Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.quote:
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Dikke mensen zijn heel jolig inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Ik val meer op donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.quote:
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.
Dat sowieso. Niet happen op de vraag = toestemmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.
Tactisch.
*drukt em ertegenaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Ja serieus, normaal worden dergelijke posts nooit serieus van mij genomen. En toen in 1x welquote:
Daar was ik laatste zondagquote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef reetveter het volgende:
Vanavond trouwens onbeperkt eten en drinken bij de wok![]()
Het was best nat héquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
De zon is dan ook dood hé!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat gemeen. Ik heb al dagen de zon niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |