Je wilt niet weten hoe ze over jou denktquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat je hier admin bent![]()
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Merk je na al die jaren veranderingen aan jezelf, ben je bijvoorbeeld wat harder geworden, of is daar allemaal geen sprake van?
Iteejer zwijgt als het grafquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Maar als je bantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.
[..]
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.
Maar over het algemeen ban ik niet zoveel.
dan kan ik gewoon lief en aardig tegen je doenquote:
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
En ik zit tot de 100 nog wel veilig tot een volgende ban héquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,
Anniebab in de rls is lollig en voor de rest moet ik ff zoeken hoor
Dat filmpje heb ik een paar maanden geleden zitten bekijken. Ik vind het toch altijd wel grappig om FOK!users en crew in het echt te zien, het geeft je toch een heel ander beeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
Dit was ook schokkend, eerst de aangekondige zelfmoordpoging, alle moeite die we gedaan hebben, en dan jaren later is ie toch dood, dat zijn toch de dingen die zijn blijven hangen, kun je hier zien:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |