Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze nu nog gaan bellen dan?
aah oke.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...
Och arme...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Ca.ra het volgende:
Gefeliciteerd Innepin!
Ik heb een bluh-dagje van de griepprik en Thomas heeft er ook nog even een regeldagje ertegenaan gegooid. Heerlijke timing!
Hoe is het met jouw meiden?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:Innepin. Een baan is een baan!
Tico, we duimen door.
Huup
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ays, veel plezier.
Miss, hoe is het met Senna?
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och arme...![]()
had maar gebeld, had je hier lekker thee met koekjes komen eten
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeldquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ik ga zondag de stad in. Kans dat het er in Vlissingen nog is dan, is aanwezig. Laat het me maar voor zondag 11 uur weten.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.
En ik ben dus nog steeds niet naar de stad geweest voor de kerststal![]()
Ja, ik moet ook stoppen met typen als ik niet meer kan nadenken en meer mijn del. knop gebruik dan de rest van mijn toetsen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeld
Innie gefeliciteerd!!
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez is strontberoerd thuis gekomen. Vanmiddag was er nog niks aan de hand.
Als je de inenting hebt gehad, kun je toch alsnog de mexicaanse griep krijgen geloof ik.
Is niet te hopen. Wordt niet gewaardeerd
liefquote:
Dat is ook zo. Hij slaapt al sinds 18.15quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.
Die is ook al geboren.. Sparrow nogwattes..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
En zwanger van de tweede toch?
Ja, die zag ik ook! Ik had hem, zal eens aan mn paps vragen of hij de zolder op wil om `m te zoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef E.T. het volgende:
Bij die sophie-webshop hebben ze m'n oude boomhuis!![]()
![]()
Tenminste.. die wilde ik altijd, maar ik kreeg 'm niet![]()
Hij is alleen wel duur
Jeetje.... oke... nou, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Raissa![]()
ja een dochter Harlow en inmiddels ook een zoon Sparrow (jawel... sparrow...)
ET![]()
koop hem en dring hem op aan je eigen kindjeshihi
Ik had em!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:01 schreef E.T. het volgende:
Bij die sophie-webshop hebben ze m'n oude boomhuis!![]()
![]()
Tenminste.. die wilde ik altijd, maar ik kreeg 'm niet![]()
Hij is alleen wel duur
nou maak je me nieuwsgierigquote:
Zou het kunnen dat Oscar het zelfde pakje had als dat ventje?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou maak je me nieuwsgierig
[ afbeelding ]
dit zijn ze Raïssa, t ventje heet voluit Sparrow James Midnight.
Ach ja, Hollywood, daar kan dat
Ondanks het typetje dat Nicole Richie voor haar zwangerschappen was vind ik ze toch een leuk gezinnetje nu zo <3 schattig.
En Willow en Lente en straks het ventje van Groofsken?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Oscar het zelfde pakje had als dat ventje?
ik zat er net naar te kijken ja dat pakje!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, jij ziet het ook dus Ssserpente!
Goh, ik word nog eens echt hip, een Sophietje, nu dit weer!
Ik heb echt spijt dat ik het zo klein gekocht heb want hij heeft het iets van 5 keer aangehad ofzo...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En Willow en Lente en straks het ventje van Groofsken?![]()
Dan hebben we smaak! Want als Nicole het leuk vindt...![]()
Koop je d'r nog één.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik het zo klein gekocht heb want hij heeft het iets van 5 keer aangehad ofzo...
Ja zeg... ehm... ik wil wel, maar mag niet van F.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Koop je d'r nog één.Lente heeft 'm maar twee keer gedragen. N. vond 't een jongenspakkie. Zélfs met roze sokjes.
Echt, waar jij allemaal over nadenkt....quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
zij is trouwens 09-09-2009 bevallen. En in tegenstelling tot tout hollywood is ze wel gewoon (2 x) vaginaal bevallen. En ondanks dat er elke dag van het jaar heel veel kindjes geboren worden enzo, vraag ik me toch af of ze niet ingeleid is vanwege de datum. Suf hè? hoe je daar dan toch een vooroordeel over kunt hebben onbewust.
noujaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Echt, waar jij allemaal over nadenkt....![]()
Willow heeft 'm ook maar één of twee keer aangehad. Elke keer als ze 'm aanhad ging mn vriend heel hard lachen
gewoon doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg... ehm... ik wil wel, maar mag niet van F.![]()
Damn, maar nu wil ik wel!
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nouja![]()
t kwam gewoon bij me op toen ik de datum zag hoor. t is niet dat ik er 's nachts in mn bed over lig te malen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn ruggegraat!![]()
Hij is onderweg!![]()
Meteen maar in 74/80 want ik gok dat 62/68 al snel weer te klein gaat zijn. mijn lekkere bolleke heeft het kindje van mijn vriendin, van 3mnd ouder gewoon al ingehaald qua gewicht en lengte.![]()
Ok, die is met 37w geboren en een meisje enzo, maar toch.
Oh, ik ben blij!Vind het echt zo'n leuk pakje! En jullie vriendjes en mannen zijn gek!
![]()
Ik kreeg nog 2,5% (!!!!) korting ook omdat het mijn 2e bestelling was.![]()
Scheelde toch weer 27 cent!
ik ook nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef bikinistringding het volgende:
Ga je naar bed ofzo. Ik verveel me niet snel alleen hoor.
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef bikinistringding het volgende:
Ga je naar bed ofzo. Ik verveel me niet snel alleen hoor.
i get what you meanquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!![]()
Althans... ehm...
Of ligt dit nou aan mij?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is wel een heeeeeeeeeeeeele vage opmerking hoor!![]()
Althans... ehm...
Of ligt dit nou aan mij?
Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef bikinistringding het volgende:
Haha be!!
Dirty mind.
Nee ik heb liever sex met de echokop. Enorm geyl.
Als ik dat zo lees heb je wel opvang, maar zijn die nu gewoon allemaal niet handig. Dus een volgende keer wrs welquote:Op donderdag 26 november 2009 08:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Misschien dit wel een leerpunten toch eens opzoek gaan.
daar moest ik zo om lachen, al je haarquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lunchen bij HemaOp de foto met Sinterklaas
Wat fijn allemaal
Ik ga al mijn haar wassen. Wat heb ik daar toch altijd een hekel aan
Het is heel erg dik en heel erg veel, en nogal een klus. Vooral omdat het zolang duurt voor het ook weer een keertje droog is. Ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal aan gewend, heb het heel lang heel kort gehad namelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met 'al je haar wassen'
Ik heb het nu totmijn middel en was het altijd gewoon als ik onder de douche sta?
Nee, dat is me te veel moeite. Daar regent het te hard voorquote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is heel erg dik en heel erg veel, en nogal een klus. Vooral omdat het zolang duurt voor het ook weer een keertje droog is. Ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal aan gewend, heb het heel lang heel kort gehad namelijk
chac. geef je ook de temp van de buren nog ff door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |