quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hij hoeft maar zijn vinger te bewegen om zijn kont te krabbenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
Normaal is manicure te gay voor woorden , maar dat gaat echt te ver
Verkapt? Je kunt het er wel uit afleiden, maar het was niet m'n bedoeling om het zo over te brengen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij klein en dun zijn" opmerking![]()
En het zal wel meer in verhouding zijn, je lichaam heeft meer energie nodig om die massa voor te bewegen
wachtwoord opvragenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef xaban06 het volgende:
saban account'un sifresini kaybettim
Ja, grotere mensen hebben meer voedingsstoffen nodig.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verkapt? Je kunt het er wel uit afleiden, maar het was niet m'n bedoeling om het zo over te brengen.Het boeit me niet of het meer in verhouding is, maar zouden de aderen van een groter iemand ook breder zijn, waardoor het meer verzadigd en transvetzuren aankan?
Je was ons vergeten dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef xaban06 het volgende:
saban account'un sifresini kaybettim
Stomme, grote mensen. Ik ga dit morgen aan een docent navragen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, grotere mensen hebben meer voedingsstoffen nodig.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke e-mail adres ik had gebruikt.
van waar?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 haal mijn naam daar onmiddelijk weg!
Wat als zijn IQ even hoog is als de lengte van zijn nagels? Is hij niet te jong voor je? Kan je izjn intellect wel aan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk wel op een wijzere, oudere, intelligente mannen.
Ablacimquote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yok ablacim druk met werk. Ik ben nu ook op werk
Ik ook, heb ook nog niets gegetenquote:
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook nog niets gegeten
Alles wat ik vandaag niet doe, moet morgen dubbel gedaan worden, felan filan iste.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ablacim, zeg tegen je baas dat alles wat je nu moet doen, ook vast wel morgen kan.
Nasilsin?
Klinkt zalig.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag eerst chinees gehad, en net nog een diepvriespizza.
Mischien moet je het dan even uitpraten of zoquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.
Omdat we geen domme ruzies willen hebben,quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Levolution het volgende:
Waarom mogen hier geen moslimbashers komen?
Er valt niks uit te praten met haar.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je het dan even uitpraten of zo.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Julis het volgende:
Woeehooee! Besiktas heeft uit tegen Manchester United met 1-0 gewonnen.
Wat goed van ze.
Tijd om het goed te maken dusquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn moeder dus kon ik de hele avond niet naar beneden. En nu sterf ik van de honger.
Nee, en dat was meteen de reden van onze ruzie.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem weet je al iets over je opleiding?
Waarom zou je ruzie maken? Je kunt jezelf ook aanleren om open te staan voor kritiek en erover te discussiëren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef siddha het volgende:
[..]
Omdat we geen domme ruzies willen hebben,
Je kan het:quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er valt niks uit te praten met haar.
Dacht eerlijk gezegd al zoiets (dat het iets met school te maken had), m'n volgende gok: zei ze dat jij er niet goed achterna gaat? Niet goed regelt? Niet goed in de gaten houdt? Of... senden adam olmazquote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, en dat was meteen de reden van onze ruzie.
Discussies voeren is iets heel anders dan een beetje zitten bashen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zou je ruzie maken? Je kunt jezelf ook aanleren om open te staan voor kritiek en erover te discussiëren.
Ohnee wacht, ik zit in een Turkentopic
Uhu, ze zei ook 'senden adam olmaz' maar dat roept ze met alles hahaha.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dacht eerlijk gezegd al zoiets (dat het iets met school te maken had), m'n volgende gok: zei ze dat jij er niet goed achterna gaat? Niet goed regelt? Niet goed in de gaten houdt? Of... senden adam olmaz
Mischien zou je het eens met je lieve moesje moeten proberenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Discussies voeren is iets heel anders dan een beetje zitten bashen.
Shadap, oke?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien zou je het eens met je lieve moesje moeten proberen.
Het is te koud buiten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alles wat ik vandaag niet doe, moet morgen dubbel gedaan worden, felan filan iste.
Pff, ik moet naar Schiphol Rijk rijden nu, wie komt gezelschap houden?
Iyidir sen nasilsin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |