abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75469654
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Haha, al stemde je PVV en zag je 't verschil tussen een toren en een pion niet
Ik kan trouwens wel schaken maar wel heel matig. En nu stop ik met slowchatten !
pi_75469717
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik vind t ook een afknapper als een meisje MBO doet

Ik vind het een afknapper als een meid zich niet kan inleven in anderen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75469724
Niet kunnen zoenen vind ik ook wel een erge afknapper. Maar soms vond ik het zielig, dan probeerde ik het ze nog een beetje te leren. Veel jongens denken inderdaad dat alles met die tong moet, maar zachte lippen en een zachte tong zijn juist het geheim.

Domheid vind ik wel een enorme turnoff, maar daar schaam ik me ook niet voor. En geen gevoel voor humor, met zo iemand kan ik echt niet omgaan.
mooi he, alles
pi_75469774
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef phileine het volgende:
Niet kunnen zoenen vind ik ook wel een erge afknapper. Maar soms vond ik het zielig, dan probeerde ik het ze nog een beetje te leren. Veel jongens denken inderdaad dat alles met die tong moet, maar zachte lippen en een zachte tong zijn juist het geheim.

Domheid vind ik wel een enorme turnoff, maar daar schaam ik me ook niet voor. En geen gevoel voor humor, met zo iemand kan ik echt niet omgaan.
Slecht zoenen is een afknapper. 9 van de 10 keer is dat ook een waardeloze bedpartner.

Chicas de Andalucia zijn trouwens geen afknapper.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75506151
Toen hij voor de derde keer dezelfde vraag stelde binnen een aantal weken (zit jij op dansen dan?)
pi_75508879
Het feit dat hij zijn blouse altijd in zijn broek stopte. Gewoon, ongeacht wat hij aan had. Altijd het blouse in zijn broek. En dat ziet er zo achterlijk uit
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:21:12 #163
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75512979
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
Het feit dat hij zijn blouse altijd in zijn broek stopte. Gewoon, ongeacht wat hij aan had. Altijd het blouse in zijn broek. En dat ziet er zo achterlijk uit

een blouse in zijn broek ... mmmm dat lijk me wel raar ..

met een overhemd kan ik me nog iets bij voorstellen ..
maar die draag ik vaak ook gewoon netjes in me broek en niet zo aso er over heen hangend ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_75583970
Er naar een jaar achterkomen dat je vriendje een rukker is.
Hij zich een paar keer per week afrukt op een webcamsite en als hij klaar is een emailtje of pbtje stuurt hoe lekker hij het wel niet vond en hij zijn eigen zaad netjes doorgeslikt heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door BouzyRouge op 13-12-2009 18:03:26 ]
pi_75584095
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef BouzyRouge het volgende:
Hij zich een paar keer per week afrukt op een webcamsite en als hij klaar is een emailtje of pbtje stuurt hoe lekker hij het wel niet vond en zijn eigen zaad netjes doorgeslikt heeft
! Briljant.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75584172
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef BouzyRouge het volgende:
Hij zich een paar keer per week afrukt op een webcamsite en als hij klaar is een emailtje of pbtje stuurt hoe lekker hij het wel niet vond en zijn eigen zaad netjes doorgeslikt heeft
En je schaamt je omdat je het om die reden hebt uitgemaakt?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75584375
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik vind t ook een afknapper als een meisje MBO doet
Dat is boven je niveau?

Ik knap trouwens ook af op een sullige houding en irritante manier van lopen. Loop gewoon!
pi_75584603
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:

En je schaamt je omdat je het om die reden hebt uitgemaakt?
Ik zou me schamen als ik het niet uit zou maken om die reden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75584683
Dit topic kan sws beter : "Noem redenen om het uit te maken" heten, want bij veel van de uitmaak-acties denk : ja hè, hè, natuurlijk maak je het dan uit.

Die rukker en dan vooral dat mailtje erachteraan!
  zondag 13 december 2009 @ 20:19:06 #170
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_75589095
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Syheriat het volgende:
-Zo'n chick die "neuk me, ja, neuk me" bleef roepen tijdens de seks. Ik ging ervan uit dat ik daarmee bezig was, en werd door dat continue geschreeuw nogal afgeleid. Toen ze klaarkwam klonk het ook alsof er een kat gecastreerd werd.
Vriend van me vertelde ooit eens dat hij ooit eens met een meisje in bed lag dat de hele tijd zei: "Zeg mijn naam, zeg mijn naam!" Tot hij op een gegeven moment maar zijn hand over haar mond legde .

Ik kreeg ooit eens een gedichtje via sms. Hij had het zelf geschreven, maar het was van zo'n bedroevend niveau. Echt zo van: Jij bent echt een leuke meid, ik wil je nooit meer kwijt. Ik vond het zo zielig voor hem dat ik dat niet leuk kon vinden.
Ook een afknapper: andere jongen, die nog thuis woonde, vroeg na een ruzie met zijn moeder of hij niet bij mij mocht wonen. We kenden elkaar een maand of drie en hadden nog niet eens officieel en relatie. Dat is er ook niet meer van gekomen.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_75593327
Toen ik op valentijnsdag dit smsje kreeg; 'wybmv?'. Gast was 19 ofzo

Waar ik verder erg op afknap, en waarvan ik het niet helemaal eerlijk vind van mezelf; onzeker zijn over z'n uiterlijk. Dat associeer ik met vrouwelijkheid en dan is de geilheid er direct vanaf. Hij moet zichzelf niet geweldig vinden o.i.d. Het moet hem gewoon niet boeien.
  zondag 13 december 2009 @ 22:09:30 #172
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_75595047
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Kieswiel het volgende:
Toen ik op valentijnsdag dit smsje kreeg; 'wybmv?'. Gast was 19 ofzo

Waar ik verder erg op afknap, en waarvan ik het niet helemaal eerlijk vind van mezelf; onzeker zijn over z'n uiterlijk. Dat associeer ik met vrouwelijkheid en dan is de geilheid er direct vanaf. Hij moet zichzelf niet geweldig vinden o.i.d. Het moet hem gewoon niet boeien.
Was hij niet gewoon dronken toen hij dat SMSje stuurde?
The Most Incredible, Baby
pi_75596011
ook een vriendinnetje gehad, klein blond meisje, ze zag er leuk uit, maar ze bleek borderline te hebben. Voor iedereen die niet weet wat dat is. zie het als een mix van blij, slecht met geld, jaloers en irritant bij elkaar ze had iets van duizend euro schuld, en toen ze vervolgens ging shoppen heb ik dr maar verteld dat ik niets meer met dr wilde. nou is dat misschien een domme reden? achteraf wellicht overtrokken, maar destijds vond ik het wel legitiem.

heb 1x gehad dat ik een date had met een meisje die ik wel leuk dacht te vinden (op chat leren kennen, toen nog een keer gezien in de disco). ging ik een keer met dr uit, maar ze had veel te veel tandvlees. nouja kan gebeuren. maar "lovehandles" die over te duidelijk door dr topje heen kwamen... en ook nog kort haar (en lang wilde ze nooit meer) toen tijdens het uitgaan begon ze ook nog te zeuren dat ze het koud had enzo. uiteindelijk was ze kwaad op me dat ik dr niet leuk vond denk ik... telefoonnummer weggegooid, nooit meer iets van gehoord. niet zozeer een beschamende reden. maar ik denk dat iedereen wel een keer een beschamende date heeft gehad

[ Bericht 29% gewijzigd door Synthesist op 13-12-2009 22:55:34 ]
  zondag 13 december 2009 @ 23:00:29 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75597752
Ik ben eens afgeknapt toen ik 17 was op iemand die mij 'kankerhoer' noemde tijdens een meningsverschil. Toen heb ik direct gezegd dat ik hem niet meer hoefde te zien.
Resistance is futile.
pi_75597773
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Seven. het volgende:
Ik ben eens afgeknapt toen ik 17 was op iemand die mij 'kankerhoer' noemde tijdens een meningsverschil. Toen heb ik direct gezegd dat ik hem niet meer hoefde te zien.
Das niet beschamend, dat is je geheel terecht.
pi_75598787
Ik ben zelf vegetarier. Had een date en hoorde dat hij geen vlees at. Dat vond ik totaal niet mannelijk en ik was er klaar mee. Sloeg eigenlijk natuurlijk nergens op.

Andere date woonde nog bij zn ouders. Tja. Ook dat vond ik toch niet zo geweldig.

Beschamend genoeg?

Verder heb ik een date gehad die me vertelde over een chiwawa die hij wilde kopen (als chickmagnet wanneer hij ermee door het park zou lopen). Om een of andere vreemde reden ben ik daar toen niet meteen op afgeknapt.
  zondag 13 december 2009 @ 23:35:51 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75599016
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef missbutterfly het volgende:
Ik ben zelf vegetarier. Had een date en hoorde dat hij geen vlees at. Dat vond ik totaal niet mannelijk en ik was er klaar mee. Sloeg eigenlijk natuurlijk nergens op.
What the fuck
quote:
Verder heb ik een date gehad die me vertelde over een chiwawa die hij wilde kopen (als chickmagnet wanneer hij ermee door het park zou lopen). Om een of andere vreemde reden ben ik daar toen niet meteen op afgeknapt.
Chihuahua.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_75599155
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

What the fuck
[..]

Chihuahua.
Haha ja ik weet wel dat het nergens op sloeg. Ik betrapte mezelf meteen. Geen klik denk ik. En die hond, tja dat was wel vreemd, maar ik vond hem nogal leuk. Dan maken die rare afknappers niet zoveel uit?
pi_75599316
Ze had een obsessie met een of andere stad en heel d'r kamer hing vol met posters en beeldjes enzo. Alleen maar over die stad praten. Daarvoor hoef ik geen date, kut
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75600041
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Was hij niet gewoon dronken toen hij dat SMSje stuurde?
Neh, hij was sowieso gewoon een beetje knullig.
pi_75600168
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Beter Gerard dan Gezipt
Ik moest em 2x lezen maar ik snap em
quote:
Zoals je ziet, werkt het
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_75600220
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik moest em 2x lezen maar ik snap em
[..]

Zoals je ziet, werkt het
Hahaha ja silly me. Hij kwam ook nog met plaatjes aan van de ideale kleine hond.
pi_75634378
quote:

ik denk dat ik dit toch wel één van de beste vind
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:02:15 #184
88233 Steve
Still the best.
pi_75636227
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! Briljant deze. Ik lig hier echt helemaal in een deuk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_75638964
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef snakelady het volgende:
hij had ook geen eigen mening meer, enorm irritant en tijdens sex vroeg hij om de haverklap, vind je dit fijn? en dit? en dit?
Daar herken ik m'n eigen nog wel gedeeltelijk in bij m'n eerste keer Ik was superonzeker en vanalles vragen Tegenwoordig is 't gelukkig niet meer zo maar vroeg die dat dan serieus om de halve minuut of iets?

Verder ben ik afgeknapt op een meisje vanwege d'r kledingstijl/sport die ze deed, verder was het gewoon een heel lief meisje, maar wat ze aanhad enzo, nee dat was niks
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:49:25 #186
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75639025
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Synthesist het volgende:
Voor iedereen die niet weet wat dat is. zie het als een mix van blij, slecht met geld, jaloers en irritant bij elkaar
Ik weet niet hoor, maar volgens die beschrijving heeft elke vrouw borderline
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75639088
-Een meid waar ik al maanden verliefd op was (toen ik 13 was) had ik eindelijk zo ver dat ik wat met d'r had en was eindelijk op haar kamer, toen zette ze muziek op. Spice Girls. Ik ben toen opgestaan en weggelopen

-Een vriendin van me paar jaar geleden hield haar mond maar niet tijdens de seks. Ze bleef praten. "Harder, harder!" "Wat neuk je toch lekker" Bla bla bla. Ergerde me er al tijden aan, totdat ik in een dronken neukpartij toen ze weer begon gewoon van d'r af rolde, zachtjes scheldend mijn kleren aantrok en naar huis ben gegaan om 3 uur 's nachts. Daarna wilde ze niets meer van me weten, achteraf beetje spijt van gehad, maar god wat was dat vervelend zeg
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75643745
- Slecht verzorgd gebit . En dat bij een vrouw....
- Vertellen dat ze gescheiden is, omdat ze getrouwd was met haar ex waar ze niet van hield en niet op verliefd is geweest. Toen ik vroeg waarom ze eigenlijk een relatie heeft gehad met hem en vooral waarom ze trouwde, antwoordde ze: " ja maar, dat hoort er bij."
- niet kunnen zoenen. En dan ook echt niet! Alleen haar tong recht in je mond duwen en jij moet daar maar om heen draaien.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_75644597
Ik ben een keer afgeknapt op iemand omdat hij lelijke tenen had. Ik vond hem erg leuk, tot hij in de zomer een keer met sandalen ( ) kwam aanlopen.
Zodra ik die tenen had gezien, wist ik: dit wordt 'm niet.
pi_75672174
Toen ik 18 was met een meisje naar buiten om te zoenen althans zij was een wasmachine die alleen maar haar tong ronddraaide. En dan probeer je er nog wat van te maken door zelf rustiger te zoenen (gevoeliger) maar dat werkte ook niet echt. Paar weken later kwam ze vrolijk naar me toe (ze dacht dat we wat hadden ) en toen maar netjes gezegd dat het niets zou worden.

Verder heb ik het uitgemaakt met een meisje van 17 (ik was 19) omdat ze nog minstens 2 jaar wilde wachten met sex terwijl ze altijd heel uitdagend deed. Verder dan zoenen mocht ik niet
Euhm sorry maar ik was niet van plan om twee jaar stil te zitten. Nooit spijt van gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sc0rPi0n op 15-12-2009 23:46:17 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_75672531
NA al die zoen verhalen herinner ik me ook ineens weer een ex.

Uitgemaakt omdat ze enorm smakte tijdens het zoenen, eerst niet door (liefde maakt niet alleen blind, ook oostindisch doof) maar toen ik het door had was het snel afgelopen....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 16 december 2009 @ 00:45:17 #192
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75673967
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef emiliana het volgende:

[..]

ja, hij lustte wel iets meer ;-), maar van zodra je enigszins haute cuisine ging eten, lustte hij niets wat op de kaart stond.
Klinkt als mezelf..

Een meisje heeft mij ooit na een date afgewezen omdat ik niet op Tim van Di-Rect leek..
Don't let my username fool you...
pi_75708721
Vandaag een hele leuke jongen gezien, had een petje op.
Maar toen het petje eenmaal af ging, was zijn haar toch echt een afknapper...veel te langig.
pi_75709401
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag een hele leuke jongen gezien, had een petje op.
Maar toen het petje eenmaal af ging, was zijn haar toch echt een afknapper...veel te langig.
Wat tegen lang haar hebben
pi_75712301
- geen gevoel voor ritme en dan toch dansen.
- ik weeg zelf 125 kilo en ze kon me toch door heel de bed heen stootte, omdat ze wild neuken "opwindend vond"
- ze wilde zich niet kaalscheren omdat ze dan vond dat ze een "babykut" had
- ze liet dus alles groeien waardoor ze een oerwoud had. Ben meteen opgestaan en weg gegaan daarna heb ik haar ook nooit meer gesproken.
- trok me van een capoeira roda vandaan om een kusje te vragen
- ze snee zichzelf

Dit zijn een paar dingen die ik heb meegemaakt met vriendinnen

Reden waarom meiden op mij afknappen is omdat ik een nerd ben en ja blijkbaar zijn grote negers niet echt in trek waar ik woon.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_75712835
Een meid die aan paard-rijden doet.
Een meid aan de drugs.
Een onzeker blondje. ( Kom op! Je bent blond, HALLO, Dat slaat ALTIJD AAN.)
Scheve mond met praten, echt gestoord maar kom op, als ze pudding at was het net zo een maal machine. ( Ja pudding malen)

** Combinatie van die dingen hierboven zijn ook beschamend*
pi_75818156
Ik ben een keer op iemand afgeknapt, waarvan degene op wie ik af ben geknapt eigenlijk door op mij had moeten afknappen. (volgen jullie het nog?)

Ik val op mannellijke mannen, zodra ik enigzins vrouwelijk gedrag bespeur (roddelen, dramaqueen-gedrag, te druk maken om hun haar) lig ik vaak in een deuk en moet ik er niet aan denken de desbetreffende persoon als vriend te hebben.
Hetgeen waar ik jaren terug op afgeknapt was is misschien niet echt typisch vrouwelijk (aangezien ik er zelf totaaaaal geen last van heb), maar goed.. Ook niet echt mannellijk.

Kwam een leuke jongen op mijn kamer.. Om even een beeld te schetsen, de kamer waar ik destijds in sliep was heel klein, mijn bed stond tegen de ene muur en de andere muur plus de vloer waren beide niet meer te zien door alle troep die in mijn kamer lag.
Gelijk kwamen de vragen: '' Hoe vaak stofzuig je? Zeker nooit?'' ''Heb je al deze troep wel nodig?'' ''Wat vinden je ouders hiervan?''
En daarmee was al het leuke aan die jongen in een klap verdwenen! Ik ben gewoon niet zo opruimerig en daar zie ik het probleem totaal niet van in, aangezien er nog niemand gewond door is geraakt.

Jongens die opruimfreaks zijn vind ik toch maar een beetje verwijfd.. (No offense!)
pi_75818398
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 03:53 schreef tonja het volgende:
Een keer met iemand die niet helemaal goed was ofzo maar dat had ik toen nog niet door en ik vond hem wel leuk.
We waren een fietstochtje aan het maken en op een gegeven moment kwamen we langs een kantoor van Chicita Bananen. Die gozer zag dat bord en heeft toen ongeveer 5 kilometer lang "Chicitaaaaaa Bananaaaaa" zitten scanderen.
(Eigenlijk helemaal geen beschamende reden om af te knappen, tenminste, niet van mijn kant)
dat is echt geweldig
pi_75828198
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat tegen lang haar hebben
Het was niet echt lang haar, zoals meisjes dat hebben, maar iets langer.
Ik weet niet, bij hem stond het niet echt. En ik had me een heel ander kapsel voorgesteld onder die pet.
  zondag 20 december 2009 @ 16:52:31 #200
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_75842519
Het scheelt niet veel of ik mag hier ook met recht posten.

Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.

Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteekt Dat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad

Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rookt En dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken

Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit
pi_75842814
Stel je niet zo aan...
  zondag 20 december 2009 @ 17:05:08 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_75843007
ooit een paar weken iets gehad met een dame die voor haar lol zat te borduren en te breien. Op zich al suf (ze was op dat moment 23 ofzo), maar de druppel was haar aankondiging dat ze haar trouwjurk zelf wilde maken en binnenkort maar eens moest gaan kijken voor de stof die ze nodig had....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_75843058
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Hondenfluitje het volgende:

Op school is er een meisje die dezelfde opleiding als mij volgt, we zitten alleen niet in dezelfde klas. We hadden sinds dag 1 veel oogcontact enzo, ik kon aan haar wel zien dat ze me wel zag zitten. En zij was ook wel knap.
Op een gegeven moment haar dus gewoon gedag gezegd en dan komt van het een het ander, nu hebben we dus sinds kort officieel 'wat'. Ik vond het alleen raar dat ze altijd kauwgom in haar mond had, maargoed, ze kauwde niet overdreven. Daar kijk je dus doorheen.

Totdat ik dus donderdag ineens zie dat ze een sigaret opsteekt Dat heeft ze me nooit verteld, en ik heb het ook nooit in de gaten gehad

Ik heb altijd gezegd dat ik een meisje wil dat niet rookt, maar in deze situatie is het toch een stuk moeilijker. Niemand in de familie rookt en je zou ook totaal niet zeggen dat ze rookt als je haar ziet.
Ik heb het haar dus ook verteld en ook dat ik het liefste zie dat ze ermee stopt, maar dat kan ze niet zegt ze en is ze ook niet van plan.
Het is alleen zo moeilijk, ik wil haar echt niet opgeven, maar ze rookt En dat past ook niet bij me, ga je naar feestjes moet je vriendin ff naar buiten om een sigaretje te roken

Ik weet niet wat ik ermee moet... Het leven heeft me een hele tijd tegen gezeten en dan denk je dat het geluk eindelijk een keer aan jouw zijde staat, krijg je dit
Janksmoel
pi_75843849
quote:
[b]Op zondag 20 december 2009 16:52 -boehoe- verhaal
Als ze nou kauwgom eet en ze rookt niet zo heel veel vind ik het nog wel mee vallen hoor.
Je valt op een persoon of niet en of zij/hij nu rookt dat maakt toch niet uit.

Nogmaals ik hoef geen schoorsteen te hebben, maar ik vind het niet raar dat mijn vriendin rookte. Ze is er op een gegeven moment mee gestopt omdat we een kinderwens hadden.
Als het klikt tussen jullie vind ik echt een hele domme reden.
♥ K, N, R en F ♥
pi_75889039
quote:

Lastige situatie. Ik probeer het me in te denken. Heb nu een week met mijn vriendin. Als ze nu opeens zou gaan roken zou ik ook niet weten wat ik zou moeten doen! Lastig.

Praat erover en misschien wil ze wel tot een compromis komen dat ze niet rookt als jij er bij bent oid.
pi_75893611
quote:

Zeg gewoon dat je astma hebt of zoiets dergelijks en dat je haar heel erg leuk vindt maar dat je niet tegen rook kan

Zelfs vind ik meisjes met scooters stom , en meisjes met namen zoals priscilla , naomi , stephanie , kaylee, chelsea enfin je kent 't wel

[ Bericht 3% gewijzigd door hardmaarwaar op 21-12-2009 20:23:06 ]
pi_75900256
Ik kan moeilijk tegen domheid of laag opleidingsniveau. Dus ik knap erg af op:

- VMBO/MBO opleiding
- Stadse/boerse accenten
- Praten over domme dingen
- Niet fatsoenlijk kunnen typen (domme fouten of lelijke SMS-taal)
- Het uiterlijk en overkomen van een tokkie hebben
- Scooters
- Roken (op de één of andere manier vind ik rokende meiden dommer overkomen, maar het ligt er ook aan hoe vaak ze rookt)

Met zulke meiden kan ik dan ook erg moeilijk een klik hebben.
pi_75904849
ik knap af op vrouwen die kaas eten tosti of pizza gaat wel maar blokje of op brood dan ben ik klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')