mijn reply wat doe jequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef kabelhaspel het volgende:
Leraar opgepakt voor seks met jongens
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:03 schreef klabbakus het volgende:
zeg je toch tegen je ouders dat ie bedoeld afwezig in de klas, omdat je vaak naar buiten kijkt of met andere dingen bezig bent in de les
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
Je hebt toch een mooi rapport? Wat kan jou (of wie dan ook) die achterlijke aanwezigheid -of afwezigheid- dan schelen?
Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mijn ouders kan dat heel veel schelen, dus die gaan daar sowieso moeilijk over doen.
Eens, maar probeer dat mijn ouders maar eens bij te brengen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
Ouders die zich interesseren in hun kind. En hopen op een goede toekomst. Indd wat een stomme ouders.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eens, maar probeer dat mijn ouders maar eens bij te brengen.
Als ik nou zeg dat altijd of af en toe niet aanwezig zijn niks aan mijn cijfers veranderd. Wat maakt dat mijn toekomst dan anders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:47 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ouders die zich interesseren in hun kind. En hopen op een goede toekomst. Indd wat een stomme ouders.
Kom je straks ook op je werk altijd te laat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat altijd of af en toe niet aanwezig zijn niks aan mijn cijfers veranderd. Wat maakt dat mijn toekomst dan anders?
Ik kom niet (meer) te laatquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
Gelijk heeft hij,
echt belachelijk dat mensen stelselmatig te laat komen. Het is gewoon aso !
TS is een faalhaas !ga zo door. jij komt er wel !
Ik kom overdag vrijwel nooit te laat. Heb alleen geen zin om 's ochtends mijn bed uit te komen voor lessen met dingen die ik allang weet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kom je straks ook op je werk altijd te laat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kom overdag vrijwel nooit te laat. Heb alleen geen zin om 's ochtends mijn bed uit te komen voor lessen met dingen die ik allang weet.
Op welke manier naait ie je dan? Hij gaat toch ook geen gesprek aan met je ouders? Over dingen op achterkanten spruien heeft ie niks gezegd, dus keer hem zeker niet direct je rug toequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:
TS houdt van uitslapen. Nou zei mentor vandaag tegen mij dat wanneer ik volgende week geen afwezigheid meer had hij geen gesprek aan zou gaan met m'n ouders. Mooi, dacht ik. Na de les krijg ik mijn rapport. Staat op de achterkant:
'Mooie lijst, wel vaak afwezig'
Klacht: Mentor die TS naait.
Omdat mijn ouders toch wel naar de ouderavond gaan waar ze er vragen over gaan stellen. Dus hij zorgt er nou voor dat dat gesprek er sowieso wel komt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op welke manier naait ie je dan? Hij gaat toch ook geen gesprek aan met je ouders? Over dingen op achterkanten spruien heeft ie niks gezegd, dus keer hem zeker niet direct je rug toe
Sinds wanneer kunnen mannen een MILF zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pics van de MILF? Je weet dat seks met leraren verboden is, toch?
Oh kut, ik las mentrix.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders toch wel naar de ouderavond gaan waar ze er vragen over gaan stellen. Dus hij zorgt er nou voor dat dat gesprek er sowieso wel komt.
[..]
Sinds wanneer kunnen mannen een MILF zijn?
Jouw probleem is dat je een te grote waarde hecht aan de mening van je ouders. Gewoon laconiek in zijn, uitleggen dat je soms liever even goed ontbijt dan dat je zinloos in een drukke klas moet gaan zitten waar toch geen les wordt gegeven, en dat ze niet zo moeten zeuren want het gaat prima op jouw eigen manier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eens, maar probeer dat mijn ouders maar eens bij te brengen.
Oh, ik blijf er laconiek genoeg onder hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je een te grote waarde hecht aan de mening van je ouders. Gewoon laconiek in zijn, uitleggen dat je soms liever even goed ontbijt dan dat je zinloos in een drukke klas moet gaan zitten waar toch geen les wordt gegeven, en dat ze niet zo moeten zeuren want het gaat prima op jouw eigen manier.
Oftewel, gewoon schouders ophalen wanneer ze zeiken, en als ze te lang doorzeiken, gewoon zeggen dat je ook gewoon helemaal kan kappen met school, om van dit soort gezeik af te zijn.
Maar goed, belangrijkste is dat je er zelf laconiek onder blijft, en meer een soort 'boeiuh' houding aanneemt. Natuurlijk wel gewoon goede cijfers blijven halen, maar dat snap je zelf ook wel...
Tot zover eens, je moet niet een of ander levenspad volgen die je ouders bepalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je een te grote waarde hecht aan de mening van je ouders.
En dit is dus weer complete onzin he, laconiek zijn om het laconiek zijn, ik was altijd zeer recalcitrant, maar alleen als ik zelf oprecht geloofde dat ze het bij het verkeerde eind hadden. En in het geval van TS hebben ze dat niet, het is misschien niet leuk om te horen dat ie fout zit, maar dat zit ie wel, want je moet gewoon op tijd zijn.quote:Gewoon laconiek in zijn, uitleggen dat je soms liever even goed ontbijt dan dat je zinloos in een drukke klas moet gaan zitten waar toch geen les wordt gegeven, en dat ze niet zo moeten zeuren want het gaat prima op jouw eigen manier.
Oftewel, gewoon schouders ophalen wanneer ze zeiken, en als ze te lang doorzeiken, gewoon zeggen dat je ook gewoon helemaal kan kappen met school, om van dit soort gezeik af te zijn.
Maar goed, belangrijkste is dat je er zelf laconiek onder blijft, en meer een soort 'boeiuh' houding aanneemt. Natuurlijk wel gewoon goede cijfers blijven halen, maar dat snap je zelf ook wel...
School is niet hetzelfde als een baan. Waarom snappen mensen dat niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jij zal het zwaar krijgen als je een echte baan krijgt.
Datquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
School is niet hetzelfde als een baan. Waarom snappen mensen dat niet.
Niet leukquote:
Dat zeg ik: je ouders zijn idioten. Niets van aantrekken, voor zover mogelijk. Jij en ik weten beter dat je, als scholier/student, tegenwoordig grotendeels je tijd zit te verkloten op school.quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou, ze hebben hem gezien en ze begonnen me toch te zeuren.
Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen.
Daarom zit ik dus al tijd niet meer op school Versliep me altijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:
TS houdt van uitslapen. Nou zei mentor vandaag tegen mij dat wanneer ik volgende week geen afwezigheid meer had hij geen gesprek aan zou gaan met m'n ouders. Mooi, dacht ik. Na de les krijg ik mijn rapport. Staat op de achterkant:
'Mooie lijst, wel vaak afwezig'
Klacht: Mentor die TS naait.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
Van mijn ouders moest ik elk iedere les op school bijwonen tot mijn 18 e jaar aan toe,quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou, ze hebben hem gezien en ze begonnen me toch te zeuren.
Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen.
Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje hondenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lekkere schoolquote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje honden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |