Nee, want ik ga heulemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:04 schreef Zeroku het volgende:
http://partyflock.nl/party/140642:Lekker_Gaan_Hakkuh_Allemaal.html
Deze moet je hebben.
Overdosis crack zou ik d'r geven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou jij geven?
Zoek anders even in den haag
Stoer.quote:
quote:Rust sagt lieve sgat.
wij ware best kloos met elkaar.
vooral op msn:(..
Is best tof daarquote:
Kijk dat taalgebruik.quote:
Partyflock.quote:
Dacht al ik al, toen ik 't Loesje las.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is best tof daar. Alleen wel klein.
Hehe, passen 250 man o.i.d. in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dacht al ik al, toen ik 't Loesje las.
quote:
Het komt nooit meer goed tussen mij en Niki.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe je gratis.
Weer vriendjes?
Nu helemaal niet meer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed tussen mij en Nikki.
Poezenquote:
Waarom kiest ze zo'n naam dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meer!
Het is Niki. Ze haat het als je 2 K doet.
Anders kijk je even in de post er boven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meer!
Het is Niki. Ze haat het als je 2 K doet.
Je past het gewoon aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de post er boven.
Maar mensen zijn 2 K's gewend.quote:
Ik mocht zo uitslapen. Gaat één zo'n beest gillen om 6 uurquote:
Hoe liefquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mocht zo uitslapen. Gaat één zo'n beest gillen om 6 uurVoor mijn kamer.
Dus ik maar de deur open doen. Gingen ze springen in een tas die hier stond. En toen kwamen ze met z'n drieen naast me liggen, kon ik geen kant op
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mocht zo uitslapen. Gaat één zo'n beest gillen om 6 uurVoor mijn kamer.
Dus ik maar de deur open doen. Gingen ze springen in een tas die hier stond. En toen kwamen ze met z'n drieen naast me liggen, kon ik geen kant op
Slipknotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |