quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ging een keer vrolijk met een cola fles gooien. En toen viel hij, kwam er een klein gaatje in en begon hij rond te tollen. Witte muren en plafond onder cola, grond onder de cola, ik onder de cola, etc.
Sindsdien drink je uitsluitend Fristi?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ging een keer vrolijk met een cola fles gooien. En toen viel hij, kwam er een klein gaatje in en begon hij rond te tollen. Witte muren en plafond onder cola, grond onder de cola, ik onder de cola, etc.
Eerst foto, dan opruimen, dan een topiquequote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef BereNDD het volgende:
vooral ook alles laten staan en eerst een foto maken
Sommige mensen ruimen het eerst op, maar jij opent eerst een topic
En wanneer cola drinken?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Eerst foto, dan opruimen, dan een topique
Als je ze direct weggooit, krijg je zo een natte zooi in je prullenbak.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
Die theezakjes op dat schoteltjeGebruik je die theezakjes soms meerdere keren?
Kooka cola?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Na het zien van de foto speelt er bij mij één vraag op, namelijk: hoe zou gekookte cola smaken?
ik dacht dat ik weinig meemaakte, maar dit is toch wel een dieptepuntquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
volgens mij heb ik t al een keer gepost hier maar wat ik een tijdje terug had;
zit ik lekker rustig te gamen.. alles chill
ik neem een slok cola uit de fles... ik heb zo een bureau stoel die naar achteren kan leunen, maar die schiet uit zn vergrendeling... PATS... Heel mn smoel onder de cola, mn badjas de vloer...
Dus ik duw mn stoel naar achteren, staat precies mn meissie achter me, rij ik over der teen heen..
Zij al vloekend en hinkelend richting keuken, geeft de keukendeur een zwiepert
BAFFF Zo dwars door de magnetron heen, overal glas, cola![]()
![]()
en het was zo lekker rustig....
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik dacht dat ik weinig meemaakte, maar dit is toch wel een dieptepunt![]()
"een tijdje geleden knoeide ik cola"
ffs
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Na het zien van de foto speelt er bij mij één vraag op, namelijk: hoe zou gekookte cola smaken?
nou noem t maar nix...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik dacht dat ik weinig meemaakte, maar dit is toch wel een dieptepunt![]()
"een tijdje geleden knoeide ik cola"
ffs
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Paar weken terug lekte het frituurvet uit mijn hagelnieuwe Tefal-frituurpan (het ding was voorzien van een of ander vet-filter wat niet goed werkte). Resultaat: twee liter lauw vet op het aanrecht en de keukenvloer.
Alle vijf de handdoeken die ik in de haast heb gepakt om de rommel op te ruimen, konden de afvalbak in, de geur ging er zelfs na drie keer wassen niet meer uit
ik zou ze niet eens proberen te wassen... zit al die sjizzle nu niet in je wasmachine dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Paar weken terug lekte het frituurvet uit mijn hagelnieuwe Tefal-frituurpan (het ding was voorzien van een of ander vet-filter wat niet goed werkte). Resultaat: twee liter lauw vet op het aanrecht en de keukenvloer.
Alle vijf de handdoeken die ik in de haast heb gepakt om de rommel op te ruimen, konden de afvalbak in, de geur ging er zelfs na drie keer wassen niet meer uit
Ehhh... nee... niets gemerkt, maar wel goeie vraag. Ik zet 'm wel regelmatig leeg op 90 graden aan, met soda erin. Dan wordt álles even goed schoon, inclusief de sokken van je buren.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik zou ze niet eens proberen te wassen... zit al die sjizzle nu niet in je wasmachine dan?
goeie tipquote:Op donderdag 26 november 2009 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehhh... nee... niets gemerkt, maar wel goeie vraag. Ik zet 'm wel regelmatig leeg op 90 graden aan, met soda erin. Dan wordt álles even goed schoon, inclusief de sokken van je buren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |