quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hij hoeft maar zijn vinger te bewegen om zijn kont te krabbenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
Normaal is manicure te gay voor woorden , maar dat gaat echt te ver
Verkapt? Je kunt het er wel uit afleiden, maar het was niet m'n bedoeling om het zo over te brengen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij klein en dun zijn" opmerking![]()
En het zal wel meer in verhouding zijn, je lichaam heeft meer energie nodig om die massa voor te bewegen
wachtwoord opvragenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef xaban06 het volgende:
saban account'un sifresini kaybettim
Ja, grotere mensen hebben meer voedingsstoffen nodig.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verkapt? Je kunt het er wel uit afleiden, maar het was niet m'n bedoeling om het zo over te brengen.Het boeit me niet of het meer in verhouding is, maar zouden de aderen van een groter iemand ook breder zijn, waardoor het meer verzadigd en transvetzuren aankan?
Je was ons vergeten dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef xaban06 het volgende:
saban account'un sifresini kaybettim
Stomme, grote mensen. Ik ga dit morgen aan een docent navragen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, grotere mensen hebben meer voedingsstoffen nodig.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke e-mail adres ik had gebruikt.
van waar?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 haal mijn naam daar onmiddelijk weg!
Wat als zijn IQ even hoog is als de lengte van zijn nagels? Is hij niet te jong voor je? Kan je izjn intellect wel aan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk wel op een wijzere, oudere, intelligente mannen.
Ablacimquote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yok ablacim druk met werk. Ik ben nu ook op werk
Ik ook, heb ook nog niets gegetenquote:
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook nog niets gegeten
Alles wat ik vandaag niet doe, moet morgen dubbel gedaan worden, felan filan iste.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ablacim, zeg tegen je baas dat alles wat je nu moet doen, ook vast wel morgen kan.
Nasilsin?
Klinkt zalig.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag eerst chinees gehad, en net nog een diepvriespizza.
Mischien moet je het dan even uitpraten of zoquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.
Omdat we geen domme ruzies willen hebben,quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Levolution het volgende:
Waarom mogen hier geen moslimbashers komen?
Er valt niks uit te praten met haar.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je het dan even uitpraten of zo.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Julis het volgende:
Woeehooee! Besiktas heeft uit tegen Manchester United met 1-0 gewonnen.
Wat goed van ze.
Tijd om het goed te maken dusquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.
Nee, en dat was meteen de reden van onze ruzie.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem weet je al iets over je opleiding?
Waarom zou je ruzie maken? Je kunt jezelf ook aanleren om open te staan voor kritiek en erover te discussiëren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef siddha het volgende:
[..]
Omdat we geen domme ruzies willen hebben,
Je kan het:quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er valt niks uit te praten met haar.
Dacht eerlijk gezegd al zoiets (dat het iets met school te maken had), m'n volgende gok: zei ze dat jij er niet goed achterna gaat? Niet goed regelt? Niet goed in de gaten houdt? Of... senden adam olmazquote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, en dat was meteen de reden van onze ruzie.
Discussies voeren is iets heel anders dan een beetje zitten bashen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zou je ruzie maken? Je kunt jezelf ook aanleren om open te staan voor kritiek en erover te discussiëren.
Ohnee wacht, ik zit in een Turkentopic
Uhu, ze zei ook 'senden adam olmaz' maar dat roept ze met alles hahaha.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dacht eerlijk gezegd al zoiets (dat het iets met school te maken had), m'n volgende gok: zei ze dat jij er niet goed achterna gaat? Niet goed regelt? Niet goed in de gaten houdt? Of... senden adam olmaz
Mischien zou je het eens met je lieve moesje moeten proberenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Discussies voeren is iets heel anders dan een beetje zitten bashen.
Shadap, oke?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien zou je het eens met je lieve moesje moeten proberen.
Het is te koud buiten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alles wat ik vandaag niet doe, moet morgen dubbel gedaan worden, felan filan iste.
Pff, ik moet naar Schiphol Rijk rijden nu, wie komt gezelschap houden?
Iyidir sen nasilsin?
Mijn moeder zegt ieder jaar weer "her sene aynisini yapiyorsun! Git basimdan, gozum gormesin seni!" Dit is altijd met het eerste rapport.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu, ze zei ook 'senden adam olmaz' maar dat roept ze met alles hahaha.
Haha idd.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ieder jaar weer "her sene aynisini yapiyorsun! Git basimdan, gozum gormesin seni!" Dit is altijd met het eerste rapport.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Nee hoor we hebben vaak zat levendige discussies over de religie, ik hoor dan zelf bij de atheistische kamp, maar als iemand begint over apen en hun religie is het niet vreemd als de personen geen islam bashers bij willen hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zou je ruzie maken? Je kunt jezelf ook aanleren om open te staan voor kritiek en erover te discussiëren.
Ohnee wacht, ik zit in een Turkentopic
Man hugs zijn een teken vna mannelijkheid, alhoewel ik het bij deze foto wel betwijfel.quote:
Well said.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben vaak zat levendige discussies over de religie, ik hoor dan zelf bij de atheistische kamp, maar als iemand begint over apen en hun religie is het niet vreemd als de personen geen islam bashers bij willen hebben
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Man hugs zijn een teken vna mannelijkheid, alhoewel ik het bij deze foto wel betwijfel.
Maar als je niet in discussie wil gaan vraag je erom om gebashed te worden. Desalniettemin hoef je niet meteen op je teentjes getrapt te zijn als iemand je komt bashen. Dat getuigt van weinig zelfbeheersing.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Discussies voeren is iets heel anders dan een beetje zitten bashen.
Het probleem is dat je met zulke discussies vaak uitkomt bij: bewijs dan! Een keer daarover praten is ok en daarna is het niet meer nodig. Je kan wel over iets anders praten met een atheist.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben vaak zat levendige discussies over de religie, ik hoor dan zelf bij de atheistische kamp, maar als iemand begint over apen en hun religie is het niet vreemd als de personen geen islam bashers bij willen hebben
Lekker toch.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef emokid het volgende:
Turkije.![]()
![]()
van "Europese Turken" duizenden euro's opeisen om 4 weken een nietszeggend en gepropageerd kansloos Ataturk dienstplicht te volgen en als je niet betaalt toegang tot het land jou ontzegd wordt. Wat een geweldig land ook, echt wel om trots op te zijn inderdaad. Goed topic jongens, veel plezier in Bodrum en zo.
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar als je niet in discussie wil gaan vraag je erom om gebashed te worden. Desalniettemin hoef je niet meteen op je teentjes getrapt te zijn als iemand je komt bashen. Dat getuigt van weinig zelfbeheersing.
Maar vooruit, omdat bashen zo kinderachtig is kom ik met een stelling:
De islam is een intolerante religie.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry? Maar who ta fuck ben jij? Wij voeren hier elke week wel een discussie over religie.
Waar zou je over willen discussieren? Over de zin en onzin van het geloof zeker, dat komt toch vaak uit bij "geloof is een sprookje". Jij bent het zeker eens met die stelling, wil je ook uitleggen waarom?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar als je niet in discussie wil gaan vraag je erom om gebashed te worden. Desalniettemin hoef je niet meteen op je teentjes getrapt te zijn als iemand je komt bashen. Dat getuigt van weinig zelfbeheersing.
Maar vooruit, omdat bashen zo kinderachtig is kom ik met een stelling:
De islam is een intolerante religie.
Je hebt gelijk en het is ook niet interessant meerom elke keer over de ene onderwrp te hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het probleem is dat je met zulke discussies vaak uitkomt bij: bewijs dan! Een keer daarover praten is ok en daarna is het niet meer nodig. Je kan wel over iets anders praten met een atheist.
Kom je niet meer aan je bashtrekken in NWS?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Slechte verdediging.
Tijd voor wat good old fashioned bashing.
Bargumenteer je mijn punt hiermee? Kun je je eigen land niet eens verdedigen? Met al die trots die de Turken in Nederland tonen had ik wel meer verwacht.quote:
Ik vind het interessanter om te horen hoe een atheist denkt over bepaalde zaken en dat dan vergelijken met die van een moslim of andere gelovige. Praten over dat geloof een sprookje is, is echt niet meer boeiend. Ik geloof dat het geen sprookje is en een ander wel, klaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en het is ook niet interessant meerom elke keer over de ene onderwrp te hebben
Gewoon negeren, wikwakka.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kom je niet meer aan je bashtrekken in NWS?
Want die trots heb jij niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Bargumenteer je mijn punt hiermee? Kun je je eigen land niet eens verdedigen? Met al die trots die de Turken in Nederland tonen had ik wel meer verwacht.
Moet ze nu de liefde voor haar land aan jou gaan uitleggen? Is de liefde voor haar land niet terecht als ze het niet uitlegt ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Bargumenteer je mijn punt hiermee? Kun je je eigen land niet eens verdedigen? Met al die trots die de Turken in Nederland tonen had ik wel meer verwacht.
Je doet precies wat er onder zijn nickname staat, happen dus! Negeer hem.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet ze nu de liefde voor haar land aan jou gaan uitleggen? Is de liefde voor haar land niet terecht als ze het niet uitlegt ofzo?
Knuffeltijdquote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder slaapt. Zal ik nu nog voor mezelf gaan koken?
Als je honger hebtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Trustenquote:
Maak gewoon even een broodje ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Als je zegt dat je voor de koksopleiding gaat kan het misschienquote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Dat weet ik toch niet, ik ben hier voor het eerst. Maar aan je reactie te zien ben jij NIET de reden dat die discussies zo geweldig lopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry? Maar who ta fuck ben jij? Wij voeren hier elke week wel een discussie over religie. En die lopen altijd prima.
Verschuiven van de bewijslast noemen we dit. En dat is een drogreden. Maar vooruit:quote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar zou je over willen discussieren? Over de zin en onzin van het geloof zeker, dat komt toch vaak uit bij "geloof is een sprookje". Jij bent het zeker eens met die stelling, wil je ook uitleggen waarom?
niet altijdnhoorquote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry? Maar who ta fuck ben jij? Wij voeren hier elke week wel een discussie over religie. En die lopen altijd prima.
zijn tekstquote:Troost van een religie heb je dan misschien kwijt maar dat er een hele nieuwe dimensie in jouw leven bij komt is ook meegenomen en iemand verliest zijn geloof niet want dat geloof vul je zelf in, je bent nu leeg en dan kun je dus fris zonder bemoeienis van anderen je eigen geloof invullen , niets mis mee als je binnen de grenzen blijft
quote:seytani goruyormus, als ik dit zo lees klinkt het allemaal zo mooi, zo prachtig, maar in feite zegt ie,
jij bent god zelf, jij bent de schepper, jij kan je eigen religie scheppen, ne kadar korkunc ne kadar urpertici degilmi?
aslinda seni cehenneme davet ediyor, zonder dat hij dat zelf beseft
allah sonumuzu hayirli eylesin
later fokkers
Hahahahaha.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je zegt dat je voor de koksopleiding gaat kan het misschien![]()
's Avonds laat eten
Bijna altijd dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef siddha het volgende:
[..]
niet altijdnhoor
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef siddha het volgende:
[..]
mijn tekst
[..]
zijn tekst
[..]
En bedankt, ik krijg nu ook hongerquote:
Je zit nu wel onzin uit te kramenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Levolution het volgende:
Nog een reactie op bovenstaande comments die ik nu pas lees:
Ik heb het hier niet over de echtheid van God. Die discussie is inderdaad kansloos, want het (on)bestaan van iets wat toch niet bestaat is niet te bewijzen. Dat heb ik allang opgegeven.
Ik heb het hier over de functie van de islam in de samenleving. Maar dat willen jullie niet begrijpen. Zoals altijd gaat het weer moeizaam met jullie. Ik word hier moe van.
Omg.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
En bedankt, ik krijg nu ook honger![]()
Afgelopen zaterdag pasta gemaakt, maar er was nog gehakt over en dat kon ik niet bewaren (ontdooit, niet weer invriezen) dus had dat om half 12 opgebakken met ui en overgebleven pastasaus en dan op een broodje, walgelijk simplistisch en lekker
Chocola!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zin in spaghetti met ketchup.
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Levolution het volgende:
Nog een reactie op bovenstaande comments die ik nu pas lees:
Ik heb het hier niet over de echtheid van God. Die discussie is inderdaad kansloos, want het (on)bestaan van iets wat toch niet bestaat is niet te bewijzen. Dat heb ik allang opgegeven.
Ik heb het hier over de functie van de islam in de samenleving. Maar dat willen jullie niet begrijpen. Zoals altijd gaat het weer moeizaam met jullie. Ik word hier moe van.
Dat sloeg niet op jou, maar op Bilmiyorem. Die lulde hierboven een stukje over 'sprookjes', en dat dat een nutteloze discussie is. Ik probeer alleen aan te geven dat ik het daar helemaal niet over had. Jij snapt?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Je zit nu wel onzin uit te kramen
Na 21 uur heb ik meestal alleen nog maar zin in hartige dingen totdat ik ga slapen en bij ontbijt alleen zoet ongeveer trekquote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb zin in iets hartigs.
Bij mij is het normaal gesproken juist andersom. Maar omdat ik de hele dag niks heb gegeten heb ik nu zwaar zin in iets hartigs.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Na 21 uur heb ik meestal alleen nog maar zin in hartige dingen totdat ik ga slapen en bij ontbijt alleen zoet ongeveer trek![]()
Fuck it, ik ga wat eten pakken
Dat kun je makkelijk maken. Als je het nu doet, heb je het zelfs nog voor middernacht op.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb zin in iets hartigs.
Ik weet het. Maar wij hebben niks in huis. Dus dat wordt spaghetti met ketchup.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat kun je makkelijk maken. Als je het nu doet, heb je het zelfs nog voor middernacht op.
Met kétchup?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar wij hebben niks in huis. Dus dat wordt spaghetti met ketchup.
Meer heb je toch niet nodigquote:Op woensdag 25 november 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar wij hebben niks in huis. Dus dat wordt spaghetti met ketchup.
Misschien doe ik dat wel. Ik ga nu naar beneden. Tot dadelijk misschien.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meer heb je toch niet nodigJe kan nog kaas erbij doen of een verdwaalde tomaat.
Ssst. ze heeft de kracht niet om die pot te openenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
eet het dan op z'n minst emt pastasaus of zo.
Al ben ik gewoon Nederlander:quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Levolution het volgende:
Ja hoor, negeer de man maar die jullie de ogen komt openen.
Zo gaat het altijd bij jullie. Ik probeer een fatsoenlijke discussie aan te gaan, maar het lukt jullie niet eens om mijn doodsimpele stelling te interpreteren. Jullie denken dat ik weer kom schreeuwen dat God niet bestaat, terwijl het mij echt om de functie en het effect van de religie in/op de samenleving gaat. Wij andersdenkenden ondervinden serieuze last van jullie religie, maar jullie willen er niet over praten.
Jullie willen de stelling niet eens begrijpen, laat staan dat jullie met fatsoenlijke argumenten kunnen komen.
Domme Turken, hierom schaam ik me om mijn volk. Jullie zullen nooit verder komen in het leven, Turkije zal nooit een goed draaiend land worden en omdat jullie niet willen functioneren in de Nederlandse samenleving maken jullie het mij en wat andere Turken ook moeilijker.
Krijg toch allen de tering.
Turkenknuffelaarquote:Op woensdag 25 november 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al ben ik gewoon Nederlander:![]()
Ga even je frustratie eruit slapen en begin op een beter tijdstip later nog eens een discussie met in je achterhoofd dat de mensen hier hetzelfde verhaal al 100x langs hebben zien komen en dus jouw verhaal, hoe persoonlijk je ergernissen ook zijn, ook al kennen en daar hun mening over hebben gegeven.
Blader even terug in de vorige topics als je niet kan slapen, welterusten verder.
Neuh, ik leer gewoon wat dingetjes en zie hier mensen die niet de irritante kuthangjongere uithangenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkenknuffelaar![]()
Volgens mij hebben de Turken nog steeds geen reden en oplossing gegeven voor hun incapabiliteit, dus doe maar niet alsof ze hun best al gedaan hebben.
Wat begrijp je ervan niet dat Turken niet 24 uur per dag over religie willen hebben? Ik zelf ben een Atheïst maar verkoop mijn mening niet te pas en onpasquote:Op woensdag 25 november 2009 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkenknuffelaar![]()
Volgens mij hebben de Turken nog steeds geen reden en oplossing gegeven voor hun incapabiliteit, dus doe maar niet alsof ze hun best al gedaan hebben.
Zou je die tip niet liever aan je Turkse vriendjes geven?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neuh, ik leer gewoon wat dingetjes en zie hier mensen die niet de irritante kuthangjongere uithangenBovendien chille mensen
![]()
En je bent er niet zo zeker van, dus ga maar eerst even je bronnen checken, toch wel de basis voor een goede discussie zoals je wel weet
Ik waardeer je zorgen en wens je veel succes met bronnen checken, trustenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou je die tip niet liever aan je Turkse vriendjes geven?
Ik weet ook dat de gemiddelde Turk hier op FOK! iets intelligenter dan een hangjongere is, maar zelfs deze groep is niet in staat te discussiëren. En dat baart mij zorgen.
En je kan het laksheid noemen dat ik de oude topics niet doorlees, maar ik weet zeker dat ik vragen heb die niet eerder aan de orde zijn gekomen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om het onbestaan van God te bewijzen, ik heb andere functionele vraagstukken.
Maar daar kom ik wel mee op een 'beter tijdstip', om jou te citeren. En nadat ik de vorige topics voor de zekerheid heb gecheckt.
Heb je slaap meissie?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat begrijp je ervan niet dat Turken niet 24 uur per dag over religie willen hebben? Ik zelf ben een Atheïst maar verkoop mijn mening niet te pas en onpas
Ja, verheug me er gewoon op.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je slaap meissie?Ik kan wel meissie zeggen en niet abla omdat ik ouder dan jou ben
Dus als er Hollanders topic is, mogen we alleen over de gereformeerden\hervormden\jehova`s \katholieken enz....quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moslims horen toch 24 uur per dag met hun religie bezig te zijn of niet?
Bovendien horen ze mij hun religie aan te smeren met een jihad en als dat niet lukt dienen ze mij te doden. Stelletje nepmoslims hier.
Maar goed, bovenstaande moet je niet zo serieus nemen. Mijn punt is: dit is toch een Turkentopic of niet? Ik heb wel degelijk interessante vragen. Dat ik met zo'n simpele stelling begon was om te kijken of hier interessante mensen zitten. Maar blijkbaar (in ieder geval nu) niet. Ik weet genoeg, maar als jullie liever over spaghetti slowchatten dan serieuze Turkse issues bespreken, dan raad ik jullie MSN aan (en niet FOK!).
Je bent grappigquote:Op woensdag 25 november 2009 23:48 schreef mezzy het volgende:
dit is nooit een Turkentopic geweest, maar een Milli Görüstopic
Gast, je doet een beetje vermoeiend voor jezelf, bijna iedereen slaapt al en degene die er zijn hebben nu na een dag werken en studeren geen zin in zo'n discussie, maar willen gewoon oeverloos kunnen blaten, laat ze nou lekker.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moslims horen toch 24 uur per dag met hun religie bezig te zijn of niet?
Bovendien horen ze mij hun religie aan te smeren met een jihad en als dat niet lukt dienen ze mij te doden. Stelletje nepmoslims hier.
Maar goed, bovenstaande moet je niet zo serieus nemen. Mijn punt is: dit is toch een Turkentopic of niet? Ik heb wel degelijk interessante vragen. Dat ik met zo'n simpele stelling begon was om te kijken of hier interessante mensen zitten. Maar blijkbaar (in ieder geval nu) niet. Ik weet genoeg, maar als jullie liever over spaghetti slowchatten dan serieuze Turkse issues bespreken, dan raad ik jullie MSN aan (en niet FOK!).
Goede nacht en heb mooie dromenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, verheug me er gewoon op.
En jeeeej ik werd meissie genoemd
Nee, maar het biedt wel een goede gelegenheid voor buitenstaanders om die Nederlanders vragen te stellen over bepaalde Nederlandse zaken (dus onder andere het Christelijke geloof).quote:Op woensdag 25 november 2009 23:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus als er Hollanders topic is, mogen we alleen over de gereformeerden\hervormden\jehova`s \katholieken enz....hebben
Werken en studeren de mensen hier dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast, je doet een beetje vermoeiend voor jezelf, bijna iedereen slaapt al en degene die er zijn hebben nu na een dag werken en studeren geen zin in zo'n discussie, maar willen gewoon oeverloos kunnen blaten, laat ze nou lekker.
Ja, tasjes jatten geeft niet veel toekomstperspectieven hequote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Werken en studeren de mensen hier dan?
Burakius denkt meer dingen wat gewoon niet klopt, maar we zijn zeg maar pluriform, met vele meningenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef mezzy het volgende:
[..]
of niet dan? mensen zoals haatbaard Burakius en co.
Gefeliciteerd, alle Turken zijn dom en jij bent slim.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Levolution het volgende:
Ja hoor, negeer de man maar die jullie de ogen komt openen.
Zo gaat het altijd bij jullie. Ik probeer een fatsoenlijke discussie aan te gaan, maar het lukt jullie niet eens om mijn doodsimpele stelling te interpreteren. Jullie denken dat ik weer kom schreeuwen dat God niet bestaat, terwijl het mij echt om de functie en het effect van de religie in/op de samenleving gaat. Wij andersdenkenden ondervinden serieuze last van jullie religie, maar jullie willen er niet over praten.
Jullie willen de stelling niet eens begrijpen, laat staan dat jullie met fatsoenlijke argumenten kunnen komen.
Domme Turken, hierom schaam ik me om mijn volk. Jullie zullen nooit verder komen in het leven, Turkije zal nooit een goed draaiend land worden en omdat jullie niet willen functioneren in de Nederlandse samenleving maken jullie het mij en wat andere Turken ook moeilijker.
Krijg toch allen de tering.
We hebben alle dingen die jij noemt meerdere malen besproken. Begin maar bij deeltje 160. Veel plezier.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, maar het biedt wel een goede gelegenheid voor buitenstaanders om die Nederlanders vragen te stellen over bepaalde Nederlandse zaken (dus onder andere het Christelijke geloof).
Of draait het topic om spek en bonen?
Hij is dan ook een beetje een schoolvoorbeeld van een conservatieve kutkneus.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:17 schreef IHVK het volgende:
Burakius heeft wel veel indruk gemaakt op iedereen.
Ik lust geen lolly's, heb je geen Turks fruit voor me?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, alle Turken zijn dom en jij bent slim.![]()
Echt wat zouden we toch zonder jou moeten.
Erg origineel ben je niet.
Hier heb je een lolly en ga maar verder buitenspelen.
Te veel gegeten? Bij mij is alles al weg.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
De stelling van vandaag:
wikwakka2 heeft een rode pukkel op z'n neus: wat te doen? Hoe verder te handelen?
discussieer, beargumenteer en maak ruzie.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is dan ook een beetje een schoolvoorbeeld van een conservatieve kutkneus.
Gebruik die Clearasil van die reclame met dat stomme 15 jarige meisje met d'r mondjequote:Op donderdag 26 november 2009 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
De stelling van vandaag:
wikwakka2 heeft een rode pukkel op z'n neus: wat te doen? Hoe verder te handelen?
discussieer, beargumenteer en maak ruzie.
Het is zo, ik heb zijn posts regelmatig gelezen en de manier waarop hij over niet-religieuze mensen denkt is toch wel sneu. zijn misplaatste superioriteitsgevoel siert hem niet.quote:
Ik stond een tijdje terug in de etos, was opzoek naar iets, kom ik clearasil tegen. Zo duur gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gebruik die Clearasil van die reclame met dat stomme 15 jarige meisje met d'r mondje![]()
Of pak wat zoutzuur
Ik zie het niet zo, maar ga er verder ook niet op in, heeft toch geen zin.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is zo, ik heb zijn posts regelmatig gelezen en de manier waarop hij over niet-religieuze mensen denkt is toch wel sneu. zijn misplaatste superioriteitsgevoel siert hem niet.
Dure troep is het ookquote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond een tijdje terug in de etos, was opzoek naar iets, kom ik clearasil tegen. Zo duur gewoon, keek ook meteen naar de scrubs, die zijn ook ontzettend duur.
Clearasil is wel erg sterk spul en volgens mij niet echt goed ovor je huid.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond een tijdje terug in de etos, was opzoek naar iets, kom ik clearasil tegen. Zo duur gewoon, keek ook meteen naar de scrubs, die zijn ook ontzettend duur.
Het is ook de bedoeling om dat stukje huid te slopenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Clearasil is wel erg sterk spul en volgens mij niet echt goed ovor je huid.
Nee, misschien ben ik die al ergens anders tegengekomen. En was vandaag op school, dat is helemaal kansloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dure troep is het ook![]()
Vandaag nog een potentiële huwelijkspartner tegengekomen?
Ben je die al tegenkomen?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, misschien ben ik die al ergens anders tegengekomen. En was vandaag op school, dat is helemaal kansloos.
Denk het ook niet, zou als ik echt last heb van m'n huid naar de dokter gaan. Gelukkig (nog) nooit echt last van gehad.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Clearasil is wel erg sterk spul en volgens mij niet echt goed ovor je huid.
Volgens mij komen de meeste mensen hun partner tegen op hun school/werk/studie. Heb ik ooit ergens gelezen of zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, misschien ben ik die al ergens anders tegengekomen. En was vandaag op school, dat is helemaal kansloos.
Ja, ik ook. Vind het pas echt vies worden als je hele huid rood is van de pukkels en dan van die witte topjes. Pus.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb alleen last van af en toe een pukkel als ik een zak chips opeet. En na het scheren rode bultjes.
Dus toch die sjonnie uit West-Frieslandquote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga hier niet over praten, wtf
Ik heb een keer gewerkt in m'n leven. School, tjah..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij komen de meeste mensen hun partner tegen op hun school/werk/studie. Heb ik ooit ergens gelezen of zo.
Sjonnie uit West-Friesland, ja man.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dus toch die sjonnie uit West-Friesland![]()
Wikwakka is gevoelig voor teveel verzadigde vetten?Heb het af en toe, maar kan nooit zeggen waarom/wanneer het is
Ik heb het dan wel over een hele zak chips. En dat doe ik ook maar eens in de maand, maar dan merk ik het de volgende paar dagen wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dus toch die sjonnie uit West-Friesland![]()
Wikwakka is gevoelig voor teveel verzadigde vetten?Heb het af en toe, maar kan nooit zeggen waarom/wanneer het is
Welk stukje huid eigenlijk? Onzuiver deel? Meeste van die producten zijn gewoon heel agressief, je hebt er niets aan. Vind ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling om dat stukje huid te slopen![]()
Hoe ging Methodology btw?
Kijk en huiver:quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vind het pas echt vies worden als je hele huid rood is van de pukkels en dan van die witte topjes. Pus.
Oja, 'te' is altijd slecht, behalve bij ...quote:Op donderdag 26 november 2009 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sjonnie uit West-Friesland, ja man.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk en huiver:
http://www.youtube.com/results?search_query=pop+zit&search_type=&aq=f
Het is 'te veel' tenzij je het over 'een teveel' hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, 'te' is altijd slecht, behalve bij ...
Wanneer gaat die winter eens inzetten, het is nu guur, maar je hebt er niks aan
Nee, ik houd er niet zo van.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo lang voor 1 puist! Ken je het puistenuitknijpspel?
Nee, dat bedoelde ik niet haha, bedoelde dat er een spatie hoort tussen te en veel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, 'te' is altijd slecht, behalve bij ...
Wanneer gaat die winter eens inzetten, het is nu guur, maar je hebt er niks aan
Jij werd daar op gewezen door een Turk, hahaha!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 'te veel' tenzij je het over 'een teveel' hebt.
Je vergeet 'I' aan het begin van die Engelse zin.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet haha, bedoelde dat er een spatie hoort tussen te en veel.
Vind die regen wel lekker: like walking in the rain because no one knows I'm crying
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij werd daar op gewezen door een Turk, hahaha!
Oh, please, it's the Internetquote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij werd daar op gewezen door een Turk, hahaha!
had het al in de gaten, komt door het Nederlands en ik bedoelde dat ik jou op die fout wees.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vergeet 'I' aan het begin van die Engelse zin.
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Sweer ut??quote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, please, it's the Internet![]()
Dit was pure spatieluiheid, het was niet iets zoals "zowiezo" of "sweer"![]()
Dat is zo fucking ranzig![]()
ja die ken ik, fucking viesquote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, please, it's the Internet![]()
Dit was pure spatieluiheid, het was niet iets zoals "zowiezo" of "sweer"![]()
Dat is zo fucking ranzig![]()
Dit kan ik mij niet herinnerenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
had het al in de gaten, komt door het Nederlands en ik bedoelde dat ik jou op die fout wees.
Nee, 'sweer' in de zin van sfeer/ambiancequote:
Hahahahaha.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
We hebben alle dingen die jij noemt meerdere malen besproken. Begin maar bij deeltje 160. Veel plezier.
En verder is dit een slowchatreeks, dus je kan hier ook gewoon bespreken dat je linkerteennagel is ingegroeid mocht je dat willen.
Toch is het zo..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit kan ik mij niet herinneren.
ik heb het niet aangevraagd, heel toevallig een studiedag morgenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens vrij vragen
Ga huilen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je liegt, mijn Nederlands is perfect.
Ohhquote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb het niet aangevraagd, heel toevallig een studiedag morgen
Is jouw conditie ook zo slecht? Tot en met welke trap kom jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohh![]()
Zou wel vrij willen, morgen hoogstwaarschijnlijk piepjestest
vrij vragen ivm offerfeest?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohh![]()
Zou wel vrij willen, morgen hoogstwaarschijnlijk piepjestest
Dat is zo'n stresstest, die stem en die muziek erbij vond ik altijd dodelijk irritantquote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is jouw conditie ook zo slecht? Tot en met welke trap kom jij?
Hoe lastig is het?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Morgen mijn vijfde en laatste tentamen. Dit weekend wordt leuk.
Wat haalde jij gemiddeld met zo'n piepjestest? Wat is een coopertest?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is zo'n stresstest, die stem en die muziek erbij vond ik altijd dodelijk irritantGing wel beter dan Coopertest btw. Verder was gym
Het lastigste vak tot nu toe, dus ik verwacht het van de zomer te herkansenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe lastig is het?
Vandaag ging mentoruur over plannen, we krijgen planlessen (!), lijkt me wel handig als ik beter leer plannen, meer echte vrije tijd (niet denken aan school). Meestal prop ik alles in de laatste nacht of ik denk dat ik het die nacht ga uitvoeren en dan doe ik het niet, ben dan de nacht voor niets opgebleven.
Ja, ik dacht dat Bilmi dat gedaan hadquote:
Zo moeilijk is het toch nietquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Bilmi dat gedaan had![]()
maarja laatste keer dat ik piepjestest heb gedaan was is groep 8, daarna ben ik er steeds onderuit gekomen
Dan gaan ik dat ook maar eens doen. Weet je waar ik aan denk, universiteit is toch moeilijker dan de middelbare en als ik het nu al niet haal om alles in een nacht te proppen, hoe ga ik dan m'n vervolgopleiding halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lastigste vak tot nu toe, dus ik verwacht het van de zomer te herkansen.
Ik kan ook wel wat planlessen gebruiken, maar volgend trimester gaan ik dingen eens anders aanpakken.
hey wat herkenbaarquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe lastig is het?
Vandaag ging mentoruur over plannen, we krijgen planlessen (!), lijkt me wel handig als ik beter leer plannen, meer echte vrije tijd (niet denken aan school). Meestal prop ik alles in de laatste nacht of ik denk dat ik het die nacht ga uitvoeren en dan doe ik het niet, ben dan de nacht voor niets opgebleven.
Het is vermoeiend, vooral als je nooit beweegt.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Een beetje heen en weer rennen. Tenzij je het nog geen minuut volhoudt, maar dan is er iets mis met je conditie.
Het moeilijkste is om die eerste stap te zetten. Nu ik ook echt naar de bieb ga om te studeren, krijg ik 10x zoveel gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan gaan ik dat ook maar eens doen. Weet je waar ik aan denk, universiteit is toch moeilijker dan de middelbare en als ik het nu al niet haal om alles in een nacht te proppen, hoe ga ik dan m'n vervolgopleiding halen.
Ik hoop dat het jou wel lukt. Mijn rust is verstoord. Volgend jaar ga ik het anders aanpakken, ik moet wel. Wil geen 8 jaar doen over de middelbare.quote:
Volgend jaar zeg je weer hetzelfde.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop dat het jou wel lukt. Mijn rust is verstoord. Volgend jaar ga ik het anders aanpakken, ik moet wel. Wil geen 8 jaar doen over de middelbare.
Ik bedoel niet de hoeveelheid, maar het niveau. Hoe groot is dat verschil? Stel dat je nu voor economie 20 minuten leert en je haalt maar een 6/7, hoe moet je je vervolgopleiding dan halen? (20 minuten en geen andere voorbereiding, geen huiswerk enzo<-- was het enige vak dat ik echt als voorbeeld kon gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het moeilijkste is om die eerste stap te zetten. Nu ik ook echt naar de bieb ga om te studeren, krijg ik 10x zoveel gedaan.
Denk het ook, maar ik pas me wel aan aan het niveau. Niet dat ik volgend jaar de hele dag aan m'n huiswerk ga zitten, maar wel meer dan dit jaar. Wil het wel halen zonder nog een jaar vertraging.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgend jaar zeg je weer hetzelfde.
Neuh maar ik heb er gewoon geen zin in, luiheid FTWquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Een beetje heen en weer rennen. Tenzij je het nog geen minuut volhoudt, maar dan is er iets mis met je conditie.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neuh maar ik heb er gewoon geen zin in, luiheid FTW
Het niveau is wel een paar gradaties hoger, en het tempo ligt 100x zo hoog.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de hoeveelheid, maar het niveau. Hoe groot is dat verschil? Stel dat je nu voor economie 20 minuten leert en je haalt maar een 6/7, hoe moet je je vervolgopleiding dan halen? (20 minuten en geen andere voorbereiding, geen huiswerk enzo<-- was het enige vak dat ik echt als voorbeeld kon gebruiken)
Vraag me echt af hoe ik het ga halen.. de middelbare is niet moeilijk, maar het is ook niet zo dat ik in een toetsweek 3 toetsen een paar uur van tevoren kan voorbereiden en achten/negens halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het niveau is wel een paar gradaties hoger, en het tempo ligt 100x zo hoog.
Je moet gewoon dagelijks je huiswerk doen, dan is het niet zo moeilijk. Maar dan moet je het ook echt doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ik het ga halen.. de middelbare is niet moeilijk, maar het is ook niet zo dat ik in een toetsweek 3 toetsen een paar uur van tevoren kan voorbereiden en achten/negens halen.
(met sommige vakken lukt het wel)
Dat is ook mijn doel, lijkt me echt lekker om het bij te houden, waardoor je zonder een dag van tevoren nog te leren, een voldoende kan halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet gewoon dagelijks je huiswerk doen, dan is het niet zo moeilijk. Maar dan moet je het ook echt doen.
Dat is in braboland.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat ze in limboland 'houdoe' zeiden? Of is dat braboland?
Moi?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, braboland > limboland.
In Drenthe zeggen ze 'moi'.
Dan hebben ze die test veranderd want bij ons kwamen de hardcore voetballers niet verder dan 10,5 ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat haalde jij gemiddeld met zo'n piepjestest? Wat is een coopertest?
edit: 8,5 record? Bij ons gaan de meisjes tot 10+![]()
Moi?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, braboland > limboland.
In Drenthe zeggen ze 'moi'.
En ik dacht dat wij Limburgers een raar volk waren.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, meestal iets van 'mojjeuhhh' met een boers accent.
Wie zegt er dan ook hajuhhhquote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij Limburgers een raar volk waren.
Wanneer ik in de randstad ben groet ik ook altijd met hajuh of hajuh wor, dan kijken mensen mij echt aan van: ''Omg, kut Limburger''
Het gaat automatisch.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie zegt er dan ook hajuhhh? Ik zou je ook raar aankijken.
Hier zegt men gewoon 'doei', 'hoi', 'hoi hoi', 'later', 'de mazzel' of 'wolla mattie vriend wolla later bradda wolla'.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier zegt men gewoon 'doei', 'hoi', 'hoi hoi', 'later', 'de mazzel' of 'wolla mattie vriend wolla later bradda wolla'.
Ja, bij ons komen sommige meisjes dus tot 10 of 11. Denk niet dat het veranderd is, dit zijn van die meisjes die veel bewegen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan hebben ze die test veranderd want bij ons kwamen de hardcore voetballers niet verder dan 10,5 ofzo
m'n nicht belde net: is er vanavond een activeit op jullie school?quote:
waarom?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik mag van mijn moeder geen taarten meer maken.![]()
![]()
Geloof me, het is beter voor hem dat zijn ouders het nu weten.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n nicht belde net: is er vanavond een activeit op jullie school?
ik: uuhmmm? volgens mij een filmnacht
zij: voor welke klassen?
ik: de bovenbouw
zij: en je neef?
ik: ja
zij: ok
ik: doei
zij: doei
2minuten later belt ze weer
zij: tot hoe laat duurt het
ik: tot in de ochtend
doei
doei
M'n moeder: waarom belde ze?
ik: school blablabla
toen kwam het eruit over wietgebruik enzo, kon het echt niet laten, maar m'n nicht had er al ook niet veel vertrouwen in, dat maakt het minder erg
Ze zegt dat ze mijn hobby zat is en dat ik altijd heel rommelig te werk ga. Ik ruim altijd alles weer op, snap echt waarom ze zeikt.quote:
wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n nicht belde net: is er vanavond een activeit op jullie school?
ik: uuhmmm? volgens mij een filmnacht
zij: voor welke klassen?
ik: de bovenbouw
zij: en je neef?
ik: ja
zij: ok
ik: doei
zij: doei
2minuten later belt ze weer
zij: tot hoe laat duurt het
ik: tot in de ochtend
doei
doei
M'n moeder: waarom belde ze?
ik: school blablabla
toen kwam het eruit over wietgebruik enzo, kon het echt niet laten, maar m'n nicht had er al ook niet veel vertrouwen in, dat maakt het minder erg
Leuke hobby toch? Koop anders een drumstel/trompet/blokfluit en ga de hele dag voor haar deur lawaai maken. Dan piept ze wel anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze mijn hobby zat is en dat ik altijd heel rommelig te werk ga. Ik ruim altijd alles weer op, snap echt waarom ze zeikt.
Dan denken we er hetzelfde over, waren een paar mensen hier die vinden dat hij het zelf moet doen en ik hem er alleen mee moet confronteren ofzo. Het was toch wel de angst voor m'n bron (vriendin), wil haar niet in de "problemen" brengen. Vind het vet zielig voor m'n tante en oom, maar beter dan dat het uit de hand gaat lopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter voor hem dat zijn ouders het nu weten.
Misschien ergert ze zich meer aan dat je daar de hele tijd rondloopt?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze mijn hobby zat is en dat ik altijd heel rommelig te werk ga. Ik ruim altijd alles weer op, snap echt waarom ze zeikt.
Hahaha, dan breekt ze die dingen op mijn hoofd. Ze is een heks.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuke hobby toch? Koop anders een drumstel/trompet/blokfluit en ga de hele dag voor haar deur lawaai maken. Dan piept ze wel anders.
Ik zit altijd boven op mijn kamer, een keer in de week een uurtje of 2-3 in de keuken is toch niet zo erg.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien ergert ze zich meer aan dat je daar de hele tijd rondloopt?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
YEAHHHHHHHHHH 5.7 voor mijn tweede tentamen. Weer een herkansing minder.
Dan breek je een deegroller op haar hoofd. Of een versgebakken taart.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha, dan breekt ze die dingen op mijn hoofd. Ze is een heks.
M'n nicht belde om te vragen of er vanavond een activiteit is op school, ik zei ja en ze vroeg voor welke klassen, ik zei de bovenbouw, ze vroeg hoort je neef daar ook bij? Ik: ja. Toen opgehangen.quote:
Dan vermoord ze mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan breek je een deegroller op haar hoofd. Of een versgebakken taart.
Ga snel uit huis, zodat je onbeperkt je gang kan gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zit altijd boven op mijn kamer, een keer in de week een uurtje of 2-3 in de keuken is toch niet zo erg.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
YEAHHHHHHHHHH 5.7 voor mijn tweede tentamen. Weer een herkansing minder.
Daar zijn blijf-van-mijn-lijf-huizen voor.quote:
Ik ken genoeg Turken die op kamers wonen heur.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar zijn blijf-van-mijn-lijf-huizen voor.
Of wees een van de eerste turken die op kamers gaat wonen.
Zeg dat ze aan de bayramgedachte moet denken..quote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wou dus leuke cupcakes maken voor bayram.
Onderneem dan actie, ga op avontuur, het échte leven wachtquote:Op donderdag 26 november 2009 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Turken die op kamers wonen heur.
Ik roep al 2 jaar lang dat ik uit huis ga, maar die stap zal ik toch nooit zetten. En zij roept op haar beurt weer dat ik moet oprotten en op kamers moet gaan wonen. Hahaha.
Je neef moet gewoon stoppen met blowen!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeg dat ze aan de bayramgedachte moet denken..![]()
Als ik morgen m'n neef zie, ga ik hem of ontwijken of doen alsof ik van niets weet. Hoop iig dat hij er niet over begint, m'n opa en oma zijn er, is lastig voor ze.
en dat is ..................quote:Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn keuze is gemaakt: ik neem later een vrouw die van koken houdt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst gemaakt, en wou ze morgen voor bayram weer maken, maar het mag niet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst gemaakt, en wou ze morgen voor bayram weer maken, maar het mag niet.
Dat is waar, maar verwacht het eerlijk gezegd niet, ze kunnen hem nu wel tegenhouden door hem niet naar de filmnacht te laten gaan, maar anders gebeurt het wel tijdens de pauzes op school. Alsof ik hem kan tegenhouden door hem achterna te gaan in de pauzes, met z'n vreemde Marokkaanse vriendjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je neef moet gewoon stoppen met blowen!!!
Het probleem is dat ik echt een gat in de hand heb, en mijn ouders zeggen dat ik niet op hun kan terugvallen mocht ik echt uit huis gaan. Dus dat wordt moeilijk, moet me even goed voorbereiden en mezelf iets meer structuur aanleren en beter met geld leren omgaan, dus misschien volgend jaar of zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onderneem dan actie, ga op avontuur, het échte leven wacht. zul je zien hoe kort het duurt voordat je moeder je weer terug wil
en dat is .......?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dat is ..................
Jij zou het niet fijn vinden, maar denk eens aan je ouders.. zou jij het als ouder niet willen horen waar je kind mee bezig is? Je wil toch het beste voor je kind.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik zou het nooit hebben gezegd.. zou het ook niet fijn vinden als iemand anders dat ging zeggen over mij als ik dat gedaan zou hebben
Hmm, als ze er niet achter staan is eht inderdaad wat moeilijker. Van de IB-groep kan je ook onmogelijk leven. Dan er nog maar even mee leren leven.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik echt een gat in de hand heb, en mijn ouders zeggen dat ik niet op hun kan terugvallen mocht ik echt uit huis gaan. Dus dat wordt moeilijk, moet me even goed voorbereiden en mezelf iets meer structuur aanleren en beter met geld leren omgaan, dus misschien volgend jaar of zo.
Ja idd, en volgend jaar ga ik beginnen aan een dure opleiding, dus dat wordt helemaal niks meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, als ze er niet achter staan is eht inderdaad wat moeilijker. Van de IB-groep kan je ook onmogelijk leven. Dan er nog maar even mee leren leven.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laat maar, wilde een slechte grap maken
deze heb je eerder gemaaktquote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Dit is een klassieker. Je kan hem voor elke situatie aanpassen, de vorige keer dat ik hem maakte ging hij over turken, volgens mij.quote:
Klassiekerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Wat liefquote:Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren te lekker om ze te laten staan.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat lief. Ik zou ze niet kunnen op eten
Ach, waarom ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze waren te lekker om ze te laten staan.
Daarom.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Je hebt altijd nog de foto's.
Yep, waarin hij vertelt dat hij bepaalde personages heeft samengevoegd, toch? Ik vond het al steeds vreemd dat een van zijn vrienden liberaal én conservatieve moslim tegelijkertijd was.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef IHVK het volgende:
Ja moet haast wel he. Heb je zijn nawoord gelezen die dat in 2007 is toegevoegd?
Dus ik ben benieuwd.
Jij kan mijn edit history volgens mij gewoon terugzien, dus neit mekkerenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
Je edits zijn niet bij te houden trouwens.
Nee dat was juist de paradox toch? Hij noemde zich liberaal, was ook voor meer vrijheden, maar de sharia moest wel ingevoerd worden. Het was wel grappig dat hij (Hazem)uiteindelijk zelf het bed in dook met iemand.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yep, waarin hij vertelt dat hij bepaalde personages heeft samengevoegd, toch? Ik vond het al steeds vreemd dat een van zijn vrienden liberaal én conservatieve moslim tegelijkertijd was.
Ze moesten eens weten wat ik daar tegenkom!quote:Jij kan mijn edit history volgens mij gewoon terugzien, dus neit mekkeren.
Oh ja, ik heb het nawoord al meteen van tevoren gelezenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat was juist de paradox toch? Hij noemde zich liberaal, was ook voor meer vrijheden, maar de sharia moest wel ingevoerd worden. Het was wel grappig dat hij (Hazem)uiteindelijk zelf het bed in dook met iemand.![]()
Maar ik bedoelde het stukje dat hij na 11/september juist een heel ander boek zou hebben geschreven. Hij heeft in dit boek extreem de nadruk op verschillen gelegd, om juist tegen de tijdsgeest van toen in te gaan.
'Het zijn net mensen' legt weer meer nadruk op de overeenkomst tussen west en oost, als ik mij niet vergis.
[..]
Ze moesten eens weten wat ik daar tegenkom!
Op sommige punten wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
'het zijn net mensen', of had je die al gelezen?
en was het niet een klein beetje vergelijkbaar met turkije, of totaal niet?
Doe het! en noem het: 'het leven van een nederturk gaat niet over rozen'.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op sommige punten wel.
Bijvoorbeeld dat er zoveel verschillende manier zijn om er tegen aan te kijken.
Maar heel veel ook niet. Wat mij vooral bijbleef en wat ik zo schokkend anders vond.
Verschil 1: Het westen wordt door de Turkse media niet als de boeman afgeschilderd, maar als het ideaalbeeld dat bereikt moet worden.
Sharia wordt ondersteund door 10% van de mensen in Turkije.(70% Egypte)
Turken hebben wél een woord voor verliefdheid.
Maar veel dingen zijn er gewoon in lichtere vorm. Bijvoorbeeld hoe ze met vrouwen omgaan. Dat gebeurt ook vaak in Turkije, maar in veel lichtere vorm. In Oost-Turkije is het natuurlijk erger.
Maar in Turkije heb je ook nog een groep van 30% dat eigenlijk bijna precies als Europeanen leeft, volgens mij is dat in Egypte alleen de elite.
Misschien moet ik ook een leuk boekje schrijven.
Die ene met Edward en Bella, die vampierenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef IHVK het volgende:
Wie kent er leuke boeken met een verhaal en een boodschap erin?
Slechte titel. Niemand gaat dat boek kopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe het! en noem het: 'het leven van een nederturk gaat niet over rozen'.
Twilight FTW!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ene met Edward en Bella, die vampieren.
Grapje.
Noem het dan Over moslims en keiharde porno. Gegarandeerde bestseller!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slechte titel. Niemand gaat dat boek kopen.
!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |