Fopt ze je niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef SimpelZat het volgende:
Toen ik vandaag mijn schoonmoeder vroeg met wat voor verjaardagscadeau ik haar blij kon maken kwam ze aanzetten met een wasmachine of een lcd-schermik tel voor mijn eigen ouders ook maximaal 100-150 euro neer en vind dit echt te gortig. Ook behoorlijk, sja, lef hebben om zoets te vragen aan je schoonzoon. Hoe los ik dit zo conflictvermijdend mogelijk op?
Klacht 1: mensen die te dure cadeautjes vragen
Klacht 2: schoonmoeders
Klacht 3: mensen die kadotjes schrijven
Haar gewoon overslaanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef SimpelZat het volgende:
Toen ik vandaag mijn schoonmoeder vroeg met wat voor verjaardagscadeau ik haar blij kon maken kwam ze aanzetten met een wasmachine of een lcd-schermik tel voor mijn eigen ouders ook maximaal 100-150 euro neer en vind dit echt te gortig. Ook behoorlijk, sja, lef hebben om zoets te vragen aan je schoonzoon. Hoe los ik dit zo conflictvermijdend mogelijk op?
Klacht 1: mensen die te dure cadeautjes vragen
Klacht 2: schoonmoeders
Klacht 3: mensen die kadotjes schrijven
De perfecte oplossingquote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Kekaa het volgende:
Maak een surprise in de vorm van een wasmachine of lcdscherm. Stop hier een chocoladeletter in.
Haha das misschien wel een idee. Met een briefje er in met iets van: "hierbij je scherm, origineel was te duur, maar ik hoop dat blabla".quote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Kekaa het volgende:
Maak een surprise in de vorm van een wasmachine of lcdscherm. Stop hier een chocoladeletter in.
Denk het 1stequote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Veive het volgende:
Of je snapt het 'grapje' niet, of je schoonmoeder is een achterlijk mens.
Tsja ik verdien best goed maar dat hoeft niet uitgebuit te worden met cadeaus van dik 700 euro terwijl ze zelf met een zak snoep en een boek van Mart Smeets of zo komt aankakkenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Joe-Momma het volgende:
Geef d'r een tegoed bon van ¤150 van de mediamarkt ofzo. Legt ze zelf de rest erbij.
Nee hoor, ik ken haar al langer dan vandaag doet ze ook bij anderen. Ze heeft het niet breed, maar word een beetje moe van al die misbruik.quote:
Dan geef je haar een bon van ¤ 50 en een zak snoep en een jurk van mart smeets..quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Tsja ik verdien best goed maar dat hoeft niet uitgebuit te worden met cadeus van dik 700 euro terwijl ze zelf met een zak snoep en een boek van Mart Smeets of zo komt aankakken
Wat een parasiet!! Weer een reden om vrijgezel te blijven want als je niet met iets goedkomt en het oplost is je vriendin waarschijnlijk boosquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken haar al langer dan vandaag doet ze ook bij anderen. Ze heeft het niet breed, maar word een beetje moe van al die misbruik.
Als je vriendin dat niet begrijpt dan is het sowieso geen geschikte vriendin.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat een parasiet!! Weer een reden om vrijgezel te blijven want als je niet met iets goedkomt en het oplost is je vriendin waarschijnlijk boos
OF der een flinke beurtquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan geef je haar een bon van ¤ 50 en een zak snoep en een jurk van mart smeets..
Doet ze gerust, vorig jaar had ze commentaar over de hapjes bij mijn vriendins verjaardag. Lagen te veel augurk in snijworstjes en geen gevulde eitjes "en je weet hoe lekker ik dat vind"quote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Nemain het volgende:
Niet geven, je bent haar toch geen uitleg verschuldigd.
Ze kan toch na afloop niet vragen: "Nou, waarom heb ik geen wasmachine gekregen?"
...plus het boek: 'handwassen voor dummies'.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Geef haar zo'n wasrekje zodat ze met de hand moet wassen.
Dat zal haar leren !
Haha die hadk expres een kadootje van 50cent gegevenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:18 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Doet ze gerust, vorig jaar had ze commentaar over de hapjes bij mijn vriendins verjaardag. Lagen te veel augurk in snijworstjes en geen gevulde eitjes "en je weet hoe lekker ik dat vind"![]()
Ten overstaan van iedereen, ze is best aso, gelukkig heeft mijn vriendin niet hetzelfde karakter als haar moeder.
Goedkope/Gierige Hollanderquote:Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
¤150?!
Mijn max. is over het algemeen ¤50 maar het liefst blijf ik onder de ¤15.
Wat evilquote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou een speelgoedwasmachine kopen, zoiets:
[ afbeelding ]
Jaja, ik ga naar de hel, ik weet het![]()
ik moest hier eigenlijk best hard om lachenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef gers het volgende:
geef der een lcdscherm en een blurayspeler incl een bluraytje in ful hd waarin je haar dochter volledig uitwoont
Ja heb een onverantwoord hoog salaris en ik laat de mensen in mijn omgeving graag meeprofiteren hiervan, helaas heb je er dan ook aasgieren tussen of mensen die het opvatten als belediging als ze zelf een keer een rondje in de kroeg moeten betalenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
¤150?!
Mijn max. is over het algemeen ¤50 maar het liefst blijf ik onder de ¤15.
IK heb ook heel goed en ben soms ook wat te vrijgevig maar alleen voor mensen die goed zijn! die aasgieren weg ermee gewoon die krijgen nog geen 5cent meer van mequote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ja heb een onverantwoord hoog salaris en ik laat de mensen in mijn omgeving graag meeprofiteren hiervan, helaas heb je er dan ook aasgieren tussen of mensen die het opvatten als belediging als ze zelf een keer een rondje in de kroeg moeten betalen![]()
Misschien maar eens wat minder vrijgevig worden..
Ja het kaf van het koren scheiden... is niet altijd even gemakkelijk. Mensen vergeten ook altijd dat ik 80 uur in de week werk. Ik mag nooit zeiken omdat ik een hoog salaris heb en DUS is mijn bankrekening gemeenschapsgeld?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:29 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb ook heel goed en ben soms ook wat te vrijgevig maar alleen voor mensen die goed zijn! die aasgieren weg ermee gewoon die krijgen nog geen 5cent meer van me
Daarom je werkt er hard genoeg voor laat die mensen zelf maar wat gaan doen:). Je kan beter als een gierige vrek overkomen dan zie je tenminste nog de mensen die je echt mogen het zijn er minder als je denkt danquote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ja het kaf van het koren scheiden... is niet altijd even gemakkelijk. Mensen vergeten ook altijd dat ik 80 uur in de week werk. Ik mag nooit zeiken omdat ik een hoog salaris heb en DUS is mijn bankrekening gemeenschapsgeld?
Hmmm misschien moet ik me maar eens gaan bezinnen over een nieuw bestaan als gierige vrek.
Er is een middenweg tussen gierige vrek en gemeenschapsgeldje spelen, hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ja het kaf van het koren scheiden... is niet altijd even gemakkelijk. Mensen vergeten ook altijd dat ik 80 uur in de week werk. Ik mag nooit zeiken omdat ik een hoog salaris heb en DUS is mijn bankrekening gemeenschapsgeld?
Hmmm misschien moet ik me maar eens gaan bezinnen over een nieuw bestaan als gierige vrek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |