abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75023180
Geen speciale OP, toch?

Even een voor de doos waarbij Vivi op gesprek was.

En een voor oekes nieuwe opdracht en waardering voor haar kunnen

ow ja, en een linkje om bij te lezen: [OUD] Hoe gaat het met ons?

[ Bericht 16% gewijzigd door miss_sly op 26-11-2009 16:06:09 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75023196
Even een tvp, zo ff in het oude topic teruglezen.

Vivi, balen zeg dat.. Laten ze je toch helemaal komen als ze het eigenlijk al wisten.... Prrrrrftttt...
pi_75023220
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:54 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik begon pas woest te worden in de bus terug, daarvoor was ik te flabbergasted .
Oh, dat zou mij ook overkomen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75023315
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Geen speciale OP, toch?

Even een voor de doos waarbij Vivi op gesprek was.

En een voor oekes nieuwe opdracht en waardering voor haar kunnen
wat dan?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:21:59 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75023952
Ow Vivi, daar zou ik ook pissig om zijn... Verdorie

oeke, goed gedaan!
pi_75025647
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:59 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, dat zou mij ook overkomen.
ik heb het ook al eens gehad. detacheerders hebben vooral het handje ervan. die laten je gerust opdraven naar de andere kant van het land voor een vacature die al weg is. wat ze dan ff tussen neus en lippen door zeggen. en die na 2 maanden nog op de site staat dan. stug volhouden is het enige wat je kan doen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 26 november 2009 @ 17:10:30 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75025676
Vivi wat stom zeg bah

Oeke lekker!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75026605
Vivi dat meen je niet

Zo zeg, het is wel een opluchting maar ook toch wel een raar gevoel dat ik gewoon niet meer naar mn werk hoef..
  donderdag 26 november 2009 @ 17:39:38 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75026657
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef Chan het volgende:
Vivi dat meen je niet

Zo zeg, het is wel een opluchting maar ook toch wel een raar gevoel dat ik gewoon niet meer naar mn werk hoef..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 november 2009 @ 18:08:29 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75027520
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef Chan het volgende:
Vivi dat meen je niet

fijn dat je nu opgelucht bent

heb je nu helemaal opgezegd? k heb t niet helemaal meegekregen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75028646
Vivi, ik word ook altijd pas achteraf boos. Eigenlijk wel jammer want dan weten ze het nooit
pi_75032888
Wat een stom gesprek dan Vivi, echt waardeloos.

Vanmiddag ging Anna naar een feestje en het was de bedoeling dat ze daar zonder mij pannenkoeken zou gaan eten en in bad zou gaan. Maar die vriendin waar het was, die zag het zo niet zitten. Dus ik ben gebleven en heb boekjes gelezen met de peuters daar en mee opgeruimd en de chaos iets verminderd. En het badje hebben we maar overgeslagen, dat mag een andere keer wel. Ondanks de toestand daar was ik zo rustig, echt fijn om te weten dat het zo kan, met een zooi van die meiden en dan "huppakee" de bende in bedwang houden. Die van mij was natuurlijk het liefste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75038385
Ah, dat zijn echt fijne bevestigende momenten, he Yppy? Dat het echt weg is, die paniek of angst dat het misgaat? Ik ervaar dat ook, ik kan zo'n rust voelen soms ineens. Dat is echt een contrast met hoe het is geweest.

Vivi, wat stom! Bah.

Chan, dappere stap, zeg! Goedzo, doen wat goed voelt is heel erg het beste!
pi_75038589
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, dat zijn echt fijne bevestigende momenten, he Yppy? Dat het echt weg is, die paniek of angst dat het misgaat? Ik ervaar dat ook, ik kan zo'n rust voelen soms ineens. Dat is echt een contrast met hoe het is geweest.

Zo fijn ja, afgelopen week op mijn werk had ik ook zo'n moment. Moest een presentatie geven, maar had totaal geen tijd gehad om die voor te bereiden. En het ging zo soepel en ergens was er een stemmetje in me dat precies vertelde wat ik moest zeggen en hoe en dat gaf zo'n goed gevoel. Ook de reacties die ik krijg op mijn vertrek, doet me echt heel goed. Ik kan me bijna niet meer in denken dat het ooit zo ontzettend verschrikkelijk slecht met me ging. Die momenten zijn er nog, maar zo kort, na een dag of een nachtje slaap is het over.

tot ik stop met mijn medicijnen natuurlijk

Vechten loont dames!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_75038732
Misschien valt het mee, Yppy, ook als je stopt met je medicijnen? En ben je dat van plan, om te stoppen? Je kunt toch ook 'gewoon' altijd deze dosis nodig blijven hebben? Of voelt dat niet oké?
pi_75038809
Vivi wat een belachelijk gesprek zo zeg. Ik zou echt heel boos worden en er morgen misschien nog een telefoontje aan wagen om even lekker mijn boosheid kwijt te zijn

Chan Wow knap zeg als je dat zo snel kunt beslissen! En wat fijn dat het zo kan zeg.
pi_75038856
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Misschien valt het mee, Yppy, ook als je stopt met je medicijnen? En ben je dat van plan, om te stoppen? Je kunt toch ook 'gewoon' altijd deze dosis nodig blijven hebben? Of voelt dat niet oké?
De vorige keer stoppen was lichtelijk dramatisch te noemen. Deze slik ik zeker tot januari is afgesproken met de psychiater. Dan maar eens een afspraak maken met de huisarts. Dan meteen even kijken hoe het gaat met werk en dan wil ik ws in het voorjaar/zomer (goed weer, veel naar buiten) kijken of afbouwen gaat. Na de zomer gaat Anna naar school, misschien scheelt dat ook wat in de rustmomenten voor mezelf.
Wanneer het afbouwen niet goed gaat, is er een kans dat het idd 'gewoon' zo door gaat. Dat kan, die kans is 25%, dus zeker aanwezig.
*OUD heilige*
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:53:57 #18
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75043759
Ik ben vandaag aan het oefenen hoe snel ik volgende week op mijn werk kan zijn. De ochtendplanning moet natuurlijk helemaal anders met zo'n kleintje erbij.
Kolven, voeden, aankleden en tasje voor het kinderdagverblijf klaar maken. En dan moet je zelf ook nog ergens tussendoor wat eten enzo. Pfoe, en hele onderneming!

Maandag kan ik ook nog een keer oefenen en dinsdag moet ik dan weer werken... raar idee hoor! Ik begin er toch wel een beetje tegen op te zien nu het dichter bij komt. Niet het werken an sich, maar dat ik mijn kleine vriendje moet achterlaten...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75043985
jeutje Vief, wat stom zeg!

Ik heb het ff helemaal gehad met al die zieken hier.. Ik zit nu al 1,5 maand tussen de koortsigen/hoestenden.
Het begon met Amber, hoesten, koorts. Toen werd M. ziek toen kreeg Tess koorts, toen werd Amber weer ziek (hoge koorts, oorontsteking), toen werd Tess weer ziek (hoge koorts en hoesten) en nu is Amber weer ziek (weer hoge koorts)... M.is nog steeds ziek. Die hoest zijn longen uit zijn lijf en heeft totaal geen energie...
Het zou wel weer eens leuk zijn als er een keer een maandje of wat geen zieken in huis zijn...

Succes met oefenen Ca.ra!
Yps, goed gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75044040
Waaah Vicky, das ook wel redelijk dramatisch zo op een rijtje hoor! Hopen dat het nu snel beter wordt allemaal én blijft!
pi_75044923
Vervelend Vicky.

Vief wat een stom wief?! >.<

Chan! Wat fijn
kopje thee doen dan bij LaPlace weer n keertje?
ik werk nog wel nmlk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75047246
l
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 06:53 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben vandaag aan het oefenen hoe snel ik volgende week op mijn werk kan zijn. De ochtendplanning moet natuurlijk helemaal anders met zo'n kleintje erbij.
Kolven, voeden, aankleden en tasje voor het kinderdagverblijf klaar maken. En dan moet je zelf ook nog ergens tussendoor wat eten enzo. Pfoe, en hele onderneming!

Maandag kan ik ook nog een keer oefenen en dinsdag moet ik dan weer werken... raar idee hoor! Ik begin er toch wel een beetje tegen op te zien nu het dichter bij komt. Niet het werken an sich, maar dat ik mijn kleine vriendje moet achterlaten...
Ik voel helemaal met je mee, moet ook dinsdag weer beginnen en na nu net 2 flink gebroken nachten achter de rug begin ik er ook flink tegenop te zien. Over t aan te passen ritme 's ochtends kan ik inmiddels ook mee praten, Lena was vanochtend een kwartier te laat op t KDV voor haar 1e wendag Ik zit nu heerlijk even bij de kapper de vervelende moeder uit te hangen, heb inmiddels al wel 20x de woorden "mijn dochter" laten vallen... Blijft ook gewoon heerlijk om dat hardop te zeggen!!

Vicks, veel beterschap voor je gezin en sterkte voor jou!

Chan, gefeliciteerd met je beslissing. Fijn dat t zo goed voelt! Eerst maar er lekker van je mannetje genieten en daarna... Ach komt tijd komt raad!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:10:14 #23
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75048478
Ik kom vanochtend beneden, doe met mijn haatr nog nat en in de war de gordijnen open, staat er ineens een busje vol dakdekkers voor mijn raam. (en dan ook echt letterlijk voor mijn raam, we hebben geen voortuin)
De man van het dakdekkersbedrijf had gezegd dat ze eerst nog ergens anders een klus moesten afmaken dus ik had echt niet gedacht dat ze hier al voor 8 uur zouden staan...
Maar goed dat ik ivm oefenen al was aangekleed, normaal hops ik rond die tijd nog in mijn kamerjas rond.

Poppedein, dan zijn we solidair dinsdag. Alvast succes!

Vicky, beterschap voor je man en kinders. Een ziektevrije maand heb je wel verdiend ja!

En ik was nog vergeten te zeggen wat een schatje Xeentje is! Die ogen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75051171
Poppedein, het klinkt wel echt hè? Dat 'mijn kind'
Dat wennen gaat vast snel!
Denk je dat je nu anders tegen je werk gaan aankijken? Nu je zelf mama bent?
pi_75051548
Haha Freecell, ik stelde haar van de week precies dezelfde vraag. Dit was d'r antwoord.

En vraag ook nog even hoeveel hechtingen ze had.
pi_75051930
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Ssserpente het volgende:
Haha Freecell, ik stelde haar van de week precies dezelfde vraag. Dit was d'r antwoord.

En vraag ook nog even hoeveel hechtingen ze had.
Whehehe
Sorry Poppedein
En hoeveel hechtingen had je?
pi_75079967
Zo, deepfreeze is ook weer een beetje in het land der levenden!

Afgelopen woensdag is mijn galblaas eruit gehaald. Nu nog lekker in bed. Mijn buik spier is nog prut. en de narcose hakt er ook wel in.
Maar nu dus geen kans meer op nieuwe galsteenpijn!!

Van een nichtje gehoord dat zij hetzelfde heeft gehad na de geboorte van haar 1e kindje. Waarschijnlijk toch iets met de hormonen. Leuk souvenir
pi_75080920
DF rustig aandoen he. Succes met opknappen.
pi_75081327
Ik heb nog helemaal geen tijd gehad om blij te zijn met mn beslissing, lig behoorlijk ziek op bed nu, heb voedselvergiftiging... Gelukkig had ik 's nachts de grote leegloop, hoefde ik tenminste niet ondertussen nog te voeden... Ik kan wel janken, wil zó graag doorgaan met borstvoeden, maar ik weet niet of het nog wel zo verstandig is nu, ik ben nog maar 47,5 kilo Heeft iemand een tip om snel aan te komen?

Huup ja gezellig , maar k moet eerst even weer goed fit worden..
pi_75081949
DF, rustig aan nu!

Chan, dieet voeding als supplement gebruiken. Dus die repen en die shakes in huis halen.

Ochtend:
shake
dan na ca. 1 uur boterhammen of je normale ontbijt.
dan na 2 uur zo'n reep bij de koffie of thee
en later nog je gewone koekje

Lunch
gewone lekkere lunch
na een uur zo'n shake drinken rustig op het gemakje

middag
reep
koffie thee met een koekje

avond
gewoon avond eten
later een shake

bij de koffie een reep.

Dit advies heb ik ooit gehad toen het bij mij ook niet goed ging. Dus van een dietiste. Succes. Hoop dat je de bv vol kunt houden, maar niet kost wat kost
pi_75082417
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, deepfreeze is ook weer een beetje in het land der levenden!

Afgelopen woensdag is mijn galblaas eruit gehaald. Nu nog lekker in bed. Mijn buik spier is nog prut. en de narcose hakt er ook wel in.
Maar nu dus geen kans meer op nieuwe galsteenpijn!!

Van een nichtje gehoord dat zij hetzelfde heeft gehad na de geboorte van haar 1e kindje. Waarschijnlijk toch iets met de hormonen. Leuk souvenir
Goh? Is dat zo? Ik ben drie weken geleden geopereerd aan mijn galblaas, en vorig jaar ook bevallen van mijn eerste kind.

Sterkte!
pi_75082875
chacama dankje! Ik had er wel eens van gehoord dat dat zou helpen, maar is toch goed om te horen dat het ook echt aangeraden wordt door diëtisten.. Het klinkt wel als héél veel eten zeg Maar ja, ik ga het toch maar proberen
Hebben ze dat spul bij de supermarkt te koop eigenlijk?
pi_75084129
gewoon bij de supermarkt. En het is ook veel. Je mag het ook opbouwen. Kan me voorstellen als je het van de een op de andere dag doet je echt een 'ik ontplof gevoel' hebt.

Deze mama gaat even plat. Heb hulp in de winkel. Dus ik ga even een paar uur pakken.
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:47:06 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75084175
Chan ik zou sowieso wel eerst een dieetiste raadplegen en niet zelf ana gaan kloten.
Zij weet preciezer te kijken naar je normal voedingspatroon, en waarmee en hoeveel etc je moet aanvullen.
pi_75084310
Chan naar huisarts, en vervolgens naar de dietiste.
Die kunnen je eventueel ook ietse van nutridrink ofzo voorschrijven. WErkt hetzelfde als de shakes die chacama bedoelt, maar nutridrink wordt wel gewoon vergoed.
pi_75085747
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Goh? Is dat zo? Ik ben drie weken geleden geopereerd aan mijn galblaas, en vorig jaar ook bevallen van mijn eerste kind.

Sterkte!
Het heeft iets te maken met een veranderd hormoonspiegel. En in mijn geval hielpen mijn genen, mijn overgewicht, de pil en een portie pech ook niet mee.

Al verdwijnt dat overgewicht wel als je steeds niet kunt eten, of niet mag eten, of niet durft te eten.

morgen is manlief nog thuis, maandag chris naar het kdv. Dus tot dinsdag goed rusten, en dan voorzichtig aan de slag.

Wanneer was jij weer redelijk op gang Bodpa?
pi_75087995
Zouden jullie mij hier wat tips over kunnen geven?
Ik weet nog niet of ik dit wil laten staan dus er is kans dat ik het weg haal maar ik ben nu gewoon even blugh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 66% gewijzigd door Pvoesss op 28-11-2009 19:43:36 ]
pi_75088078
jeutje Pvoess, moeilijke kwestie! Ik heb helaas geen tips voor je!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75088185
Pvoes: het pakje van kittens vader voor kittens verjaardag dus?
Ik denk dat je niet moet gaan interpreteren waar'om hij dat zo doet. Gewoon aan haar geven en er blij mee zijn.

En natuurlijk wil je graag horen dat hij om haar geeft Dat is ook heel logisch! Maar of dat zo is of niet kan jij vanuit de verte helaas niet bepalen...
pi_75088323
Je hebt ook wel gelijk. Alleen dat vind ik zo lastig
pi_75088398
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt ook wel gelijk. Alleen dat vind ik zo lastig
Dat is ook gewoon beroerd
pi_75088462
Pvoess, wat een moeilijke situatie.

Ik denk dat Freecell gelijk heeft, gewoon aan haar geven en blij zijn dat hij iets voor haar heeft uitgezocht.
Ik kan me heel goed indenken dat je bezorgd om hem bent.
Maar hij zal toch uiteindelijk zichzelf moeten redden, alleen of met hulp van zijn ouders en omdat hij het wil.
Het belangrijkste wat jij kan doen is goed voor jullie dochter zorgen en haar al je liefde geven. En dat doe je al.
pi_75088495
Pvoess wat een rotsituatie

Advies heb ik niet voor je, maar wat Freecell zegt lijkt me het beste om te doen..
pi_75089630
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Het heeft iets te maken met een veranderd hormoonspiegel. En in mijn geval hielpen mijn genen, mijn overgewicht, de pil en een portie pech ook niet mee.

Al verdwijnt dat overgewicht wel als je steeds niet kunt eten, of niet mag eten, of niet durft te eten.

morgen is manlief nog thuis, maandag chris naar het kdv. Dus tot dinsdag goed rusten, en dan voorzichtig aan de slag.

Wanneer was jij weer redelijk op gang Bodpa?
Ik voldeed niet aan het profiel zei de huisarts. Er zijn iets van vijf f-en waar je aan moet voldoen (fair(blond/rossing), fat, fertile, female, forty). Ik ben twee dingen van dat rijtje.

Ja, wat wordt je bang om te eten he, denk dat ik nog een kilo of 8 kwijt ben geraakt.

Ik ben op maandag geopereerd, woensdag liep ik in de stad. Dat was heeeeel erg dom van me. Had ik niet moeten doen. De eerste week was manlief thuis, de week erna heb ik tot woensdag hulp gehad. Ik heb niet zo zeer pijn gehad, soms een zwaar gevoel onder mijn ribben. Ik weet niet hoe oud Chris is, maar de mijne is 11 maanden en wil de hele tijd op schoot en er weer af. En opgetild worden om te kijken wat ik aan het doen ben. Dat was het lastigste.
Na twee weken nacontrole, daar een beetje op mijn falie gehad omdat ik te veel deed. Ik moest me goed realiseren dat ik een vuistgrote wond in mijn buik heb en dat ze flink hebben zitten raggen van binnen. Je moet de eerste zes weken heel rustig aan doen. Veel slapen en rust nemen. Die week ben ik toch weer voor halve dagen aan de slag gegaan. Ik voel me eigenlijk vanaf de eerste week al best goed, beter dan ik me in tijden voelde. Paprikachips kan ik al weer eten. En patatjes. En bitterballen. En poffertjes. Maar geen rookworst. En geen roomsaus.
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:22:32 #45
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75089699
Mijn baas verwacht dat ik een week na mijn galblaasverwijdering alweer aan het werk kan
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_75089708
Pvoesss, komt het cadeau nou van je ex-schoonouders of van hem?
pi_75089724
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:22 schreef m@x het volgende:
Mijn baas verwacht dat ik een week na mijn galblaasverwijdering alweer aan het werk kan
Dan vraag je aan je arts wat die er van denkt, laat je hem dat opschrijven en ga je daarmee naar je baas
Of je gaat even naar je bedrijfsarts als die er is?
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:24:53 #48
3142 m@x
pi_75089760
Ik heb het aan de arts gevraagd maar die geeft aan dat hij zich daar niet mee bemoeit en de bedrijfsarts wordt uit hetzelfde potje betaald als mijn baas en gezien eerdere aanvaringen die hij met collega's heeft gehad verwacht ik niet dat hij geheel onpartijdig zal zijn
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:30:03 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_75089917
ja hoor, na een week dat kan echt niet, tis gvd een buik operatie, is ie wel wijs m@x?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:30:52 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_75089952
je mag trouwens altijd een second opinion vragen bij een andere bedrijfsarts
quote:
•Het advies van een bedrijfsarts is gericht op genezing en werkhervatting. Bent u het met een advies oneens, dan mag u een second opinion aanvragen bij het UWV.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:33:39 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75090038
Lieve Pvoesss,
wat een rotsituatie! Ik sluit me verder aan bij freecell.
pi_75090083
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:22 schreef bodpa09 het volgende:
Pvoesss, komt het cadeau nou van je ex-schoonouders of van hem?
Van hem we hebben samen toen voor dr verjaardag het gehad over wat hij zou geven.
We zouden een hele speelset geven en die had ze dus bijna compleet behalve het missende deel wat hij zou geven. Dus het cadeau is wel leuk. en past bij wat we al hebben staan.
pi_75090199
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Van hem we hebben samen toen voor dr verjaardag het gehad over wat hij zou geven.
We zouden een hele speelset geven en die had ze dus bijna compleet behalve het missende deel wat hij zou geven. Dus het cadeau is wel leuk. en past bij wat we al hebben staan.
Echt een klote situatie, maar ik ben het wel met Freecell en Oeke eens. Een van de lastigste dingen vind ik je neerleggen bij hoe iemand of een bepaalde situatie is, terwijl je zo graag anders wilt.
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:39:13 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75091794
Ik reageer bar slecht op m`n medicatie..het zuur staat inmiddels tot in mijn mond en die is nu dus ook helemaal rauw en pijnlijk en opgezwollen.
Gestopt met de medicatie en nu even het weekend door op max. dosering Rennies..maandag overleg met de interniste over welke medicijnen hierna te proberen. Jeuj

M@x...je baas is gek
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75092065
Pvoess, moeilijk situatie, maar sluit me aan bij freecell. En sterkte.

M@x, dat kan niet hoor. Inderdaad wat belana zegt, als de bedrifjsarts niet akoord is dan second opnion.

Chan, is inderdaad wel wijs om eerst met de HA te overleggen. Ik heb het tenslotte ook op die manier gedaan. Kreeg van de dietiste alleen niet het vergoedbare spul. Moest het maar gewoon doen met de spullen uit de winkels.

TF, da's niet goed hoor. Kijk je uit. Als het niet goed gaat zou ik toch de HAP bellen. Maagzuur is zo ontzettend slecht voor je lichaam als het niet in je maag zit. Je wilt tenslotte geen ontstekingen. Ow en xantax wertke bij F. beter dan Rennies. Maar dat kan bij iedereen natuurlijk verschillen.
pi_75092119
Pvoess. Wat de anderen zeggen klinkt redelijk. Maar maakt de rest van de situatie niet echt leuker..

Bodpa. ik heb een kijkoperatie gehad. dus 4 kleine wondjes (1-3cm). Maar Max, na een week echt werken is te vlot. Hier hebben ze het over minimaal 2 weken rustig aan.
Chris is ruim 2, maar wil graag getild worden. Dus dat zal even niet gaan. Maar dat zou verder wel moeten lukken. Als ik langer dan 2 uur buiten mijn bed kan lopen/zitten/staan.
pi_75092630
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Pvoess. Wat de anderen zeggen klinkt redelijk. Maar maakt de rest van de situatie niet echt leuker..

Bodpa. ik heb een kijkoperatie gehad. dus 4 kleine wondjes (1-3cm). Maar Max, na een week echt werken is te vlot. Hier hebben ze het over minimaal 2 weken rustig aan.
Chris is ruim 2, maar wil graag getild worden. Dus dat zal even niet gaan. Maar dat zou verder wel moeten lukken. Als ik langer dan 2 uur buiten mijn bed kan lopen/zitten/staan.
Ik heb ook een kijkoperatie gehad. Het wondje onder mijn borstbeen voelt het vervelendst, en bij jou? Heb je nog pijn?

@Max: ik sluit me bij de vorige sprekers aan, een week is echt veel te kort.
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:17:41 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_75093158
Wat heb je voor medicijnen TF? wat kut zeg dat het zo slecht gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_75093335
Ik gebruik nu nog 6 pillen paracetamol per dag. Maar morgen minder proberen. Echt buikpijn heb ik niet. Alleen die buikspier, en die wondjes trekken bij beweging. Ik kom vandaag al een stuk makkelijker omhoog.
Mijn bovenrug is ook nog zwak. Die is sinds de koliek aanval 3 weken geleden en de ziekenhuis opname daarna echt brak.
pi_75096135
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Belana het volgende:
Wat heb je voor medicijnen TF? wat kut zeg dat het zo slecht gaat!
2x40 nexium. Dat is een protonpompremmer, zou moeten zorgen dat de pompjes die maagzuur aanmaken rustiger aan doen maar dat werkt dus niet helemaal zoals het hoort..
Tis niet voor het eerst dat ik medicijnen heb die precies het tegenovergestelde doen van wat ze zouden moeten doen. Irritant..
On zeh laptop
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:11:17 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75098607
Pffff, DF, wat heftig! heel veel succes met je herstel!

max, ga je een second opinion aanvragen bij een andere arts? na een week weer volledig werken klinkt wel heel snel idd!

TF, ik durf me niet eens voor te stellen hoe je je moet voelen. iig een dikke voor jou! hopelijk kunnen de doktoren je kunnen helpen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75103465
M@x: anders even je zorgverzekering bellen? Die willen wrs wel wat voor je doen, zijn bang dat het hun anders geld gaat kosten
  zondag 29 november 2009 @ 08:28:58 #63
3142 m@x
pi_75103487
Voorlopig sta ik nog steeds op een wachtlijst die oneindig lang lijkt te duren dus die stomme galblaas is er nog niet uit en ik kan nu dus nog gewoon werken.

Mijn baas is een beetje een rare. Is er supertrots op dat hij nog nooit vanwege ziekte heeft verzuimd en zit liever hondsberoerd heel de afdeling aan te steken dan dat hij een dagje in zijn bed blijft. Op zich vind ik het goed dat hij niet voor elke uitgevallen wimper thuisblijft maar je kan het ook overdrijven. Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen om de boel straks niet te forceren en geen onnodige risico's te nemen. Mocht dat problemen opleveren op het werk dan zal ik zeker een andere arts inschakelen.

TF, het zit jou ook niet mee he. Hopelijk krijg je snel meds die wel werken. Maagzuur

Pvoes, weet je al of je het kadootje gaat geven? Ik zou het denk ik ook gewoon doen. Verder is het een hele moeilijke situatie waar ik ook zo snel geen oplossing voor weet. Succes!
pi_75105955
TF. wat vervelend dat die medicijnen niet werken! Hopelijk vind je snel iets dat wel werkt.

Max, is er geen ander ziekenhuis? Hier is amper een wachtlijst. Ik was zelfs na een week aan de beurt (iets spoed). Dat was een dependance van een groter ziekenhuis. Echt heerlijk kleinschalig! Dat voelde best fijn, als je zelf in puin ligt.
Vandaag gaat het trouwens alweer een stuk beter.
  zondag 29 november 2009 @ 12:28:05 #65
3142 m@x
pi_75106103
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Deepfreeze het volgende:
TF. wat vervelend dat die medicijnen niet werken! Hopelijk vind je snel iets dat wel werkt.

Max, is er geen ander ziekenhuis? Hier is amper een wachtlijst. Ik was zelfs na een week aan de beurt (iets spoed). Dat was een dependance van een groter ziekenhuis. Echt heerlijk kleinschalig! Dat voelde best fijn, als je zelf in puin ligt.
Vandaag gaat het trouwens alweer een stuk beter.

Via mijn werk doet mijn ziektenkostenverzekeraar aan wachtlijstbemiddeling dus die hebben voor me gebeld en het enige ziekenhuis wat enigszins in de buurt ligt (volgens hun ligt Hoofddorp echt in de buurt van Den Haag ) is gewoon veels te ver weg. Hier worden de wachtlijsten inmiddels alleen maar langer. Ben al eens opgeroepen maar dat was precies in de 3-daagse periode waarin ik bij de intake had aangegeven echt niet te kunnen (ivm Kai en herfstvakantie en geen oppas enzo). Ik wil het wel achter de rug hebben maar de komende periode komt het ivm werk en andere verplichtingen zo rot uit dat ik stiekem wacht tot januari voor ik ze ga bellen. Als ze dan roepen dat ik de week erop wordt geholpen dan is het niet zo erg.
pi_75106276
Enschede ligt ook niet echt in de buurt

Heb je er nu verder geen last van? Ik was echt bang dat die pijn terug zou komen.
  zondag 29 november 2009 @ 12:39:16 #67
3142 m@x
pi_75106337
Soms een aanval en eigenlijk continu een soort zeurende pijn. Het voelt een beetje alsof je met een tijdbom in je lijf rondloopt.
pi_75106497
Tijdbom, dat is wel een mooie omschrijving.
  zondag 29 november 2009 @ 18:38:33 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75116380
TF, hoe is het nu met je? Merk je verbetering nu je die medicijnen niet meer slikt?
  zondag 29 november 2009 @ 18:45:38 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75116605
Ik durf niet meer te eten, werd vanmorgen wakker met de smaak van kots in mijn mond. M`n lippen zijn gescheurd, m`n tandvlees opgezwollen en m`n tong geïrriteerd. Tel daarbij een dikke kop van het janken op en je hebt een idee.
Ik heb het idee dat ik naast bloedarmoede ook een B12tekort heb..hoe ik me voel een depressie noemen klinkt als een soort understatement
Misschien moet ik me maar laten opnemen voor een infuus dat de boel tot rust kan komen, ik trek dit echt niet..
  zondag 29 november 2009 @ 18:47:00 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75116663
Oh TFke, wat ontzettend naar voor je. Ik heb echt met je te doen.
Maar ja, daar heb je dan weer geen bal aan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 29 november 2009 @ 18:49:51 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75116782
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik durf niet meer te eten, werd vanmorgen wakker met de smaak van kots in mijn mond. M`n lippen zijn gescheurd, m`n tandvlees opgezwollen en m`n tong geïrriteerd. Tel daarbij een dikke kop van het janken op en je hebt een idee.
Ik heb het idee dat ik naast bloedarmoede ook een B12tekort heb..hoe ik me voel een depressie noemen klinkt als een soort understatement
Misschien moet ik me maar laten opnemen voor een infuus dat de boel tot rust kan komen, ik trek dit echt niet..
Nog voor ik je laatste zin las dacht ik al: waarom gaat ze niet naar de SEH/HAP... Dit is echt niet goed hoor!

Ik heb op dit moment ook 'iets' in/met mijn mond, tandvlees enorm pijnlijk en een rare dikke branderige onderlip, eten doet flink zeer. Het komt niet in de buurt van jouw ellende, maar als dit mij al zo'n zeer doet, meid... BEL EEN DOKTER!!!
Echt doe hoor! Je wil toch niet pas morgenochtend bellen en dan hopen dat je er tussen komt...
  zondag 29 november 2009 @ 18:54:41 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75116968
TF dit klinkt niet goed hoor! Ga bellen!

Wat BE dus ook zegt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 29 november 2009 @ 18:55:25 #74
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75117003
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nog voor ik je laatste zin las dacht ik al: waarom gaat ze niet naar de SEH/HAP... Dit is echt niet goed hoor!

Ik heb op dit moment ook 'iets' in/met mijn mond, tandvlees enorm pijnlijk en een rare dikke branderige onderlip, eten doet flink zeer. Het komt niet in de buurt van jouw ellende, maar als dit mij al zo'n zeer doet, meid... BEL EEN DOKTER!!!
Echt doe hoor! Je wil toch niet pas morgenochtend bellen en dan hopen dat je er tussen komt...
Helemaal mee eens. Hier moet je niet langer mee blijven lopen!
pi_75117412
Jemig TF, dat klinkt enorm pijnlijk en belastend.
Ik ben het met de andere dames eens, hier moet je je niet doorheen willen bijten in je uppie, snel hulp vragen!
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 20:29:00 #76
5428 crew  miss_sly
pi_75120706
Jeetje TF, dat klinkt echt heel naar en heel niet goed. Heb je al gebeld? Ik ben eht met de andere dames eens dat dat een goede actie zou zijn nu
  zondag 29 november 2009 @ 20:30:52 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75120803
Ze mocht om 20.20 bij de HAP langs komen, dus als het goed is is ze daar nu binnen.
Ik hoop zo dat ze haar kunnen helpen, het is echt zo rot allemaal...
  zondag 29 november 2009 @ 20:37:11 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75121181
thanks BE. da's fijn om te horen. Ben benieuwd wat ze gaan doen dan.
pi_75121378
Morgen wordt het een spannende dag.
Er komen morgen voor het eerst kinderen van het gastouderbureau bij mij thuis.
Heb er wel zin in lijkt me erg gezellig maar wel een drukte van belang in ene 2 kinderen erbij.
pi_75121705
huuuu TF jemig wat ontzettend naar! Gelukkig maar dat je terecht kunt, dit lijkt me echt niets voor je zeg.
Mocht je dit toevallig lezen, mochten jullie of J. hulp nodig hebben met het een of t ander, laat het me weten hè?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75122341
TF sterkte ermee Ik hoop dat je nu goed wordt geholpen!
  zondag 29 november 2009 @ 20:57:07 #82
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75122345
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
huuuu TF jemig wat ontzettend naar! Gelukkig maar dat je terecht kunt, dit lijkt me echt niets voor je zeg.
Mocht je dit toevallig lezen, mochten jullie of J. hulp nodig hebben met het een of t ander, laat het me weten hè?!

Dit blijf ik mooi vinden van dit 'topic'. Gewoon het spontane aanbod van mensen om elkaar te helpen.
pi_75125468
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef chacama het volgende:

[..]

Dit blijf ik mooi vinden van dit 'topic'. Gewoon het spontane aanbod van mensen om elkaar te helpen.
oh das lief maar TF en ik wonen om de hoek enzo hè, dan is het wat makkelijker hulp aanbieden
maar idd, ik vind het een fijn forum hier juist omdat iedereen elkaar zo steunt enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 november 2009 @ 22:02:08 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_75126035
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ze mocht om 20.20 bij de HAP langs komen, dus als het goed is is ze daar nu binnen.
Ik hoop zo dat ze haar kunnen helpen, het is echt zo rot allemaal...
ow gelukkig!

jezus TF... sterkte!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 november 2009 @ 22:06:06 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75126286
Ik ben weer thuis hoor, met medicatie die ze gaven voor Nexium op de markt was. Huisarts had nog niet eerder gehoord dat iemand er zo slecht, of niet, op reageerde. Nu dus ff iets anders en zo snel mogelijk contact opnemen met de internist.
Huup lief, dank je
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 22:08:13 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75126415
ik hoop dat het snel beter gaat tf!
pi_75126421
Wat fijn. Ik hoop maar dat het nu de beterende kant op gaat.
  zondag 29 november 2009 @ 22:08:36 #88
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75126431
duimt dat dit wel gaat werken....
  zondag 29 november 2009 @ 22:10:01 #89
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75126515
Jezus TF! Wat een akelig iets! Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75126642
fijn dat je terecht kon en ik hoop dat het nu beter gaat hoor. Dit is ook niks zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 november 2009 @ 22:16:44 #91
3142 m@x
pi_75126913
TF, pechvogel. Hopelijk werken deze meds beter.
  Jubileum moderator zondag 29 november 2009 @ 22:19:56 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75127063
TF
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 november 2009 @ 22:21:50 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75127189
Jeetje TF, dat klinkt echt akelig. Hopelijk helpt het nieuwe medicijn wel (of desnoods gedeeltelijk) en krijg je vannacht een beetje rust.
pi_75127426
Sterkte Taartjesfee, wat erg dat je je zó naar voelt/voelde door die medicatie, zeg!
  zondag 29 november 2009 @ 22:51:27 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75128672
TF, hele dikke
Nu hopelijk echt snel verbetering!
  zondag 29 november 2009 @ 22:53:21 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75128762
De zoveelste, maar wel even goed gemeende dikke
pi_75128975
En ook een van mij. Sjonge zeg, jij bent ook al een tijd niet in goede doen he. Brrrrrr.
pi_75129194
TF wat een ellende toch ook zeg..
  Jubileum moderator maandag 30 november 2009 @ 06:24:48 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75133509
Ben je de nacht een beetje doorgekomen TF?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 november 2009 @ 07:51:51 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75133808
Met het bed nog een beetje hoger, en een dosis nieuwe meds (bitter, argh!) heb ik wel aardig geslapen. Nu geen kotssmaak meer in m`n mond, alleen nog brand achter m`n borstbeen en m`n mond die nog moet helen.
Ik moet steeds zo denken aan kleine babietjes met reflux die niet kunnen aangeven waar ze last van hebben, zo intens zielig is dat!
Straks als eerste de internist bellen
pi_75133865
TF toch, het zit je echt niet mee. Hopen maar dat de internist wat voor je kan doen.
*OUD heilige*
  maandag 30 november 2009 @ 08:04:47 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_75133901
ik hoop ook dat je snel terecht kunt TF, dit is niet te doen
toevallig had ik gisteravond sinds lange tijd weer eens een zuuraanval, en dan is het nog niet te vergelijken met wat jij nu hebt, maar ik kan me dus wel voorstellen hoe je je voelt
stormy waters...
sailin'
pi_75134106
Fijn dat de medicatie iig wat lijkt te doen TF en nu inderdaad maar snel naar de internist...
pi_75134320
TF, fijn dat deze medicatie iets doet. maar hopelijk ook snel een echte oplossing bij de internist!
  maandag 30 november 2009 @ 13:36:41 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75141153
Te vroeg gejogen
En met wat ik nu slik mag ik geen Rennies.
Tis nooit saai met mijn lijf
pi_75141344
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te vroeg gejogen
En met wat ik nu slik mag ik geen Rennies.
Tis nooit saai met mijn lijf
jeutje wat balen zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75141354
pff TF..
Heb je de internist al gebeld?
  maandag 30 november 2009 @ 13:43:33 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75141403
TF, jemig, zeg! wat een ellende zo! hoe doe je dat met minigebakje thuis?

(mss te praktisch, maar mag je wel antagel of gaviscon of zo?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 30 november 2009 @ 13:53:37 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75141731
Damn!
Enneh de aloude zwangeren tip van vanillevla? Of ben je dat stadium al lang voorbij?
pi_75142207
Oi TF wat een ellende
  maandag 30 november 2009 @ 14:23:37 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75142702
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef DaviniaHR het volgende:
TF, jemig, zeg! wat een ellende zo! hoe doe je dat met minigebakje thuis?

(mss te praktisch, maar mag je wel antagel of gaviscon of zo?)
lekker laten lopen en me maar niet te druk maken. Ze mag de hele dag tv kijken nu
Vanillevla werkt niet BE, daar krijg ik weer darmkramp van
Met de internist heb ik morgen om 12.00 uur een belafspraak.
Ik ga nu eerst de huisarts maar ff bellen om te vragen of ik wel iets anders zuurbindends mag
pi_75148821
Tf, schiet niet op zo!!

Hopelijk komt er gewoon morgen een oplossing.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:53:25 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75176849
Nou jeuj
Internist heeft gebeld. Mag absoluut niet stoppen met medicatie, ik krijg nu wel een andere want die ik bij de HAP had gekregen was fout. Wat ik in mijn mond heb zal wel een schimmel zijn omdat m`n weerstand laag is en er heerst buikgriep dus daar zal ik me wel zo lamlendig van voelen.
Ik vraag me serieus af of ik arabisch begin te ratelen als ik met een dokter spreek want ze begrijpen me altijd verkeerd
Dus maar langs de huisarts om een kweek te laten maken en eens horen of hij nog een idee heeft.
*muur zoekt en kop tegen ramt*
pi_75176928
Ja, dat schiet lekker op zo.
pi_75176965
Wat waardeloos is dat he, als een arts je niet snapt.

Hopelijk helpt die andere medicatie beter...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:59:53 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75177045
knap waardeloos
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75177156
Tf
waardeloos zeg

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 12:02:56 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 december 2009 @ 12:03:26 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75177185
Taartjesfee... door die maagzuurremmer zou het inderdaad zo kunnen zijn dat je B12 tekort oploopt. Laat daar sowieso eens op prikken. En laat je alsjeblieft niet afschepen! Daar kun je zo ontzettend ellendig van zijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:00:57 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75179091
TF...
Sterkte. En niet te hard met je mooie bolletje tegen de muur. Doet pijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75180153
TF, dat schiet ook niet op..
Anders via huisarts een andere internist regelen? Zo kun je ook niet blijven rondlopen!

Hier gaat het goed. Ik kan in ieder geval alleen voor Chris zorgen vandaag. Dat is al fijn. Maar hem tillen werkt nog niet. Ik hem nu nog het meeste last van de jeuk van de hechtingen. En mijn rugspieren. Precies degenen die dwars lagen tijdens die galpijn. Blijkbaar hebben die ook een opdonder gekregen de afgelopen periode.. Maar mijn buik/buikspier gaat best goed vind ik..
pi_75180239
Arme TF, van de regen in de drup
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:58:58 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75181044
Jemig TF!
Either way, ook al is dit iets anders, dan is het nog knap rottig dat er weer iets anders bij gekomen is voor nu...
pi_75181518
Jemig TF, een mondschimmel. Ook nog es. Sterkte ermee !

Fijn dat het vandaag goed gaat met Chris verzorgen DF! Stoer!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:04:13 #124
94046 PM-girl
pi_75183293
O taartjesfee, schimmel of niet, verrot is het wel!
*
pi_75183769
TF, ! Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:17:53 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75183817
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef PM-girl het volgende:
O taartjesfee, schimmel of niet, verrot is het wel!

Je bedoelt het vast niet zo, en het is ook niet grappig, maar toch moest ik even grinniken.
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:24:42 #127
94046 PM-girl
pi_75184094
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je bedoelt het vast niet zo, en het is ook niet grappig, maar toch moest ik even grinniken.
Ik zag het ook, maar omdat ik het uiteraard goed bedoel, liet ik het toch staan. Heeft TF toch nog iets om over te lachen!
*
  woensdag 2 december 2009 @ 11:36:11 #128
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75206487
Huisarts was van mening dat het toch echt spruw was (schijnt een bekende bijwerking te zijn van de nexium) dus ik mag aan de daktarin
Heb hem wel gezegd dat ik hem dit jaar niet meer wilde zien, hij kon er wel om lachen

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Taartjesfee op 02-12-2009 13:00:21 ]
pi_75206661
Ben je nou nog niet van de borstvoeding af TF?
  woensdag 2 december 2009 @ 11:56:21 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75207251
bitty!
  woensdag 2 december 2009 @ 13:07:43 #131
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75209269
TF wat verschrikkelijk kut allemaal zeg! Als je een helpend handje kunt gebruiken, of de kids even wilt onderbrengen geef je maar een gil. Ze kunnen bij mij ook TV kijken hoor en dan kan jij even bijtanken!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:15:42 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75209480
Lief, dank je wel
  woensdag 2 december 2009 @ 19:21:31 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75222238
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bitty!

Hoop dat je spruw snel over is
  donderdag 3 december 2009 @ 12:31:00 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75242994
Hier horen we morgen of de prelogpedist ons kan helpen, ofdat er toch zwaarder geschut moet ingezet worden.
Na de laatste paar mislukte provocaties, zijn we gewoon weer een heel stuk terug bij af
Eten is weer eng, proberen is een ramp.
het hele samen maken proces etc vind ze heel erg leuk, en ze kijkt er ook echt naar uit om het te eten, maar zodra het voor haar neus staat is het paniek, en is het eten slecht. want ze wordt er ziek van denkt ze.
Met alle trucs en dingen die ik weet wil ze een hapje proeven, en dat gaat gewoon niet van harte.
Zelfs het laatste redmiddel, een nieuwe thomas treintje wil ze niet, terwijl ze normaal een moord zou doen voor een treintje bij wijze van
En dan is het direct buikpijn, en soms zelfs dat ze boven de wc gaat hangen en doen alsof ze moet spugen.
Vannacht is ze vier keer overstuur wakker geworden, ze vond het taartje eten zo eng, maar ze wou wel graag weer een taartje maken.
En ik vind het zo klote ik gunde haar zo graag dat eten gewoon zou zijn, want dat was het voort redelijk. Dat ze kan genieten, en nu is dat stomme eten weer eng.
En ik weet dat ik er niets aan kan doen, en er is echt heus alle ruimte voor haar, ik snap haar angst.
Maar toch doet het behoorlijk zeer, en dan wordt ik weer boos op mezelf want ik weet dit ligt niet bij mij, dit ligt gewoon diep die angst. En ik hoef me echt niet te voelen alsof ik faal.
Maar toch stom gedoe
  donderdag 3 december 2009 @ 16:20:15 #135
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75250826
Ik heb een vreselijke week, achter de rug. Het is pas donderdag, maar het lijkt al, een hele week.
Maandag ga ik weer naar mijn psycholoog, eerder had ze geen plek, en omdat ik het weekend, bij mijn ouders ben, kan ik daar even uitmodderen.
Misschien dat ik met de medicatie voor mijn ADHD (Concerta) moet stoppen, omdat ik véél teveel prikkels krijg, waar ik dan op móet reageren. Het is wel ''leuk'' dat, sociale dingen mij meer aantrekken, maar het resultaat is niet fijn. Ik erger, me teveel en ik ben dan niet aardig.
En die pillen zijn juist zo goed tegen, de onrust.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_75261441
Evenstar Ook al weet je dat je er niks aan kan doen, dan is het nog net zo slopend om te zien hoe je kind ongelukkig is over iets! Pffff, beroerd zeg....

Oxy, wat vervelend... Kan me voorstellen dat je je er rot bij voelt. Eerst maandag maar eens overleggen, misschien zijn er nog andere oplossingen?
pi_75263919
Ach Evenstar wat rottig is het toch allemaal En natuurlijk kan jij er niks aan doen. Ze heeft nu eenmaal de ervaring dat ze ziek kan worden van eten. Een 'natuurlijke' reactie is dan natuurlijk dat ze zich er tegen verzet, of ze wil of niet. Bah, sterkte

Oxy, wat jammer dat het dan weer van die bijwerkingen heeft. Hopelijk kan de psych je maandag helpen. Ik hoop dat je nog een beetje leuke dingen op je lijstje hebt staan voor het weekend!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75265303
evenstar
Oxy sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75266239
Evenstar, ik hoop dat de expert misschien uitkomst kan bieden. Het moet zo naar zijn om zo toe te moeten kijken terwijl je meisje zo bang is om te eten sterkte

Oxy jij ook sterkte.

Bah ik zit de papieren van mn bevalling nog even door te kijken (vraag me niet waarom maar dat doe ik met enige regelmaat ) maar het zinnetje G: 2, P: 0 komt wel even heel hard binnen zeg. Pfoe. Inmiddels is dat uiteraard G:2 P:1 maar hoe vaak ik ook zwanger zal zijn, dat aantal komt nooit meer gelijk te staan. Ineens vraag ik me dingen af over die zwangerschap die zo vroeg al eindigde. Het is onzin natuurlijk want het is nou eenmaal zo gelopen, maar toch. BLEGH
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 3 december 2009 @ 23:26:35 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75266955
Oxy hoop dat het gesprek verhelderend voor je gaat zijn.

Huup komt de datum misschien ook dichterbij?

En ja het toe kijken bij Arwen is naar. Zelfs paps kreeg de tranen in zijn ogen. Omdat eten zoiets normaals hoort te zijn.
Bij mij doet het vooral zeer, dat ik haar angst niet weg kan nemen.
Heb haar vandaag een puzzeltje gehaald van thomas, omdat ik haar toch stoer vind dat ze zo goed geprobeerd heeft en dat ik heel trots op haar ben.
pi_75266960
Evenstar, wat zwaar en moeilijk lijkt me dat. Ik kan me voorstellen dat het je hoog zit en dat het je enorm pijn moet doen. Dat arme kleintje dat boven de pot hangt omdat ze bang is voor pijn.
Ik hoop op goede hulp voor haar en jou.

Oxy, ik hoop dat je psycholoog samen met jou tot een fijne oplossing kan komen.

Huup, heb jij een miskraam gehad?
Ik ook, maar heel vroeg in de zwangerschap en ik zal ook nooit precies weten wat er nou gebeurd was.
Hoe ging het bij jou? Als ik dat uberhaupt mag vragen hoor...
  donderdag 3 december 2009 @ 23:28:40 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75267015
Dat heb ik ook Huup, zo stom! Ik moet ook altijd goed nadenken als ze me vragen hoe vaak ik zwanger ben geweest, omdat dat toch echt vaker is geweest dan ik kinderen rond heb lopen.
Het is alweer lang geleden maar het blijft toch altijd een beetje steken
  donderdag 3 december 2009 @ 23:29:59 #143
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75267052
evenstar, dat lijkt me ook héél moeilijk om te zien. is het misschien ook een idee om voorlopig een tijdje zo weinig mogelijk aandacht aan eten te schenken? zodat het weer iets minder beladen wordt? nu betrek je haar er steeds heel positief bij, wat ik heel bewonderenswaardig en lief vind. maar het kan de lading ook versterken. ze merkt zo steeds hoe belangrijk jij het vindt, en dat legt misschien nog meer druk op dat hele eten dan er al is.
in de haak.
pi_75267078
Huup

Ik heb dat met mijn zwangerschap ook... Wel een beetje anders dan hoe het bij jou was, maar ik vraag me van alles af over dat andere vruchtje, Timo zn tweeling broertje of zusje, dat direct gestopt is met groeien.. Denk er vaak aan hoe het geweest was, als het wel doorgegroeid was (druk, uiteraard ) Maar ja, het is nou eenmaal anders gelopen.. Maar ja, je blijft je dingen afvragen he..

Ik ben inmiddels doorverwezen naar een diëtiste en heb mn eerste tip al binnen, hopelijk gaat het werken. En nu Timo ziek is ben ik zó blij dat ik geen druk heb van een baan waar ik weer heen moet, het voelt heerlijk vrij er gewoon voor hem te kunnen zijn
  donderdag 3 december 2009 @ 23:34:01 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75267161
oxy ik hoop ook dat je samen met die psycholoog tot een goede oplossing komt. wellicht is 't een kwestie van de dosering een beetje verlagen?

huup en TF, dat heb ik zelf eigenlijk helemaal niet zo, of veel minder sterk in elk geval. ik vond die miskraam destijds (m'n eerste zwangerschap ook) wel heel erg naar, maar toen kwam onze 'Willem', en die maakte dat ruimschoots goed. ik heb dan ook juist een beetje het gevoel: als ik die miskraam niet gehad had had ik deze zoon niet gehad. en die had ik niet willen missen. maar misschien is dat wel erg simplistisch gedacht hoor.
in de haak.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:35:01 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75267193
Oh ja dat heb ik ook wel hoor trui! Het is ook niet uit te leggen, misschien komt het alleen maar doordat ik niet van ongelijke getallen hou
  donderdag 3 december 2009 @ 23:45:02 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75267540
Trui dat is dus het probleem, ze vraag er zelf om ze wil het zo graag zelf.
maar als dan het moment daar is dan klapt ze dicht.
En ja ik zou zo graag zien dat ze het eet, voor haar zelf. Niet voor mij.
Ja als dat taartje goed gaat ben ik dolblij, maar gaat het niet, dan gaat het niet.
Het is voor mij vooral van belang dat zij gelukkig is, niet bang is.

Die provocaties die moesten, ze moet egwoon een uigebreider dieet krijgen. alhoewel ze nu weer op 6 maanden pauze staat ivm shock op bmr prik.
Als we op dit tempo door blijven gaan komt ze geheid tekorten. De arts maakt zich nu redelijk zorgen of ze genoeg van alles krijgt. n dat lukt wel gelukkig.
Maar ik kan niet permiteren dat ze weer zover terugvalt. Iets wat trouwens volgens de logopediste veel voor komt een terugval bij een nare her-ervaring.
Nog meer terugval staat bij haar nu gelijk aan een sonde, en daarmee kun je ook weer problemen versterken.
pi_75267597
evenstar lijkt me heel naar en verdrietig, vooral ook dat je zo machteloos staat. Ik heb wel heel veel bewondering voor je en hoe je ermee omgaat.

oxy

huup, ik herken het ook wel. Soms dan, niet altijd. Ook wat trui zegt, dat dit meisje alles ruimschoots goedmaakt, ervaar ik zeker ook zo, maar toch is het soms wel een pijnlijk iets te weten dat er twee andere kindjes hadden kunnen zijn. Maar ik ben zo blij met ons uiteindelijke kadootje, dat ik er niet te veel bij stil wil staan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:04:42 #149
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272545
Evenstar, ik wist helemaal niet dat je dochter probleemn had met eten .

En een miskraam lijkt me ook heftig .
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:08:27 #150
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272616
En weet je wat ik jammer vind....

Dat mensen hier op fok, bij wie ik zo hebt meegeleeft tijdens de zwangerschap en geboorte, nu eigenlijk nauwelijks meer reageren op mijn zwangerschap en naderende datum.

Geen big deal verder, en ook begrijpelijk, maar toch wel jammer.

Ik doe het vast straks zelf ook zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')