ik kon géén paypal kiezen, wat ik ook deedquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met een omweg?Ik heb gewoon met Paypal betaald van de week ..
Toffe kleurtjes!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 5 van die rockstar lakjes besteld![]()
http://www.scrangie.com/2009/09/la-girl-rock-star-swatches.html
addict, groupie, punk, electric guitar en overdose.
en nog 2 andere, een glitterlakje en een paarse.
Vaag? Nou mooi iig dat het gelukt is!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kon géén paypal kiezen, wat ik ook deed
ik las dat meerdere mensen dat probleem hebben, wat dat betreft doet cherryculture blijkbaar waar het op dat moment zin in heeft.
uiteindelijk gelukt door via paypal de site te bezoeken, de bestelling te maken, toen kon ik ineens wel kiezen tussen allerlei betaalmethoden.
Oh gaaf!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 5 van die rockstar lakjes besteld![]()
http://www.scrangie.com/2009/09/la-girl-rock-star-swatches.html
addict, groupie, punk, electric guitar en overdose.
en nog 2 andere, een glitterlakje en een paarse.
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
toffe kleurtjes he
nu de foto van china glaze bad kitty.
heb nog niet echt een goeie plek gevonden om het knap te fotograferen, dus hij kleurt niet zoals hij in werkelijkheid is. hij is meer roze, niet zo oranje-achtig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
toffe kleurtjes he
nu de foto van china glaze bad kitty.
heb nog niet echt een goeie plek gevonden om het knap te fotograferen, dus hij kleurt niet zoals hij in werkelijkheid is. hij is meer roze, niet zo oranje-achtig
[ afbeelding ]
Ik doe anders om, kleren afstemmen op kleurtje! En als ik weer wat ik aan ga doen, kijk ik of het er bij past. Het hoeft voor mij niet dezelfde kleur te zijn, maar het moet er wel bij staan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
, mooi zeg.
Doen jullie altijd jullie kleurtje afstemmen op wat je aanhebt?
Zolang het niet vloekt vind ik alles best.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
, mooi zeg.
Doen jullie altijd jullie kleurtje afstemmen op wat je aanhebt?
Gaaf kleurtje!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
MiMuMint!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de frazzle.Mijn handen zijn megadroog de afgelopen dagen.
Heeeeeel veel voor ik eindelijk tevreden was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef bernies het volgende:
MiMuMint! = goed gelukt!
Wat heb je hiervoor gebruikt?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat dacht jij ik doe er direct 2 pakketjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |