abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75078967
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 07:19 schreef CarolineTensen het volgende:
Middelbare school
Rapport
Caroline Tensen
pi_75079718
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:11 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Caroline Tensen
Niet leuk
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75127121
Nou, ze hebben hem gezien en ze begonnen me toch te zeuren .

Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen .
  maandag 30 november 2009 @ 01:35:03 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75132592
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:

Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen .
Dat zeg ik: je ouders zijn idioten. Niets van aantrekken, voor zover mogelijk. Jij en ik weten beter dat je, als scholier/student, tegenwoordig grotendeels je tijd zit te verkloten op school.
  maandag 30 november 2009 @ 01:36:07 #55
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75132600
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:
TS houdt van uitslapen. Nou zei mentor vandaag tegen mij dat wanneer ik volgende week geen afwezigheid meer had hij geen gesprek aan zou gaan met m'n ouders. Mooi, dacht ik. Na de les krijg ik mijn rapport. Staat op de achterkant:

'Mooie lijst, wel vaak afwezig'

Klacht: Mentor die TS naait.
Daarom zit ik dus al tijd niet meer op school Versliep me altijd
pi_75132604
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75132821
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:

Van mijn ouders moest ik elk iedere les op school bijwonen tot mijn 18 e jaar aan toe,
Hete hele kalenderjaar dus, dag in dag uit. Pas wanneer ik 18 werd, besloot ik dat de maat vol was,
en ging bij hen weg.

Voor de meeste van mijn kinderjaren, gehoorzaamde ik gewoon ook daar ik het niet anders kon.
De enige exceptie was mijn 12e jaar toen ik rebels deed en meer voor mezelf opkwam.

Later in mijn leven werd ik een soort probleemjongen tot laat in m'n twintiger jaren, met een strafblad en problemen met justitie. Daarom klopt dat preutse advies niet dat je altijd netjes naar school moet enzovoorts enzovoorts. Want al die intimidatie en zware controle leidde juist ertoe dat ik pas als volwassene ongehoorzaam werd.

Maar ja, mijn jeugd was ook niet je normale, was slachtoffer van kindermishandeling. Denk dat het de TS dus meevalt.
  maandag 30 november 2009 @ 02:32:54 #58
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75132977
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje honden
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 30 november 2009 @ 02:34:15 #59
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75132989
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje honden
Lekkere school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')