Die armen van hemquote:
HAHAquote:
Invinciblequote:Op maandag 30 november 2009 02:15 schreef newClear het volgende:
[..]
Die armen van hem
Dat die solo hier zo goed klinkt, holy shit.
Erg tof!quote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Sprouts het volgende:
Weer iets voor de liefhebber; de Thin White Duke remix van Undisclosed Desires. Ik vind 'm lekker!
http://www.mediafire.com/?iz14zmhoebm
Want die lelijke bak van een goffertpark is al uitverkocht?quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef Bekka90 het volgende:
Overal extra shows. Moeten ze in NL ook eens doen
Kan Matt ook niet, dus beginquote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Matt sowieso een van de beste gitaristen die het wereldje op dit moment heeft. Ik kan zelf (nog) geen noot lezen en spelen, maar wat ik hem allemaal heb zien doen met dat ding...
Matt heeft toch een klassieke piano opleiding gehad in zijn jeugd? Dan kan hij wel noten lezen lijkt me zoquote:
Ik kan ook met bladmuziek gaan wandelen, dat zegt niet direct dat ik noten kan lezenquote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Leonos het volgende:
Hij kan sowieso wel noten lezen want in de DVD van the Resistance loopt ie ook met bladmuziek.
Het is inderdaad Yorke. Van Wikipedia:quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Sautor het volgende:
Hmm, dan ben ik in de war. Zou zweren dat hij geen of nauwelijks noten kan lezen.
Of was het Thom Yorke? Geen zin om op te zoeken
quote:Yorke heeft zoals de meeste leden van Radiohead nooit geleerd noten te lezen. Hij zei: “Als iemand me een blad voorlegt met noten, is het nietszeggend… want voor mij kan je de ritmes zo nooit goed uitdragen. Het is een zeer ineffectieve manier, dus ik heb nooit echt mijn best gedaan om het te leren.”
Grappig?quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan ook met bladmuziek gaan wandelen, dat zegt niet direct dat ik noten kan lezen
Blijkbaar niet, maar dus wel 1 dag!quote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef Lemans24 het volgende:
En dan staan ze tijdens de 24 uur van Le Mans in Parijs, kon dat niet twee dagen eerder...
Ik maak geen grapquote:
Ik verwacht dat het met Wembley minder verschillend is. "Thuispubliek" en ze hebben er wel al eens gestaan. Geen idee of dat ook zo is met Parijs? Kan zijn dat ze zich dan meer op hun gemak voelen blablabla.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar dus wel 1 dag!
Waarom zou de zaterdag show trouwens beter zijn? Dat wordt over Wembley gezegd en nu ook al over Parijs.
Als dit al zo is, zal dat eerder te maken hebben met het feit dat die show eerder te koop was dan dat hij afsluitend is.
Nee, nog niet hoor. Je kunt nog steeds kaarten krijgen voor het Goffert.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Want die lelijke bak van een goffertpark is al uitverkocht?
Parijs nu 2 shows. Blij dat ik de afsluitende ga
Niet?quote:
Je bent er 1 keer geweest, toen stonden we 2 uur in de file en regende het. Met het terrein was niks mis toch?quote:
Ik had nog voorgenomen om niet te gaan, maar een vriendin belde me op of ik met haar mee wilde gaan. Dus ik verwacht dat ik ook nog kaarten ga regelen binnenkort.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef Thijz het volgende:
als er geen wind is en de zon schijnt met een temperatuurtje van een graadje of 25 is het niet vervelend om daar te staan met een biertje
Marsquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Sprouts het volgende:
Jeuj mensen, alsnog allemaal naar het Goffert!![]()
Na alle veelal negatieve reacties over de Goffert en in mindere mate de Brabanthallen, is mijn vraag; wat zou nu echt een goede, mooie plaats zijn voor een Muse concert in ons landje? Gelredome? Of, iets creatiever, op de pier van Scheveningen? (inspired by the Teignmouth gigs)
quote:
Is niks officieels, maar wel leuk om te proberenquote:"Muse - Three Songs for the 2010 Stadium Tour!
Muse have declared that for their 2010 Stadium Tour they'll try to bring an orchestra on stage and their usual setlists might undergo some changes.
This is our initiative: let Muse fans all over the world vote for three song they would like to see in this tour's setlist. Songs that, for various reasons, were never played live in the last few years.
For this reason, you won't be able to vote for songs from the last two albums, covers or even songs like New Born, Plug In Baby or Stockholm Syndrome which have never stopped being part of their setlists.
We're trying to make this project as global as possible, so help us by spreading the word (Facebook Group).
Vote, it doesn't matter if you will or will not be able to see any of the new tour's gigs. Join us and our project, let's make our voice be heard!
The poll's results with the three most voted songs will be sent in some way to Sam (from Muse's management) or to Tom Kirk."
The Grooooove!!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef supkaa het volgende:
http://answers.polldaddy.com/poll/2334406/
[..]
Ik heb gestemd op Deadstar, TSP en The Groove
Lol wut?quote:Sinds vandaag staat er een hiphop- en rockliedje in de afspeellijst van het vaticaan op MySpace. De paus heeft 'Changes' van de rapper Tupac in zijn lijst staan en 'Uprising' van Muse.
De afspeellijst op de pagina is samengesteld door de kerkelijke uitgever St. Paul`s Multimedia. Het is onbekend of de paus zelf de muziek heeft beluisterd. Er staat naast de muziek dat het een "perfecte mix is van klassieke muziek, wereldmuziek en hedendaagse muziek”.
Het vaticaan is iets van planquote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Sprouts het volgende:
Precies wat Thijz zegt..Ik zou echt gelukkig kunnen sterven als ik Hyper Music live heb meegemaakt.![]()
En dan dit van de FP:
[..]
Lol wut?
quote:Rise up and take the power back, it's time that
The fat cats had a heart attack, you know that
Their time is coming to an end
We have to unify and watch our flag ascend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |