Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze nu nog gaan bellen dan?
aah oke.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou vorige keer belde ie ook rond een uur of 9...
Och arme...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Ca.ra het volgende:
Gefeliciteerd Innepin!
Ik heb een bluh-dagje van de griepprik en Thomas heeft er ook nog even een regeldagje ertegenaan gegooid. Heerlijke timing!
Hoe is het met jouw meiden?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:Innepin. Een baan is een baan!
Tico, we duimen door.
Huup
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ays, veel plezier.
Miss, hoe is het met Senna?
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och arme...![]()
had maar gebeld, had je hier lekker thee met koekjes komen eten
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeldquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef chacama het volgende:
BE, succes met sacha. Hoop dat het nu wel binnenblijft.
Ik ga zondag de stad in. Kans dat het er in Vlissingen nog is dan, is aanwezig. Laat het me maar voor zondag 11 uur weten.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dat ging niet, Thomas slaapt nu even na zijn 10e voeding sinds vanochtend. Normaal 5, soms 6.
En ik ben dus nog steeds niet naar de stad geweest voor de kerststal![]()
Ja, ik moet ook stoppen met typen als ik niet meer kan nadenken en meer mijn del. knop gebruik dan de rest van mijn toetsen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder Oscar bedoeld
Innie gefeliciteerd!!
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez is strontberoerd thuis gekomen. Vanmiddag was er nog niks aan de hand.
Als je de inenting hebt gehad, kun je toch alsnog de mexicaanse griep krijgen geloof ik.
Is niet te hopen. Wordt niet gewaardeerd
liefquote:
Dat is ook zo. Hij slaapt al sinds 18.15quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Ziek is ziek. Daar kan hij toch echt niets aan veranderen. Hij heeft de prik gehaald, dus alles gedaan om te voorkomen dat ie ziek wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |