Ik had je al een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef Mikozz het volgende:
Plopplop kijk eens naar boven mijnheer.
Gaat deze nu wel door dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Santello het volgende:
draadloos dingetje + SF4 = 30 euro geboden
Nee. SF4 is al zo goed als gereserveerd en weg en de wireless netwerk adapter gaat ook niet voor zo weinig weg.quote:
Dat is inc. verzendkosten? Want naar Weert dat is wel erg ver wegquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef IrCute het volgende:
Alles mag nu dus los weg, 150 euro vind ik nog wat te weinig. Ik weet niet waar je woont maar voor 175 mag je hem hebben.
Ik wil hem wel voor die prijs opsturen, eventueel kan het ook verzekerd maar dan komt er wel 2.50 bij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:08 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Dat is inc. verzendkosten? Want naar Weert dat is wel erg ver weg
Er is al een bod voor 175 incl.quote:Op maandag 30 november 2009 13:01 schreef invine het volgende:
135 voor de xbox incl 1 controllerkom ik hem ophalen.
Mag weg voor 50 incl.quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef WitAchterLicht het volgende:
hoeveel voor draadloos dingetje?
ok 145 dan kom ik hem halenquote:
Voor die prijs krijg je hem voorlopig nog niet ! Ook al gaat de andere deal niet doorquote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef invine het volgende:
[..]
ok 145 dan kom ik hem halenmocht hij er vanaf zien.
Ik was eigenlijk op zoek naar 25 excl. aangezien het mij 7,- kost om het te verzenden vind ik 25 incl iets te weinig.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik wil graag een zwarte controller voor 25 euro incl. verzenden van je overnemen. Heb je er accus bij of gewoon met batterijen?
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit in de buurtquote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef geniuxx het volgende:
als je toevallig in de buurt van rotterdam komt deze week wil ik er wel 175,- voor geven
Dan hebben we een deal, je hebt PMquote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar 25 excl. aangezien het mij 7,- kost om het te verzenden vind ik 25 incl iets te weinig.
Ik wil evt wel de verzendkosten delen dus voor 28.50 incl mag je hem hebben, en nee er zit geen accu bij, gewoon batterijen. Maar wel nauwelijks gebruikt, echt heel weinig dus vrijwel zo goed als nieuw!
Wat is je minimale prijs voor de xbox om op te halen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Voor die prijs krijg je hem voorlopig nog niet ! Ook al gaat de andere deal niet door
Nouja, ik wil eerst zien hoe het met de andere bieder afloopt, als dat niet doorgaat dan mag je hem komen ophalen voor 170,-quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef invine het volgende:
[..]
Wat is je minimale prijs voor de xbox om op te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |