Ga uit frustratie lekker lakken en post eens een foto..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef Mirjam het volgende:
noes!
wil ik gaan betalen voor m'n cherryculture-bestelling, accepteren ze enkel creditcard!
diehebbikniet.
heb al gelakt en camera is leegquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga uit frustratie lekker lakken en post eens een foto..
Geen idee nog. Ik moet zien dat ik aan bubbeltjesfolie kom (ik gok erop dat dat wel bij een van de sinterklaaskadootjes zit volgend weekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Nieners het volgende:
MiMu, hoeveel zouden de VK op komen? Ik vind Gracious + Elegant heel leuk.
Lief dat je dat wil doen!
Babyfeet, mooie nagels en leuk kleurtje. Staat je goed!
Oh tof, dankje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, bij de action krijg je A4 bubbeltjesenveloppen voor 1 euro (per 3 stuks meen ik)
Ik woon aan de grens, maar waar ik boodschappen haal in Deutschland hebben ze geen DM
Oooh tof!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik moet zien dat ik aan bubbeltjesfolie kom (ik gok erop dat dat wel bij een van de sinterklaaskadootjes zit volgend weekend) en een bubbeltjesenveloppe kopen en dan gaat het gewoon afhankelijk van het gewicht met een paar postzegels in de bus.
Het zijn platte flesjes dus ze kunnen door de brievenbus. Zoveel zullen de verzendkosten dus niet zijn lijkt me.
Paypal mag ook wel hoor als je dat makkelijker vindt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:30 schreef Nieners het volgende:
[..]
Oooh tof!
Ik denk er nog even overna aangezien ik mijn telefoon nog niet kan gebruiken met internetbankieren.
Ik had wat glitter van Zoya besteld, en ik kijk er na uit!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
MiMu, had jij nou nog die Zoya polishes besteld? Of was jij dat niet?
Welke heb je besteld?
Ik kan nergens vinden dat die actie geldt, of dat het alleen voor USA is? zie het al
Ik ook niet, gebruik ze alleen als een glittertop over andere kleurenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben daar niet zo van gecharmeerd, en jullie dames?
Met een omweg?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:34 schreef Mirjam het volgende:
via een héle grote omweg kunnen bestellen bij cherryculture, wel vaag dat dat zo moeilijk moet.
ben benieuwd
ik ken hem en hij is idd prachtigquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:50 schreef afivi het volgende:
Hihi, ik ga zometeen ook maar eens zo'n handig nagellakdoosje scoren
Weet een van jullie toevallig of Rimmel nog de kleur Zeitgeist in het assortiment heeft zitten? Ik vind 'm echt prachtig, ook omdat hij van kleur verandert in het lichtKom er nu achter dat mijn potje leeg is... Ik ga zometeen natuurlijk op zoek, maar misschien dat iemand het toevallig laatst nog ergens tegengekomen is
ik heb 5 van die rockstar lakjes besteldquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben benieuwd Mirjam! Hebben ze daar alleen sinful colors? Welke heb je besteld?
ik kon géén paypal kiezen, wat ik ook deedquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met een omweg?Ik heb gewoon met Paypal betaald van de week ..
Toffe kleurtjes!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 5 van die rockstar lakjes besteld![]()
http://www.scrangie.com/2009/09/la-girl-rock-star-swatches.html
addict, groupie, punk, electric guitar en overdose.
en nog 2 andere, een glitterlakje en een paarse.
Vaag? Nou mooi iig dat het gelukt is!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kon géén paypal kiezen, wat ik ook deed
ik las dat meerdere mensen dat probleem hebben, wat dat betreft doet cherryculture blijkbaar waar het op dat moment zin in heeft.
uiteindelijk gelukt door via paypal de site te bezoeken, de bestelling te maken, toen kon ik ineens wel kiezen tussen allerlei betaalmethoden.
Oh gaaf!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 5 van die rockstar lakjes besteld![]()
http://www.scrangie.com/2009/09/la-girl-rock-star-swatches.html
addict, groupie, punk, electric guitar en overdose.
en nog 2 andere, een glitterlakje en een paarse.
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
toffe kleurtjes he
nu de foto van china glaze bad kitty.
heb nog niet echt een goeie plek gevonden om het knap te fotograferen, dus hij kleurt niet zoals hij in werkelijkheid is. hij is meer roze, niet zo oranje-achtig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
toffe kleurtjes he
nu de foto van china glaze bad kitty.
heb nog niet echt een goeie plek gevonden om het knap te fotograferen, dus hij kleurt niet zoals hij in werkelijkheid is. hij is meer roze, niet zo oranje-achtig
[ afbeelding ]
Ik doe anders om, kleren afstemmen op kleurtje! En als ik weer wat ik aan ga doen, kijk ik of het er bij past. Het hoeft voor mij niet dezelfde kleur te zijn, maar het moet er wel bij staan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
, mooi zeg.
Doen jullie altijd jullie kleurtje afstemmen op wat je aanhebt?
Zolang het niet vloekt vind ik alles best.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
, mooi zeg.
Doen jullie altijd jullie kleurtje afstemmen op wat je aanhebt?
Gaaf kleurtje!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
MiMuMint!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de frazzle.Mijn handen zijn megadroog de afgelopen dagen.
Heeeeeel veel voor ik eindelijk tevreden was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef bernies het volgende:
MiMuMint! = goed gelukt!
Wat heb je hiervoor gebruikt?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat dacht jij ik doe er direct 2 pakketjes?
Daarom wil ik China Glaze Limbo Bimbo hebben... Gewoon om de naamquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |