(misschien)sielugquote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam en kijk of hij blijft leven.
Vanaf de begane grond, lijkt me wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam en kijk of hij blijft leven.
Ik wil serieus weten of die beesten dan blijven leven of nietquote:
Ze maken honden- én kattenvoer: www.royalcanin.nlquote:Op donderdag 26 november 2009 15:07 schreef pussywillow het volgende:
Sowieso, rare naam voor kattenvoer. Moet dat dan niet Royal Feline heten ofzo?
Ja, ik kwam er achter.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Swiffer het volgende:
-e dus.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam van een brug en kijk of hij blijft leven.
Als je slim bent, dan weet je dat je goedkoper uitbent met Royal Canin.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Wat een prachtige reclame zeg.
'Zou het niet prachtig zijn als alle katten een keer Royal Canine gratis konden proberen'
In de eerste plaats betaal IK het voer voor mijn kat, dus voor de kat is ALLES gratis.
Maar daar gaat het me niet om.
Katten vinden over het algemeen duurder voer lekkerder, en als ze dat eenmaal gehad hebben, blieven ze niks anders meer.
Royal Canine is gewoon aan het drugs dealen, want duur voer is voor een kat hetzelfde als heroïne. De eerste is gratis, en als de kat verslaafd is, mag de eigenaar de hoofdprijs betalen!
Wat een oplichting!
Dat dus. Mensen die zich door hun kinderen laten governen zijn al erg genoeg. Nu ook al de kat??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof katten daadwerkelijk een keuze hebbenDat beest vreet maar gewoon wat ik hem geef en anders niks
quote:
Wist je dat nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
Dus daar komt dat plaatje vandaan!!
quote:
Moet je eens opletten hoe snel je kat daarop terug komt als hij al 3 dagen niets gegeten heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Katten vinden over het algemeen duurder voer lekkerder, en als ze dat eenmaal gehad hebben, blieven ze niks anders meer.
Neequote:
Zal je zien dat jouw kat een paar jaar eerder last krijgt van ouderdomsziektes en nierfalen vanwege dat goedkope voer, en je honderden euro's daardoor kwijt bent aan de dierenartsquote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Het eerste levens jaar krijgen ze van mij Royal Canin. Daarna iets wat minder duur is.
Als dat zo is ruil ik ze in voor een nieuwe kitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zal je zien dat jouw kat een paar jaar eerder last krijgt van ouderdomsziektes en nierfalen vanwege dat goedkope voer, en je honderden euro's daardoor kwijt bent aan de dierenarts
Goedkoop kan duurkoop zijn
niks mis mee hoor het is best lekker. We hebben thuis niet altijd wat te eten dus door de wok met restjes smaakt het net als kip. Alleen dat gliberigge moet je er even afhalen en wat kruiden er door heen en voilá á la vlees-wokquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Wat een prachtige reclame zeg.
'Zou het niet prachtig zijn als alle katten een keer Royal Canine gratis konden proberen'
In de eerste plaats betaal IK het voer voor mijn kat, dus voor de kat is ALLES gratis.
Maar daar gaat het me niet om.
Royal Canine is gewoon aan het drugs dealen, want duur voer is voor een kat hetzelfde als heroïne. De eerste is gratis, en als de kat verslaafd is, mag de eigenaar de hoofdprijs betalen!
Wat een oplichting!
okequote:Op donderdag 26 november 2009 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn kat verdient alleen het beste van het beste, vandaar dat ik voer van 80 euro per 200 gram haal.
Echt wtf.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, het is altijd nog minder erg dan die 'Cesar Zacht Gestoomd'
[ afbeelding ]
In de smaken
* Kip op Mediterrane wijze
* Rundvlees en Pasta op Italiaanse wijze
* Kalkoen en fijne Groente
* Kalkoen met fijne Worteltjes in saus
Komop
Een beetje kat is gewoon helemaal zelfstandig en neemt gewoon zelf zijn eten mee naar huisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |