Ja vandaar ook dat gepronk met rijkdom en flitsende bolides , vaak echt niet bedoeld om te laten zien hoe macho ze zijn en hoe ze indruk willen maken op vrouwen , helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ook geen geldige reden wat mij betreft, tenminste ik hoop dat je je misschien wat ongelukkig uitdrukt.
Ik vind dit soort praktijken niet weggelegd voor de intellectuele mens uit het digitale tijdperk, dit soort praktijken horen thuis in Middeleeuwse kroegen en holbewoners met knuppels die het vrouwtje drachtig willen maken. Dit soort misdaden zijn dan ook nooit een geldige reden, vrouwen moet je respecteren en dus ook haar keuze met wie ze om wil gaan.
Natuurlijk wel, maar de keuze ligt dan nog bij de vrouw. Overigens vinden mannen zelf dure kleding, en dikke bolides zoals jij ze noemt ook leuk om te hebben hoor. Het is niet alsof alles voor de vrouwen bedoeld is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja vandaar ook dat gepronk met rijkdom en flitsende bolides , vaak echt niet bedoeld om te laten zien hoe macho ze zijn en hoe ze indruk willen maken op vrouwen , helemaal niet.
Wederom, keuze ligt dan nog steeds bij de vrouw.quote:Ondertussen worden rivalen genadeloos uitgeknepen en soms letterlijk neergesabeld in de strijd om de dollar en daarmee vaak de gunst van een onmetelijke berg dubieuze vrouwen.
Levenslang opgesloten zitten , ook al wordt het teruggedrongen tot 10 of 20 jaar , is natuurlijk ook staatsgeweld tegen de overtreder. Laten we daar geen doekjes om winden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef McKillem het volgende:
Het liefst zou je dit ook gewoon met geweld beantwoorden, maar goed dan krijg je zeeen mensen die dan gaan zeggen je bent beter dan dat. Dat is misschien ook wel waar.
Maargoed dan denk ik weer, wat is daar eigenlijk het praktisch nut van dat zogenaamd beter zijn. Moralen hebben die gasten klaarblijkelijk nooit van gehoord dus waarom zou je die gasten niet gewoon be-antwoorden met een evenredige portie geweld.
Het is de omschrijving die eerder gebruikt werd voor goths, maar ja, het klopt dat die beschrijving op meer groepen van toepassing is, vandaar ook dat ik hem gebruiktequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Och ik weet niet wie of wat het gedaan heeft, echter moussies beschrijving is op meerdere groepen van toepassing dus vandaar dat ik het aankaartte.
Poeh, maar in dit soort gevallen vraag je je eerder af of dat staatsgeweld wel moet ophouden na die 10-20 jaar, ik moet er toch niet aan denken hoe verknipt figuren als deze zijn als ze idd ooit weer vrij komenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Levenslang opgesloten zitten , ook al wordt het teruggedrongen tot 10 of 20 jaar , is natuurlijk ook staatsgeweld tegen de overtreder. Laten we daar geen doekjes om winden.
Minderjarigen die tot levenslang veroordeeld zijn zullen zeker verknipt zijn als ze er alsnog uit komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Poeh, maar in dit soort gevallen vraag je je eerder af of dat staatsgeweld wel moet ophouden na die 10-20 jaar, ik moet er toch niet aan denken hoe verknipt figuren als deze zijn als ze idd ooit weer vrij komen
Lijkt me sterk afhankelijk van de begeleiding die er in het gevang geboden wordt. De eerste kans heeft ie ook al verneukt, dus voor een tweede kans zou er flink wat begeleiding aan te pas moeten komen denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Minderjarigen die tot levenslang veroordeeld zijn zullen zeker verknipt zijn als ze er alsnog uit komen.
Wat dat betreft maak ik me geen zorgen over de effectiviteit van het staatsterreur.
Zonder nu meteen de advokaat van de duivel te willen spelen , vind ik toch wel dat na de nodige begeleiding een tiener een tweede kans zou moeten krijgen , ook al heeft Sofie die niet meer helaas.
Sorry , over die eerste kans heb ik blijkbaar overheen gelezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk afhankelijk van de begeleiding die er in het gevang geboden wordt. De eerste kans heeft ie ook al verneukt, dus voor een tweede kans zou er flink wat begeleiding aan te pas moeten komen denk ik.
Mwa, de eerste kans is wat mij betreft de mogelijkheid om in alle vrijheid iets van je leven te maken. Als je dat op deze manier verneukt, dan moet er goed nagedacht worden over een eventuele tweede kans. En uitleveren aan de VS is niet alleen aan Engeland voorbehouden, dat is in Nederland ook gebeurd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Sorry , over die eerste kans heb ik blijkbaar overheen gelezen.
Staat ook in dat wiki-verslag neem ik aan ?
Maar is het niet zo dat in dat topic werd vermeld dat die 15-jarigen veroordeeld zijn tot levenslang ?
En is het niet zo dat Engeland een autist uitlevert aan de VS voor hacking met een kans op 40 jaar cel ?
Ik vraag me soms af wat er verder nog van Engeland overblijft anders dan een middeleeuws land waar je in een kooi als piratenlijk wordt tentoongesteld aan de Thames en wat dat land nog in een modern EU te zoeken heeft met gewijzigde opvattingen qua straf en behandeling van misdadigers.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:54 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school zaten genoeg gothics. Naast dat alle jongens alle meisjes hadden afgeneukt (goh het zijn net mensen) liepen ze allemaal in dezelfde stijl kleren en was het qua muziek al dezelfde eenheidsworst. Verder waren ze net kleine kindjes in hun gedrag (aan elkaar zitten, achter elkaar aanrennen).
Daarentegen liepen ze wel altijd te verkondigen dat ze "een eigen mening" hadden, ten minste niet meeliepen met de gevestigde massa en dachten ze dat ze de hele wereld "figured out" hadden. Daarbij totaal voorbijgaand aan het feit dat ze zelf precies hetzelfde kuddegedrag vertoonden als de andere groepen waaraan ze zich zo superieur voelden. Gothics zijn gewoon mensen die bij andere groepen geen aansluiting vonden en zoekende naar hun eigen identiteit zich bij elkaar hebben aangesloten. Iedereen wil aansluiting hebben met een groep en iedereen wil geaccepteerd worden. Hoe doe je dat: door je te conformeren aan de groep. Ze halen dus hun eigen superieure wereldbeeld onderuit met hun gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |