Dit is Bradley, één van Nederlands nieuwe sterren: hij danst, hij zingt, hij speelt keyboard, En Programeert ze!: wat kan deze jongen eigenlijk niet?. Het zal u al duidelijk zijn: Deze jongen is een ster in wording!
Het platenlabel FOK!records heeft deze jongen weten te strikken, en de FOK!-leden zijn de aangewezen personen om het grote publiek kennis te laten maken met deze Entertainer. Zij het via prachtige albumcovers, suggesties voor Bradley of door zijn Youtube Channel te spammen! Ja je hoort het goed, wij FOK!-leden moeten Bradley naar de top zien te brengen, waar hij thuishoort!
Fanclub
Speciaal voor zijn grootste fans is de fanclub in het leven geroepen, hiervoor moet een lid van de FOK!-platenmaatschappij Bradley uitermate goed hebben gepromoot of op een andere manier waardevol voor Bradley zijn geweest. Dan krijgt de FOK-user het recht zijn userbar te dragen:
Huidige leden Fanclub:
Ik zie uit naar uw bewondering voor de nachtegaal van Nederland! Bewonderaars kunnen Bradley toevoegen aan hun MSN, om zo een privé gesprek met Bradley te hebben!
Mindstate
Voorzitter Bradley-fanclub
Mocht er iemand zijn die een verzoekje voor mij heeft dat ik moet maken met Cool Edit Pro(Dus real audio tracks) of op Youtube moet zetten, Dan moeten julie dat maar doorgeven in dit topic of via een PM dat is geen probleem!
Check julie op Fok! en Youtube!1111!!!Einszzweidrei!
Groeten Braddie(Also knows as: Bradley Van Dijk)
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2009 00:12:16 (Heb er wat bijgegooid!) ]