abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84110879
Gaan we dan.
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 22:15:21 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_84111025
YES, deze ken ik nog niet. Twee gepeupeltjes die het lekkere leven opzoeken, bootje erbij, lekker genieten.
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 22:16:55 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_84111100
Ja hoor, en we willen ons al niet eens aanpassen aan het babyvoedsel aldaar. Er zou eens anthrax in zitten. En hup, pindakaas mee.

Horizontale strepen dragen trouwens.
pi_84111126
Zebra in beeld.
pi_84111246
Lekker soepel vertrek dit.
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 22:25:13 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_84111485
Nog steeds dat reusachtige streepdessin en dat kleine zwarte broekje eronder.
pi_84111738
Ze praat als Juffrouw Jannie
pi_84112413
Arme kinderen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_84112489
Ik blijf me verbazen dat veel mensen met kleine kinderen willen emigreren, wat haal je je toch veel extra werk op de hals.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84113616
Wat een verhaal weer zeg. Hebben ze nu de kosten gefinanciert dmv een lening? Dan gaan ze toch kapot aan de rentelasten?
pi_84113992
Wat een zeur die vrouw en wat bereiden mensen zich toch slecht voor, heerlijk
Even kijken op de Ikvertrek site of ze al lang en breed terug in NL zijn
pi_84114164
Ze zitten er nog, valt mee

Hun site ligt er wel uit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_84114217
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een zeur die vrouw en wat bereiden mensen zich toch slecht voor, heerlijk
Even kijken op de Ikvertrek site of ze al lang en breed terug in NL zijn
Dat verbaast me ook elke keer weer!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_84114299
We hebben nul inkomsten maar gaan wel alvast een villa bouwen. O ja, riolering en electriciteit is er daar niet, waren we ook even vergeten.
pi_84114382
Hun site geeft nu dit:

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
pi_84114406
En we houden ook geen rekening met het feit dat er al 180 boten in de haven liggen
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84114611
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik blijf me verbazen dat veel mensen met kleine kinderen willen emigreren, wat haal je je toch veel extra werk op de hals.
Emigratie, een eigen bedrijf starten, een huis bouwen en kinderen krijgen , zijn allemaal zeer zware opdrachten, maar je hebt het wel zelf in de macht om ze op te starten. Ik begrijp niet dat sommige mensen het allemaal tegelijk doen.
pi_84114745
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee of we deze al gezien hebben, daarom dus even kijken
Bluezz, weet jij of iemand anders misschien of dit een herhaling was?
Was het hondje uitlaten in het bos en heb net de laatste twintig minuten kunnen zien en zou het nu graag helemaal willen bekijken.
pi_84114764
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef jaco het volgende:

[..]

Emigratie, een eigen bedrijf starten, een huis bouwen en kinderen krijgen , zijn allemaal zeer zware opdrachten, maar je hebt het wel zelf in de macht om ze op te starten. Ik begrijp niet dat sommige mensen het allemaal tegelijk doen.
Idd,
of met pubers emigreren.
pi_84114786
Die man beklaagde zich dat hij al 40 keer naar het gemeentehuis was geweest. Zelfs met de camera er bij, was er een kleinigheid niet in orde. Maar die vrouw zei zoiets als dat hij nog wat ("ik weet niet hoeveel") moest betalen in de haven. Is dit niet gewoon een hint dat er iemand wat steekpenningen moet krijgen, opdat het ineens in orde is?
pi_84114802
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Bluezz, weet jij of iemand anders misschien of dit een herhaling was?
Was het hondje uitlaten in het bos en heb net de laatste twintig minuten kunnen zien en zou het nu graag helemaal willen bekijken.
Dit is een herhaling, ik heb deze al eerder gezien op tv.
pi_84115055
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dit is een herhaling, ik heb deze al eerder gezien op tv.
Ah dan kan ik het in principe dus kijken. Maar weet jij dan heel misschien ook nog wanneer je deze aflevering ongeveer gezien hebt? Bij benadering hoor, dat alleen al zou ik knap vinden. .

Lullig is dat altijd met herhalingen trouwens, ze zetten in de VARAgids nooit een afleveringnummer. Heb me laatste ook een ongeluk gezocht naar "wie is de Chef" want ik wilde de afloop weten en dat ging vrolijk twee jaar terug.
pi_84115186
Je afhankelijk maken van een zeilboot in de zomerperiode lijkt me niet handig met een overschot aan schuiten in de haven. Wisten ze dat niet van te voren ofzo.
pi_84115321
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Idd,
of met pubers emigreren.
Dat ligt natuurlijk niet aan het feit dat ze puber zijn, maar of ze willen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_84115927
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Ah dan kan ik het in principe dus kijken. Maar weet jij dan heel misschien ook nog wanneer je deze aflevering ongeveer gezien hebt? Bij benadering hoor, dat alleen al zou ik knap vinden. .

Lullig is dat altijd met herhalingen trouwens, ze zetten in de VARAgids nooit een afleveringnummer. Heb me laatste ook een ongeluk gezocht naar "wie is de Chef" want ik wilde de afloop weten en dat ging vrolijk twee jaar terug.
En jij maar zoeken, 2 jaargangen door

Nee, sorry ik zou dat echt niet meer weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')