Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze nu nog gaan bellen dan?
aah oke.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...
Och arme...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Ca.ra het volgende:
Gefeliciteerd Innepin!
Ik heb een bluh-dagje van de griepprik en Thomas heeft er ook nog even een regeldagje ertegenaan gegooid. Heerlijke timing!
Hoe is het met jouw meiden?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:Innepin. Een baan is een baan!
Tico, we duimen door.
Huup
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ays, veel plezier.
Miss, hoe is het met Senna?
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och arme...![]()
had maar gebeld, had je hier lekker thee met koekjes komen eten
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeldquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ik ga zondag de stad in. Kans dat het er in Vlissingen nog is dan, is aanwezig. Laat het me maar voor zondag 11 uur weten.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.
En ik ben dus nog steeds niet naar de stad geweest voor de kerststal![]()
Ja, ik moet ook stoppen met typen als ik niet meer kan nadenken en meer mijn del. knop gebruik dan de rest van mijn toetsen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeld
Innie gefeliciteerd!!
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez is strontberoerd thuis gekomen. Vanmiddag was er nog niks aan de hand.
Als je de inenting hebt gehad, kun je toch alsnog de mexicaanse griep krijgen geloof ik.
Is niet te hopen. Wordt niet gewaardeerd
liefquote:
Dat is ook zo. Hij slaapt al sinds 18.15quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.
Die is ook al geboren.. Sparrow nogwattes..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
En zwanger van de tweede toch?
Ja, die zag ik ook! Ik had hem, zal eens aan mn paps vragen of hij de zolder op wil om `m te zoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef E.T. het volgende:
Bij die sophie-webshop hebben ze m'n oude boomhuis!![]()
![]()
Tenminste.. die wilde ik altijd, maar ik kreeg 'm niet![]()
Hij is alleen wel duur
Jeetje.... oke... nou, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Raissa![]()
ja een dochter Harlow en inmiddels ook een zoon Sparrow (jawel... sparrow...)
ET![]()
koop hem en dring hem op aan je eigen kindjeshihi
Ik had em!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef E.T. het volgende:
Bij die sophie-webshop hebben ze m'n oude boomhuis!![]()
![]()
Tenminste.. die wilde ik altijd, maar ik kreeg 'm niet![]()
Hij is alleen wel duur
nou maak je me nieuwsgierigquote:
Zou het kunnen dat Oscar het zelfde pakje had als dat ventje?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou maak je me nieuwsgierig
[ afbeelding ]
dit zijn ze Raïssa, t ventje heet voluit Sparrow James Midnight.
Ach ja, Hollywood, daar kan dat
Ondanks het typetje dat Nicole Richie voor haar zwangerschappen was vind ik ze toch een leuk gezinnetje nu zo <3 schattig.
En Willow en Lente en straks het ventje van Groofsken?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Oscar het zelfde pakje had als dat ventje?
ik zat er net naar te kijken ja dat pakje!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, jij ziet het ook dus Ssserpente!
Goh, ik word nog eens echt hip, een Sophietje, nu dit weer!
Ik heb echt spijt dat ik het zo klein gekocht heb want hij heeft het iets van 5 keer aangehad ofzo...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En Willow en Lente en straks het ventje van Groofsken?![]()
Dan hebben we smaak! Want als Nicole het leuk vindt...![]()
Koop je d'r nog één.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik het zo klein gekocht heb want hij heeft het iets van 5 keer aangehad ofzo...
Ja zeg... ehm... ik wil wel, maar mag niet van F.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Koop je d'r nog één.Lente heeft 'm maar twee keer gedragen. N. vond 't een jongenspakkie. Zélfs met roze sokjes.
Echt, waar jij allemaal over nadenkt....quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
zij is trouwens 09-09-2009 bevallen. En in tegenstelling tot tout hollywood is ze wel gewoon (2 x) vaginaal bevallen. En ondanks dat er elke dag van het jaar heel veel kindjes geboren worden enzo, vraag ik me toch af of ze niet ingeleid is vanwege de datum. Suf hè? hoe je daar dan toch een vooroordeel over kunt hebben onbewust.
noujaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Echt, waar jij allemaal over nadenkt....![]()
Willow heeft 'm ook maar één of twee keer aangehad. Elke keer als ze 'm aanhad ging mn vriend heel hard lachen
gewoon doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg... ehm... ik wil wel, maar mag niet van F.![]()
Damn, maar nu wil ik wel!
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nouja![]()
t kwam gewoon bij me op toen ik de datum zag hoor. t is niet dat ik er 's nachts in mn bed over lig te malen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn ruggegraat!![]()
Hij is onderweg!![]()
Meteen maar in 74/80 want ik gok dat 62/68 al snel weer te klein gaat zijn. mijn lekkere bolleke heeft het kindje van mijn vriendin, van 3mnd ouder gewoon al ingehaald qua gewicht en lengte.![]()
Ok, die is met 37w geboren en een meisje enzo, maar toch.
Oh, ik ben blij!Vind het echt zo'n leuk pakje! En jullie vriendjes en mannen zijn gek!
![]()
Ik kreeg nog 2,5% (!!!!) korting ook omdat het mijn 2e bestelling was.![]()
Scheelde toch weer 27 cent!
ik ook nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef bikinistringding het volgende:
Ga je naar bed ofzo. Ik verveel me niet snel alleen hoor.
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef bikinistringding het volgende:
Ga je naar bed ofzo. Ik verveel me niet snel alleen hoor.
i get what you meanquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!![]()
Althans... ehm...
Of ligt dit nou aan mij?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!![]()
Althans... ehm...
Of ligt dit nou aan mij?
Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef bikinistringding het volgende:
Haha be!!
Dirty mind.
Nee ik heb liever sex met de echokop. Enorm geyl.
Als ik dat zo lees heb je wel opvang, maar zijn die nu gewoon allemaal niet handig. Dus een volgende keer wrs welquote:Op donderdag 26 november 2009 08:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Misschien dit wel een leerpunten toch eens opzoek gaan.
daar moest ik zo om lachen, al je haarquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lunchen bij HemaOp de foto met Sinterklaas
Wat fijn allemaal
Ik ga al mijn haar wassen. Wat heb ik daar toch altijd een hekel aan
Het is heel erg dik en heel erg veel, en nogal een klus. Vooral omdat het zolang duurt voor het ook weer een keertje droog is. Ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal aan gewend, heb het heel lang heel kort gehad namelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met 'al je haar wassen'
Ik heb het nu totmijn middel en was het altijd gewoon als ik onder de douche sta?
Nee, dat is me te veel moeite. Daar regent het te hard voorquote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is heel erg dik en heel erg veel, en nogal een klus. Vooral omdat het zolang duurt voor het ook weer een keertje droog is. Ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal aan gewend, heb het heel lang heel kort gehad namelijk
chac. geef je ook de temp van de buren nog ff door?
mwoah.. Hij is in elk geval niet naar de pszquote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
ET, hoe is het met Tijn vandaag?
Whihihi...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn ruggegraat!![]()
Hij is onderweg!![]()
Meteen maar in 74/80 want ik gok dat 62/68 al snel weer te klein gaat zijn. mijn lekkere bolleke heeft het kindje van mijn vriendin, van 3mnd ouder gewoon al ingehaald qua gewicht en lengte.![]()
Ok, die is met 37w geboren en een meisje enzo, maar toch.
Oh, ik ben blij!Vind het echt zo'n leuk pakje! En jullie vriendjes en mannen zijn gek!
![]()
Ik kreeg nog 2,5% (!!!!) korting ook omdat het mijn 2e bestelling was.![]()
Scheelde toch weer 27 cent!
doe eens nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Bij Babymerkkleertjes.nl, dit is het linkje naar al hun wooden buttons spul:
http://www.babymerkkleert(...)?manufacturers_id=21
he kap daar eens ff mee..... nu moet ik m ook kopenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg meisjesmama's? Ze hebben dat pakje ook in roze wit gestreept, is dat niet wat dan voor jullie?
I Kneuw, maar dat maakt 'r zo flets. Ik ben tegenwoordig van de polootjes en andere kakkleertjes voor t dametje. Ze heeft nu truitjes met kraagjes en rozegeruite sokjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg meisjesmama's? Ze hebben dat pakje ook in roze wit gestreept, is dat niet wat dan voor jullie?
ik las tot drie keer toe stinkinkopenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:
ik heb zojuist sintinkopen gedaanpfff heftig joh.
en ik moest flessen verf van de hema (2 voor 5,-) stonden er alleen nog 2 flessen blauw
grrrrdddvvvvrrr
Appelgroen of die fucsiaquote:Op donderdag 26 november 2009 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik las tot drie keer toe stinkinkopenmuh
damn ze staan hier voor mn deur de boel uit te roken ofzoeen of ander goedje wat ze door de rioolputten heen jagen en wat er in dikke pluimen uitkomt. Het stinkt enorm. Geen idee wat het is en of het kwaad kan maar ik geloof dat ik Amélie's kamertje maar even niet lucht vandaag, t zit recht odner haar raam.
BE
ff kijken voor t meisjesspul
ik kwam er achter dat ik in maat 68 vooral of eigk alleen neutrale witte tshirts heb op een of adnere manier. Dat biedt mogelijkheden natuurlijk
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Dat appelgroene pakje![]()
![]()
![]()
Ik moet echt een nieuwe baby hebben!
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik zei laatst nog dat ik maar eens een kleding-strategie moet ontwikkelen zodat ik ook eens bij de onderkant van de stapel kom.![]()
Ik mocht dus niks meer kopen van F.
Maar ja... wat niet weet wat niet deert. Dit had ik natuurlijk al laaaaaaaaang in de kast liggen.
[..]Hoog tijd idd!
Ik heb net een mailtje naar F. gestuurd dat die hot chick VK nu voor vast aan het team is toegevoegd. Of hij niet nu alsnog een derde wilde dan.![]()
Ow men!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Is jouw meisje weer helemaal de oude?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef trui het volgende:
dat past iris niet meer denk ik hoor, lois!
Ja nou he!quote:
Dan moet ik maar aandringen op nr 3 denk ik. Hmm misschien zou verhuizen richting BE helpen ivm verloskundige chickie...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef trui het volgende:
dat past iris niet meer denk ik hoor, lois!
Whahaha!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef trui het volgende:
BE pas maar op, straks heeft hij een derde kind, maar dan mét de VK!![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:50 schreef oeke het volgende:
Zijn jullie allemaal aan die wooden buttonspakjes! Die zijn zo fijn!
![]()
En wat stom, nou heb ik gister die bon maar weggegooid, die ik in het kleertjestopic had gezet voor 5 euro korting.![]()
Maar bij je tweede bestelling krijg je die waarschijnlijk ook BE.![]()
Oh, wat heb ik de afgelopen 3 nachten slecht geslapen, Ko zit duidelijk tegen een groeispurt of tandjes aan te hikken want hij heeft echt verlatingsangst.![]()
En ik moet straks gaan onderhandelen over mijn salaris, voor een nieuwe klus en ik ben daar zo slecht in.![]()
Ik ben daar nu al zenuwachtig voor.![]()
Die wil ik ook graag! Fok vliegt er altijd net op het moment uit dat ik me stierlijk verveelquote:Op donderdag 26 november 2009 11:57 schreef mefke79 het volgende:
Oja, mag ik een linkje van iemand van het downtime forum?
Dan had ik er nog wel wat bij gezocht!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef oeke het volgende:
Nou, je moest wel eerst 25 euro uitgeven.Maar met 2 pakjes ben je er al bijna.
![]()
Stom he? De volgende keer zet ik het ook hier, maar om nu nog in de vuilniszak te gaan graaien.![]()
Maar misschien kun jij iemand blij maken ermee, als je hem krijgt...
Dat werkt hier nietquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef Vicky het volgende:
hmm ..strategie om bij het onderste deel van de stapel te komen.... Die heb ik wel
de schone was gewoon te lang onopgevouwen laten staan..
quote:Zachte geitenkaas valt ook onder de risicokazen, maar kan mogelijk van verhitte melk gemaakt zijn en is dan dus geen probleem
En al helemaal als het in de oven gaat. Als het al rauw was (maar dat kan hier in nl bijna niet) dan is dat het zeker niet meer na de oven.quote:
Ik had dit naar hem gestuurd, krijg ik terug:quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef trui het volgende:
BE pas maar op, straks heeft hij een derde kind, maar dan mét de VK!![]()
quote:dat wilde ik eerst terugschrijven ja
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dit naar hem gestuurd, krijg ik terug:
[..]Lekker ding he?
![]()
whahaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dit naar hem gestuurd, krijg ik terug:
[..]Lekker ding he?
![]()
Zo goed ben ik niet met smaken.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:52 schreef Groofsken het volgende:
Ja hallo dames. S slaapt nu en ik kan dus niet alsnog geitenkaas gaan halen
.
En mijn combi, kan dat?
Komt goedquote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Groofsken het volgende:
Zijn er hier mensen die verstand hebben van smaken?
Ik ga zo filodeegrolletjes maken in de oven, maar in het oorspronkelijke recept staat geitenkaas en dat mag ik niet hebben (dacht ik toch).
De bedoeling is courgette, ui en geitenkaas (Opperdepop). Nu dacht ik zelf aan spinazie, courgette (of kan dat al echt niet samen?), uitje en monchouroomkaas. Slaat dat ergens op, of is dat bij voorbaat een totale mislukking?
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Vicky het volgende:
de combi spinazie/courgette lijkt me niet zo lekker..
Wèl? Ja?quote:
Ja joh tuurlijk, ik doe dat ook wel eens zo en heb nog nooit klachten gehad. En ik geloof echt niet dat iedereen uit beleefdheid z`n mond houdtquote:
Spinazie, ui met roomkaas is erg lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Groofsken het volgende:
Zijn er hier mensen die verstand hebben van smaken?
Ik ga zo filodeegrolletjes maken in de oven, maar in het oorspronkelijke recept staat geitenkaas en dat mag ik niet hebben (dacht ik toch).
De bedoeling is courgette, ui en geitenkaas (Opperdepop). Nu dacht ik zelf aan spinazie, courgette (of kan dat al echt niet samen?), uitje en monchouroomkaas. Slaat dat ergens op, of is dat bij voorbaat een totale mislukking?
auw! ziet er pijnlijk uit!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:17 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ] | [ afbeelding ]
Gister - Vandaag
Oh sorry hoor, is t niet erg genoeg zo?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, ziet er naar uit idd. Maar ik dacht eig. je hele arm enzo.
Appelflappendeegquote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef Groofsken het volgende:
Oh Autsj Innepin. Kusje erop.
Nou update van de deegrolletjes.Mengsel was gelukt , een prima combi en zo al lekker
.
Wat een k.u.t.deeg . Daar moet ik echt nog mee leren werken. Volgende keer pak ik gewoon appelflappendeeg, kan dat?
En ze werden veel sneller bruin dan zou moeten volgens de gebruiksaanwijzing . Ik zag het net net net op tijd en heb ze er nog net net net niet aangefikt uitgehaald.
S slaapt nog, dus over wat die er van vindt, nog geen updates.
Haha, jawel hoor, het is wmb prima erg genoeg, maar ik zag echt een enorm rood-paars oedeemarm voor me ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, is t niet erg genoeg zo?
Het is wel zo dat m'n hele bovenarm pijnlijk aanvoelt. En niet echt meewerkt enzo. En een groter stuk dan de rode plek is wel echt opgezwollen.
Dan kan ik niet meer schrijven enzoquote:Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Raissa het volgende:
Heftige reactie innepin, volgende keer in je rechter arm prikken? Dan kan je in ieder geval op links slapen
dat klinkt engquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, jawel hoor, het is wmb prima erg genoeg, maar ik zag echt een enorm rood-paars oedeemarm voor me ofzo.![]()
Het klinkt op zich wel heel zinnig, maar idd is het wel irritant dat ICE1 dan belt ipv F. zeg maar.quote:Geachte heer/mevrouw,
Gisteren ontvingen wij een oproep van Sjoukje de Vries, medewerkster bij de Kijlstra Ambulance groep uit Leeuwarden en Drachten, om de internationaal erkende afkorting ICE te gebruiken in uw contactenlijst om aan te geven wie gebeld moet worden in geval van nood. Omdat wij haar initiatief volledig steunen willen wij ons steentje bijdragen in de verspreiding van dit bericht, en daarom mailen wij u om u hiervan op de hoogte te brengen. Mocht u dit bericht niet op prijs stellen, dan bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor de overlast. Hieronder vindt u haar oproep:
"
Wij, medewerkers van ambulance diensten maken steeds vaker mee dat de patiënt wel een mobieltje bij zich hebben,maar dat de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Het zou dus een goed idee zijn, mocht er een standaardnaam zijn die overeenstemt met de te contacteren persoon.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die moet gecontacteerd worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Vanaf dan weten de politie, de ambulanciers, de dokter, enz... Steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u verschillende nummers wil opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM ; stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze naam bekend en gebruikt worden.
Met vriendelijke groet,
Sjoukje de Vries
Kijlstra ambulance groep Leeuwarden
"
Dergelijke oproepen zijn in het verleden al eerder gedaan, maar hebben tot op heden nog onvoldoende effect gehad. Een van de problemen voor de implementatie van deze oproep is het feit dat bijna alle mobiele telefoons niet met dubbele contacten om kunnen gaan. Wanneer u uw huisnummer zowel onder de naam Thuis als onder de naam ICE1 opslaat zal uw telefoon waarschijnlijk geen naam verbinden aan dit nummer als u gebeld wordt. In plaats van “Thuis belt”, staat er dan “+31xx1234567 belt”. Een ander probleem, wanneer u ICE1 voor de naam van uw contact voor noodgevallen zet, is dat u uw contacten niet terugvindt waar u deze zou verwachten (bij de eerste letter van zijn/haar naam) maar bij de I.
Om deze problemen te omzeilen raden wij u aan om het advies van de Nederlandse telecomproviders te volgen. Zij adviseren om voor uw ICE-contacten een extra leesteken te zetten, waardoor uw contact aan de top van uw contactenlijst komt te staan. Welk leesteken u moet gebruiken verschilt. Bij veel telefoons is een spatie genoeg, maar bij een aantal telefoons werkt dit niet. Een dollarteken ($) werkt in dat geval wel, maar dat vermindert wel de leesbaarheid van de ICE afkorting, waardoor dit af wordt geraden.
ICE is een internationaal gebruikte afkorting. In Nederland wordt SOS ook gebruikt, maar het streven naar 1 internationale standaard betekent dat u ook in het buitenland geholpen kunt worden. Zorgt u er daarom voor dat het nummer internationaal correct is (dus begint met +31 voor Nederland en +32 voor België) zodat u ook vanuit het buitenland verbinding kunt krijgen met uw contact voor noodgevallen.
Mocht u vragen hebben over de ICE code of het gebruik van deze codes op uw telefoon, dan kunt u ons hierover mailen op het speciaal ingestelde mailadres ice-hulp@gsmpunt.nl.
Met vriendelijke groet,
R. Bramer
GSMpunt.nl
ik heb mn ouders idd als Thuis in de foon staan, maar ook onder _noodgeval staanquote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
*iets in de groep gooit*
Ik krijg het net volgende in mijn mail:
[..]
Het klinkt op zich wel heel zinnig, maar idd is het wel irritant dat ICE1 dan belt ipv F. zeg maar.
*Er nog eens over na denken gaat...
Zeker voor als ik op reis ben voor mijn werk is het natuurlijk wel handig. Thuis is dan minder duidelijk.
Zijn er hier mensen die het wel al hebben of gaan doen?
moet jij een pincode intoetsen dan voor te activeren?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef Ticootje het volgende:
nooit over nagedacht, maar mijn telefoon kom je niet in als je geen code hebt...
Maar die heb je dan ook zo opgeslagen. Dat is dan idd wel een idee.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef snoopy het volgende:
Ik heb dat gedaan BE en op mijn iPhone zie dan staan dat mr.snoopy ICE me belt
M. heeft mijn mobiele nummer als ICE1, thuis als ICE2 n zijn ouders als ICE3 in zijn mobiel staan.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
*iets in de groep gooit*
[..]
Het klinkt op zich wel heel zinnig, maar idd is het wel irritant dat ICE1 dan belt ipv F. zeg maar.
Zeker voor als ik op reis ben voor mijn werk is het natuurlijk wel handig. Thuis is dan minder duidelijk.
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet jij een pincode intoetsen dan voor te activeren?
hier staat t overigens ook in agenda en portemonnee
Maar bij F ICE komen ze niet zo snel als ze zoeken naar 'ICE' en dus meteen naar de 'i' springenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er F ICE1 van gemaakt.
Nu heb ik 3 ijsjes in mijn telefoon.![]()
Nooit echt over nagedacht hoe dat internationaal zou werken, maar nu dus wel. Hoop ik.
Schoonzusje heeft die vaccinaties ook moeten geven, en die vertelde me dat als je maar 1 prik haald je voor 80% beschermd bent.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef pinquit het volgende:
ik denk dat je na 1 prik ook best beschermd bent
Heb ik, maar als diegene dan belt, staat er toch ICE in m'n scherm.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef krijtlijk het volgende:
Je kan het telefoonnummer er toch ook 2 keer inzetten? bijv. 'naam' en ICE 'naam'
De leestekens komen bij mij juist onderaan de lijst te staanquote:Op donderdag 26 november 2009 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn wederhelft er al best lang als [ICE]naam in staan. Hij staat zo bovenaan, maar ik heb hem ook op positie 1 gezet zodat ik alleen maar 1# hoef te drukken om hem te bellen. Hoe minder handelingen hoe beter
Ja nou ja, dat moet dan maar hoor... zou het echt heel veel uit maken als ze moeten bellen? Even die lijst door scrollen? Ik bedoel, als ze 112 maar gewoon snel weten te bellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar bij F ICE komen ze niet zo snel als ze zoeken naar 'ICE' en dus meteen naar de 'i' springen![]()
Dan moeten ze dus de hele lijst doorlopen tot ze bij F Ice (waarom krijg ik nu van die Vanilla Ice associaties?) en heeft dus nog niet zo veel zin.
Met een leesteken ervoor (spatie, komma, dollarteken, whateveralshetmaargeenletteris) staat hij boven in je contactenlijst en is dus makkelijk te vinden.. staat ie daar niet dan kunnen ze meteen naar de 'i' om daar naar ICE te zoeken.
Dat is irritant want ik heb hem nu als sneltoets staan voor sms-en en voor de spatie moet ik weer moeilijk doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef huuphuup het volgende:
maar als je wilt voorkomen dat ze heel je telefoon moeten doorspitten voor ze de *naam* ICE tegenkomen kun je toch ook dat spatie truukje doen? Dus *spatie* *naam* en dan ICE, dan zou ie bovenaan moeten staan.
bah wat eng Chacama zo'n longontstekingbeterschap!
Even een tip voor de chorizo liefhebbers, AH heeft nu chorizo pamplona in het huismerk opgenomen, das paprika chorizo en die s echt goddelijk
Dit is niet vanuit Kijlstra las ik in de krant. Dus het idee was sympatiek, maar niet van de ambulancedienst. die zeggen ook: dit voorstel moet uit de politiek komen, niet van ons. Deze persoon werkt niet bij Kijlstra.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
*iets in de groep gooit*
[..]
Gebakje? houdt dat in dat je gesprek goed ging (of juist niet ?) Of zomaar....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:48 schreef oeke het volgende:
Fijn dat het met Senna weer beter gaat! Lekker bijslapen.En graag gedaan.
![]()
Ik heb een lekker hazelnootgebakje achter de kiezen![]()
En dat ICE moet even doorlezen want dat is wel handig geloof ik.
Dit is gewoon spam.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
*iets in de groep gooit*
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
Gebakje? houdt dat in dat je gesprek goed ging (of juist niet ?) Of zomaar....
Echt aan het bijtankenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:41 schreef chacama het volgende:
Die is aan het bijtanken. FIjn dat ze in elk geval 'beter' is.
Fijnquote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef oeke het volgende:
[..]
Heel goed! Ik ben er helemaal stuiter de stuiter van!
Nee, maar niet iedereen heeft een agenda bij zich met "in geval van nood" nummers.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, nadenken over wie er gebeld moet worden in geval van nood kan nooit kwaad. Maar heb ajb niet de illusie dat er ambulancemedewerkers zijn die weten dat je in een telefoon op zoek moet gaan naar ICE..
Hip! Ik wil ook ons huis verkopenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:11 schreef Estrys het volgende:
Ik ben ook een beetje hyperWij gaan waarschijnlijk ons huis verkopen
Ow ja en een ander huis kopen, dat ook maar dan moet het eerst verkocht zijn. Ik krijg er alleen stress van als ik niet weet waar we dan gaan wonen stel dat het heel snel verkoopt en we tijdelijk ergens anders moeten gaan wonen. Hoewel we op veel plaatsen terecht kunnen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hip! Ik wil ook ons huis verkopenMaar ja, voorlopig ff niet... Eerst trouwen een baan vinden.
dit zou dan ons tweede koophuis worden, ik voel me instant oud na die opmerking van jouquote:Op donderdag 26 november 2009 16:32 schreef oeke het volgende:
Leuk Estrys! En dan inderdaad al die leuke dingen, speelhuisje, jungle, baby...![]()
![]()
Spannend huizen kopen!
Heel stom maar ik heb altijd het gevoel dat ik daar nog niet oud genoeg voor ben.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Fijn! Kun je lekker opruimen.
Fijn is dat hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik ben opeens weer helemaal blij met mijn keetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |