Mensen in de hongerwinter hadden het inderdaad een stuk beter dan wij nuquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Van mij mag het. Wat mij betreft wordt Wilders MP.
Slechter dan het nu gaat, kan het niet. Vraag eens een ouder iemand, die de oorlog bewust heeft meegemaakt. Het is nooit slechter geweest dan nu. Daar is men vrij unaniem in.
LOLquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Slechter dan het nu gaat, kan het niet. Vraag eens een ouder iemand, die de oorlog bewust heeft meegemaakt. Het is nooit slechter geweest dan nu. Daar is men vrij unaniem in.
Woonde ik maar in een land waar mensen eens blij zijn met de luxe die ze hebben...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Het valt me op dat oudere mensen deze tijd zo ervaren. En ik denk dat die het net iets beter overzien dan jij.quote:
M'n opa die de 2WO heeft meegemaakt zegt dat je ongelijk hebt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Mijn leven draait om welzijn, gezondheid en geluk. Ik geef niet zoveel om luxe. Is dat ook een optie?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:51 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Woonde ik maar in een land waar mensen eens blij zijn met de luxe die ze hebben...
Dat is echt de grootste bullshit die ik de laatste tijd hoor. Wilders heeft veel aanhang, maar van politiek heeft hij geen kaas gegeten. Niemand wil echt met hem regeren, velen nemen hem niet serieus, hij zet zichzelf buitenspel in het debat en vele landen komt hij al niet meer in. Je kan mij niet vertellen dat je politiek dan perfect begrijpt. Wilders begrijpt show, maar das heel wat anders.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef reem het volgende:
Wilders is iemand die het politieke spelletje perfect begrijpt
Wilders is een gevolg van andermans falen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit die ik de laatste tijd hoor. Wilders heeft veel aanhang, maar van politiek heeft hij geen kaas gegeten. Niemand wil echt met hem regeren, velen nemen hem niet serieus, hij zet zichzelf buitenspel in het debat en vele landen komt hij al niet meer in. Je kan mij niet vertellen dat je politiek dan perfect begrijpt. Wilders begrijpt show, maar das heel wat anders.
Jouw (hopelijk) goede gezondheid wordt mede mogelijk gemaakt door de luxe van dit land.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:53 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Mijn leven draait om welzijn, gezondheid en geluk. Ik geef niet zoveel om luxe. Is dat ook een optie?
Noem eens wat specifieke dingen die er nu slecht zijn dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Ik verbaas me er over dat zelfbenoemd intelligent Nederland dit niet beseft. Het is tegen de publieke opinie om voor de PVV te pleiten, ik zal er niet op stemmen omdat het mijn smaak niet is, maar van mij mogen ze gerust een kans krijgen. Opsodemieteren met die volgevreten lobbyisten, die hypocriete Christenhonden die uit zijn op totale controle, die leugens omtrent het klimaat, Afghanistan, Irak, elkaar interessante baantjes toeschuiven, achter Israël blijven staan, die hele bak leugens omtrent de JSF, falend justitieel apparaat, enorme terugval kwaliteit onderwijs, achteruit hollende zorgsector noem maar op.
Ik vind een Evelien Herfkens typerend voor politici van deze tijd. Hèt schoolvoorbeeld. Grijpen wat je grijpen kunt, graaien, stelen, liegen en zitten blijven waar je zit en elkaar de hand boven het hoofd houden. Totaal schijt aan de burger, schijt aan de regels, etisch gezien volledig de weg kwijt en geen enkele affiniteit met de maatschappij. Horken van mensen, die zichzelf boven de wet verheffen en verrijken met belastinggeld.
Oprotten met dit kabinet. Het is een regelrechte schande. En zo zullen we er over 50 jaar ook op terugkijken, want ik voel een revolutie aankomen. En of de PVV hier verantwoordelijk voor is, zal de toekomst uitwijzen.
Wilders weet dondersgoed dat hij alleen oppositie kan voeren. Op het moment dat hij moet besturen moet er water bij de wijn, en dat accepteert zijn achterban helemaal niet. De PVV wil geen regeringsverantwoordelijkheid, dat wordt immers de dood van de partij.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit die ik de laatste tijd hoor. Wilders heeft veel aanhang, maar van politiek heeft hij geen kaas gegeten. Niemand wil echt met hem regeren, velen nemen hem niet serieus, hij zet zichzelf buitenspel in het debat en vele landen komt hij al niet meer in. Je kan mij niet vertellen dat je politiek dan perfect begrijpt. Wilders begrijpt show, maar das heel wat anders.
We worden tegenwoordig verplicht om uit ontzettend veel diverse maaltijden te kiezen! Dat kan toch niet! In de 2WO hadden ze tenminste alleen maar bloembollen om te eten. Geen stress en geen gezeik!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem eens wat specifieke dingen die er nu slecht zijn dan.
Juist! En daarom pleit ik er ook vooral voor om Wilders lekker te gaan laten regeren!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef reem het volgende:
[..]
Wilders weet dondersgoed dat hij alleen oppositie kan voeren. Op het moment dat hij moet besturen moet er water bij de wijn, en dat accepteert zijn achterban helemaal niet. De PVV wil geen regeringsverantwoordelijkheid, dat wordt immers de dood van de partij.
Je kunt lullen wat je wilt over die partij, maar tot nu toe is het tegendeel niet bewezen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef reem het volgende:
Ik snap niet zo goed waar de indruk vandaan komt dat de PVVers wel eerlijk, ethisch verantwoord en niet zo corrupt zijn als het establishment. Ik denk dat die kenmerken namelijk niets met je ideologische overtuiging te maken hebben, maar meer met het politieke spelletje op zich.
Zoals ik al zei. Slechter kan niet. Misschien zijn het eerlijke mensen en handelen ze etisch correct en in belang van de bevolking, dat zou al een hele verbetering zijn. Het probleem zit m namelijk in de normvervaging van de huidige politici. Die manifesteren zich doorgaans meer als baantjeszieke leugenaars, dan als volksvertegenwoordigers.quote:Zodra de PVV aan de macht komt zul je precies dezelfde kwalen zien als bij de gevestigde politieke partijen. Mensen die eerst op de LPF stemmen en nu op Wilders stemmen op 'outsiders' zonder track-record.
Als er iemand normen en waarden kwijt is, dan is het Wilders welquote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef Chooselife het volgende:
Zoals ik al zei. Slechter kan niet. Misschien zijn het eerlijke mensen en handelen ze etisch correct en in belang van de bevolking, dat zou al een hele verbetering zijn. Het probleem zit m namelijk in de normvervaging van de huidige politici.
Mijn god zegquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
1 voordeel , dat wil hij zelf ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik gun hem wel een aantal zetels voor het broodnodige cabaret en sensatie in het parlement. Onze grote blonde vriend als MP zie ik niet echt zitten
Inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef thingamajig het volgende:
[..]
We worden tegenwoordig verplicht om uit ontzettend veel diverse maaltijden te kiezen! Dat kan toch niet! In de 2WO hadden ze tenminste alleen maar bloembollen om te eten. Geen stress en geen gezeik!
Wat dacht je van de stemming op straat? Het gevoel van de mensen? De veiligheid? Het functioneren van politie, justitie? De verwaande, kapitalistische en snobistische inborst van de elite? De vergeten onderklasse, die uit protest op een populistisch verschijnsel als de PVV stemmen, zónder zich ook maar in één standpunt te verdiepen? Oorlogen die onder valse voorwendselen worden gevoerd?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem eens wat specifieke dingen die er nu slecht zijn dan.
Bwahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Chooselife het volgende:
Mensen hebben niet altijd gezeikt en gezeurd. Het is niet van alle tijden, het is iets van de laatste pakweg 10 jaar.
Gewoon Wilders.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke richting wil je nu met dit topic op
Het behoorlijke onzin maar net niet genoeg om het over te schoppen
Over 10 jaar. Let op.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Bowlingbal het volgende:
Slechter dan nu kan het niet. Al verviervoudigd de criminaliteit naar Amerikaans niveau
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Chooselife het volgende:
Mensen hebben niet altijd gezeikt en gezeurd. Het is niet van alle tijden, het is niet iets van de laatste pakweg 10 jaar.
Bla bla bla. Ik zei specifieke dingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat dacht je van de stemming op straat? Het gevoel van de mensen? De veiligheid? Het functioneren van politie, justitie? De verwaande, kapitalistische en snobistische inborst van de elite? De vergeten onderklasse, die uit protest op een populistisch verschijnsel als de PVV stemmen, zónder zich ook maar in één standpunt te verdiepen? Oorlogen die onder valse voorwendselen worden gevoerd?
Mensen hebben niet altijd gezeikt en gezeurd. Het is niet van alle tijden, het is iets van de laatste pakweg 10 jaar.
Er heerst pure wanhoop onder een groot (of zelfs grootste) deel van de bevolking. Mensen die zich bedonderd voelen, waar niet naar geluisterd wordt. En niks lijkt tot nu toe te helpen. Want dat kilometerkastje is natuurlijk de volgende bizarre (Orwelliaanse) maatregel, wat niets anders bijdraagt dan totale controle te veroorzaken.
Ik heb serieus het gevoel, dat de collectieve onvrede na de tweede wereld oorlog nog nooit zo groot is geweest. En dat baseer ik met name op wat oudere mensen vertellen. Gewoon ogen en oren open, dan steek je dat vanzelf op.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Bwahaha![]()
Hoe oud ben je in hemelsnaam?
Okee, het zal wel. Hou maar op, voordat je jezelf nog belachelijker maaktquote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel, dat de collectieve onvrede na de tweede wereld oorlog nog nooit zo groot is geweest. En dat baseer ik met name op wat oudere mensen vertellen. Gewoon ogen en oren open, dan steek je dat vanzelf op.
Ik heb serieus het gevoel, dat jij in een tokkiewijk woont waar iedereen uitkering zit te trekken en maar zeurt op de overheid terwijl het kutleven van die mensen enkel aan hunzelf te wijten is.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb serieus het gevoel, dat de collectieve onvrede na de tweede wereld oorlog nog nooit zo groot is geweest. En dat baseer ik met name op wat oudere mensen vertellen. Gewoon ogen en oren open, dan steek je dat vanzelf op.
Gezien Wilders zijn geld uit de VS krijgt heb je daar wel kans op ja, als je op hem stemt.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Over 10 jaar. Let op.
Nederland is een mini-VS.
Oudere mensen hebben door de eeuwen heen altijd beweerd dat het bergafwaarts ging met de wereld. Er zijn nog teksten van Plato waar hij klaagt over de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |