1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wow. Ik dacht dat je toch eerst voor de nuvaring ging..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Heb hem al in huis.
Alleen ik huiver nu als een mongool
[..]
*huilt
Ik zweer ik neem vooraf morfine. En achteraf
dat ding wat erin moet is groot, ik zweerquote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik zou het ook eng vinden.
Maar ik vind (bijna) alles eng, 'down there'
Neehoor, is piepklein. Echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ding wat erin moet is groot, ik zweer
Nou, ik heb dus overleg gehad met die gyn.. en die vondt mirena de beste oplossing. Ook omdat ik dan ws van mn ongesteldheid af ben. En ik had zelf weinig zin elke x die ring te vervangen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef Enfermera het volgende:
Hoezee, fipoo!!!
[..]
Wow. Ik dacht dat je toch eerst voor de nuvaring ging..
Heb je geen pijnstilling gekregen vooraf? Ik kreeg naproxen mee.. Nouja, vraag iig aan die arts wat ofzo idd
Eh.. Ik wou hem eigenlijk kaarsjes gevenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kaars is enig, maar is het niet iets te girlie als kado voor een man?![]()
Of denk ik nu teveel in stereotypen?
[..]
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
Het is maar goed dat wij nog nooit hebben moeten bevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ding wat erin moet is groot, ik zweer
Het doet dus echt pijn?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, is piepklein. Echt.
Toen ie eruit was dacht ik; damn, dat kleine ding, en zoveel ellende?!
Sorry.xD
Ohhhh! HET cadeau is jij nakend met een strikkie erom?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Eh.. Ik wou hem eigenlijk kaarsjes geven!
Maar dat is niet HET cadeau hè!
Ik zweer je, ik laat een keizersnede doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij nog nooit hebben moeten bevallen
Ik zei toch al dat je iemand mee moet nemen, eigenwijsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het doet dus echt pijn?
Volgens de gyn kon ik zelf terug rijden in de auto. Maar als ik dit zo hoor.. kan ik dan niet beter iemand meenemen? Ben ik nog in staat terug te rijden?
Als ik vooraf morfine neem mag ik niet eens rijden bedenk ik me net.
Ik ga idd wel iemand meevragen. Morgen ff regelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je iemand mee moet nemen, eigenwijs
Het zal wel meevallen, zoals bij de meesten. Maar bij sommigen valt het ook tegen en het is lullig als je dan iemand moet gaan bellen om je op te halen.
Dat heb je niet te kiezen geloof ikquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik laat een keizersnede doen
Maar wel mooie foto's vrouwen!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze met Conleche?
Die tong er uit is niet écht gheyl, toch?
[ afbeelding ]
Good girl!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga idd wel iemand meevragen. Morgen ff regelen.
Ik zweer het je, ik ga zo niet bevallen/zwanger worden dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je niet te kiezen geloof ik
Maar ik hou niet zo van "pottenkijkers" op de SEH werd ik er ook gek van.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Good girl!
Het is alleen al fijner om niet alleen heen te hoeven. Dan kan je lekker tegen iemand aan hyperen voordat je aan de beurt bent. Toen ik naar het ziekenhuis moest is Maes alle keren meegegaan
Had je mijn een-na-LAPO nog gezien in het vorige topic?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij nog nooit hebben moeten bevallen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wel mooie foto's vrouwen!!!!
Dat wordt een mooie omslag van het boekje!!!
Ik had bijna zo een hemdje gekocht vandaagquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh! HET cadeau is jij nakend met een strikkie erom?
ruggeprikquote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga zo niet bevallen/zwanger worden dan.
Even kijken!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je mijn een-na-LAPO nog gezien in het vorige topic?
ooh wacht die was niet voor mijquote:
zwanger worden is niet zo vervelend hoor...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga zo niet bevallen/zwanger worden dan.
Zwanger ZIJN ook niet hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zwanger worden is niet zo vervelend hoor...![]()
Dat is niet altijd zo he, dat je van je menstruatie af bent.. Sommigen hebben dat niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus overleg gehad met die gyn.. en die vondt mirena de beste oplossing. Ook omdat ik dan ws van mn ongesteldheid af ben. En ik had zelf weinig zin elke x die ring te vervangen.
Het was eigenlijk dus of implanon of spiraal. Volgens haar was implanon echt troep. Dus spiraal gekozen. En voor mirena omdat dan ws die ongesteldheid wegblijft.
Ik heb wel antibiotica meegekregen 2 pillen. En pijnstilling kon ik achteraf als hij geplaatst is ook krijgen. Maar naproxen werkt vast niet zo goed als morfine? Daar heb ik nog 14 van
Dat verschilt heeel erg per persoon. Ik kon zelf niet terugfietsen, terwijl ik dat wel had gedacht. Ik denk idd dat het handig is om iemand mee te nemen, voor de zekerheid. Je weet het gewoon niet van te voren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het doet dus echt pijn?
Volgens de gyn kon ik zelf terug rijden in de auto. Maar als ik dit zo hoor.. kan ik dan niet beter iemand meenemen? Ben ik nog in staat terug te rijden?
Als ik vooraf morfine neem mag ik niet eens rijden bedenk ik me net.
Diegene hoeft toch niet in je doos te gaan staan kijken, die kan toch in de wachtkamer blijvenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik hou niet zo van "pottenkijkers" op de SEH werd ik er ook gek van.
Ja, jij bedoelt deze dan zeker?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je mijn een-na-LAPO nog gezien in het vorige topic?
Nou, antibiotica omdat als er een bacterie zit ofzo, die doodgaat. Zoiets zei ze. En trust me, ik kan gewoon gelijk morfine innemenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo he, dat je van je menstruatie af bent.. Sommigen hebben dat niet.
Oke, nouja fijn.
Antibiotica? Hoezo dat?!
Pijnstilling kan je beter ook vooraf innemen, dan heb je een spiegel opgebouwd. Paracetamol + naproxen werken heel goed, zeker samenJe kan niet gelijk aan de morfine.
Als je het officiele schema gebruikt van hoe je pijnmedicatie zou gebruiken.
[..]
Dat verschilt heeel erg per persoon. Ik kon zelf niet terugfietsen, terwijl ik dat wel had gedacht. Ik denk idd dat het handig is om iemand mee te nemen, voor de zekerheid. Je weet het gewoon niet van te voren.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er één foto tussen gaat zitten waarop niet gegierd wordt van het lachen.
Of waar ik niet het schaamrood tot achter mijn oren heb
Misschien moeten we van te voren vast even oefenen
Omdat ik geen zin heb om dingen in mn kut te moeten proppen (heel blunt gezegd) en te moeten stressen of het er nog wel zit, telkens te moeten voelen of het wel goed zit... en het elke maand er weer uit te wroetenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:
En als je 7 kleuren (of meer) schijt, waarom ga je dan niet gewoon toch eerst de nuvaring proberen? Dat doet geen pijn...
Sorry dat ik er zo op hamer, maar ik zou het zonde vinden als je iets vergelijkbaars meemaakt als wat ik heb meegemaakt..
Nee, echt?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil gewoon oefenen met LL!!!!!
Oke.. Ja wat jij wilquote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, antibiotica omdat als er een bacterie zit ofzo, die doodgaat. Zoiets zei ze. En trust me, ik kan gewoon gelijk morfine innemenik heb het in huis, dus ik zie niet in waarom niet
een half u voordat ik ga. En 's avonds nog 1.
Volgens de gyn komt het vet vaak voor dat je niet meer ongesteld bent. Geen garantie ofcourse.. maar meestal wel. Eerst weken onregelmatig, daarna weg.
Ik neem idd wel iemand mee
Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Ja, jij bedoelt deze dan zeker?Die zijn al van flink een tijdje geleden hoor, ik zie het aan mijn haar dat nog vrij kort is daar. En ik was teut zo te zien
![]()
Liever niet quoten, dan haal ik hem zo weer weg
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op.
Zal de drank wel zijn dan.
Freestyle
Ja? Serieus, het is echt supereasy. Het is 10x makkelijker dan een tampon en je voelt er totaal niks van. Idd, de eerste paar keren controleer je nog, ik doe dat nu niet meer. Hij zit gewoon goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om dingen in mn kut te moeten proppen (heel blunt gezegd) en te moeten stressen of het er nog wel zit, telkens te moeten voelen of het wel goed zit... en het elke maand er weer uit te wroeten
Ik wilde dat ik gewoon aan de pil kon blijven. Maar dakennie. Helaasch
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Was ook wel eigen schuldNa het douchen was ik naar de zolderkamer gelopen, gordijn was niet dicht, licht was aan
Maar: Mijn ouders hebben een enorme tuin en bijna geen achterburen dus dat zou wel loslopen.. Dacht ik.
Dus ik doe snel gordijn 1 dicht zie ik een man staan. Ik wachten.
Doe ik rolgordijn 2 dicht staat hij daar nog steeds![]()
![]()
Ieeh!
Is dat niet een beetje overkill? Al die pijnstillers?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke.. Ja wat jij wilJe kan ook paracetamol, naproxen en morfine innemen, zit je helemaal goed
Ik weet wat de gyn zei, ze zei dat ook tegen mij. Mij leek het ook de ideale oplossing, maar ik had er gewoon beter over na moeten denken en meer horrorverhalen moeten lezen.
Magoed, ik hoop echt voor je dat het goed gaat, geen pijn hebt en alleen maar de voordelen hebt!
Maar ik ga er dus écht niet aan denken. En vergeet niet dat ik ocd heb he. Dus dan controleren, daar kom ik echt niet vanaf. Nóg meer om te controleren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Serieus, het is echt supereasy. Het is 10x makkelijker dan een tampon en je voelt er totaal niks van. Idd, de eerste paar keren controleer je nog, ik doe dat nu niet meer. Hij zit gewoon goed.
Volgensmij kan ik je niet overtuigen, jij gaat helemaal voor de mirena![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |