Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
Falling Away with YouDat ze die eindelijk eens live gaan spelen! En Ruled By Secrecy en Map of You Head graag.
Amen to thatquote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Sprouts het volgende:
Precies wat Thijz zegt..Ik zou echt gelukkig kunnen sterven als ik Hyper Music live heb meegemaakt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Citizen Erased
The Small Print
In Your World
Doe mij die maar
Ooooh, Uno mag dan wel in plaats van mijn Spiral Staticquote:Op vrijdag 4 december 2009 @ 15:10 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zou gaan voor...
The Groove
Citizen Erased
Uno
Het gaat dus om deze, dus als iemand nog een extra heeft liggen?quote:Please accept our sincere apologies, we dispatched the poster at the same time as the rest of your order and can only assume it has been mislaid in the post.
Unfortunately since then we have no further stock of these available so we will refund you for this item.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
mijn muskekaartjes zijn per post binnengekomen. Goffert Parijs hier ik kom.
Omdat the UK.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom worden de kaartjes voor Wembley pas kort vantevoren opgestuurd? Tenminste, dat gaat gebeuren, als ik de website van Ticketline moet geloven.
Da's vrij gebruikelijke in Groot Brittanië bij dit soort grote concerten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom worden de kaartjes voor Wembley pas kort vantevoren opgestuurd? Tenminste, dat gaat gebeuren, als ik de website van Ticketline moet geloven.
Inderdaad en werkt prima. Deden ze dat in Nederland ook maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's vrij gebruikelijke in Groot Brittanië bij dit soort grote concerten.
Doen ze om de zwarthandel in te dammen.
Maar als ze dan kwijt raken in de post ben je wel hard de sjaak.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef PimD het volgende:
[..]
Inderdaad en werkt prima. Deden ze dat in Nederland ook maar.
ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Cliffy het volgende:
Ben ik dan de enige hier die op Sunburn heeft gestemd?
Dat idee heb ik dus met Thought of a dying atheistquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Cliffy het volgende:
Ah, daar had ik niet aan gedacht. Die is erg mooi, zeker live.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Cliffy het volgende:
En Guiding Light!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef bloodymary het volgende:
Da's nog eens een setlist! Ook met Butterflies & Hurricanes!
Je krijgt vanzelf een mailtje van Seetickets dat de kaarten niet opgestuurd kunnen worden en dat je ze moet ophalen. Maar dat doen ze pas op het moment dat ze daadwerkelijk beginnen met het versturen van de kaarten, dus dat duurt nog vreselijk lang.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus met Thought of a dying atheist
Maar hoe gaat het in zijn werking met seetickets? Hoe kort voor het concert krijg ik iets en ze doen geen tickets opsturen heb ik begrepen?
Bedrag is afgeschreven etc dus maak me geen zorgen dat ik niks krijg, maar wil wel even alles definitief hebben. Anders boek ik dadelijk een reisje voor niks
Ik ook... hou echt van dat nummerquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:55 schreef newClear het volgende:
Ik hoop ooit nog een keer Falling Away With You live te zien, past totaal niet bij het awesome gebeuk van veel andere Muse nummers maar ik vind het op een of andere manier supermooi
I think our lives have just begun
Volgens setlist.fm 1x Leeds festival 2002.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook... hou echt van dat nummerMaar dat nummer hebben ze nog nooit live gespeeld.
Die gig heb ik hier nog in brakke kwaliteitquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Volgens setlist.fm 1x Leeds festival 2002.
Ik zou zeggen, zoek ze!
Lijkt me wel...deze poll biedt geen garantie voor de toekomst! Haha. Maar wel leuk om te zien welke nummers er uitspringen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Sprouts het volgende:
Dit is trouwens toch een totaal unofficial poll? Zou wel gaaf zijn als de heren echt zo'n soort verkiezing zouden opzetten. Al ging het maar om 1 nummer, de überfans zouden ze eeuwig dankbaar zijn denk ik.
Of er ontstaan verschillende fronten, de Citizen Erased clan, de Fury clan en de FAWY clan. En dan vet matten tijdens concerten.
Die moest ik ook nog even opzoeken zelfsquote:Op zondag 6 december 2009 13:30 schreef Sprouts het volgende:
Robbertje vechten. Zal wel weer zo'n provinciaals woord van mij zijn.
wauw geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef Sprouts het volgende:
Sunburn, 4/12/09:
Godver, die solo! En ik neem m'n woorden van gisteren terug, dit kan Matt best hebben live.
En daarom heb ik dus Sunburn gestemdquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
wauw geweldig!
Hoe hij dat pianostuk speelt, heeeerlijk!!
En Rock Am Ring.quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Olieeee het volgende:
Was hier al gemeld dat ze op Roskilde spelen??
Sexyquote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Sprouts het volgende:
Dom is vandaag jarig.
[ afbeelding ]
Cheers mate! *hic*
Wanneer gaat Werchter in de voorverkoop?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:19 schreef Felixa het volgende:
Niet echt een verrassing, maar nu dan toch officieel: Muse op Rock Werchter 2010!![]()
RockWerchter09 A second confirmed act for Rock Werchter 2010. Another huge name. Wildly popular. Friends of the family. MUSE!!! #RW10
Is helaas nog niet bekend. Maar als je het hier in de gaten houdt en ook www.rockwerchter.be dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Wanneer gaat Werchter in de voorverkoop?
quote:>Tweede naam voor Rock Werchter 2010, alweer van groot formaat. Waanzinnig populair, vrienden van het huis. MUSE. Een groep die de voorbije 10 jaar heel sterk het gezicht - en het geluid - van Rock Werchter mee heeft bepaald. De liefde is groot en wederzijds. Elk nieuw album betekent een nieuwe passage. En elke keer blijkt dat de groeicurve weer eens door het dak is geschoten. Muse is altijd creatiever en virtuozer dan het zelf had verwacht. Het succes en de lofbetuigingen volgen die stormachtige ontwikkeling. ‘The Resistance’ (2009) komt op # 1 binnen in 19 landen en is in België goed voor platina na een paar weken. De kritiek liegt er niet om. Het album wordt geroemd om zijn schoonheid en zijn genialiteit. Vooral slotnummer ‘Exogenesis’ maakt indruk. Het is een symfonie in drie delen waarop meer dan 40 muzikanten meedoen. Voorman Matthew Bellamy liet zich inspireren door klassieke componisten als Chopin en Rachmaninov en door rockklassiekers als Pink Floyd en Queen. Zo groot en zo tijdloos gaan ze ook worden. Dat zegt gitarist Brian May van Queen die “extreem getalenteerde muzikanten met gezonde dosissen humor en waanzin” hoort.
ja want The Killers hebben bijna net zoveel cd's als muse...OHNEEEEEquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef LeonH het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt met The Killers. Opeens dankzij Human waren ze er.
Denk dat dit nu ook het grotendeels het geval is dankzij Undisclosed Desires. Dit is gewoon een erg toegankelijk nummer voor Muse begrippen.
Dat is mijn mening dan
wtf, ken jij de geschiedenis van Muse wel ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef LeonH het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt met The Killers. Opeens dankzij Human waren ze er.
Denk dat dit nu ook het grotendeels het geval is dankzij Undisclosed Desires. Dit is gewoon een erg toegankelijk nummer voor Muse begrippen.
Dat is mijn mening dan
Is toch hetzelfde ideequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:42 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ja want The Killers hebben bijna net zoveel cd's als muse...OHNEEEEE
Muse verkoopt Ahoy al uit sinds 2003! wat een onzin dit weer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde ideeWellicht op andere schaal maar toch.
Zelfde was ook met Kings of Leon aan de hand.
In alle drie de gevallen breekt een band 'door' met een van hun mindere nummers
Hoezo dit gefuck? Weten toch denkelijk allemaal wel wat 1 single kan doen met een band toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
wtf, ken jij de geschiedenis van Muse wel ?
Ze stonden voor dit album ook al in uitverkochte Wembley's en stuff...
Als je geen verstand hebt, kom dan ook niet fucken. Je weet
En niet of de band al groot was of niet binnen bepaalde kringen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:41 schreef Stofje het volgende:
M'n bandje begint nu echt groot te worden. Reclame voor DWDD met "het hitalbum The Resistance, nu te koop bij Free Record Shop" en overal grote shows. Ik moet er nog aan wennen denk ik...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Steeds meer mensen vinden Muse goed, maar voor de meeste mensen blijft het nog steeds een ondefinieerbare bak herrie.
SMBH niet? Die hoorde ik voor het aller eerst op tv!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Muse heeft in al die jaren ook maar vier keer in de top 40 gestaan met Bliss (nr. 40), Sing for Absolution (12), Time is Running out (27) en Uprising (22).
Hoogste positie tip 2 in de tipparade.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
SMBH niet? Die hoorde ik voor het aller eerst op tv!
En dat hou ik graag zo.quote:Steeds meer mensen vinden Muse goed, maar voor de meeste mensen blijft het nog steeds een ondefinieerbare bak herrie.
Ik kan me voorstellen dat fans van Showbiz/OOS het latere werk minder vinden, maar als je Absolution goed vind zit er naar mijn idee ook best wat leuk materiaal op BHAR/TR toch?quote:Op maandag 14 december 2009 19:35 schreef Eix het volgende:
Zo rond Absolution heb ik Muse leren kennen en ook de vorige albums enorm leren te waarderen. Jammer genoeg dat het latere werk me toch op de een of andere manier minder aanspreekt, een uitzondering daar gelaten.
BHAR gaat zeker nog wel inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 19:37 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat fans van Showbiz/OOS het latere werk minder vinden, maar als je Absolution goed vind zit er naar mijn idee ook best wat leuk materiaal op BHAR/TR toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |