Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
ik had ook kipquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was net zo bezig met het eten dat ik nog wilde posten in het oude topic
Ik ook niet vandaagquote:
woensdag kipdagquote:
flesquote:
PWNEDquote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef wel.o.k het volgende:
pff, modern warfare 2 aan het installeren.
vroeger duurde het lang omdat de diskettes niet snel waren, nu duurt het lang omdat het zoveel is.
jij kwam toch naar hierquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaagGaat niet meer gebeuren ook
Mijn macaroni is nu klaar, dus ik ga ook eens etenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was net zo bezig met het eten dat ik nog wilde posten in het oude topic
ja toevallig wel, hoezo?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns heb jij vandaag ook kip op?
Ketjap kip met gekruide aardappels en groentequote:Op woensdag 25 november 2009 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat had jij met kip Fha ?
dan hoor je er ook bijquote:
zelf gemaakte kip of kant en klaar ?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ketjap kip met gekruide aardappels en groente
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
zelf gemaakte kip of kant en klaar ?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktJij wel dan?
Ik heb zelf de filet in stukjes gesneden, in de ketjap gedonderd en gebakken jaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
klopt maar je begrijpt wel wat ik bedoel
en nog een lepeltje sambal door de ketjapquote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb zelf de filet in stukjes gesneden, in de ketjap gedonderd en gebakken ja
wokjequote:
Nee. Overmorgen weer vis met sambalquote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nog een lepeltje sambal door de ketjap
ik kan wel bijna zelf mieren makenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktJij wel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
sambal moet je later toevoegen, anders gaat de scherpte eraf.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nog een lepeltje sambal door de ketjap
Hoe is het nou?quote:
Dat gaat hier van de week ook nog gebeurenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkool met worst in de magno duwen
Zal ik morgen ook eens doenquote:
Owja, dat is morgen weerquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook eens doenEen lekker Indo-Belgisch frietje saté bij de snack attack
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook eens doenEen lekker Indo-Belgisch frietje saté bij de snack attack
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon stoppen met posten als ik er niet ben? Ik ga namelijk niet terug lezen
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.quote:
bolle ookquote:Op woensdag 25 november 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik chipjes pakkenen op eten natuurlijk.
we hebben het eigenlijk alleen maar over eten gehadquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon stoppen met posten als ik er niet ben? Ik ga namelijk niet terug lezen
zo ietsquote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.
dat is het wel een beetje
ze gaat bolle toch niet opetenquote:
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze gaat bolle toch niet opeten
Die zal de kruimels wel oplikken jaquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarIk zou er niet zeker van zijn hoor
marcquote:
Dat was uit liefdequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarIk zou er niet zeker van zijn hoor
quote:
dus LL is ook 3 liter bloed kwijtquote:
met deze TT zou in de woonkamer ook kunnenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of overdag, of 's middags. Voornamelijk voor in de slaapkamer
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met deze TT zou in de woonkamer ook kunnen
Oh... ik heb getwittert dat ik zin heb in kip... mag dat ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.
dat is het wel een beetje
* MPG eet meequote:Op woensdag 25 november 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik chipjes pakkenen op eten natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb nu wel kip, mag ik weer meedoen?
Das geen goeie combi met chipsquote:
in jou geval keur ik het goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
ken bestquote:
Yesquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in jou geval keur ik het goed.
[..]
![]()
![]()
Dan eet ik de chips van Fha wel op.quote:
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meerquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meer.
Ben je stout geweest?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meer.
Je had het ook niet kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef FFSletop het volgende:
Net zelf een zwaar ontstoken puist weggehaald
echt, dat was geen antipuistenbehandeling, dat was automutilatie.![]()
Neequote:
Jaquote:
het deed al pijn als ik even over dat ding wreefquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Je had het ook niet kunnen doen natuurlijk.
waarom?quote:
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef FFSletop het volgende:
[..]
het deed al pijn als ik even over dat ding wreefhij moest er echt uit.
Er komt straks koudvuur op en dan builenpest en zoquote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatKlinkt een beetje als een steenpuist trouwens, die moet je al helemaal niet zelf gaan opereren
ik weet hoe een steenpuist eruit ziet. Maar hij was nog niet helemaal weg dus heb ik er maar wat zalf opgedaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatKlinkt een beetje als een steenpuist trouwens, die moet je al helemaal niet zelf gaan opereren
Ja jum, pepernoten met puisten smurriequote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik weet hoe een steenpuist eruit ziet. Maar hij was nog niet helemaal weg dus heb ik er maar wat zalf opgedaan.
Overigens, wie wil pepernoten? Heb nog een halve zak over en ze zijn niet te versmaden
Dat spul is al lang in het rioolquote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jum, pepernoten met puisten smurrie
Kwee nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom?
paste je niet meer op de luxaflex?
* Muck schuift dan toch maar een stukje kip die kant op, en trekt gauw haar hand terug voor ze een vinger moet missenquote:
Oh hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |