No offence, ik ben echt niet zo van "wat mij niet boeit, mag een ander ook niet boeien"maar wat valt hier nou over te beslowchatten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Een apart dagcijferslowchattopic wellicht?

no way, genoeg SC´s om je in te vermakenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:

Oke, zelfs dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:

welk topic?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef Liejannuh het volgende:
Wil iemand het bedrag in de topictitel aanpassen naar ¤ 1278,36
Ow, en komen jullie ook eens gezellig kijken?

Dat wat o.a. in mijn sig staat.quote:

Overal en nergens lijkt me irritatie opwekken, dus geen goed ideequote:Op zondag 20 december 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de kerstactie overal en nergens in jullie subforum ga spammen?
[ afbeelding ]
Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1498,36 binnen!

Ik was niet van plan om in alle topics te gaan spammen hoor, alleen in goedlopende topics. Daar posten veel mensen en het gaat hard, dus het is ook zo weer verdwenen.quote:Op zondag 20 december 2009 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Overal en nergens lijkt me irritatie opwekken, dus geen goed idee
In topicreeksen waar je sowieso al komt, mag natuurlijk prima. Verder krijgt de actie al heel veel aandacht, dus de boodschap is vooral: don't overdo it, people might get nauseous

In MED is het een schouderklopje en die leest toch niemand?!quote:Op zondag 20 december 2009 10:32 schreef BrandX het volgende:
jullie hebben al MED gestaan toch? En in de V&A topics komt de aandacht naar voren, via FB topics komt aandacht.
het is een userding, en dat moet het ook zijn
Just don't overdo it is alles wat ik zeg.

ik lurk welquote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In MED is het een schouderklopje en die leest toch niemand?!
Maar afijn, we staan idd ook in de Aankondigingen, dus echt klagen mogen we niet.
We willen alleen veel meer geld!Want daar kun je zo verschrikkelijk veel mee doen in Madagaskar!
Ik heb jullie trouwens nog niet gezien in het topic.

Ik wil het wel ruilen tegen pakweg zeven jaar gratis content schrijven voor deze sitequote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Je kunt toch bannerruimte inkopen op fok? Nou, uitgelezen kans zou ik zeggen.

Stuur danny een PM, mss wil hij er wel aan meewerken. Niet geprobeerd is altijd misquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik wil het wel ruilen tegen pakweg zeven jaar gratis content schrijven voor deze site

Dat kost geld en dat geld moet juist naar Madagaskar!quote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Je kunt toch bannerruimte inkopen op fok? Nou, uitgelezen kans zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |