Niet leukquote:
Dat zeg ik: je ouders zijn idioten. Niets van aantrekken, voor zover mogelijk. Jij en ik weten beter dat je, als scholier/student, tegenwoordig grotendeels je tijd zit te verkloten op school.quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou, ze hebben hem gezien en ze begonnen me toch te zeuren.
Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen.
Daarom zit ik dus al tijd niet meer op school Versliep me altijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:
TS houdt van uitslapen. Nou zei mentor vandaag tegen mij dat wanneer ik volgende week geen afwezigheid meer had hij geen gesprek aan zou gaan met m'n ouders. Mooi, dacht ik. Na de les krijg ik mijn rapport. Staat op de achterkant:
'Mooie lijst, wel vaak afwezig'
Klacht: Mentor die TS naait.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
Van mijn ouders moest ik elk iedere les op school bijwonen tot mijn 18 e jaar aan toe,quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou, ze hebben hem gezien en ze begonnen me toch te zeuren.
Blijkbaar denken zij dat álle lessen op school zinvol zijn en je er echt geen enkele mag missen.
Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje hondenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders idioten. Het enige dat telt is dat je straks een diploma hebt. Hoe je die behaalt is je eigen zaak, en zolang je goede cijfers haalt, hebben ze niets te klagen. Die achterlijke urennorm tegenwoordig op scholen is gewoon grote onzin, vooral wanneer je ziet dat je voornamelijk zelfstandig aan het werk wordt gezet en er nauwelijks meer echt les wordt gegeven.
Lekkere schoolquote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja mooi, bij ons is de leraar er een half uur en de rest van de dag zie je hem niet. Kom je een half uur te laat mag je naar huis vertrekken, ga je eerder weg gaat het van je uren af. Maar o o ze willen zo graag dat je zelfstandig werkt. Stelletje honden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |