Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morfine krijg je echt niet zomaar
Ik heb eerst paracetamol geprobeerd voor mn abcessen, toen ibuprofen wat ik dus helemaal niet mocht hebben maar ik had niks anders... en toen uiteindelijk na flink pissig worden morfine gekregen.
Maar dat schrijven ze echt niet zomaar voor dat spul
Haha jaquote:Op woensdag 25 november 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! En normaal gesproken ga je veel vaker naar de toilet! Althans, ikwel 6x 's nachts.
Met dat pilletje ook... ben de hele nacht niet geweest
Trusten!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook naar bed. Nee, niet moeja, wel druk. Maar goed. Regelmaat he
![]()
tot morgen!!!
Yup. Sorry!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Weinig na half-twaalf-praat gaat dat worden als iedereen gaat slapen.
Hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Welterusten Enfermera.
Nouja...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Welterusten iedereen!!! Ik ga ook slapen!
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja...
Hebben jullie allemaal een secret date ofzo dat je allemaal tegelijk zo'n beetje weggaat?
Welterusten Tombolafan.
niemand heeft echt wat te vertellen meestal, pure improvisatie ditquote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er nog. Maar heb weinig te vertellen
Dat hoeft toch ook helemaal niet, als je maar typt.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er nog. Maar heb weinig te vertellen
Oeh! Boekmateriaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
we liggen met zijn allen met laptop in bed en gaan nu spannende spelletjes doen slapen
Gyn zegt nix over fietsen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het doet dus echt pijn?
Volgens de gyn kon ik zelf terug rijden in de auto. Maar als ik dit zo hoor.. kan ik dan niet beter iemand meenemen? Ben ik nog in staat terug te rijden?
Als ik vooraf morfine neem mag ik niet eens rijden bedenk ik me net.
Ik ben dan wel een enge vrouw, maar heb geen enge verhalen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
zijn al die enge vrouwen met hun enge verhalen nu weg?![]()
Hallo, ik ben er weer
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
zijn al die enge vrouwen met hun enge verhalen nu weg?![]()
Hallo, ik ben er weer
Stiekem samen met de rest van de SC waar je mee lag?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heul niet eng!!!!!
(ik was er stiekem nog even...:P )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |