Mensen in de hongerwinter hadden het inderdaad een stuk beter dan wij nuquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Van mij mag het. Wat mij betreft wordt Wilders MP.
Slechter dan het nu gaat, kan het niet. Vraag eens een ouder iemand, die de oorlog bewust heeft meegemaakt. Het is nooit slechter geweest dan nu. Daar is men vrij unaniem in.
LOLquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Van mij mag het. Wat mij betreft wordt Wilders MP.
Slechter dan het nu gaat, kan het niet. Vraag eens een ouder iemand, die de oorlog bewust heeft meegemaakt. Het is nooit slechter geweest dan nu. Daar is men vrij unaniem in.
Woonde ik maar in een land waar mensen eens blij zijn met de luxe die ze hebben...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Het valt me op dat oudere mensen deze tijd zo ervaren. En ik denk dat die het net iets beter overzien dan jij.quote:
M'n opa die de 2WO heeft meegemaakt zegt dat je ongelijk hebt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Chooselife het volgende:
Mijn leven draait om welzijn, gezondheid en geluk. Ik geef niet zoveel om luxe. Is dat ook een optie?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:51 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Woonde ik maar in een land waar mensen eens blij zijn met de luxe die ze hebben...
Dat is echt de grootste bullshit die ik de laatste tijd hoor. Wilders heeft veel aanhang, maar van politiek heeft hij geen kaas gegeten. Niemand wil echt met hem regeren, velen nemen hem niet serieus, hij zet zichzelf buitenspel in het debat en vele landen komt hij al niet meer in. Je kan mij niet vertellen dat je politiek dan perfect begrijpt. Wilders begrijpt show, maar das heel wat anders.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef reem het volgende:
Wilders is iemand die het politieke spelletje perfect begrijpt
Wilders is een gevolg van andermans falen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit die ik de laatste tijd hoor. Wilders heeft veel aanhang, maar van politiek heeft hij geen kaas gegeten. Niemand wil echt met hem regeren, velen nemen hem niet serieus, hij zet zichzelf buitenspel in het debat en vele landen komt hij al niet meer in. Je kan mij niet vertellen dat je politiek dan perfect begrijpt. Wilders begrijpt show, maar das heel wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |