Oh, dat zou mij ook overkomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:54 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik begon pas woest te worden in de bus terug, daarvoor was ik te flabbergasted.
wat dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Geen speciale OP, toch?
Even eenvoor de doos waarbij Vivi op gesprek was.
En eenvoor oekes nieuwe opdracht en waardering voor haar kunnen
ik heb het ook al eens gehad. detacheerders hebben vooral het handje ervan. die laten je gerust opdraven naar de andere kant van het land voor een vacature die al weg is. wat ze dan ff tussen neus en lippen door zeggen. en die na 2 maanden nog op de site staat dan. stug volhouden is het enige wat je kan doenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef Chan het volgende:
Vivi dat meen je niet
Zo zeg, het is wel een opluchting maar ook toch wel een raar gevoel dat ik gewoon niet meer naar mn werk hoef..
fijn dat je nu opgelucht bentquote:Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef Chan het volgende:
Vivi dat meen je niet
Zo zeg, het is wel een opluchting maar ook toch wel een raar gevoel dat ik gewoon niet meer naar mn werk hoef..
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, dat zijn echt fijne bevestigende momenten, he Yppy? Dat het echt weg is, die paniek of angst dat het misgaat? Ik ervaar dat ook, ik kan zo'n rust voelen soms ineens. Dat is echt een contrast met hoe het is geweest.![]()
De vorige keer stoppen was lichtelijk dramatisch te noemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Misschien valt het mee, Yppy, ook als je stopt met je medicijnen? En ben je dat van plan, om te stoppen? Je kunt toch ook 'gewoon' altijd deze dosis nodig blijven hebben? Of voelt dat niet oké?
Ik voel helemaal met je mee, moet ook dinsdag weer beginnen en na nu net 2 flink gebroken nachten achter de rug begin ik er ook flink tegenop te zien. Over t aan te passen ritme 's ochtends kan ik inmiddels ook mee praten, Lena was vanochtend een kwartier te laat op t KDV voor haar 1e wendagquote:Op vrijdag 27 november 2009 06:53 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben vandaag aan het oefenen hoe snel ik volgende week op mijn werk kan zijn. De ochtendplanning moet natuurlijk helemaal anders met zo'n kleintje erbij.
Kolven, voeden, aankleden en tasje voor het kinderdagverblijf klaar maken. En dan moet je zelf ook nog ergens tussendoor wat eten enzo. Pfoe, en hele onderneming!
Maandag kan ik ook nog een keer oefenen en dinsdag moet ik dan weer werken... raar idee hoor! Ik begin er toch wel een beetje tegen op te zien nu het dichter bij komt. Niet het werken an sich, maar dat ik mijn kleine vriendje moet achterlaten...
Whehehequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Ssserpente het volgende:
Haha Freecell, ik stelde haar van de week precies dezelfde vraag.Dit was d'r antwoord.
En vraag ook nog even hoeveel hechtingen ze had.![]()
Goh? Is dat zo? Ik ben drie weken geleden geopereerd aan mijn galblaas, en vorig jaar ook bevallen van mijn eerste kind.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, deepfreeze is ook weer een beetje in het land der levenden!
Afgelopen woensdag is mijn galblaas eruit gehaald. Nu nog lekker in bed. Mijn buik spier is nog prut. en de narcose hakt er ook wel in.
Maar nu dus geen kans meer op nieuwe galsteenpijn!!
Van een nichtje gehoord dat zij hetzelfde heeft gehad na de geboorte van haar 1e kindje. Waarschijnlijk toch iets met de hormonen. Leuk souvenir
Het heeft iets te maken met een veranderd hormoonspiegel. En in mijn geval hielpen mijn genen, mijn overgewicht, de pil en een portie pech ook niet mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Goh? Is dat zo? Ik ben drie weken geleden geopereerd aan mijn galblaas, en vorig jaar ook bevallen van mijn eerste kind.
Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Pvoesss op 28-11-2009 19:43:36 ]
Dat is ook gewoon beroerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt ook wel gelijk. Alleen dat vind ik zo lastig
Ik voldeed niet aan het profiel zei de huisarts. Er zijn iets van vijf f-en waar je aan moet voldoen (fair(blond/rossing), fat, fertile, female, forty). Ik ben twee dingen van dat rijtje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een veranderd hormoonspiegel. En in mijn geval hielpen mijn genen, mijn overgewicht, de pil en een portie pech ook niet mee.
Al verdwijnt dat overgewicht wel als je steeds niet kunt eten, of niet mag eten, of niet durft te eten.
morgen is manlief nog thuis, maandag chris naar het kdv. Dus tot dinsdag goed rusten, en dan voorzichtig aan de slag.
Wanneer was jij weer redelijk op gang Bodpa?
Dan vraag je aan je arts wat die er van denkt, laat je hem dat opschrijven en ga je daarmee naar je baasquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:22 schreef m@x het volgende:
Mijn baas verwacht dat ik een week na mijn galblaasverwijdering alweer aan het werk kan
quote:•Het advies van een bedrijfsarts is gericht op genezing en werkhervatting. Bent u het met een advies oneens, dan mag u een second opinion aanvragen bij het UWV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |