whehehequote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
Matador werkt bij jou tegenwoordig, goldi?
Hehe, ik houd het als hobby... Veel lekkerder..quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
Matador werkt bij jou tegenwoordig, goldi?
quote:
Werk en prive gescheiden houden heel verstandigquote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ik houd het als hobby... Veel lekkerder..
Ik werk als keienneuker en prive neukt het ook keigoed.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden heel verstandig
ik heb van mijn hobby mijn werk gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je? Die wil alleen maar flirten met de vrouwen daar, slecht voor de omzet.quote:
Dacht ik al.quote:Op zondag 29 november 2009 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik veel te preuts voor. Loop ik de hele tijd met een blos op de wangen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar bengeltje mag wel bij me komen werken
Ik ook. Maar anders dan jijquote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt
quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk als keienneuker en prive neukt het ook keigoed.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik veel te preuts voor. Loop ik de hele tijd met een blos op de wangen.
Gewoon die vrouwen laten betalen om met hem te flirtenquote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je? Die wil alleen maar flirten met de vrouwen daar, slecht voor de omzet.![]()
[..]
Dacht ik al.![]()
[..]
Ben ik veel te preuts voor. Loop ik de hele tijd met een blos op de wangen.
zondagavond gaan we vanaf volgend jaar mee stoppen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook. Maar anders dan jij![]()
Veel volk op winterse zondagavonden?
neequote:
O dat mag je ook wel blijven denken, heb ik ook geen probleem mee.quote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee
ik dacht dat jij meer een vrouw van de wereld was
omdat je nou niet bepaald zo overkomtquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat mag je ook wel blijven denken, heb ik ook geen probleem mee.![]()
Waarom geloof je dat eigenlijk niet?
Wat heb jij soms angstaanjagend goede ideeen, Tijn!quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon die vrouwen laten betalen om met hem te flirten
FOK! meets organiseren op de zondagavond. Dan wordt het je drukste avond man!quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondagavond gaan we vanaf volgend jaar mee stoppen.
dat zegt genoeg denk ik zo
Bengel is het type lieve vrouw met klein hartje dat online heel stoer kan zijn. Een schatje dus.quote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je nou niet bepaald zo overkomt
Ik krijg 10% van de opbrengst aangezien het mijn idee isquote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij soms angstaanjagend goede ideeen, Tijn!![]()
Klinkt als een goed ideequote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK! meets organiseren op de zondagavond. Dan wordt het je drukste avond man!
Volgens mij kom ik niet anders over dan ik echt ben. Alleen zie je hier niet wanneer ik een blos heb.quote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
omdat je nou niet bepaald zo overkomt
Lief, dankje.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef El_Matador het volgende:
Bengel is het type lieve vrouw met klein hartje dat online heel stoer kan zijn. Een schatje dus.
dat klopt dat kan ik niet zienquote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik niet anders over dan ik echt ben. Alleen zie je hier niet wanneer ik een blos heb.![]()
dat is een HOAXquote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK! meets organiseren op de zondagavond. Dan wordt het je drukste avond man!
Je bent bescheiden. Maar ik vind het prima. Als ik weer vrijgezel ben dan, want ik ga niet vreemd.quote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg 10% van de opbrengst aangezien het mijn idee is![]()
Ik ga voor 25% van de opbrengst.quote:Klinkt als een goed idee
Ach, daar verdient Al Gore Goebbels miljoenen mee...quote:
Ja dat kloptquote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent bescheiden. Maar ik vind het prima. Als ik weer vrijgezel ben dan, want ik ga niet vreemd.![]()
[..]
Ik ga voor 25% van de opbrengst.
Je hebt nu echt een relatie met knuffelmeisje??quote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef El_Matador het volgende:
Je bent bescheiden. Maar ik vind het prima. Als ik weer vrijgezel ben dan, want ik ga niet vreemd.![]()
Murm.quote:
Hey murmquote:
Yup. Eerste foto in fobo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt nu echt een relatie met knuffelmeisje??
Even gelurktquote:
Ik heb smaak.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even gelurktZiet er goed uit El
Dacht zet het maar in je fobo, anders wordt dit 'een geil op matadors meisje' topic.quote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb smaak.![]()
Ook Bengeltje bedankt.
subtiel hoor... ik bevestig hier gewoon dat mata smaak heeftquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht zet het maar in je fobo, anders wordt dit 'een geil op matadors meisje' topic.
Ben hier nog niemand tegen gekomen met een slechte smaak.quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef tralalalars het volgende:
[..]
subtiel hoor... ik bevestig hier gewoon dat mata smaak heeft
Meer detail mag ook wel.quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
ejj bengeltje en tijn enzo
* Murmeli is weer zoooo flieft
en veeeel gesext
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben hier nog niemand tegen gekomen met een slechte smaak.
[..]
Meer detail mag ook wel.Heel weekend bezig geweest? Kan je nog lopen, zitten??
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben hier nog niemand tegen gekomen met een slechte smaak.
[..]
Meer detail mag ook wel.Heel weekend bezig geweest? Kan je nog lopen, zitten??
Nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Murmeli het volgende:
gisteravond begonnen, toen even een uurtje of 12 rust en daarna weer verder tot vanavond met tussendoor even de deur uit om wat te etenen het was errrrrrruuuuggg lekkerrrrr... damn wat een lekker ding heb ik gescoord
oh en hij is ook nog leuk enzo en en en en ik zie hem heel de komende week niet
maar wel flieft enzowhoeiiii!!!
en hoe was t weekend bij jullie?
Niets gedaan, erg moe.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gisteravond begonnen, toen even een uurtje of 12 rust en daarna weer verder tot vanavond met tussendoor even de deur uit om wat te etenen het was errrrrrruuuuggg lekkerrrrr... damn wat een lekker ding heb ik gescoord
oh en hij is ook nog leuk enzo en en en en ik zie hem heel de komende week niet
maar wel flieft enzowhoeiiii!!!
en hoe was t weekend bij jullie?
Dan kan je nog wel iets doen.quote:
Dat heb ik ook gedaan. Een beetje gehangen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel iets doen.Lekker relaxen zodat je moeheid overgaat.
Niets mis met een weekendje bijkomen.
geen sex met kinders in huis? dan zou ik dood gaan geloof ikquote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.Het is dus weer heerlijk heet tussen jullie?
Dito. Behalve de seks dan natuurlijk, dat mag niet met kinders in huis.
Niets meer van gehoord sinds de laatste afspraakquote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vrouw waar je om de zoveel weken mee afsprak, Tijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |