hang jezelf over de verwarmingquote:Op donderdag 26 november 2009 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo irritant, dan moet je naar je werk maar eerst naar buiten door de regen om op de werkplek te komen.
Zoals ook vandaag dus.
Ik moest een stukje lopen wat helaas al genoeg is om ervoor te zorgen dat ik hier nu al een uur zit met een natte broek. Drogen gaat helaas niet heel erg snel.
Een "het is wat" reactie van swarmahoer mag trouwens achterwege blijven.
Jij gaat meteen stinken als je nat wordt? Apart.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:51 schreef zovty het volgende:
Kut is dat ja.
Ook voor je collegas met je vieze stinkbroek.
Eensch met TBquote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat meteen stinken als je nat wordt? Apart.
Ja, maar ik ben dan ook van opgedroogde poep gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf gaat stinken, maar regenkleding doet dat wel vind ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Inderdaad, weer zo een typisch, niets toevoegend, zogenaamd lollig KLB berichtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk waarom (vooral) KLB zo verneukt is.![]()
Mijn broek stinkt iig (nog) niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf gaat stinken, maar regenkleding doet dat wel vind ik
Maar jij hebt toch geen regenkleding aan of wel?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mijn broek stinkt iig (nog) niet.
Dat JIJ het niet leuk vind wil niet zeggen dat het verneukt is.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk waarom (vooral) KLB zo verneukt is.![]()
Ha oké, nee ik ga sowieso niet met de bus. En heb niet eens een regenpak.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen regenkleding aan of wel?![]()
Ik bedoelde een regenpak of een regenbroek, als je zo een figuur in de bus of wat dan ook hebt die kliedernat binnen stapt dan loopt dat wel te beren. Trouwens, bussen zijn überhaupt smerig met dit weer, ik ga er nooit mee eigenlijk, maar toen ik dat nog vaker deed zag je alweer zo een stampvolle, met beslagen ruiten stinkbus aankomen
Je hebt gelijk, de mensen die mijn "soort van" verwachte reactie expres gingen bevestigen zijn inderdaad goeie users.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat JIJ het niet leuk vind wil niet zeggen dat het verneukt is.
Als je over verwachte reakties begint kun je het al schudden he. Dat weet je.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt gelijk, de mensen die mijn "soort van" verwachte reactie expres gingen bevestigen zijn inderdaad goeie users.
De reactie was uitsluitend aan swarmahoer gericht, wegens een ander (onterecht) slotje.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je over verwachte reakties begint kun je het al schudden he. Dat weet je.
Eigen schuld, dikke fucking bult.
Je komt hier al best een tijdje, en nog steeds zo naief.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De reactie was uitsluitend aan swarmahoer gericht, wegens een ander (onterecht) slotje.
Ha! Wat knap dat jij dat doorhebt!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:11 schreef EINZ het volgende:
Je hebt gewoon in je broek gepiest en geeft daar nu de regen de schuld van!
Viespeuk, jezelf idd onderzeiken en dan met zo'n excuus komenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha! Wat knap dat jij dat doorhebt!
Dat vind je niet lekker?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Viespeuk, jezelf idd onderzeiken en dan met zo'n excuus komen.
Je kan trouwens alleen maar tot zo´n conclusie komen als je zelf, regelmatig je broek onderpist. Vertel daar eens wat meer over.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Viespeuk, jezelf idd onderzeiken en dan met zo'n excuus komen.
Niet liegen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou niet nee.
Ja, en maar ontkennenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft in zijn broek geplast
Jij vind het wel het toppunt van grappigheid en humor?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat JIJ het niet leuk vind wil niet zeggen dat het verneukt is.
Het is wat.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha oké, nee ik ga sowieso niet met de bus. En heb niet eens een regenpak.![]()
[..]
Je hebt gelijk, de mensen die mijn "soort van" verwachte reactie expres gingen bevestigen zijn inderdaad goeie users.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Update voor de fans, haters en verlaters: mijn broek is zo goed als droog.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
Doe ik!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Als je volgende keer nou een droge broek meeneemt is het hele natte broeken probleem in 1x opgelost.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij vind het wel het toppunt van grappigheid en humor?
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan ruik je fijn heel de dag naar zure regen..
Hoeraquote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:03 schreef Vono het volgende:
ach, het is wat! vet origineel ben ik
Vrouwen lopen zo vaak met een kletsnatte broek dus niet zo zeikenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Eens met de klacht.
Ik hoop al sinds 09:00 dat het droog wordt voordat ik de deur uit ga.
Jij probeert zomaar even mijn topic te kapen?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen die zeuren om een beetje regen
Het is wat!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef Vetklep het volgende:
Is het wat? Een droge broek?
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |