(misschien)sielugquote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam en kijk of hij blijft leven.
Vanaf de begane grond, lijkt me wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam en kijk of hij blijft leven.
Ik wil serieus weten of die beesten dan blijven leven of nietquote:
Ze maken honden- én kattenvoer: www.royalcanin.nlquote:Op donderdag 26 november 2009 15:07 schreef pussywillow het volgende:
Sowieso, rare naam voor kattenvoer. Moet dat dan niet Royal Feline heten ofzo?
Ja, ik kwam er achter.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Swiffer het volgende:
-e dus.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Silv het volgende:
Gooi je kat uit het raam van een brug en kijk of hij blijft leven.
Als je slim bent, dan weet je dat je goedkoper uitbent met Royal Canin.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Wat een prachtige reclame zeg.
'Zou het niet prachtig zijn als alle katten een keer Royal Canine gratis konden proberen'
In de eerste plaats betaal IK het voer voor mijn kat, dus voor de kat is ALLES gratis.
Maar daar gaat het me niet om.
Katten vinden over het algemeen duurder voer lekkerder, en als ze dat eenmaal gehad hebben, blieven ze niks anders meer.
Royal Canine is gewoon aan het drugs dealen, want duur voer is voor een kat hetzelfde als heroïne. De eerste is gratis, en als de kat verslaafd is, mag de eigenaar de hoofdprijs betalen!
Wat een oplichting!
Dat dus. Mensen die zich door hun kinderen laten governen zijn al erg genoeg. Nu ook al de kat??quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof katten daadwerkelijk een keuze hebbenDat beest vreet maar gewoon wat ik hem geef en anders niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |