Dus? Geef ook paar honderd euro uit voor surround sound hier, en ik luister toch zo'n 1 a 2 uur muziek via een MP3 speler per dag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:
100 euro .. ... 250 gulden... voor een stel oordopjes he ...
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dan hoge kwaliteit
Waren dan ook 100 euro.
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.
Zijn die van jou van die dopjes die het buitengeluid afsluiten?
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mij
En hoe hard die ook staat niemand hoort mijn muziek
Lekker achter in de bus meeluisteren met Ali b met B.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisteren
Jezus,.... ik wordt echt oudquote:
MTV Cribs,... artiesten die hun huizen laten zien,... pimpauto's voor de deur,... overal bitches etc. etc! Geld genoeg dus! Jij wordt ook oud!quote:
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoorHet maakt echt zoveel verschil
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die basquote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.
Kijk,.... je hypedquote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die bas
Ik tel vier puntjes,...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had ik nou ook nog maar ,.... gedaan, dan was het compleet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef kepler het volgende:
Ik ben mn spullen een beetje aan het uitzoeken en ik kom foto's tegen van mijn trip naar de US in 2000. Gewoon foto's van het WTC in NY, en zelfs nog een toegangskaartje
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk is in je post hierboven hoeveel je er zelf doet
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Over 100 Euro gesproken,... kan het niet kwijt, maar ik moest uiteraard.
Ben net 100 Euro aan asielkosten kwijt,.... makkelijkste 100 Euro ooit overigens (beetje dan) want mijn kat is terecht,.... paar kilometer verderop gevonden en zit al 5 dagen in een kattenasiel hier 10 km vandaag! Hij werd he-le-maal gek toen ik hem kwam halen,...... scheet van de stress zijn hele bak onder tijdens de rit naar huis. Die luchtRamen open, maar dat maakte niet veel uit. Ramen weer dicht en twee peuken opgestoken om het te compenseren. Thuis direct gedoucht,..... beestje heeft een avontuur meegemaakt,... dat gaat nergens over.
Ligt op de bank nu bij te komen,...... flink vermagerd! Wel kerngezond volgens de arts aldaar die nog eens 25 Euro aan chip en medische behandelingskosten wilde
Voor de rest wel schattigquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!
Gelukkig Gijs! Een goede afloop...lekker! Gezin ook blij zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ben net 100 Euro aan asielkosten kwijt,.... makkelijkste 100 Euro ooit overigens (beetje dan) want mijn kat is terecht,.... paar kilometer verderop gevonden en zit al 5 dagen in een kattenasiel hier 10 km vandaag! Hij werd he-le-maal gek toen ik hem kwam halen,...... scheet van de stress zijn hele bak onder tijdens de rit naar huis. Die luchtRamen open, maar dat maakte niet veel uit. Ramen weer dicht en twee peuken opgestoken om het te compenseren. Thuis direct gedoucht,..... beestje heeft een avontuur meegemaakt,... dat gaat nergens over.
Ligt op de bank nu bij te komen,...... flink vermagerd! Wel kerngezond volgens de arts aldaar die nog eens 25 Euro aan chip en medische behandelingskosten wilde
Kids erg blij ja,... kat moe!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig Gijs! Een goede afloop...lekker! Gezin ook blij zeker?![]()
![]()
![]()
Dat zijn enthousiaste puntjes,... zeg maar jouw einz!!!111!! ofzo!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest wel schattigLeuk van je kat!
Ja, maar kan het eigenlijk niet kwijtquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Magneet het volgende:
[..]Dat zou ik er opzeker ook voor over hebben hoor!
Klimaathype...mooiste excuus ooit voor de regering om ons meer geld uit de zak te kloppen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... eerst dat gekut over klimaat dat er niks aan de hand is en nou weer ditIn wat voor een wereld leven we,... we moeten we nog geloven eigenlijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)rdt_groter_niet.html
Ik wordt er allemaal een beetje moe van Gijs!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klimaathype...mooiste excuus ooit voor de regering om ons meer geld uit de zak te kloppen.
Eens...tijd voor verkiezingen...dit kabinet naar huis sturen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt er allemaal een beetje moe van Gijs!
Beetje opgeklopt verhaal hoor. Ze beschuldigen wetenschappers ervan ruwe data aan te passen... Uiteraard passen wetenschappers ruwe data aanquote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... eerst dat gekut over klimaat dat er niks aan de hand is en nou weer ditIn wat voor een wereld leven we,... we moeten we nog geloven eigenlijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)rdt_groter_niet.html
Van buiten lijkt het net een Turkenflatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef kepler het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/11/mt.html
Wat een schip![]()
[ afbeelding ]
Binnenin het schip
edit: heh plaatje kaduuk
Post van de dagquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Beetje opgeklopt verhaal hoor. Ze beschuldigen wetenschappers ervan ruwe data aan te passen... Uiteraard passen wetenschappers ruwe data aanZe leggen het zelf ook al uit in de bron: meetstations worden verplaatst, meetstations in het weiland worden opgeslokt door de stad of andersom (verhoging/verlaging van temp die er niet is), calibratie-fouten, etc, etc.
En mocht het inderdaad waar zijn, dan kan het kabinet erg nog steeds niks aan doen. Die krijgen gewoon valse data van wetenschappen. Dan komt inderdaad jouw vraag: wie kunnen we nog vertrouwen?? Niemand meer ben ik bangJa, je gezonde verstand...
Het is best een enge ontwikkeling trouwens. Het is allang bekend dat wetenschappers inderdaad (soms!) data vervalsen om een goed rapport af te kunnen leveren, omdat ze gesponsord worden door een groot bedrijf of gewoon omdat ze beroemd willen worden (cold fusion verhaal van een aantal jaar terug is een goed voorbeeld). In principe wordt dit afgevangen door peer-reviews en re-checks, maar 'fraude' op zo'n grote schaal als deze klimaatonderzoeken?? Hoe kunnen we ooit wetenschappers nog vertrouwen...
Zo lang verhaal geworden
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dan hoge kwaliteit
Waren dan ook 100 euro.
Dat kan ik beter aan jouw vragenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef detandjes het volgende:
[..]
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?
Je blijft een amateur met die rudimentaire drie analoge ingevoerde puntjesquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!
Zo gigantisch gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van buiten lijkt het net een Turkenflat, maar van binnen vind ik het best mooi. Die kamer krijg je trouwens eeeecht niet he
Dat is een Brad Pitt kamer,... heb je die balkonnetjes gezien
?
Ik heb vele namenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jouw vragen
Het lef terug te komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je blijft een amateur met die rudimentaire drie analoge ingevoerde puntjes
Alt+; zeg ik je …
...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef detandjes het volgende:
[..]
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?
Hey Gijzen, ik ben terug![]()
Af en toe
Hoe gaat ie met jou dan? Wat doe je tegenwoordig?quote:
Tja, core ontwikkel platform he?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef kepler het volgende:
Jullie moeten toch maar voor de PS3 versie gaan van FFXIII, 1 van de weinige die ws beter is op de PS3
Achterkant boxart PS3-versie FF13 onthult spannende dingen
FMV's op 1080p en betere audio
Geen idee over de framerate trouwens
Is ook wel logisch jahquote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja, core ontwikkel platform he?
Ik ga voor beide console versies!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef kepler het volgende:
Jullie moeten toch maar voor de PS3 versie gaan van FFXIII, 1 van de weinige die ws beter is op de PS3
Achterkant boxart PS3-versie FFXIII onthult spannende dingen
FMV's op 1080p en betere audio
Geen idee over de framerate trouwens
Mininova ligt eruit. Ze zijn gezwicht voor Brein en bieden alleen nog maar legale content aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
En district 9 dacht ik te zoeken... gewoon geen hit op mini![]()
Wie heeft er werkend br linkje voor me in de PM?
Henk haal die link eens wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mininova ligt eruit. Ze zijn gezwicht voor Brein en bieden alleen nog maar legale content aan.
Gijsquote:
Er is een R5 uit, maar ik wacht even op een goede DVDR!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
En district 9 dacht ik te zoeken... gewoon geen hit op mini![]()
Wie heeft er werkend br linkje voor me in de PM?
Je hebt het door!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
*oei*
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32281
Kheb mn dvd rip over 1 minuut binnen via die link van strolquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is een R5 uit, maar ik wacht even op een goede DVDR!
Gebruik Vuzequote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mininova ligt eruit. Ze zijn gezwicht voor Brein en bieden alleen nog maar legale content aan.
Ik gebruik nu www.btjunkie.org
Ja, net meteen al een verzoek geplaatst!quote:
"gebruik de search" voorspelt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, net meteen al een verzoek geplaatst!
Ik vond het artikel op GeenStijl wel mooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:15 schreef Chocobo het volgende:
Tjonge jonge,.......Waarom zijn er altijd van die rebelse mongolen die het weer anders moeten doen! Deze verantwoordelijkheid ligt toch bij de koper,... en het woord kan de goddamn rode Sint toch ook verspreiden. Wordt weer eens moe!
http://www.telegraaf.nl/b(...)wekt_ergernis__.html
quote:Sinterklaas gegijzeld door MilieuFundi's
Hallo stelletje grasvretende gelijkhebbers, kunnen jullie ook eens een keer STOPPEN met dat eeuwige gezeik over groen dit en duurzaam dat? Voorgaande jaren was het fenomeen Groene Sint nog een klein aksiedingetje binnen de toch al zieke milieuscene, maar de boel begint steeds groteskere vormen aan te nemen. Na de Groene Sint is er nu namelijk ook al een Stoere Vrouwenleger, een clubje zeikwijven dat winkels afloopt om het hardwerkende personeel op hun morele inferioriteit te wijzen. Uiteraard in strategisch op zicht een meesterzet. Want geen agent durft zo'n nepsinterklaas in de boeien te slaan en geen Harry Piekema zet hem zijn winkel uit, bang voor Een Groot Drama onder de jeugdige bezoekers. Welnu, mensen: doe het toch maar. Maak de kids gewoon even duidelijk dat dit NIET de echte sint en echte pieten zijn, maar gewoon een stel verklede mensen die vinden dat ze altijd gelijk hebben en iedereen moet doen wat zij zeggen. Begrijpen die jongens en meisjes vast wel. En vervolgens kan die aardslelijke Greenpeace kudtsinterklaas gewoon de zaak uitgeschopt worden, het liefst op zo'n manier dat 'ie er een blijvende handicap aan overhoudt. Kssst oprotten jullie. We zeggen het nog één keer: blijf van Sinterklaas af!
Gedaan...niks gevonden.quote:
Nee. Deze wel:quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
Was dat overigens NL ondertiteld wat ik net heb gedownload
Ik heb de R5 versie met Nederlandse ondertiteling op groot scherm met een beamer gezien. Kwaliteit was gewoon goed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
Ja maar die R5 ofzo.. dat is evil dacht ik.. nee ik check deze wel in het russisch en als het niks is zet ik m uit en gooi m weg
Misschien ook beter wachten op gewoon dvd in de winkel.. enorm verschil gewoon no matter what.
Laatst nog 3 dvd's gekocht voor een tientje, echt veel beter beeld dan een download.
Misschien moeten we eens lekken. Schijnt dat je dan zo weer een zwart kleurtje te pakken hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Die blauwe tagjes blijven nog wel even he
Tsja.. of zo'n VBL opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens lekken. Schijnt dat je dan zo weer een zwart kleurtje te pakken hebt.
Kwaliteit is super inderdaad! De DVDR is voldoende hoor,.... prima beeld!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de R5 versie met Nederlandse ondertiteling op groot scherm met een beamer gezien. Kwaliteit was gewoon goed.
Vlgs mij heb ik dan een top tv want ook al is het een superdownload.. zet ik daarna een simpele dvd aan, duidelijk beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwaliteit is super inderdaad! De DVDR is voldoende hoor,.... prima beeld!
Ja ik snap er niks van!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Die blauwe tagjes blijven nog wel even he
Serieus...van het pad af. Nederland wil weer het braafste jongetje van de klas zijn en 20% van de energie uit schone bronnen halen. Nobel streven, alleen mogen wij de rekening betalen omdat het niet ten kosten van de begroting mag gaan. Gewoon ordinaire belastingverhoging dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oomtaks__.html?p=5,2
Stroomtax![]()
"we moeten beseffen dat er aan stroom een prijskaartje hangt"
Wut? WUT??
[ afbeelding ]
Die bitch die!
Zou kunnen Gijs,... maar mijn PS3 scaled die shit wel up,.... ! The Shield is bv bijna niet van een originele DVD te onderscheiden! BR's zien er wel duidelijk beter uit, maar ik geef geen geld meer uit aan films!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij heb ik dan een top tv want ook al is het een superdownload.. zet ik daarna een simpele dvd aan, duidelijk beter.Maar goed, het is graties, niet zeuren.
Gijs wat reageer je laconiek? OMGquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oomtaks__.html?p=5,2
Stroomtax![]()
"we moeten beseffen dat er aan stroom een prijskaartje hangt"
Wut? WUT??
[ afbeelding ]
Die bitch die!
Ik alleen aan kwaliteitsfilms. Films die ik echt wil hebben in mijn collectie en verwacht meerdere keren te gaan kijken. Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar Heat op BR gekocht. Fantastische film! Kan ik blijven zien!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Zou kunnen Gijs,... maar mijn PS3 scaled die shit wel up,.... ! The Shield is bv bijna niet van een originele DVD te onderscheiden! BR's zien er wel duidelijk beter uit, maar ik geef geen geld meer uit aan films!
Ja dat begrijp ik wel. Wil heel graag de Godfather op Blu-ray,... en Band of Brothers,... maar meer eigenlijk niet. Komt ooit wel een keer als ik weer geld heb!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik alleen aan kwaliteitsfilms. Films die ik echt wil hebben in mijn collectie en verwacht meerdere keren te gaan kijken. Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar Heat op BR gekocht. Fantastische film! Kan ik blijven zien!
Mijn voornemen is om volgend jaar ook wat zuiniger aan te doen met games en films.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat begrijp ik wel. Wil heel graag de Godfather op Blu-ray,... en Band of Brothers,... maar meer eigenlijk niet. Komt ooit wel een keer als ik weer geld heb!
Laconiekquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat reageer je laconiek? OMGZijn ze nou echt helemaal gek geworden in dit land
![]()
![]()
!!
Kiezersschuilersquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laconiek![]()
We worden gewoon weer met een hoop gelul allemaal in ons poepertje genomen hoor.. ook door de mensen die nu bezwaar maken. Politiek gelul.. hee als je nu achter mij gaat staan dan sta ik volgende keer achter jouw..![]()
Alleen hebben mn meeste hyves friends geen gezichtsboek.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk trouwens zo'n rondje Facebook,... dat reageren op elkaar gaat echt snel
Ik zou hem/haar doenquote:
Bedankt ook voor de feedbackquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Die Noot op Facebook
Did anybody see me play on my Xbox here on Facebook? It looks like synchronising an Xbox to Facebook doesn't work as well as synchronising a PlayStation...
Ik moest wel lachen jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt ook voor de feedback
Ik zal jou eens wat geven!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik geef niets!
Een leven,... pleasequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen jaMaar logisch dat het niet (goed) werkt toch? Heb is een onofficiële app die je van Wesley kreeg
Er zijn vast betere,.... of je wacht op de officiële? Of nog beter,.... neem een leven en stop met die shit,... niemand leest het Gijs!
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef Bastard het volgende:
Ook mooi.. emailloze vrijdag vandaaag om te herdenken dat we email hebben... fail
Dat we vandaag stil staan bij de emails uitvinding.. en om dat te vieren sturen we vandaag geen emails... het is echt waarquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
De wereld is echt gek geworden Gijs. WTF is emailloze vrijdag???
Wij gaan allemaal dood aan de straling van een email, daarom een dagje niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
De wereld is echt gek geworden Gijs. WTF is emailloze vrijdag???
FAIL!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef Bastard het volgende:
Ook mooi.. emailloze vrijdag vandaaag om te herdenken dat we email hebben... fail
quote:
Even mailen zo.quote:Je hebt vragen of opmerkingen over No-Email Friday? Je wilt je steentje bijdragen om van E-mailloze Vrijdag een echt succes te maken? Lucht je hart op info@EmaillozeVrijdag.be!
quote:
Ik stap af van het Katholicisme en wordt e-mail-istquote:De 10 geboden
Eén dag zonder e-mail is een eerste stap op weg naar een nieuwe e-mailcultuur. Als u ook daarna nog de vruchten wilt plukken van een vernieuwde attitude, respecteer dan aan volgende 10 geboden:
1. Controleer je e-mails slechts 3x per dag. Weersta aan de verleiding elk nieuw bericht onmiddellijk te willen lezen.
2. Houd je inbox leeg. Je Postvak In is geen todo-lijst. Bewaar het overzicht.
3. Wees spaarzaam met cc. Gebruik het alleen als de ontvanger het echt moet weten.
4. Liever geen reply to all. Stuur je antwoord of bedenkingen alleen naar de originele afzender.
5. Gebruik volle onderwerpregels. Een volle onderwerpregel vat je bericht samen zoals een krantenkop.
6. Beperk indien mogelijk je e-mailboodschap tot de onderwerpregel en eindig met eom (end of message). De ontvanger moet je bericht niet meer openen.
7. Forward berichten maximaal 2 keer. Leg uit waarom je forwardt.
8. Neem de telefoon voor dringende berichten of complexe vragen.
9. Schrijf je uit voor alle nieuwsbrieven die je niet leest. Doe hetzelfde met distributielijsten waarop je niet thuishoort.
10. Gebruik je gezond verstand. Dertig e-mails per dag is meer dan genoeg. More is less en less is more.
Ah wat de hell ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
aan info@emaillozevrijdag.be
datum 27 november 2009 10:26
onderwerp Eens
verzonden door gmail.com
details verbergen 10:26 (1 minuut geleden)
Ben het eens met emailloze vrijdag,... vandaar deze mail!
Goed initiatief,...! Kan niet wachten tot november volgend jaar,... ik doe weer mee!
Groet,
Cho
quote:Hallo!
Ik ben het helemaal eens met het feit dat er teveel e-mails worden gestuurd en dat wilde ik jullie even laten weten!
Gegroet,
Roy
quote:Beste
Vandaag is het e-mailloze vrijdag en lees ik geen mails.
U mag me natuurlijk wel bellen op 00 32 2 688 28 01.
Gunnar Michielssen
quote:vanDimitri <tarot75@gmail.com>
aaninfo@emaillozevrijdag.be
datum27 november 2009 10:31
onderwerpPrima idee maar...
verzonden doorgmail.com
details verbergen 10:31 (0 minuten geleden)
BWHAHAHAHAHAHA
BEANTWOORD JE MAIL ES!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
horenberg@telenet.be to cho@gmail.com
Heb hem maar een SMS gestuurd!!![]()
!
Ja dat is waar,.... hij heeft toch een mailtje verstuurd,... hetzij electronisch,... maar toch!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Bastard het volgende:
Maar wel een auto reply
Als errr ietsss vervelends is aan emaill... zijn het wel AUTOREPLYS!!!!
Ik haat ze ook. Laatst ging ik een bedrijf mailen, krijg ik eerst een out of office met daarin een ander mail adres. Ik stuur daar de mail naar toe krijg ik als antwoord dat zij er niet over gaat en ik weer een ander email adres moet hebben. En van dat adres krijg ik helemaal geen replyquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Bastard het volgende:
Maar wel een auto reply
Als errr ietsss vervelends is aan emaill... zijn het wel AUTOREPLYS!!!!
Vanavond potje online?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Bastard het volgende:
Gisteren online in MW2.. ik was zo slecht... dat toen ik speelde in een free for all (geen teams) ik werd aangemoedigd om beter mn best te gaan doen
Goed voor je K/D ratio zeker?quote:
Haha doen we in teamverband, ga ik met een shield ervoor, ga je achter mij zitten en dan omhoog komen om iedereen neer te schieten, krijgen we alle 2 punten, werkt altijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed voor je K/D ratio zeker?... die kneuzen in dat CoD topic ook.. xbox uitdrukken voordat de game finisched zodat de deaths niet meetellen ook
Maar ben zeker online vanaaf!
ROFLOLquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FPS met een schild... Doet me altijd denken aan RSVDaar kreeg je een achievement voor *** kills met een pistol. Ik dacht slim te zijn en schild + pistool te equipen, na tig potjes nog steeds die achievement niet. Blijkt het niet te tellen als je een schild gebruikt
Dat was echt een epic fail
In MW2 kan je helaas niet schild+gun doen. Maar blokt wel ong. alle kogels. Zit een stukje in een vliegtuig tussen, ik ga in de entree van het vliegtuig zitten met mijn schild, heel mijn team zit achter mij. Heel het team van de tegenstander komt, gaan ze met zjin allen op mij schieten, niets aan de hand. En toen kwam mijn hele team achter mij vandaan om ala rambo iedereen neer te maaienquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FPS met een schild... Doet me altijd denken aan RSVDaar kreeg je een achievement voor *** kills met een pistol. Ik dacht slim te zijn en schild + pistool te equipen, na tig potjes nog steeds die achievement niet. Blijkt het niet te tellen als je een schild gebruikt
Dat was echt een epic fail
quote:DEN BOSCH - Kleine kinderen krijgen vaak hoge koorts na de vaccinatie tegen Mexicaanse griep. Het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb krijgt dagelijks wel circa tweehonderd meldingen over bijwerkingen van het middel Pandemrix, de meeste gaan over koorts.
''Niet het aantal, maar het patroon in de melding van bijwerkingen is opmerkelijk'', stelt een woordvoerder van Lareb. Van de meldingen komt circa een derde van huisartsen en twee derde van ouders van kinderen, schrijft de Gelderlander.
Ja dat bedoel ik dus he... dat bedoel ik nou... we krijgen iets, moeten iets... en dan ineens.. JA, DAT WIST IK NIET VAN TE VOREN HEquote:
Bij Gwen was de koorts na een dag weg, merlijn heeft nergens last van gehad. Nou ja wel 1 ding : het deed een beetje pijn toen ik de pleister weg trok.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus he... dat bedoel ik nou... we krijgen iets, moeten iets... en dan ineens.. JA, DAT WIST IK NIET VAN TE VOREN HE
[ afbeelding ]
Ja als het over geld gaat word het uitgezocht hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)eidde-beleggers.html
Ben blij dat ze dat nu nog hebben kunnen ophelderen zeg. Pak van m'n hart!
Gister ook level 40 geworden, die M16A4,...quote:
Dat mes gooien.......valt nog niet mee, paar keer al geprobeerd geen resultaat, perk uitgezet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gister ook level 40 geworden, die M16A4,...Meteen allemaal challenges gehaald, tofste zijn 30 mensen killen met een shield en 50 mensen killen met een throwing knife
Shield gebruiken, mensen komen op je af schieten maar gebeurt niets. Ze gaan stilstaan om te twijfelen wat te doen. Komen ze ALTIJD naar je toe om te knifen, gewoon mesje gooien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat mes gooien.......valt nog niet mee, paar keer al geprobeerd geen resultaat, perk uitgezet.
Ik heb nog niet online met shield gewerkt.. puur omdat ik liever schiet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Shield gebruiken, mensen komen op je af schieten maar gebeurt niets. Ze gaan stilstaan om te twijfelen wat te doen. Komen ze ALTIJD naar je toe om te knifen, gewoon mesje gooien.
Ik speel online altijd met mijn neef, en zo met zijn 2'en is een gaaf team, ik geniet juist met dat schildquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog niet online met shield gewerkt.. puur omdat ik liever schiet.
Dat volmaken van verplichte balken zie ik dan als dingen doen die ik niet leuk vind, net als achievements halen. Of er gaat vanzelf iets vol door iets wat ik leuk vind, of gewoon niet..
hahaha, heb hem bij amazon besteld dus nog een paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hehe, jij komt bij mij in het team want ik wil winnen
En toch laatste worden hé, net als Chuckquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef Bastard het volgende:
Ik speel meestal Free for all.. net als Chuck, alleen.
Waarom ben jij mijn xbox live vriendje niet, of is dat vanwege de haat jegens mijn persoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
hahaha, heb hem bij amazon besteld dus nog een paar dagen wachten
Soms win ik .. soms.. zie mijn wins en lossesquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En toch laatste worden hé, net als Chuck
waarom wel? Ik heb volgens mij nooit een uitnodiging gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom ben jij mijn xbox live vriendje niet, of is dat vanwege de haat jegens mijn persoon
met mije rbij kan het dus alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms win ik .. soms.. zie mijn wins en losses
Zal vanaaf even kijken. Doe veel teammatches en tja dan verlies je nogal vaker, zit denk ik met win/loss op 0.80 of 0.60. K/D ratio is ook achteruit gegaan sinds ik rambo techniek doe, naar voren rushen en alles wat beweegt schiet ik. Wordt bijna altijd 1e maar heb dan 20 kills en 28 deaths ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms win ik .. soms.. zie mijn wins en losses
Free for all kan niet met team.. en een win telt alleen als je echt eerste word.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
met mije rbij kan het dus alleen maar beter gaan
Ik zie jou ook echt na elke kill een quote van Chuck vertellen via de headsetquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Free for all kan niet met team.. en een win telt alleen als je echt eerste word.
Aangezien ik net als Chuck gewoon rondloop en niet camp verlies ik het nogal vaak.
Maar het is leuker om leuke kills te maken dan dat je lame gaat zitten wachten, vind ik dan
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt na elke kill een quote van Chuck vertellen via de headset
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
*nieuwe matrassen en kussens binnen*![]()
![]()
Vanavond inwijden wa?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
*nieuwe matrassen en kussens binnen*![]()
![]()
Naja zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Even die klamme roffel in die natte la.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond inwijden wa?
quote:Informatie Geen resultaten gevonden voor "klamme roffel".
Goeie toevoeging.quote:
Ja is goed man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:21 schreef Gold_Leader het volgende:
--
Precies wat dit topic nodig hadquote:
Zonde dat je vannaf niet kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:23 schreef Gold_Leader het volgende:
sorry snelle edit kan vannaf niet realiseer ik me zaterdag dan?
Nee, zaterdag lukt ook niet. Zondag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:23 schreef Gold_Leader het volgende:
sorry snelle edit kan vannaf niet realiseer ik me zaterdag dan?
Sinterklaas is toch volgend weekend pas?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Magneet het volgende:
dan heb ik em nog nietkomt volgende week wel ergens een keer. Dit weekend zit trouwens ook weer vol met sinterklaas. Denk dat ik 's avonds helemaal brak ben.
Ja is goed. Uurtje of 8?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:23 schreef Gold_Leader het volgende:
sorry snelle edit: kan vannacond niet realiseer ik me nu net, kan iemand zaterdag dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, zaterdag lukt ook niet. Zondag?
Ja maar daaar lopen ze voor he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sinterklaas is toch volgend weekend pas?
quote:
Wat wordt het nou? Zaterdag of zondag?quote:
Zaterdag 08.00?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:27 schreef Gold_Leader het volgende:
ik kan op beide dagen.
alleen zaterdag avond niet
Doe dan maar zondag. MP of Spec Op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:27 schreef Gold_Leader het volgende:
ik kan op beide dagen.
alleen zaterdag avond niet
Wut?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zaterdag 08.00?
Ik heb wel de PS2 versie.
Gast toe nou, we moeten ergens op kunnen schieten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bekijk het maar, ik doe niet meer mee
Online Mario dan? Ik wil Peach zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bekijk het maar, ik doe niet meer mee
Done. Ik maak wel een lobby aan. Vergeet je headset niet aan te melden he, anders doet 'ie het niet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Online Mario dan? Ik wil Peach zijn!
Voeg me toe. Mijn friendscode is 54534GFD-73646354363HGTF-HETYWER534272GDTS
Sinterklaas begint al 3 weekenden voor 5 december hoor. overal langsgaan in 1 weekend lukt niet, werk, kinderopvang, familie, intochten.......quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sinterklaas is toch volgend weekend pas?
Waar heb je hem besteld Gijs?
Cool! Doen we Easy of Hard?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Done. Ik maak wel een lobby aan. Vergeet je headset niet aan te melden he, anders doet 'ie het niet!
Hard. Met Super Guidequote:
je snapt dit topic niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Gold_Leader het volgende:
ik heb het hier over de xbox 360 versie he
spec ops heb ik bijna al allemaal op veteraan maar een potje MP is altijd leuk
En op de Wii...we zijn ook anti-graphics.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
je snapt dit topic niet.
Hier wordt alleen gegamed met een ps2, we zijn anti-online
Precies ik dacht hij komt gezellig langs, jammer hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
je snapt dit topic niet.
Hier wordt alleen gegamed met een ps2, we zijn anti-online
En nu blijkbaar ook ook anti-humor...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En op de Wii...we zijn ook anti-graphics.
Kopje rooibos thee en een biscuitje erbij. Gezellig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:40 schreef Wessiej het volgende:
Precies ik dacht hij komt gezellig langs, jammer hoor
PROESTSPUUGquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond inwijden wa?
Doen we het zondag,... ben er rond een uur of 8!quote:
Topic!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En nu blijkbaar ook ook anti-humor...
ikke niet, zondag is NFL avondquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doen we het zondag,... ben er rond een uur of 8!
Komt dat tegenwoordig op Studio Sport?quote:
nee, ESPN America.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dat tegenwoordig op Studio Sport?
Gli utenti più freddi e più gai su questa tribuna!quote:
Lol, Gold_leader heeft een kloon aangemaakt om erachter te komenquote:
Of omdat het nu zoveel in het nieuws is trekt iedereen aan de bel bij het minste of geringstequote:
aan jouw vragen heeft ook geen nut anders hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, Gold_leader heeft een kloon aangemaakt om erachter te komen
Reageren op een 4 uur oude post, slecht Gijsquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Of omdat het nu zoveel in het nieuws is trekt iedereen aan de bel bij het minste of geringste
Sommige mensen hebben een levenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Reageren op een 4 uur oude post, slecht Gijs
Hij mag nog niet naar binnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef Magneet het volgende:
Nu hoeft ie alleen nog een keer naar Annie's te komen om ontmaagd te worden.
Hij heeft die oordopjes natuurlijk gekocht zodat hij z'n moeder niet hoeft te horen als hij met een railrunner kaartje in de trein zit.quote:
JA George ofzo.. bleef aan mn schoen plakken toen ik bij de Gijsjes binnen kwam, ging meteen naar een meet, totaaaal genegerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik ken wel mensen die na een meet nooit meer teruggekomen zijn. Lord Dreamer geloof ik,... dat lopende skelet,.. en die andere pjee,... met dat Corky haar,... wie was dat ook alweer?
Die kwam ik dus laatst op een bruiloft tegen.. "post jij ook op fok, hoe heet je dan? "quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Magneet het volgende:
hij doet me wel een beetje aan Giebelding denken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kwam ik dus laatst op een bruiloft tegen.. "post jij ook op fok, hoe heet je dan? "
dat is toch de enige constante van griep? Dat hij continu muteert?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Chocobo het volgende:
Griepprik fail!Zonde van al die nutteloze vaccinaties,... vraag me af wat ze er bij de kinderen ingespoten hebben! We gaan weer allemaal dood. Griep is gemuteerd,... tijd voor een nieuwe hype!
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_mexicaanse_g.html
Ja precies! Maar de Telegraaf heeft weer een nieuwe hype en kan weer genoeg mensen bang maken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is toch de enige constante van griep? Dat hij continu muteert?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Die B. dan, met zijn soms win ik soms verlies ik, zoals Chuck
9 gewonnen 73 verloren, gemiddelde van 0.12, laagste van heel mijn lijst
Ik heb thuis een echte!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Avatar accessoire, een Vault 101 bobblehead
Ja, ik baal er nu van dat ik niet die LE gekocht hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb thuis een echte!![]()
[ afbeelding ]
Ik speel alleen maar free for allquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Die B. dan, met zijn soms win ik soms verlies ik, zoals Chuck
9 gewonnen 73 verloren, gemiddelde van 0.12, laagste van heel mijn lijst
Was net wel ff lachen he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar free for all
Idemquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik baal er nu van dat ik niet die LE gekocht hebWat een game
Twitter.com!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef Strolie75 het volgende:
Bruloft...nu aan het pissen...tejut!
Is eau de toilette geen sterkere vorm van aftershave?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Eau de Toilette? Dat is voor op de wc man!
Ja. Was een flauwe grap.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is eau de toilette geen sterkere vorm van aftershave?
Ja...vindt het nog steeds moeilijk om te geloven...lijkt zo onwerkelijk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus Strol,.... we spelen nu leuk spelletjes enzo, maar serieus Gijs,.... over 3 a 4 maanden spelen we FFXIII,.... waar praten we over![]()
FFXIII,... ik dacht dat het nooit zou gebeuren!
Ga posts van Danny verwijderenquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Hoeveel willekeurige berichten moet ik gaan deleten voordat ik zwart wordt?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga posts van Danny verwijderenKrijg je ws ook een ban, maar je hebt Sjotime ook nog!
Ik ben alvast eten aan het opslaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...vindt het nog steeds moeilijk om te geloven...lijkt zo onwerkelijk!
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ben alvast eten aan het opslaan
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb thuis een echte!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt aftel widget's voor je dashboard… even eentje installerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.
Plan!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt aftel widget's voor je dashboard… even eentje installeren
Bij mij ook Gijs!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.
Ik wacht totdat ik alle details heb!quote:
Deze maand is er in alphen een gamemania geopend, zag wel veel LEquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik alle details heb!
Echt alleen Jap. only denk ik,........quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Deze maand is er in alphen een gamemania geopend, zag wel veel LE![]()
Als ie uit ga ik is daar kijken, anders bestel ik wel een mooie editie online… als die speciale ps3 versie er nou komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |