Hij mag nog niet naar binnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef Magneet het volgende:
Nu hoeft ie alleen nog een keer naar Annie's te komen om ontmaagd te worden.
Hij heeft die oordopjes natuurlijk gekocht zodat hij z'n moeder niet hoeft te horen als hij met een railrunner kaartje in de trein zit.quote:
JA George ofzo.. bleef aan mn schoen plakken toen ik bij de Gijsjes binnen kwam, ging meteen naar een meet, totaaaal genegerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik ken wel mensen die na een meet nooit meer teruggekomen zijn. Lord Dreamer geloof ik,... dat lopende skelet,.. en die andere pjee,... met dat Corky haar,... wie was dat ook alweer?
Die kwam ik dus laatst op een bruiloft tegen.. "post jij ook op fok, hoe heet je dan? "quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Magneet het volgende:
hij doet me wel een beetje aan Giebelding denken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kwam ik dus laatst op een bruiloft tegen.. "post jij ook op fok, hoe heet je dan? "
dat is toch de enige constante van griep? Dat hij continu muteert?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Chocobo het volgende:
Griepprik fail!Zonde van al die nutteloze vaccinaties,... vraag me af wat ze er bij de kinderen ingespoten hebben! We gaan weer allemaal dood. Griep is gemuteerd,... tijd voor een nieuwe hype!
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_mexicaanse_g.html
Ja precies! Maar de Telegraaf heeft weer een nieuwe hype en kan weer genoeg mensen bang maken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is toch de enige constante van griep? Dat hij continu muteert?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Die B. dan, met zijn soms win ik soms verlies ik, zoals Chuck
9 gewonnen 73 verloren, gemiddelde van 0.12, laagste van heel mijn lijst
Ik heb thuis een echte!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Avatar accessoire, een Vault 101 bobblehead
Ja, ik baal er nu van dat ik niet die LE gekocht hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb thuis een echte!![]()
[ afbeelding ]
Ik speel alleen maar free for allquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Die B. dan, met zijn soms win ik soms verlies ik, zoals Chuck
9 gewonnen 73 verloren, gemiddelde van 0.12, laagste van heel mijn lijst
Was net wel ff lachen he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar free for all
Idemquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik baal er nu van dat ik niet die LE gekocht hebWat een game
Twitter.com!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef Strolie75 het volgende:
Bruloft...nu aan het pissen...tejut!
Is eau de toilette geen sterkere vorm van aftershave?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Eau de Toilette? Dat is voor op de wc man!
Ja. Was een flauwe grap.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is eau de toilette geen sterkere vorm van aftershave?
Ja...vindt het nog steeds moeilijk om te geloven...lijkt zo onwerkelijk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus Strol,.... we spelen nu leuk spelletjes enzo, maar serieus Gijs,.... over 3 a 4 maanden spelen we FFXIII,.... waar praten we over![]()
FFXIII,... ik dacht dat het nooit zou gebeuren!
Ga posts van Danny verwijderenquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Hoeveel willekeurige berichten moet ik gaan deleten voordat ik zwart wordt?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga posts van Danny verwijderenKrijg je ws ook een ban, maar je hebt Sjotime ook nog!
Ik ben alvast eten aan het opslaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...vindt het nog steeds moeilijk om te geloven...lijkt zo onwerkelijk!
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ben alvast eten aan het opslaan
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb thuis een echte!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt aftel widget's voor je dashboard… even eentje installerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.
Plan!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt aftel widget's voor je dashboard… even eentje installeren
Bij mij ook Gijs!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij verschijnt op mijn verjaardag. Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld.
Ik wacht totdat ik alle details heb!quote:
Deze maand is er in alphen een gamemania geopend, zag wel veel LEquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik alle details heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |