@ YouTube?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef Braddie het volgende:
Done!
Heb 2 tracks opgenomen met de nieuwe GW-8, Hoe kan ik deze uploaden?
Als mp3'tje heb je helemaal geen clip.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
Kan ik proberen, maar dan is het weer zo`n saaie clip he.
Wat voor syndroom heb je Bradley?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:44 schreef Braddie het volgende:
Kan je er bij monteren!
Heb ik niet gedaan!
Het is gewoon een leeg vlak met daarin wat text!
Wat voor een idioot huurt jou in dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:42 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een soort van boeking voor morgen!
Moet tijdens de koopzondag in Hilversum op de Gijsbrecht in een chique winkeltje naast mijn stage plek spelen, En die man zegt dat er wel een leuk geld bedrag achter zit
Oké beter dan, ik vind Ronaldjenkeens trouwens een youtube baas.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef Braddie het volgende:
Een *idioot* die eigenaar is van een Jamin vesteging in Hilversum en nu ook van een juwelier!
Hij had een PA systeem nodig voor in de winkel voor de opening, En hoorde en zag mij spelen, En vond dat ik *uitstekend* speelde, Dus ik werd ingehuurd..
Geweldig, hoe je al je emoties in het spel stopt. Held.quote:Op zondag 29 november 2009 11:58 schreef Braddie het volgende:
Thriller, Zelf ingespeeld op de Gw-8 en Cool Edit Pro!
(dat lachje in het begin en eind is van een vriend van me)
Tuurlijk wel, waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:11 schreef Braddie het volgende:
Lijkt me niet echt een serieuze vraag of wel dan?
Held.quote:Maar zodra ik een scanner heb dan mail ik hem wel naar je door
Vermoedelijk het syndroom van Up.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat voor syndroom heb je Bradley?
Met je zelfvertrouwen is niets mis. Met de rest is alles mis.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:52 schreef Braddie het volgende:
ja ehh...
Weetje wel hoe moeilijk het is om alle partijen zelf in te spelen?, Als is het maar op Keyboard/synth moeilijk is het wel;)
En met bepaalde ideeen moet je maar komen, Zoals de Viva La Vida House Mix!
Dus de manier waarop ik de songs cover?, Of met mijn spel?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met je zelfvertrouwen is niets mis. Met de rest is alles mis.
Gitaristen zijn vieze, vieze mensen. Vraag het een echte muzikant, een bassist ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:10 schreef Braddie het volgende:
Ja, Ik heb een grove fout gemaakt toen ik de Tyros weg deed, Want dat had ik nooit moeten doen, De geluiden van de Roland zijn erg goed, En hij klinkt zeer dik in een mix...
Maar de Tyros = en blijft gewoon een Tyros en is anders dan alle andere keyboards!
Zelfs gitaristen zijn onder de indruk van de Tyros!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:32 schreef Braddie het volgende:
Dit is Bradley, één van Nederlands nieuwe sterren: hij danst, hij zingt, hij speelt keyboard, En Programeert ze!: wat kan deze jongen eigenlijk niet?. Het zal u al duidelijk zijn: Deze jongen is een ster in wording!
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:31 schreef Braddie het volgende:
Gem WS2 ken ik helaas niet persoonlijk(Ik heb iets tegen GEM sinds de Genesys) maar van wat ik er zie op Google qua info, Het is een leuk keyboard, met wat Synth dingetjes... Hangt er vanaf voor hoeveel het apparaat gekocht kan worden, Boven de 200euro zou ik er niet voor geven, Moet je meer dan 200 uitgeven koop dan meteen een Korg M1.
Ik wil er wel 1 die niet gelijk omvalt.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:35 schreef Braddie het volgende:
Gem WS2 kan je hele leuke dingen mee doen, Als de Korg M1 je natte droom is, Waarom koop je die niet dan?
Zijn voor 150-200euro wel te vinden, Hier in Hilversum staat er eentje te koop voor 200euro(niet al te beste staat, maar afdingen kan wel)
Ik heb de midibox zonder toetsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:27 schreef Braddie het volgende:
Welke?
Er is uiteraard geen "kleinere" dx-7, Er is er maar 1 met AfterTouch, 32 Algoritmes,6 operators!
Vergeet niet dat je zwakzinnig bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef Braddie het volgende:
Absoluut niet, Ik ben ondanks de Wajong gewoon normaal...
Kijk, ik heb die Wajong omdat ik geen fijne motoriek heb(Althans, Het schrijven gaat lastig, En tekenen werkt al helemaal niet, En zo zijn er nog meer dingen...)
En ik heb een oog afwijking..
Hoezo reageer ik als een zwakzinnige?, Ik ben NIET zwakzinnig, kan je lang over door gaan, Maar ik heb genoeg docter onderzoeken gehad vroeger, ik ben niet zwakzinnig, heb lichte ADHD, Mijn motoriek is niet super, En ik heb een oog afwijking. dan ben je niet meteen zwakzinnig.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Je reageert wel als een zwakzinnige anders.
Misschien is MongolsRus ook wel een goede label voor je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Braddie het volgende:
Waarom reageer je zo achterlijk op me?
Ik ben NIET zwakzinnig.
Dat is sinds het downloaden van muziek mogelijk is niet echt indrukwekkend, het spijt mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef Braddie het volgende:
Vandaag maar eens mijn I-Tunes geupdate,En al mijn muziek(tot nu toe) er in gekwakt, Zit aan de 24,241nummers, Duur:73,9 dagen, Grote: 150,62 gig.
Niet mis lijkt me zo
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Braddie het volgende:
Het is misschien niet super indrukwekkend i know, Maar ik heb het in 3 weken gedownload, Dat vind ik toch wel een prestatie(Omdat ik 3 mb internet heb)
Dan nog is het een kwestie van de computer aanzetten en ondertussen iets anders doen. Ik ga bijvoorbeeld ook niet claimen dat ik de uitvinder van de microscoop ben omdat ik er een keer doorheen heb gekeken. Sorry.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Braddie het volgende:
Het is misschien niet super indrukwekkend i know, Maar ik heb het in 3 weken gedownload, Dat vind ik toch wel een prestatie(Omdat ik 3 mb internet heb)
Nogmaals:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Braddie het volgende:
Niks in het bijzonder....
Ik heb respect voor wat die mensen kunnen ondanks hun handicap, Maar ik ben geen Josti
lol, Luister nu naar Yoko Ono - No No No
"Let me take my ring of, No No No, Yes yes yes"
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Braddie het volgende:
Maar ik ben geen Josti
quote:"Let me take my ring of, No No No, Yes yes yes"
Daar luisterde m'n overgroot opa ook na, die is al 70 jaar dood.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Braddie het volgende:
Niks in het bijzonder....
Ik heb respect voor wat die mensen kunnen ondanks hun handicap, Maar ik ben geen Josti
lol, Luister nu naar Yoko Ono - No No No
"Let me take my ring of, No No No, Yes yes yes"
Dat is van een Yoko Ono nummer, Een stuk SongText weetje wel, dat hebben de meeste liedjes, Text!quote:
Lyrics?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is van een Yoko Ono nummer, Een stuk SongText weetje wel, dat hebben de meeste liedjes, Text!
whut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 14:37:53 ]
You just proved your pointquote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef Braddie het volgende:
Juist...
Probeer maar eens een normaal gesprek te hebben met een Josti, dat wil niet..(En dat weet ik uit ervaring, Er werkt er een bij een bedrijf waar ik heb gewerkt, Die man heeft in Coma gelegen voor 3maanden en moest opnieuw leren lopen en praten, Hij doet goed z`n best om te praten en te lopen, maar het is zielig om hem zo te zien).
Neeeee je hebt mij doorquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MASD het volgende:
Yo Bradley, ze willen niet dat je er achter komt maar Loveless en Stevenmac zijn zelf zwakzinnig. Dit is hun manier om er mee om te gaan. Check die fobo's. Niet doorvertellen hè.
[ afbeelding ]
HET WAS ONS GEHEIMPJEquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MASD het volgende:
Yo Bradley, ze willen niet dat je er achter komt maar Loveless en Stevenmac zijn zelf zwakzinnig. Dit is hun manier om er mee om te gaan. Check die fobo's. Niet doorvertellen hè.
[ afbeelding ]
Je geeft zelf al antwoord dwaasquote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Braddie het volgende:
Ik weet ook wel dat ze me gewoon probere te vernederen, Maar ik ga er gewoon serieus op in, Ik ben niet zwakzinnig... Mensen die dat over me denken zijn het volgens mij gewoon zelf....
Waarom ben ik zwakzinnig?, omdat ik 3 maanden te vroeg ben geboren?
Jij bent gewoon de Forrest Gump van fokquote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
Daarom hoef je niet persee zwakzinnig te zijn...
Mensen denken meteen aan een gehandicapte als iemand te vroeg is geboren, maar dit hoeft absoluut niet het geval te zijn bij sommige...
Ik kan normaal functioneren op mijn motoriek(schrijven) na.
Ik heb gewoon een normaal sociaal leven, Ik heb genoeg talent...
Ik kan normaal praten, kan gewone gesprekken voeren met mensen, Heb geen moeite met spraak..
Zwakzinnig ben ik niet.
Laat maar zitten, Word alleen maar belachelijk gemaakt hierquote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de Forrest Gump van fok:')
Ja normaal functioneren OP TIG VOORWAARDEN naquote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
Daarom hoef je niet persee zwakzinnig te zijn...
Mensen denken meteen aan een gehandicapte als iemand te vroeg is geboren, maar dit hoeft absoluut niet het geval te zijn bij sommige...
Ik kan normaal functioneren op mijn motoriek(schrijven) na.
Ik heb gewoon een normaal sociaal leven, Ik heb genoeg talent...
Ik kan normaal praten, kan gewone gesprekken voeren met mensen, Heb geen moeite met spraak..
Zwakzinnig ben ik niet.
Die man heeft niet-aangeboren hersenletsel. Dat zegt niks over zijn IQ. Het is dus onzin om hem een josti of zwakzinnig te noemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef Braddie het volgende:
Juist...
Probeer maar eens een normaal gesprek te hebben met een Josti, dat wil niet..(En dat weet ik uit ervaring, Er werkt er een bij een bedrijf waar ik heb gewerkt, Die man heeft in Coma gelegen voor 3maanden en moest opnieuw leren lopen en praten, Hij doet goed z`n best om te praten en te lopen, maar het is zielig om hem zo te zien).
Het gaat erover dat jij zwakzinnig bent jostiquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Braddie het volgende:
Hij word door veel mensen in dat bedrijf als zwakzinnig beschouwd, Nou weet ik ook wel dat hij het niet is, Maar soms neem je dingen automatisch wel eens over...
Maar hij is niet zwakzinnig.
Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze zijn zoals ze zijn, Zelfs die mensen van de Jostiband niet tot op zeker hoogte.
En wij beschouwen jou als zwakzinnigquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Braddie het volgende:
Hij word door veel mensen in dat bedrijf als zwakzinnig beschouwd, Nou weet ik ook wel dat hij het niet is, Maar soms neem je dingen automatisch wel eens over...
Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze zijn zoals ze zijn, Zelfs die mensen van de Jostiband niet tot op zeker hoogte.
Tot op zekere hoogte? Kun je dat eens uitleggen? Vind je dat ze vroeger op school maar beter hun best hadden moeten doen?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Braddie het volgende:
Meeste mensen worden verstandiger, jij gaat alleen maar dommer lullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Braddie het volgende:
Julie mogen mij best beschouwen als zwakzinnig, Maar waarom?
Omdat ik vroeger dingen deed en die op Youtube gooide zonder na te denken?
Mensen worden ouder, En meestal ook verstandiger, ik ben zeker een stuk verstandiger geworden, Ik denk na voor dat ik iets op Youtube donder.
Meer om hoe je met je hond omgaat. En je de lengte van je pikkie zo ff postquote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Braddie het volgende:
Julie mogen mij best beschouwen als zwakzinnig, Maar waarom?
Omdat ik vroeger dingen deed en die op Youtube gooide zonder na te denken?
[/quote]quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meer om hoe je met je hond omgaat. En je de lengte van je pikkie zo ff post![]()
Oh en vergeet niet dat je 3 (!) maanden te vroeg ben geboren. Dus je hersenen zijn vast niet volgroeid. Kan je tot op zekere hoogte ook niks aan doen![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
[quote]Dat van mijn hond is al uitgesproken, ben netjes met hem naar de dierenarts geweest, En moet morgen terug komen...
Dat van mijn pikkie is dus een fake btw, ik ga niet op een publiek forum even de lengte van mijn geslachtsdeel neer gooien...
En ik ben te vroeg geboren, Maar mijn hersens zijn gewoon volgroeid, Ik heb er ook niks aan overgehouden op de niet al te beste motoriek en de lichte adhd na.
Het feit dat je dit allemaal op een forum vertelt zegt toch genoeg?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat van mijn hond is al uitgesproken, ben netjes met hem naar de dierenarts geweest, En moet morgen terug komen...
Dat van mijn pikkie is dus een fake btw, ik ga niet op een publiek forum even de lengte van mijn geslachtsdeel neer gooien...
En ik ben te vroeg geboren, Maar mijn hersens zijn gewoon volgroeid, Ik heb er ook niks aan overgehouden op de niet al te beste motoriek en de lichte adhd na.
Dan heb je er dus wél wat aan over gehouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
Gepushed? gepost?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik dit vertel op een forum is omdat ik hoop dat er dan tenminste normaal gedaan wordt tegen mij, En niet zo achterlijk word gereageerd, Zeggen dat ik niet goed in mijn hoofd ben, Dat ik autistisch ben, Dat ik een josti ben, achterlijk, Etc etc etc...
Word al genoeg gepoest.
Die adhd en lichte motoriek?, Dat boeit me verder niet zo veel, ik kan er prima mee leven, En ben hier door niet meteen zwakzinnig.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je er dus wél wat aan over gehouden.
Mijn auto rijdt ook prima, op de lekke banden en verbrijzelde voorruit na
Dat doen ze dus omdat jij dat vertelt hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik dit vertel op een forum is omdat ik hoop dat er dan tenminste normaal gedaan wordt tegen mij, En niet zo achterlijk word gereageerd, Zeggen dat ik niet goed in mijn hoofd ben, Dat ik autistisch ben, Dat ik een josti ben, achterlijk, Etc etc etc...
Word al genoeg gepoest.
Fout is al hersteld...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gepushed? gepost?
Maar je hebt gelijk. Sorry Bradley
quote:
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend niet uw naam onder mijn geschreven tekst te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Braddie, ik ben de beroerdste niet en heb je voorgesteld op een andere forum
http://forum.onzin.com/topic.php?id=78799#laatpost
Baby-baby -oh-oh-ohquote:
Het nummer is niet echt top, maar op keyboard of gitaar is het wel leuk!.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |