Die ken ik vooral van de radio. Dit is echt een tv-presentatrice, die begin van deze eeuw zich ging storten op een solo-zangcarrière. Eerder zong ze ook al in verschillende meidenbands, nu weer. 3, die in 2005 de Zendtijdprijs won, is overigens ook een vrouw.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:37 schreef ranja het volgende:
7 Claudia de Brey?
en ja, van The Scene heb ik wel 2 cd's
Nee, een Groninger. En Van Merwijk heeft wel een studioband, maar dat was Sjako!.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef MadMaster het volgende:8. Het is stil in Amsterdam - Jeroen van Merwijk (heeft die een band??)
Ah, 7 = Manuela Kemp...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Die ken ik vooral van de radio. Dit is echt een tv-presentatrice, die begin van deze eeuw zich ging storten op een solo-zangcarrière. Eerder zong ze ook al in verschillende meidenbands, nu weer. 3, die in 2005 de Zendtijdprijs won, is overigens ook een vrouw.
IDD en nee, veel en veel en veel bekender. Hoewel ze ook het songfestival heeft gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, 7 = Manuela Kemp...
3 - Heddy Lester?
Nee, helaas, toch wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef schaap001 het volgende:
3 is toch niet Willeke Alberti, he?
Die heeft gelukkig nog nooit de Radio 2 Zendtijdprijs gewonnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef MadMaster het volgende:
1. Frans Bauer (die is behoorlijk)
Zie net dat Jeroen 8 een Groninger is. Ik pas even bij deze puzzel...
Die staat op 1 in mijn Last.fm lijst.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef iggyinthehouse het volgende:
herman van veen?
hm.... Groningen, wind en zeilen... is het die zangert van Jazzpolite c.q. Splitsing (waarvan ik dus niet weet hoe 'ie heetquote:
Nee, het was Jeroen Zijlstra. Punt gaat maar naar Iggy, die had de laatste goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
hm.... Groningen, wind en zeilen... is het die zangert van Jazzpolite c.q. Splitsing (waarvan ik dus niet weet hoe 'ie heet) Jeroen Nogwat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |