Dus? Geef ook paar honderd euro uit voor surround sound hier, en ik luister toch zo'n 1 a 2 uur muziek via een MP3 speler per dag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:
100 euro .. ... 250 gulden... voor een stel oordopjes he ...
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dan hoge kwaliteit
Waren dan ook 100 euro.
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mijquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van mij waren 20 euro. Goed genoeg.
Zijn die van jou van die dopjes die het buitengeluid afsluiten?
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoor een auto naast mij niet toeteren, politie alarm nog net wel naast mij
En hoe hard die ook staat niemand hoort mijn muziek
Lekker achter in de bus meeluisteren met Ali b met B.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel stoer als andere mensen mee kunnen luisteren
Jezus,.... ik wordt echt oudquote:
MTV Cribs,... artiesten die hun huizen laten zien,... pimpauto's voor de deur,... overal bitches etc. etc! Geld genoeg dus! Jij wordt ook oud!quote:
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoorHet maakt echt zoveel verschil
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die basquote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
het zal heus wel, maar ik heb er nooit meer dan een 10tje voor betaald. Ik hoor het verschil toch niet, vaak ligt het toch aan de kwaliteit van de mp3 die je luistert.
Kijk,.... je hypedquote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vraag een keer of je een Shure headsetje mag luisteren, wat een verschil. Je hoort instrumenten los van elkaar, lijkt wel surround sound in je hoofd, en dan die bas
Ik tel vier puntjes,...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had ik nou ook nog maar ,.... gedaan, dan was het compleet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef kepler het volgende:
Ik ben mn spullen een beetje aan het uitzoeken en ik kom foto's tegen van mijn trip naar de US in 2000. Gewoon foto's van het WTC in NY, en zelfs nog een toegangskaartje
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk is in je post hierboven hoeveel je er zelf doet
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Over 100 Euro gesproken,... kan het niet kwijt, maar ik moest uiteraard.
Ben net 100 Euro aan asielkosten kwijt,.... makkelijkste 100 Euro ooit overigens (beetje dan) want mijn kat is terecht,.... paar kilometer verderop gevonden en zit al 5 dagen in een kattenasiel hier 10 km vandaag! Hij werd he-le-maal gek toen ik hem kwam halen,...... scheet van de stress zijn hele bak onder tijdens de rit naar huis. Die luchtRamen open, maar dat maakte niet veel uit. Ramen weer dicht en twee peuken opgestoken om het te compenseren. Thuis direct gedoucht,..... beestje heeft een avontuur meegemaakt,... dat gaat nergens over.
Ligt op de bank nu bij te komen,...... flink vermagerd! Wel kerngezond volgens de arts aldaar die nog eens 25 Euro aan chip en medische behandelingskosten wilde
Voor de rest wel schattigquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!
Gelukkig Gijs! Een goede afloop...lekker! Gezin ook blij zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ben net 100 Euro aan asielkosten kwijt,.... makkelijkste 100 Euro ooit overigens (beetje dan) want mijn kat is terecht,.... paar kilometer verderop gevonden en zit al 5 dagen in een kattenasiel hier 10 km vandaag! Hij werd he-le-maal gek toen ik hem kwam halen,...... scheet van de stress zijn hele bak onder tijdens de rit naar huis. Die luchtRamen open, maar dat maakte niet veel uit. Ramen weer dicht en twee peuken opgestoken om het te compenseren. Thuis direct gedoucht,..... beestje heeft een avontuur meegemaakt,... dat gaat nergens over.
Ligt op de bank nu bij te komen,...... flink vermagerd! Wel kerngezond volgens de arts aldaar die nog eens 25 Euro aan chip en medische behandelingskosten wilde
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Kids erg blij ja,... kat moe!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig Gijs! Een goede afloop...lekker! Gezin ook blij zeker?![]()
![]()
![]()
Dat zijn enthousiaste puntjes,... zeg maar jouw einz!!!111!! ofzo!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest wel schattigLeuk van je kat!
Ja, maar kan het eigenlijk niet kwijtquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Magneet het volgende:
[..]Dat zou ik er opzeker ook voor over hebben hoor!
Klimaathype...mooiste excuus ooit voor de regering om ons meer geld uit de zak te kloppen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... eerst dat gekut over klimaat dat er niks aan de hand is en nou weer ditIn wat voor een wereld leven we,... we moeten we nog geloven eigenlijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)rdt_groter_niet.html
Ik wordt er allemaal een beetje moe van Gijs!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klimaathype...mooiste excuus ooit voor de regering om ons meer geld uit de zak te kloppen.
Eens...tijd voor verkiezingen...dit kabinet naar huis sturen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt er allemaal een beetje moe van Gijs!
Beetje opgeklopt verhaal hoor. Ze beschuldigen wetenschappers ervan ruwe data aan te passen... Uiteraard passen wetenschappers ruwe data aanquote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... eerst dat gekut over klimaat dat er niks aan de hand is en nou weer ditIn wat voor een wereld leven we,... we moeten we nog geloven eigenlijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)rdt_groter_niet.html
Van buiten lijkt het net een Turkenflatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef kepler het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/11/mt.html
Wat een schip![]()
[ afbeelding ]
Binnenin het schip
edit: heh plaatje kaduuk
Post van de dagquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Beetje opgeklopt verhaal hoor. Ze beschuldigen wetenschappers ervan ruwe data aan te passen... Uiteraard passen wetenschappers ruwe data aanZe leggen het zelf ook al uit in de bron: meetstations worden verplaatst, meetstations in het weiland worden opgeslokt door de stad of andersom (verhoging/verlaging van temp die er niet is), calibratie-fouten, etc, etc.
En mocht het inderdaad waar zijn, dan kan het kabinet erg nog steeds niks aan doen. Die krijgen gewoon valse data van wetenschappen. Dan komt inderdaad jouw vraag: wie kunnen we nog vertrouwen?? Niemand meer ben ik bangJa, je gezonde verstand...
Het is best een enge ontwikkeling trouwens. Het is allang bekend dat wetenschappers inderdaad (soms!) data vervalsen om een goed rapport af te kunnen leveren, omdat ze gesponsord worden door een groot bedrijf of gewoon omdat ze beroemd willen worden (cold fusion verhaal van een aantal jaar terug is een goed voorbeeld). In principe wordt dit afgevangen door peer-reviews en re-checks, maar 'fraude' op zo'n grote schaal als deze klimaatonderzoeken?? Hoe kunnen we ooit wetenschappers nog vertrouwen...
Zo lang verhaal geworden
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dan hoge kwaliteit
Waren dan ook 100 euro.
Dat kan ik beter aan jouw vragenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef detandjes het volgende:
[..]
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?
Je blijft een amateur met die rudimentaire drie analoge ingevoerde puntjesquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drie,... zoals het moet! Leer mij wat over puntjes!
Zo gigantisch gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van buiten lijkt het net een Turkenflat, maar van binnen vind ik het best mooi. Die kamer krijg je trouwens eeeecht niet he
Dat is een Brad Pitt kamer,... heb je die balkonnetjes gezien
?
Ik heb vele namenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jouw vragen
Het lef terug te komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je blijft een amateur met die rudimentaire drie analoge ingevoerde puntjes
Alt+; zeg ik je …
...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef detandjes het volgende:
[..]
EN WIE DE FUCK BEN JIJ NOU WEER ?
Hey Gijzen, ik ben terug![]()
Af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |