Van mij mag het. Wat mij betreft wordt Wilders MP.
Slechter dan het nu gaat, kan het niet. Vraag eens een ouder iemand, die de oorlog bewust heeft meegemaakt. Het is nooit slechter geweest dan nu. Daar is men vrij unaniem in.
Ik verbaas me er over dat zelfbenoemd intelligent Nederland dit niet beseft. Het is tegen de publieke opinie om voor de PVV te pleiten, ik zal er niet op stemmen omdat het mijn smaak niet is, maar van mij mogen ze gerust een kans krijgen. Opsodemieteren met die volgevreten lobbyisten, die hypocriete Christenhonden die uit zijn op totale controle, die leugens omtrent het klimaat, Afghanistan, Irak, elkaar interessante baantjes toeschuiven, achter Israël blijven staan, die hele bak leugens omtrent de JSF, falend justitieel apparaat, enorme terugval kwaliteit onderwijs, achteruit hollende zorgsector noem maar op.
Ik vind een Evelien Herfkens typerend voor politici van deze tijd. Hèt schoolvoorbeeld. Grijpen wat je grijpen kunt, graaien, stelen, liegen en zitten blijven waar je zit en elkaar de hand boven het hoofd houden. Totaal schijt aan de burger, schijt aan de regels, etisch gezien volledig de weg kwijt en geen enkele affiniteit met de maatschappij. Horken van mensen, die zichzelf boven de wet verheffen en verrijken met belastinggeld.
Oprotten met dit kabinet. Het is een regelrechte schande. En zo zullen we er over 50 jaar ook op terugkijken, want ik voel een revolutie aankomen. En of de PVV hier verantwoordelijk voor is, zal de toekomst uitwijzen.