quote:
Ja, ik vier sinterklaas altijd zo vaak mogelijk. Vanavond met mn softbalteam. Volgend weekend nog 2 keer en dan zit het er weer op!quote:
quote:
Uncharted 1+2, ratchet & clank games en was er al een jak & daxter?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah zoveel mis je nietBehalve dan mijn uitstekende knaltalent voor killzone 2
Dat en heavy rainquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah zoveel mis je nietBehalve dan mijn uitstekende knaltalent voor killzone 2
Mja U1&2 zijn wel tof ja, R&C vind ik echt geen fuck aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Uncharted 1+2, ratchet & clank games en was er al een jak & daxter?
Ik ben nooit een enorm platformerfan geweest, helemaal 3d platformers. Maar de 2 R&Cs op de ps3 vond ik echt helemaal niks aan.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
Die shit is tof manIk heb een aardbeienveld gemaakt in de vorm van een hakenkruis
Jij loopt in het dagelijks leven niet met een snor rond ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef lkb9000 het volgende:
In forza3 had ik ook een prachtige hitlermobiel gemaakttoch maar niet mee online gaan rijden
Ik ambieer het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij loopt in het dagelijks leven niet met een snor rond ?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef lkb9000 het volgende:
de punt van mn heroïnenaald ruikt naar crack
Dat zei je moeder gister ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef RitseB het volgende:
Wel, kom maar ruiken
Toen ze vroeg of jij was geweest, er hangt altijd zo'n lekker crack geurtjequote:
Aangezien de OP uit twee regels tekst bestaat zou ik zeggen van niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben weer terug! Sta ik nog op de OP?
je hoeft ook niet alles in te vullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
wtf zijn die verkiezingen als je die in wil vullen kun je beter een vrije dag opnemen.
Een beetje te veel van het goeie
Als blijk van mijn goede wil heb ik op jou gestemd als beste nieuwsposter van het games gedeelte!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
je hoeft ook niet alles in te vullen
Jongens, het was gezellig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben weer terug! Sta ik nog op de OP?
whoei, mijn eerste en laatste stemquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als blijk van mijn goede wil heb ik op jou gestemd als beste nieuwsposter van het games gedeelte!
houden we je aan, anders trek je je vrijwillig terug ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik gaan leveren en waarmaken. En ik weet dat ik dat eerder heb beloofd misschien wel meerdere keren maar nu is het waar
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik gaan leveren en waarmaken. En ik weet dat ik dat eerder heb beloofd misschien wel meerdere keren maar nu is het waar
Posten uit naam van gebande, BAN!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:52 schreef RitseB het volgende:
Edwinuss zegt dat aquila welkome is als hij terug is
Edwin is niet zomaar een gebande! Hij is onze jezus! Jezus stierf en kwam 3 dagen later terug, Edwin komt 3 maanden na zijn 'dood' terug, en dan verlost hij ons van AQ!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BAN!
Mag dat ook al nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BAN!
Edwinuss 2: Revenge of Edwinussquote:
Doe maar weer zo Ritse, vergeet niet wie jouw mentor is jongeman!quote:
Je maakt best vaak spelfouten in je nieuwsberichten dus ik twijfel nog over mn stem, zumbaboyquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Wanneer is Edje eindelijk weer eens terug eigenlijk?
Jongens, ik verwacht wel wat stemmen
Was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Doe maar weer zo Ritse, vergeet niet wie jouw mentor is jongeman!
Edwinuss 5: Resurrectionquote:
Dat valt toch best mee?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je maakt best vaak spelfouten in je nieuwsberichten dus ik twijfel nog over mn stem, zumbaboy
Isch goed jongen, stuur die zus nou maar eens op!quote:
Die heeft tegenwoordig een vriendquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Isch goed jongen, stuur die zus nou maar eens op!
Broeder!quote:
boks ouwequote:
Waarom zit iedereen aan de Farmville op Facebook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Poit, doe je mee aan farmville? Vet lache
Wij hadden die afbeelding op onze school schrijfblokken staan, en 10 jaar geleden was ik al zo geniaal om daar 'pull my finger' bij te schrijvenquote:
mwaaaahquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Poit, doe je mee aan farmville? Vet lache
Ja, of piemels op de banken tekenenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wij hadden die afbeelding op onze school schrijfblokken staan, en 10 jaar geleden was ik al zo geniaal om daar 'pull my finger' bij te schrijven
Iedereen om me heen deed het ook opeens, dus heb maar een facebook aangemaakt en t is best verslavend jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen aan de Farmville op Facebook?
Is het zo leuk dan?
Je lul op de bank leggen en dan een lijn eromheen trekkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, of piemels op de banken tekenen
Misschien ooit in een moment van zwakte, maar vooralsnog probeer ik alle Mafiawars en FarmVille verzoeken maar gewoon te negeren...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Iedereen om me heen deed het ook opeens, dus heb maar een facebook aangemaakt en t is best verslavend ja
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je lul op de bank leggen en dan een lijn eromheen trekken
Als je je een keer verveelt probeer je t eens, en dan hou je niet meer opquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien ooit in een moment van zwakte, maar vooralsnog probeer ik alle Mafiawars en FarmVille verzoeken maar gewoon te negeren...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En eet smakelijk. Helaas pindakaas beste koei. Jij bent dood. Met de complimenten van God. Want het is feest!
Baas Edquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:52 schreef RitseB het volgende:
Edwinuss zegt dat aquila welkome is als hij terug is
Dat is toch wel goed voor je wallen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:11 schreef Poit het volgende:
Pfff, tot half vijf hajime no ippo kijken en om 10 uur weer werken is niet goed voor de wallen onder m'n ogen
Wat was de reden dan?quote:
37 graden en nat?quote:
De zon schijntquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:47 schreef RitseB het volgende:
Regen en zulks, en het veld was kut
Ik zie hem ook nog wel bij Fok! Games belandenquote:
Ik dacht dat jij van goede wil was aquiliepiliequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nog wel bij Fok! Games belanden
Akile Pielequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van goede wil was aquiliepilie
He we zouden hier geen foto's van mij plaatsenquote:
Sorry babe! zoveel lekkers moet ik toch met de rest kunnen delen of nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He we zouden hier geen foto's van mij plaatsen
Nicequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Reintji het volgende:
Het bier heet hier trouwens Aquila
volgens mij moet dat wel lukken, PM ban is apart van forumquote:Op zondag 29 november 2009 10:42 schreef GameBabe het volgende:
Kun je bij je PM's als je een ban hebt?
quote:
Lekker! Doe mij er ook zoeen!quote:
Wat een kutzondag jaquote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef RitseB het volgende:
En nu maar naar mijn schoonoma voor sinterklaas en daarna aan de arbeit
I know! Maar alleen in Gruun toch?quote:Op zondag 29 november 2009 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
Van 3 tot 4 alle nieuwe toffe games voor 35 eu in de mediamarkt vandaag
Had dragon aids voor 29 eipoquote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef lkb9000 het volgende:
ja
Ik wil dragon age, maar moet eigenlijk ff zuinig doen
Ik wil UC2!!!quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef lkb9000 het volgende:
ja
Ik wil dragon age, maar moet eigenlijk ff zuinig doen
Ik ook... nog niet binnen...quote:
Okay, krijg je die resterende 4 ook nog...quote:Op zondag 29 november 2009 13:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]hopelijk morgen, hij kostte me trouwens 54eu
Volgens mij gebruikt die website, of mijn bank, een andere koers dan ik op gwk.nl had gechecktquote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, krijg je die resterende 4 ook nog...
Maar hoe komt dat dan? Toch kosten voor je CC?
Geen idee eigenlijk, het is een beetje aan me voorbij gegaan...quote:Op zondag 29 november 2009 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt die website, of mijn bank, een andere koers dan ik op gwk.nl had gecheckt
Als je aankomende Poirty ook komt mag je ook best gewoon een extra biertje voor me meenemen![]()
Mja, beter dan de ¤75,- die men in NL vraagt voor Uncharted2 LE.quote:
Weinig boeiends volgens mij, 2x MP skins, gouden wapens voor de MP, een paar postcards en een metalen doosje. Maar dat doosje vind ik zo veel mooier...quote:
Die heb ik gewoon voor 50 pleuro gescoordquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, beter dan de ¤75,- die men in NL vraagt voor Uncharted2 LE.
De rest haal ik ook meestal zelf wel uit UK voor minder...
Kan voor ze inderdaad de colombiaanse nationaliteit aanvragen, maar wat daar het voordeel van is. (tenzij ze straks uitblinken in een sport waar colombia in suckt natuurlijk). Dat doen we dus niet, gewoon via de ambassade een NL paspoort, met geboorteplaats "bogota" en straks op het rijbewijs etc.quote:Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef GameBabe het volgende:
Baby's![]()
Zijn de kindjes eigenlijk Nederlands nu ze daar zijn geboren?
Ik haalde Ritse en Reintj door elkaar, allebei beginnend met de R en fries, dat kwam niet goed in mijn hoofdje met een namendeuk
Zwaar minpuntje kerel!!quote:
Op normal vond ik hem ook goed te doen hoorquote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazzard was te grappig![]()
Eindbazen zijn wel kut en oneerlijk dus beter speel je op easy
Feest op zondag is brrrrrrquote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga vanavond maar eens uit met een paar collega's. Dat gaat een feest wordenEn ik ben de bob
Feest op zondag is leuk, vooral als je de volgende dag moet werkenquote:
Daarom is het niet leukquote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Feest op zondag is leuk, vooral als je de volgende dag moet werken
Ik had een PM van hem en ik wil hem er 1 terug doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef RitseB het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een PM naar edje sturen, hij heeft een klere hekel aan je
Nee ik besloot toch maar even geld te besparen, heb nog genoeg games en geen geldquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef Reintji het volgende:
Lenny, jij nog wat gescoord bij MM? Mijn contact in 050 is niet geslaagd. (hij was er dan ook pas om 15:00h)
Neeman, whiskey is al niet helemaal m'n ding. Ga het zeker niet attenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker allemaal, een fijne week gewenstSlaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom zo naast je liggen.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dacht meer aan 50 milimeter eigenlijk..quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef GameBabe het volgende:
Als je naast definieert als binnen een straal van 50 km dan kom je zo naast me liggen
quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef GameBabe het volgende:
Zolang het bij denken blijft is het geen probleem natuurlijk
quote:
dankje ritseflitsebitseBquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik poitje van je heb ingepikt
quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik poitje van je heb ingepikt
quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Nebo het volgende:
Geef ik hem de mogelijkheid om een streak te starten, gaat 'ie ineens de therapeut uithangen
quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Nebo het volgende:
Geef ik hem de mogelijkheid om een streak te starten, gaat 'ie ineens de therapeut uithangen
zo gemeen ben ik helemaal niet.quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Nebo het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
We moeten echt een keer met zn allen in een kring in de kelder gaan blowen
Zolang er maar goede muziek is, genoeg te vreten voor de munchies, bier om te zuipen en een bank om op out te gaan ben ik voor!quote:Op maandag 30 november 2009 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
We moeten echt een keer met zn allen in een kring in de kelder gaan blowen
Ik heb ook geen kelder, wel een mooie zeecontainerquote:Op maandag 30 november 2009 00:19 schreef RitseB het volgende:
[..]goed idee, alleen jammer dat ik geen kelder heb en groningen zo ver weg is
Godzijdank niet nee! Maar die heb ik ook niet open voor mn toetsenbord staanquote:
quote:
van koffie moet je nog harder poepen jongen!!quote:Op maandag 30 november 2009 12:40 schreef lkb9000 het volgende:
Verdomme ik moet vet poepen!
Maar ik moet ook over 2min weg naar school!
Ik drink mn koffie wel op en hou het een lesje in
Verdeuri, moet ik hem toch weer gaan halenquote:Op maandag 30 november 2009 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
AC2 uitgespeeld dit weekendwat een toffe game
morgen de review
Klopt maar het is ook zo'n zonde om het te laten staan!quote:Op maandag 30 november 2009 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
van koffie moet je nog harder poepen jongen!!
Ik zal even een overzichtspaint maken van mijn grootste faalactie!quote:
Ik had dus vrij genomen, die kroeg ging om 2 uur dichtquote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Feest op zondag is leuk, vooral als je de volgende dag moet werken
Ik snap hier ook totaal niks vanquote:
Geen zorgen, ik zorg dat je CC-betalingen die ik doe gewoon niet vermeld worden.quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef lkb9000 het volgende:
Ik was even bang dat mn CC info gejat wasZat mn afschrift te bekijken, zit er een ryanair ticket naar dublin bij
Maar ik had toen voor de feestindoneest een reis betaald naar Bratislava, en de betaling ging natuurlijk naar dublin
Dat is erg schappelijk van jequote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zorg dat je CC-betalingen die ik doe gewoon niet vermeld worden.
Ik zie ze pas als ik ze eerst los heb bekeken door de link te kopierenquote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Nebo het volgende:
Waarom zie ik hem nou weer niet
Deze is ook sterk trouwens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |