hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
windt
Yup, scooterrijders bevestigen maar weer eens de vooroordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Ja en wees blij dat je nog niet tegen het staaldraad bent gereden die ik altijd voor mijn huis span tegen scooter tuig wat hier af en toe voor bij blaast.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef TC_Artemis het volgende:
En je vader heeft godverdomme gelijk. Lui fucking stuk vreten. Werken voor je geld is doodnormaal. En wees blij dat je die kankerscooter hebt gekregen.
dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef steeg het volgende:
je pa wil wat karakter bij je kweken. later ben je hem vast wel dankbaar als je eenmaal een ruggegraat hebt.
Ik zou het iets vriendelijker hebben gebracht, maar de strekking komt wel met mijn idee overeen.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef TC_Artemis het volgende:
En je vader heeft godverdomme gelijk. Lui fucking stuk vreten. Werken voor je geld is doodnormaal. En wees blij dat je die kankerscooter hebt gekregen.
Dat zal hem niet lukken want hij staat op mijn naam.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat pappielief maar snel die kutscooter van je gaat verkopen.
Dus? Als hij de juiste papieren heeft, is ie zo verkocht hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef guapo het volgende:
Dat zal hem niet lukken want hij staat op mijn naam.
quote:
Hij heeft toch geld zat en kan dus daarom wel wat meer met ons delen. Hij deelt al wel steeds meer maar op belangrijke punten laat hij toch wat steekjes vallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef steeg het volgende:
je pa wil wat karakter bij je kweken. later ben je hem vast wel dankbaar als je eenmaal een ruggegraat hebt.
Moet haast wel, anders stel je niet zulk soort vragen:quote:
quote:guapo [-] guapo - donderdag 19 november 2009 @ 15:27 [PM] [Profiel]
Dumpass
Hallo allemaal,
Welke dag is het voor een vrouw nu het best om zwanger te worden?
Ik hoor verschillende verhalen en op internet word ik ook niet wijzer van.
Is het nu 10 dagen nadat je voor de eerste dag ongesteld bent geworden of is het 10 dagen nadat je je laatste dag ongesteld bent geweest?
Ik weet het niet. Graag jullie hulp.
Dus jij beweert dat mensen die 55 zijn zulke vragen stellen? Of heb je je vader dat aan je moeder horen vragen?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
guapo [-] guapo - donderdag 19 november 2009 @ 15:27 [PM] [Profiel]
Dumpass
Hallo allemaal,
Welke dag is het voor een vrouw nu het best om zwanger te worden?
Ik hoor verschillende verhalen en op internet word ik ook niet wijzer van.
Is het nu 10 dagen nadat je voor de eerste dag ongesteld bent geworden of is het 10 dagen nadat je je laatste dag ongesteld bent geweest?
Ik weet het niet. Graag jullie hulp.
Moet haast wel, anders stel je niet zulk soort vragen
[..]
Zou jij ook zijn he als je geld zat hebt. Lekker gierig zijn, bah!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Self-Catering het volgende:
Dat pa nog veel gieriger mag worden en dat je zelf maar leert te werken.
AMEN
Weet waarom ´ie zoveel geld heeft? Omdat ´ie ervoor gewerkt heeft en niet zijn handje heeft opgehouden bij zijn vader.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Hij heeft toch geld zat en kan dus daarom wel wat meer met ons delen. Hij deelt al wel steeds meer maar op belangrijke punten laat hij toch wat steekjes vallen.
En zoveel moeite is het toch niet om mij even naar school te brengen?
Nou, ik verwacht het in ieder geval NIET van iemand die nog gewoon op school zit ^^.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef UnderSiege het volgende:
Dus jij beweert dat mensen die 55 zijn zulke vragen stellen? Of heb je je vader dat aan je moeder horen vragen?
Marvin?quote:
Die vader van jou probeert jou wat te leren. En dat is heul wat beter dan geld geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Als ik later geld heb en kinderen dan gun ik hun ook de rijkdom die ik dan heb
Dan mag je maar hopen dat, tegen de tijd dat je kinderen krijgt, je pa de pijp uitgaat...quote:Als ik later geld heb en kinderen dan gun ik hun ook de rijkdom die ik dan heb
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef Drupsel het volgende:
foto van die o zo mooie mercedes dan
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Nee zei hij, want hier werk ik niet aan mee![]()
Je gaat maar met de scooter want ik weet wat je wil, je wil dat die meisjes je mogen omdat je vader geld heeft maar zo werkt dat niet.
Huilie das afgunst en dat weet jequote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef zovty het volgende:
Ik vind het een afschuwelijk lelijke auto. Nofi natuurlijk.
Maar goed, je zit aan de binnenkant.
Leugens !quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Ik vroeg vanmorgen heel beheerst of hij mij naar school wilde brengen met de mercedes
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Hoi,
Vandaag was het weer zon dag dat ik geen zin had om met m'n scooter naar school te gaan. Je weet wel hoe dat komt het komt door dat klote weer met veel windt en regen.![]()
Want ook met de scooter wordt je nat als het regent![]()
Mijn vader werkt niet hele dagen meer want hij heeft de schapen op het droge. Hij had eerder een autohandel en heeft daarmee dus flink geboerd in de goede tijden die er waren en toen de zaak verkocht. Hij heeft dus zeg maar geld zat.
Maar hier komt dus het probleem: Geld zat maar delen met z'n kinderen ho maar. Ik krijg amper zakgeld en moet een bijbaantje nemen om extra geld te verdienen. Het enige wat ik ooit gekregen is was mijn scooter maar die is nu ook niet meer wat het geweest is.![]()
Als mijn vader mij financieel meer steunde had ik een beter leven gehad en hoefde ik niet savonds doelloos over straat te banjeren en blikken bier te kopen in de supermarkt maar gezellig ieder weekend relaxd in de kroeg zitten en rondjes geven. Hier houden de dames namelijk ook van![]()
Dus vanmorgen barste dus de bom. Hij heeft een hele mooie mercedes in de schuur staan, zo'n 1 die je niet veel ziet rijden. Vorig jaar zijn we samen mee naar zuid europa geknalt dat was dan wel weer tof want hij betaalde alles![]()
Ik vroeg vanmorgen heel beheerst of hij mij naar school wilde brengen met de mercedes want ik weet dat ze dan allemaal voor de ingang staan een sigaretje te roken en dan zien ze de auto langskomen en de scholieren worden vaak afgezet door hun ouders.
Je gaat maar met de scooter want ik weet wat je wil, je wil dat die meisjes je mogen omdat je vader geld heeft maar zo werkt dat niet.
Dus ben ik vanmorgen maar weer met de scooter naar school gegaan en kwam dus verkleumd op school aan. Waardeloze pa heb ik eigenlijk, bah!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
En er nog trots op zijn ook hè.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
Ik heb nog nooit een scooter of een reis van m'n ouders gekregen dus je moet niet zeuren. Het enige wat ik soms mag is de auto lenen voor afstanden van 50 km of minder.
Kwestie van tijd joh.....quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Panda72 het volgende:
Jammer TS is er nog ik had gehoopt dat zuslief hem volledig in elkaar had gebeukt na dat vibrator akkefietje. Jammer echt heel jammer
Waar zit het nadeel?quote:Je gaat maar met de scooter want ik weet wat je wil, je wil dat die meisjes je mogen omdat je vader geld heeft maar zo werkt dat niet.
Ja dat is het vandaar dat TS niet bijster intelligent is.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
scooter, autohandel, mercedes, dat verhaal
Volgens mij woont TS in een woonwagen
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef guapo het volgende:
[..]
Huilie das afgunst en dat weet je
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaar dat je zusje ook haar eigen vibo moest kopen, no way dat je pa daar aan had mee betaald.
Ik las kankerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef steeg het volgende:
Ja zijn vader wel maar zoonliefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Hoi,
Vandaag was het weer zon dag dat ik geen zin had om met m'n scooter naar school te gaan. Je weet wel hoe dat komt het komt door dat klote weer met veel windt en regen.![]()
Mijn vader werkt niet hele dagen meer want hij heeft de schapen op het droge. Hij had eerder een autohandel en heeft daarmee dus flink geboerd in de goede tijden die er waren en toen de zaak verkocht. Hij heeft dus zeg maar geld zat.
Maar hier komt dus het probleem: Geld zat maar delen met z'n kinderen ho maar. Ik krijg amper zakgeld en moet een bijbaantje nemen om extra geld te verdienen. Het enige wat ik ooit gekregen is was mijn scooter maar die is nu ook niet meer wat het geweest is.![]()
Als mijn vader mij financieel meer steunde had ik een beter leven gehad en hoefde ik niet savonds doelloos over straat te banjeren en blikken bier te kopen in de supermarkt maar gezellig ieder weekend relaxd in de kroeg zitten en rondjes geven. Hier houden de dames namelijk ook van![]()
Dus vanmorgen barste dus de bom. Hij heeft een hele mooie mercedes in de schuur staan, zo'n 1 die je niet veel ziet rijden. Vorig jaar zijn we samen mee naar zuid europa geknalt dat was dan wel weer tof want hij betaalde alles![]()
Ik vroeg vanmorgen heel beheerst of hij mij naar school wilde brengen met de mercedes want ik weet dat ze dan allemaal voor de ingang staan een sigaretje te roken en dan zien ze de auto langskomen en de scholieren worden vaak afgezet door hun ouders.
Dus ben ik vanmorgen maar weer met de scooter naar school gegaan en kwam dus verkleumd op school aan. Waardeloze pa heb ik eigenlijk, bah!![]()
Je moet niet iedereen over een kam scheren!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
scooter, autohandel, mercedes, dat verhaal
Volgens mij woont TS in een woonwagen
Het werkt niet!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef steeg het volgende:
je pa wil wat karakter bij je kweken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef guapo het volgende:
Hoi,
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef guapo het volgende:
[..]
Je moet niet iedereen over een kam scheren!![]()
Wij wonen niet in een woonwagen maar mijn vader ging wel veel om met die kampers omdat ze ook in de autohandel zaten.
Circustent dan want jij hangt toch graag de troll clown uit?
En scooters heeft iedereen tegewoordig daar hoef je geen kamper voor te zijn toch?
En ik vind dat als je het goed hebt dat je ook wel mag delen. Dat zou mijn pa ook wel wat vaker mogen doen met ons.
Iddquote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets doms zeg.
Wat is er TS op jouw piemeltje getrapt?quote:
Owja want je word nog niet genoeg verwend, je krijgt een scooter. Je gaat even naar zuid frankrijk op en neer..quote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef guapo het volgende:
[..]
Wij wonen niet in een woonwagen maar mijn vader ging wel veel om met die kampers omdat ze ook in de autohandel zaten.
En scooters heeft iedereen tegewoordig daar hoef je geen kamper voor te zijn toch?
En ik vind dat als je het goed hebt dat je ook wel mag delen. Dat zou mijn pa ook wel wat vaker mogen doen met ons.
Jij bent echt te dom voor woorden. Nog nooit van het woord lezen gehoord zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef invine het volgende:
[..]
Owja want je word nog niet genoeg verwend, je krijgt een scooter. Je gaat even naar zuid frankrijk op en neer..
En trouwens wat ben jij voor zwetser. Als je pa zoveel geld heeft waarom zoek je dan naar een diesel voor 4000 euro?
En wij van jouquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef guapo het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom voor woorden. Nog nooit van het woord lezen gehoord zeker?![]()
Ga dat topic nóg eens lezen!![]()
Die diesel van 4000 euro is niet voor mij. Het is een vraag voor iemand anders.
Moe word ik van jou, bah!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en TS is in werkelijkheid zo'n gemuteerde laboratoriumrat.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef guapo het volgende:
[..]
Wij wonen niet in een woonwagen maar mijn vader ging wel veel om met die kampers omdat ze ook in de autodrugshandel zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |