Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.quote:
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze staat voor in de sexiest FoK!-ster verkiezing.
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Dikke mensen zijn heel jolig inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Maar Skaai is een leuke meid hoor in het echt
Ik val meer op donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar vind jij haar sexy?
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.quote:
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet verwacht bij jou.
Dat sowieso. Niet happen op de vraag = toestemmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
HIj zegt het natuurlijk ook alleen zodat hij geen echt antwoord hoeft te geven.
Tactisch.
*drukt em ertegenaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon 1 stem. Wie wil me aanraken voordat ik feest ga vieren.
Ja serieus, normaal worden dergelijke posts nooit serieus van mij genomen. En toen in 1x welquote:
Daar was ik laatste zondagquote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef reetveter het volgende:
Vanavond trouwens onbeperkt eten en drinken bij de wok![]()
Het was best nat héquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is het toch met die moesson regenbuien de afgelopen week.
De zon is dan ook dood hé!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat gemeen. Ik heb al dagen de zon niet gezien
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
welke droogkloot heeft die soep gemaakt skylark.?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hebt iedere avond gratis verlichting van de kas?
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat maakt hem niet minder leuk
Knnngggrrrrttt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?
bwhehe, je hebt die pic als bureaubladafbeeldingquote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je 6x hetzelfde garpje hoort is het toch ook niet leuk meer?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe, je hebt die pic als bureaubladafbeelding
Wietplantage.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Needie staat toevallig leeg zover ik kan zien..
staat er ook nog 1 naast mn huis, maar daar heb ik geen last van![]()
en ik heb gordijnen in mn kamer
quote:Ondernemers kunnen klanten die een capuchon dragen al uit hun winkel weren. Het staat winkeliers vrij een bordje op hun gevel te plaatsen met daarop kledingvoorschriften, waaronder een capuchonverbod.
Tot zover het vrije land Nederland.quote:
Jeweet, want anders kun je de winkel overvallenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot zover het vrije land Nederland.
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot zover het vrije land Nederland.
Ik heb ook vaak een vest met capuchon aan onder mn jas.. !quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.
Ja ik ook, maar die draag ik niet als de gemiddelde 'rapper' met weer en wind op m'n harses.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een vest met capuchon aan onder mn jas.. !
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Devvie het volgende:
Zou je dan ook noord-afrikanen mogen verbieden je winkel te betreden?
Het mag wel als ze een capuchon dragenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.
Dat je geen capuchon mag dragen in een winkel is hetzelfde als dat je bij een tankstation je helm af moet zetten bij het tanken en het betalen. Dat is gewoon omdat je anders niet herkend kan worden in het geval van diefstal.
Als je die capuchon afzet en afhoudt in de winkel kan de winkelier je niet weigeren.
Oja, want dat probleem is dan ineens magisch opgelost als diezelfde figuren geen capuchon meer dragen. Wat stom van mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, je weet welke typetjes er vaak zo bijlopen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want Artikel 1 van de Grondwet zegt dat je geen onderscheid mag maken op ras of afkomst.
Dat je geen capuchon mag dragen in een winkel is hetzelfde als dat je bij een tankstation je helm af moet zetten bij het tanken en het betalen. Dat is gewoon omdat je anders niet herkend kan worden in het geval van diefstal.
Als je die capuchon afzet en afhoudt in de winkel kan de winkelier je niet weigeren.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zigeuners worden ook bij voorbaat geweigerd, hoor.
Het gaat er om dat die kut porem terug te vinden is op te camera lijkt mij mochten ze hun binnenzakken aanvullen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, want dat probleem is dan ineens magisch opgelost als diezelfde figuren geen capuchon meer dragen. Wat stom van mij.
Laat je broertje of zusje gaan danquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Plums het volgende:
Ik loop altijd gewoon met mn capuchon op als t buiten regent en ik even snel een winkel in moet voor drinken ofzo. Dan ga ik echt niet mn haar verneuken voor die minuut dat ik in de winkel ben.
Dat is dan in strijd met de wet en kunnen ze aanvechten.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zigeuners worden ook bij voorbaat geweigerd, hoor.
Wasda, kun je dat eten?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan in strijd met de wet en kunnen ze aanvechten.
Tenzij ze al regelmatig op diefstal zijn betrapt bij die winkel natuurlijk, dan kan ze op grond daarvan de toegang gewijgerd worden.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij ze al regelmatig op diefstal zijn betrapt bij die winkel natuurlijk, dan kan ze op grond daarvan de toegang gewijgerd worden.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
KOLERE, ik moet schijten maar heb geen wcpapier
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Laat je broertje of zusje gaan dan![]()
HUILENDE ZUSJES![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
rvquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef reetveter het volgende:
KOLERE, ik moet schijten maar heb geen wcpapier
16, vrouwtje, vorige week uit met dr vriendjequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knnnggrrrttt.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
16, vrouwtje, vorige week uit met dr vriendje
[..]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Chai het volgende:
Wat een kutopmerkingen zijn er in dat B&Hslowchat topic over ons gemaakt zeg.
16.. die is dan waarschijnlijk groter dan ik, dus laat maar..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neehoorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:40 schreef Plums het volgende:
[..]
16.. die is dan waarschijnlijk groter dan ik, dus laat maar..
En toen werd ze keihard doorgesmeerd op d'r kamer?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
19quote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neehoorze is niet zo groot
hoe oud ben jij dan?
Niet op grond van 1 Gw, dat heb ik al eerder gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |