Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.quote:
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Dikke mensen zijn heel jolig inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Ik val meer op donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.quote:
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.
Dat sowieso. Niet happen op de vraag = toestemmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.
Tactisch.
*drukt em ertegenaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Ja serieus, normaal worden dergelijke posts nooit serieus van mij genomen. En toen in 1x welquote:
Daar was ik laatste zondagquote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef reetveter het volgende:
Vanavond trouwens onbeperkt eten en drinken bij de wok![]()
Het was best nat héquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
De zon is dan ook dood hé!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat gemeen. Ik heb al dagen de zon niet gezien
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
welke droogkloot heeft die soep gemaakt skylark.?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hebt iedere avond gratis verlichting van de kas?
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat maakt hem niet minder leuk
Knnngggrrrrttt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?
bwhehe, je hebt die pic als bureaubladafbeeldingquote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe, je hebt die pic als bureaubladafbeelding
Wietplantage.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Needie staat toevallig leeg zover ik kan zien..
staat er ook nog 1 naast mn huis, maar daar heb ik geen last van![]()
en ik heb gordijnen in mn kamer
quote:Ondernemers kunnen klanten die een capuchon dragen al uit hun winkel weren. Het staat winkeliers vrij een bordje op hun gevel te plaatsen met daarop kledingvoorschriften, waaronder een capuchonverbod.
Tot zover het vrije land Nederland.quote:
Jeweet, want anders kun je de winkel overvallenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot zover het vrije land Nederland.
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot zover het vrije land Nederland.
Ik heb ook vaak een vest met capuchon aan onder mn jas.. !quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.
Ja ik ook, maar die draag ik niet als de gemiddelde 'rapper' met weer en wind op m'n harses.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een vest met capuchon aan onder mn jas.. !
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Devvie het volgende:
Zou je dan ook noord-afrikanen mogen verbieden je winkel te betreden?
Het mag wel als ze een capuchon dragenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.
Dat je geen capuchon mag dragen in een winkel is hetzelfde als dat je bij een tankstation je helm af moet zetten bij het tanken en het betalen. Dat is gewoon omdat je anders niet herkend kan worden in het geval van diefstal.
Als je die capuchon afzet en afhoudt in de winkel kan de winkelier je niet weigeren.
Oja, want dat probleem is dan ineens magisch opgelost als diezelfde figuren geen capuchon meer dragen. Wat stom van mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.
Dat je geen capuchon mag dragen in een winkel is hetzelfde als dat je bij een tankstation je helm af moet zetten bij het tanken en het betalen. Dat is gewoon omdat je anders niet herkend kan worden in het geval van diefstal.
Als je die capuchon afzet en afhoudt in de winkel kan de winkelier je niet weigeren.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zigeuners worden ook bij voorbaat geweigerd, hoor.
Het gaat er om dat die kut porem terug te vinden is op te camera lijkt mij mochten ze hun binnenzakken aanvullen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, want dat probleem is dan ineens magisch opgelost als diezelfde figuren geen capuchon meer dragen. Wat stom van mij.
Laat je broertje of zusje gaan danquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Plums het volgende:
Ik loop altijd gewoon met mn capuchon op als t buiten regent en ik even snel een winkel in moet voor drinken ofzo. Dan ga ik echt niet mn haar verneuken voor die minuut dat ik in de winkel ben.
Dat is dan in strijd met de wet en kunnen ze aanvechten.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zigeuners worden ook bij voorbaat geweigerd, hoor.
Wasda, kun je dat eten?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan in strijd met de wet en kunnen ze aanvechten.
Tenzij ze al regelmatig op diefstal zijn betrapt bij die winkel natuurlijk, dan kan ze op grond daarvan de toegang gewijgerd worden.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij ze al regelmatig op diefstal zijn betrapt bij die winkel natuurlijk, dan kan ze op grond daarvan de toegang gewijgerd worden.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
KOLERE, ik moet schijten maar heb geen wcpapier
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Laat je broertje of zusje gaan dan![]()
HUILENDE ZUSJES![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
rvquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
KOLERE, ik moet schijten maar heb geen wcpapier
16, vrouwtje, vorige week uit met dr vriendjequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knnnggrrrttt.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
16, vrouwtje, vorige week uit met dr vriendje
[..]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Chai het volgende:
Wat een kutopmerkingen zijn er in dat B&Hslowchat topic over ons gemaakt zeg.
16.. die is dan waarschijnlijk groter dan ik, dus laat maar..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neehoorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:40 schreef Plums het volgende:
[..]
16.. die is dan waarschijnlijk groter dan ik, dus laat maar..
En toen werd ze keihard doorgesmeerd op d'r kamer?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
19quote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neehoorze is niet zo groot
hoe oud ben jij dan?
Niet op grond van 1 Gw, dat heb ik al eerder gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen werd ze keihard doorgesmeerd op d'r kamer?
Noudanquote:
Oh, dat. Ik zit er bovenop.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
O-o-o-ver dat wij kutkinderen zijn en zulks
Ja maar.. nou vooruit dan. Als ik maar de baas ben. Is ze lekker?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noudandan is het je kleine zusje
deal?
Hierover mag ik geen uitspraken doenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar.. nou vooruit dan. Als ik maar de baas ben. Is ze lekker?
Vinden je vrienden haar lekker?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hierover mag ik geen uitspraken doen
Dan mag ze mijn zusje wel zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat kunnen ze ook gewoon zeggen omdat ik dat altijd over hun zusjes zeg
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat kunnen ze ook gewoon zeggen omdat ik dat altijd over hun zusjes zeg
Dat hoor jij niet te weten.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Bp beleeft pas spannende avonturen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, ik op full speed naar de appie voor wcrollen. Supersjezend weer terug, rennen naar de wc...
Zit er iemand op
IK HOU HET NIET MEER![]()
![]()
Scherp!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
Moet je trouwens niet ff wat pleepapier aan diegene geven?
Neem daarom 2 plee's.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, ik op full speed naar de appie voor wcrollen. Supersjezend weer terug, rennen naar de wc...
Zit er iemand op
![]()
Link.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
Waarom krijg ik geen propz van jullie in het Hunktopic.![]()
![]()
![]()
loller
Je had ook bij de AH naar de wc gekund.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
Zit er iemand op
![]()
Wel van mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
loller
cewl broquote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef reetveter het volgende:
HO, ik ga ervandoor. Ter info zodat jullie niet ongerust hoeven te zijn waar ik ben:
- stoer doen met me matties beje chille jongo smoke enzulks jwzelluf
- eten mit de klas onbeperkt eten en drinken
- de stad in en chicks spotten in schoolmeisjes uniform
Need me call me: 0610692932
Nee.quote:
Ik doe het lekker toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
Mannen mogen heul niet stemmen daar
Knnngggrrrrttt.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Jij moet ook meedoen.
Waarom deed jij niet mee dan?quote:
3 seconden regel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is maar goed dat je niet altijd weet wat er met je eten gebeurd.
wat het gordijn openschuiven van je rukbunker wel niet teweeg brengtquote:
ga dan eten/koken/bestellenquote:
Ja, daar heb ik dus drie kwartier geleden eten besteldquote:
Wat vind jij van het meisje in de OP van de vorige SC?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus drie kwartier geleden eten besteld
En ik vind skaai wel leukmaar goed, ik vind wel meer vrouwen leuk die jullie niets vinden geloof ik
Jeumig, 3 kwartier. Hier is het meestal binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus drie kwartier geleden eten besteld
En ik vind skaai wel leukmaar goed, ik vind wel meer vrouwen leuk die jullie niets vinden geloof ik
Dat weet ik niet, want die heb ik niet gezien, maar als jij dat fijn vindt, kijk ik wel evenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat vind jij van het meisje in de OP van de vorige SC?
Daarom, ik heb hongerquote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeumig, 3 kwartier. Hier is het meestal binnen 10 minuten.
Lijkt me wel?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan ik een film van 700MB gewoon op een CD van 700MB branden?
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want die heb ik niet gezien, maar als jij dat fijn vindt, kijk ik wel even
[..]
Daarom, ik heb hongerzo maar eens navragen...
Gimmeee coke, tumtumtumtttquote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
Whitney is een cokehead! Coke coke coke!
Chicoquote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gimmeee coke, tumtumtumttt
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pasta, pizza en aardappelpartjes en kip
had je honger ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pasta, pizza en aardappelpartjes en kip
ik dacht dat je het voor jezelf had besteld vond het al wat veelquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik net
Ja dus. En mn kinderen moeten ook eten
Dan was het ook veel geweest jaquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat je het voor jezelf had besteld vond het al wat veel
Dat heb ik dus ook. En ik heb gisteren ook al niet gedineerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik gewoon niet avond eten? Ik heb echt geen honger, en ik heb alleen maar zin in yoghurt
.
Ik ben nu yoghurt met appel en mandarijn aan het etenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En ik heb gisteren ook al niet gedineerd.![]()
Dat is zó lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nu yoghurt met appel en mandarijn aan het eten. Ik denk dat ik straks wel een broodje in de oven gooi als ik honger heb ofzo
.
Waarom brand je een film op een cd?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan ik een film van 700MB gewoon op een CD van 700MB branden?
Omdat ik alleen CDs heb op het moment.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom brand je een film op een cd?
Jaaaquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zó lekker. Met kaneel erop
. Ik heb een kaiserbroodje in de oven + bak dalijk een hamburger. Heb vanmiddag meloen gegeten.
.
Waarom brand je überhaupt?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik alleen CDs heb op het moment.
Ik had ooit Griekse yoghurt met meloen, kaneel, appel en mandarijn. Dat is het lekkerste ooitquote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa.
Ieuw hamburger. Ik heb euroshopper broodjes van 18 cent
.
Het kijkt chiller op m'n leunstoel voor de TV + ik wil ze netjes geordend in m'n kast hebbenquote:
Dat klinkt lekker, jaquote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had ooit Griekse yoghurt met meloen, kaneel, appel en mandarijn. Dat is het lekkerste ooit. Ga ik morgen weer maken bedenk ik me nu.
Ik heb Jumbo broodjes, zo'n grote zak.
Spoedigquote:Op donderdag 26 november 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chico.
Wanneer is je housewarming?
Ik ben fan van de ALDIquote:Op donderdag 26 november 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, ja.
Ik heb hier alleen maar keuze uit de AH.
.
Rechtermuisknop -> start.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Hoe moet je je torrents weer starten? Want hij doet het niet automatisch zie ik.
Geef het even de tijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig, maar ze doen het op de een of andere manier niet.
Geen seeders waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig, maar ze doen het op de een of andere manier niet.
Wij snappen jullie niet.quote:
Ow whihihi.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik stuur jullie IP's wel even door naar Brein.
En het raar vinden dat men massaal gaat downloaden.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Wow, ik heb echt het vetste concert ooit gevonden. Kost gewoon 50 pegels op bol.com, terwijl het concert 24 jaar oud is
. Loeders
.
Sorry boi heb al gestemd. Was helemaal vergeten dat je mee deedquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
loller
Ik distantieer me van je, walgelijke verschijning.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry boi heb al gestemd. Was helemaal vergeten dat je mee deed! Ik laat een indo-broeder in de steek.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echt immens triest. Het zijn ook altijd puberjongetjes die anoniem door het FOK!leven gaan.
Ik trek me terug in de schaduw als uiting van mijn schaamte.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik distantieer me van je, walgelijke verschijning.!
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Wow, ik heb echt het vetste concert ooit gevonden. Kost gewoon 50 pegels op bol.com, terwijl het concert 24 jaar oud is
. Loeders
.
M'n oren, wat doe jequote:
quote:
Je vroeg een gitaar en een goochelspel.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn dochtertje krijgt een gitaar van Sinterklaas
elke keer als je aan dr vroeg: wat wil je hebben? kwam ze terug op die gitaar, de andere dingen wisselden, maar die gitaar is een mustquote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vroeg een gitaar en een goochelspel.
Maar wat denk je wel?!?
Ik ben Sint niet!
~Piet
lekker optijdquote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, eten op
Ze waren iets vergeten, dus heb ik gebeld en hebben ze dat na gebracht. Nu net op dus, tien over half 6 besteld
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd zo moeilijk om te bepalen of een foto van mij leuk of niet leuk is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trouwens afgewezen bij Take Me Out, ik kreeg een brief. Ze vonden me te jong.
Maisnon, hoe heet dat lied ook alweer waar je ui van is?quote:
Pon de Floor.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maisnon, hoe heet dat lied ook alweer waar je ui van is?
je bt fantasiequote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ga denk ik een geil verhaal schrijven voor in SEX.![]()
![]()
Danke.quote:
Ik meen het. Mijn vrienden zijn ook afgewezen. Te jong en bij één voldeed het uiterlijk niet aan de afleveringen waarvoor ze nog kandidaten zochten.quote:
Nee.quote:
Autobiografisch?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ga denk ik een geil verhaal schrijven voor in SEX.![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik meen het. Mijn vrienden zijn ook afgewezen. Te jong en bij één voldeed het uiterlijk niet aan de afleveringen waarvoor ze nog kandidaten zochten.![]()
Ja.quote:
Indeed, maar ik zou het jullie niet verteld hebben tenzij het goed ging.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JammerDenk aan die legendarische rep die je had kunnen hebben.
Alsof wij je niet zouden herkennen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Indeed, maar ik zou het jullie niet verteld hebben tenzij het goed ging.
Denk je?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alsof wij je niet zouden herkennen.
Ze zeggen toch ook je voornaam. En met dat brabo accent al helemaal.quote:
Zouden jullie die link serieus leggenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook je voornaam. En met dat brabo accent al helemaal.
Ik heb een fotografisch gezichts geheugen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zouden jullie die link serieus leggen? Kut.
Sowieso, eten bestellen op thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, eten op
Ze waren iets vergeten, dus heb ik gebeld en hebben ze dat na gebracht. Nu net op dus, tien over half 6 besteld
Dat was het gemakkelijkstquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sowieso, eten bestellen op thuisbezorgd.nlfaal.
misschien gaat het wel over een biodildoquote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weer een verhaal dat eindigt met een hakbijl in een vagina ofzo?
ik dacht even dat dit theeeere she gooooes, theeere sheee goes wasquote:
dit nummer dusquote:Op donderdag 26 november 2009 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht even dat dit theeeere she gooooes, theeere sheee goes was![]()
rond 0:33 heeft ze touwens mijn bedcoupe
Whehehe Syb is in de kast misbruikt door papa.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
Wtf, ruim ik eens mijn kamer op, liggen er opeens allemaal condooms in mijn fucking kast.
rotzak, ik moest fucking hard lachenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe Syb is in de kast misbruikt door papa.
Whehehe Syb kreeg toen hij 12 werd condooms van zijn ouders zodat hij het veilig zou gaan doen. Ze liggen nog steeds in de verpakking weggestopt in de kast.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rotzak, ik moest fucking hard lachen![]()
ongebruikte dus
Wattes?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:01 schreef Syb-rund. het volgende:
ben je al klaar met je dat gefaal waarmee jejezelf mee had opgescheept?
Oh die heb ik vandaag ingeleverd ja. Maar ik ben niet gedumpt hoor? Ik heb gewoon geen werkgroep omdat ik te laat was met inschrijven. En die chick heeft me goed geholpen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Dat project ding waar je groep je had gedumpt , en uiteindelijk ook die chick die naar je pijpen danste
Depends.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er hier iemand die heel goed dingen kan opzoeken?
whehe, pijpenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Dat project ding waar je groep je had gedumpt , en uiteindelijk ook die chick die naar je pijpen danste
Ja, hij.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er hier iemand die heel goed dingen kan opzoeken?
oh aight goed om te horen , ik hoorde heul niks meer over die chick dus ik vreesde het ergstequote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh die heb ik vandaag ingeleverd ja. Maar ik ben niet gedumpt hoor? Ik heb gewoon geen werkgroep omdat ik te laat was met inschrijven. En die chick heeft me goed geholpen.
Nah, die chick heeft twee huizen gebouwd. Eén voor haar en één voor mij. Toen ze die van mij af had, heb ik er nog even een tuintje, versiering, likje verf etc. bijgemaakt. Hierdoor zal mijn cijfer waarschijnlijk hoger uitvallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh aight goed om te horen , ik hoorde heul niks meer over die chick dus ik vreesde het ergste![]()
het klonk alsof je alles in je eentje moest doen![]()
ome syb is trots op je koelbloedige afrekening van dit probleem
Ahja, met deze info kan iemand je idd echt helpenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil heel graag een bepaald cadeautje kopen voor iemand, maar denk dat het alleen in Amerika te krijgen is en ze sturen het niet hierheen. Of iets dat erop lijkt, maar dat kan ik dus niet vinden
Lekker vaag allemaal
jij bent slecht!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah, die chick heeft twee huizen gebouwd. Eén voor haar en één voor mij. Toen ze die van mij af had, heb ik er nog even een tuintje, versiering, likje verf etc. bijgemaakt. Hierdoor zal mijn cijfer waarschijnlijk hoger uitvallen.
Nee, ik vraag niet direct of iemand wil helpen, ik vraag of iemand het KAN. Anders zou ik idd meer info hebben gegevenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ahja, met deze info kan iemand je idd echt helpen
iedereen kan helpen, maar of het een goede hulp is is nog maar een tweede vraag.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag niet direct of iemand wil helpen, ik vraag of iemand het KAN. Anders zou ik idd meer info hebben gegeven
Wat ik vraag is: zijn er hier mensen die denken mij te kunnen hebben dit ding dat ze alleen in Amerika hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iedereen kan helpen, maar of het een goede hulp is is nog maar een tweede vraag.
of verwacht je dat een goede hulp ruikt waarnaar je zoekt
Als je nou eerst eens zegt waar het over gaat reageren mensen die je kunnen helpen vanzelf welquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga dr wel zelf eentje maken een keer
3 seconden of 60 seconden, wie merkt het?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat ik vraag is: zijn er hier mensen die denken mij te kunnen hebben dit ding dat ze alleen in Amerika hebbenin Nederland te kunnen vinden.
Ik vraag helemaal niet of mensen nu willen gaan zoeken. Wat is daar zo moeilijk aan?
En ik vraag om mensen die GOED kunnen zoeken omdat ik zelf ook wel kan googlen...
degene die het later opeetquote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 seconden of 60 seconden, wie merkt het?
Rob Geus.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 seconden of 60 seconden, wie merkt het?
Ja, dat zou kunnen.quote:
dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jeses, als je zo dom gaat doen zoek je het zelf maar uit.
Hij kan niet overal zijn, hoor.quote:
Als 'ie maar vrolijk is.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan niet overal zijn, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |