Ik probéér het, soms ben je ook gewoon de klos en ben ik je zat en gooi ik je er vanaf, maar meestal na een mailwissel en als de bui over en weer gezakt is komen we er wel uit, behalve de lui die nu tot kerst hebben, die zijn gewoon tever gegaan en dan is het echt over.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:
yvonne heb ik altijd de redelijkste gevonden, en de minst partijdige.
Als ik iets wil ga ik dus altijd naar yvonne
gewoon ff de OP lezen, en je bent helemaal op de hoogtequote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik weet niet waarvoor.. maare
Gefeliciteerd
LOL, je bent hartstikke veranderd joh!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik zit tot de 100 nog wel veilig tot een volgende ban hé
kun je die ban niet rekken tot iets na de kerst, hebben we daar tijdens de kerst geen last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probéér het, soms ben je ook gewoon de klos en ben ik je zat en gooi ik je er vanaf, maar meestal na een mailwissel en als de bui over en weer gezakt is komen we er wel uit, behalve de lui die nu tot kerst hebben, die zijn gewoon tever gegaan en dan is het echt over.
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik een paar maanden geleden zitten bekijken. Ik vind het toch altijd wel grappig om FOK!users en crew in het echt te zien, het geeft je toch een heel ander beeld.
De samenvatting is nog erger.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.
Linkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.
Maar geen mod maken hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL, je bent hartstikke veranderd joh!
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:
yvonne heb ik altijd de redelijkste gevonden, en de minst partijdige.
Knap tochquote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dan moet je dat wel heel erg uitkienen tussen de pms en de resterende chagerijnmomenten in. Dat is ongeveer 5 minuten per maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |