Haha, al stemde je PVV en zag je 't verschil tussen een toren en een pion nietquote:Op maandag 7 december 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben relatief rechts en ik kan niet schakenhaat je me al?
Het is ook een beschamende redenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Niet iedereen gaat op zijn/haar 18e het huis uit op kamers. 25 and still living with my parents
Ik kan trouwens wel schakenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Haha, al stemde je PVV en zag je 't verschil tussen een toren en een pion niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik vind t ook een afknapper als een meisje MBO doet
Slecht zoenen is een afknapper. 9 van de 10 keer is dat ook een waardeloze bedpartner.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef phileine het volgende:
Niet kunnen zoenen vind ik ook wel een erge afknapper. Maar soms vond ik het zielig, dan probeerde ik het ze nog een beetje te leren. Veel jongens denken inderdaad dat alles met die tong moet, maar zachte lippen en een zachte tong zijn juist het geheim.
Domheid vind ik wel een enorme turnoff, maar daar schaam ik me ook niet voor. En geen gevoel voor humor, met zo iemand kan ik echt niet omgaan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
Het feit dat hij zijn blouse altijd in zijn broek stopte. Gewoon, ongeacht wat hij aan had. Altijd het blouse in zijn broek. En dat ziet er zo achterlijk uit
quote:Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef BouzyRouge het volgende:
Er naar een jaar achterkomen dat je vriendje een rukker is.![]()
Hij zich een paar keer per week afrukt op een webcamsite en als hij klaar is een emailtje of pbtje stuurt hoe lekker hij het wel niet vond en zijn eigen zaad netjes doorgeslikt heeft
En je schaamt je omdat je het om die reden hebt uitgemaakt?quote:Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef BouzyRouge het volgende:
Er naar een jaar achterkomen dat je vriendje een rukker is.![]()
Hij zich een paar keer per week afrukt op een webcamsite en als hij klaar is een emailtje of pbtje stuurt hoe lekker hij het wel niet vond en zijn eigen zaad netjes doorgeslikt heeft
Dat is boven je niveau?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik vind t ook een afknapper als een meisje MBO doet
Ik zou me schamen als ik het niet uit zou maken om die redenquote:Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En je schaamt je omdat je het om die reden hebt uitgemaakt?
Vriend van me vertelde ooit eens dat hij ooit eens met een meisje in bed lag dat de hele tijd zei: "Zeg mijn naam, zeg mijn naam!" Tot hij op een gegeven moment maar zijn hand over haar mond legdequote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Syheriat het volgende:
-Zo'n chick die "neuk me, ja, neuk me" bleef roepen tijdens de seks. Ik ging ervan uit dat ik daarmee bezig was, en werd door dat continue geschreeuw nogal afgeleid. Toen ze klaarkwam klonk het ook alsof er een kat gecastreerd werd.
Was hij niet gewoon dronken toen hij dat SMSje stuurde?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Kieswiel het volgende:
Toen ik op valentijnsdag dit smsje kreeg; 'wybmv?'. Gast was 19 ofzo![]()
Waar ik verder erg op afknap, en waarvan ik het niet helemaal eerlijk vind van mezelf; onzeker zijn over z'n uiterlijk. Dat associeer ik met vrouwelijkheid en dan is de geilheid er direct vanaf. Hij moet zichzelf niet geweldig vinden o.i.d. Het moet hem gewoon niet boeien.
Das niet beschamend, dat is je geheel terecht.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Seven. het volgende:
Ik ben eens afgeknapt toen ik 17 was op iemand die mij 'kankerhoer' noemde tijdens een meningsverschil. Toen heb ik direct gezegd dat ik hem niet meer hoefde te zien.
What the fuckquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef missbutterfly het volgende:
Ik ben zelf vegetarier. Had een date en hoorde dat hij geen vlees at. Dat vond ik totaal niet mannelijk en ik was er klaar mee. Sloeg eigenlijk natuurlijk nergens op.
Chihuahua.quote:Verder heb ik een date gehad die me vertelde over een chiwawa die hij wilde kopen (als chickmagnet wanneer hij ermee door het park zou lopen). Om een of andere vreemde reden ben ik daar toen niet meteen op afgeknapt.
Haha ja ik weet wel dat het nergens op sloeg. Ik betrapte mezelf meteen. Geen klik denk ik. En die hond, tja dat was wel vreemd, maar ik vond hem nogal leuk. Dan maken die rare afknappers niet zoveel uit?quote:
Neh, hij was sowieso gewoon een beetje knullig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon dronken toen hij dat SMSje stuurde?
Ik moest em 2x lezen maar ik snap emquote:
Zoals je ziet, werkt hetquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef missbutterfly het volgende:
Verder heb ik een date gehad die me vertelde over een chiwawa die hij wilde kopen (als chickmagnet wanneer hij ermee door het park zou lopen). Om een of andere vreemde reden ben ik daar toen niet meteen op afgeknapt.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik moest em 2x lezen maar ik snap em
[..]
Zoals je ziet, werkt het
ik denk dat ik dit toch wel één van de beste vindquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef missbutterfly het volgende:
Ik ben zelf vegetarier. Had een date en hoorde dat hij geen vlees at. Dat vond ik totaal niet mannelijk en ik was er klaar mee. Sloeg eigenlijk natuurlijk nergens op.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Briljant deze. Ik lig hier echt helemaal in een deuk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Daar herken ik m'n eigen nog wel gedeeltelijk in bij m'n eerste keerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef snakelady het volgende:
hij had ook geen eigen mening meer, enorm irritant en tijdens sex vroeg hij om de haverklap, vind je dit fijn? en dit? en dit?
Ik weet niet hoor, maar volgens die beschrijving heeft elke vrouw borderlinequote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Synthesist het volgende:
Voor iedereen die niet weet wat dat is. zie het als een mix van blij, slecht met geld, jaloers en irritant bij elkaar
Klinkt als mezelf..quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef emiliana het volgende:
[..]
ja, hij lustte wel iets meer ;-), maar van zodra je enigszins haute cuisine ging eten, lustte hij niets wat op de kaart stond.
Wat tegen lang haar hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag een hele leuke jongen gezien, had een petje op.
Maar toen het petje eenmaal af ging, was zijn haar toch echt een afknapper...veel te langig.
dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:53 schreef tonja het volgende:
Een keer met iemand die niet helemaal goed was ofzo maar dat had ik toen nog niet door en ik vond hem wel leuk.
We waren een fietstochtje aan het maken en op een gegeven moment kwamen we langs een kantoor van Chicita Bananen. Die gozer zag dat bord en heeft toen ongeveer 5 kilometer lang "Chicitaaaaaa Bananaaaaa" zitten scanderen.
(Eigenlijk helemaal geen beschamende reden om af te knappen, tenminste, niet van mijn kant)
Het was niet echt lang haar, zoals meisjes dat hebben, maar iets langer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |