eigen bedrijf starten, een huis bouwen en kinderen krijgen , zijn allemaal zeer zware opdrachten, maar je hebt het wel zelf in de macht om ze op te starten. Ik begrijp niet dat sommige mensen het allemaal tegelijk doen.
Dit is een herhaling, ik heb deze al eerder gezien op tv.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Bluezz, weet jij of iemand anders misschien of dit een herhaling was?
Was het hondje uitlaten in het bos en heb net de laatste twintig minuten kunnen zien en zou het nu graag helemaal willen bekijken.
Ah dan kan ik het in principe dus kijken. Maar weet jij dan heel misschien ook nog wanneer je deze aflevering ongeveer gezien hebt? Bij benadering hoor, dat alleen al zou ik knap vinden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een herhaling, ik heb deze al eerder gezien op tv.
Dat ligt natuurlijk niet aan het feit dat ze puber zijn, maar of ze willen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd,
of met pubers emigreren.
En jij maar zoeken, 2 jaargangen doorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah dan kan ik het in principe dus kijken. Maar weet jij dan heel misschien ook nog wanneer je deze aflevering ongeveer gezien hebt? Bij benadering hoor, dat alleen al zou ik knap vinden..
Lullig is dat altijd met herhalingen trouwens, ze zetten in de VARAgids nooit een afleveringnummer. Heb me laatste ook een ongeluk gezocht naar "wie is de Chef" want ik wilde de afloop weten en dat ging vrolijk twee jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |