Meer om hoe je met je hond omgaat. En je de lengte van je pikkie zo ff postquote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Braddie het volgende:
Julie mogen mij best beschouwen als zwakzinnig, Maar waarom?
Omdat ik vroeger dingen deed en die op Youtube gooide zonder na te denken?
[/quote]quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meer om hoe je met je hond omgaat. En je de lengte van je pikkie zo ff post![]()
Oh en vergeet niet dat je 3 (!) maanden te vroeg ben geboren. Dus je hersenen zijn vast niet volgroeid. Kan je tot op zekere hoogte ook niks aan doen![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
[quote]Dat van mijn hond is al uitgesproken, ben netjes met hem naar de dierenarts geweest, En moet morgen terug komen...
Dat van mijn pikkie is dus een fake btw, ik ga niet op een publiek forum even de lengte van mijn geslachtsdeel neer gooien...
En ik ben te vroeg geboren, Maar mijn hersens zijn gewoon volgroeid, Ik heb er ook niks aan overgehouden op de niet al te beste motoriek en de lichte adhd na.
Het feit dat je dit allemaal op een forum vertelt zegt toch genoeg?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat van mijn hond is al uitgesproken, ben netjes met hem naar de dierenarts geweest, En moet morgen terug komen...
Dat van mijn pikkie is dus een fake btw, ik ga niet op een publiek forum even de lengte van mijn geslachtsdeel neer gooien...
En ik ben te vroeg geboren, Maar mijn hersens zijn gewoon volgroeid, Ik heb er ook niks aan overgehouden op de niet al te beste motoriek en de lichte adhd na.
Dan heb je er dus wél wat aan over gehouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Braddie het volgende:
Gepushed? gepost?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik dit vertel op een forum is omdat ik hoop dat er dan tenminste normaal gedaan wordt tegen mij, En niet zo achterlijk word gereageerd, Zeggen dat ik niet goed in mijn hoofd ben, Dat ik autistisch ben, Dat ik een josti ben, achterlijk, Etc etc etc...
Word al genoeg gepoest.
Die adhd en lichte motoriek?, Dat boeit me verder niet zo veel, ik kan er prima mee leven, En ben hier door niet meteen zwakzinnig.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je er dus wél wat aan over gehouden.
Mijn auto rijdt ook prima, op de lekke banden en verbrijzelde voorruit na
Dat doen ze dus omdat jij dat vertelt hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik dit vertel op een forum is omdat ik hoop dat er dan tenminste normaal gedaan wordt tegen mij, En niet zo achterlijk word gereageerd, Zeggen dat ik niet goed in mijn hoofd ben, Dat ik autistisch ben, Dat ik een josti ben, achterlijk, Etc etc etc...
Word al genoeg gepoest.
Fout is al hersteld...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gepushed? gepost?
Maar je hebt gelijk. Sorry Bradley
quote:
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend niet uw naam onder mijn geschreven tekst te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Braddie, ik ben de beroerdste niet en heb je voorgesteld op een andere forum
http://forum.onzin.com/topic.php?id=78799#laatpost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |