Altijd zo gedaan, nooit over nagedacht verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan met dt ?
Dan denk jij anders dan ik, waarschijnlijk omdat ik een 40-jarig Indonesisch vrouwtje met dikke brillenglazen benquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Flammie het volgende:
Ik zou gewoon zo denken:
Wat boeit me die Chiel nu
Ik ken die gast toch niet en het is sowieso niet mijn schuld als een iemand denkt dat ik Chiel ben op een online forum...
toch?:)
Je weet dus zelf nieteens meer welke facade je gebruikt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een tijdperk waarin contactlenzen bestaan. Bovendien ben ik geen 40 en niet Indonesisch.
quote:De reden heb ik je meerdere malen duidelijk gemaakt:
Pm mij dan maar de gegevens van die Chiel, ik ben zeer benieuwd wie er dan blijkbaar zo op mij lijktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef mediaconsument het volgende:
Je weet dus zelf nieteens meer welke facade je gebruikt?![]()
Wel grappig die manier hoe ook weer aandacht wilt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:30 schreef _Led_ het volgende:
Ticker is een kloon, ik weet het zeker want een blanke nederlander kan nooit zo dom zijn !
Of je hebt het wel beweert, en je bent het vergeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
En nogmaals, ik heb nooit beweerd dat ik 40 ben en dat ik Indonesisch ben.
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Bastard het volgende:
Wat een KUT discussie die al VEEL TE LANG doorgaat
Nee, ik heb dat nooit beweerd. Dat heb jij ervan gemaakt. Net zoals dat jij ervan maakt dat ik Chiel ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef mediaconsument het volgende:
Of je hebt het wel beweert, en je bent het vergeten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan!
Als joepie deze discussie wil, dan komt hij er. Elke dag wil hij dat kennelijk, dus elke dag krijg je dezelfde discussie. Hij is namelijk wel zo zielig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Bastard het volgende:
Wat een KUT discussie die al VEEL TE LANG doorgaat
Dat heb je allemaal zelf gedaan hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat nooit beweerd. Dat heb jij ervan gemaakt. Net zoals dat jij ervan maakt dat ik Chiel ben.
Ik denk dat het daarom ook gewoon beter is om er een punt achter te zetten... Elke dag deze discussie lezen en voeren gaat zich waarschijnlijk niet lonenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als joepie deze discussie wil, dan komt hij er. Elke dag wil hij dat kennelijk, dus elke dag krijg je dezelfde discussie. Hij is namelijk wel zo zielig.
"Ik ben ticker en ik heb stapels frustraties over mensen die slimmer zijn dan ik !"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wel grappig die manier hoe ook weer aandacht wilt.
Wat zal het stil geweest zijn he, toen je al die tijd niet kon posten.
Zit het thuis allemaal nog wel oké knullie? Je zit namelijk zoveel op internet, jezelf voor te doen als vrouwen. Pik straf van het vrouwtje (of mannetje, ik heb geen idee welke van de 2 jij nou bent)? Of doet de baas een beetje boos?
Ik ben _Led_ ik doe net of ik geniaal ben, maar ondertussen post ik heel de dag op Fok!, niets anders dan onzin, want daaraan kun je zien dat ik slim bent.![]()
Ach gossie, nu heb ik zeker weer je stalker gedrag verdient met deze post.
Nou vooruit dan, dat zal weer een gezellig tijd worden, want eigenlijk mag alleen jij stout doen en niemand tegen jou, toch?
Daarom weet je wie er elke dag weer mee begint.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom ook gewoon beter is om er een punt achter te zetten... Elke dag deze discussie lezen en voeren gaat zich waarschijnlijk niet lonen
Maar je laat je toch telkens weer meevoeren samen met Ticker om deze discussie te doen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom weet je wie er elke dag weer mee begint.![]()
Ik heb wel wat beters te doen dan praten over mensen met een identiteitscrisis eigenlijk, al begint het nu wel erg grappig te worden.
[TRU FB] Uw klankbord en schaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar je laat je toch telkens weer meevoeren samen met Ticker om deze discussie te doen...
Ga dan toch gewoon wat beters doen ofzo
Ik beweer neit dat ik nu veeel betere dingen te doen hebquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[TRU FB] Uw klankbord en schaal.
Daarbij kan ik hetzelfde tegen jou vertellen. Succes daarmee.
Ik ben aan het eten, en heb genoten van de humor. Wat wil ik nog meer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik beweer neit dat ik nu veeel betere dingen te doen heb
En datgeen wat ik dan wel doe kan ik goed multitasken met fok
Jij zegt dat je eigenlijk veeeeeel betere dingen te doen hebt maar blijft toch telkens hardnekkig discussieren met Joepiepoepie.. dan vraag ik me af of je wel echt betere dingen te doen hebt...
Succes daarmee overigens
Nou ik vind 't wel knap dat ie dat heeft uitgevonden !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef Michielos het volgende:
ook echt grappig hoe MC joepie een indo van 40 met brillenglazen noemt.. en het telkens over een "hij" heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |